Jump to content

CW MK VI


Rave

Postare recomandată

Bun, si acum face tare? Sau e doar inceputul? face des? La rece, la cald?Poate te grabesti?

Eu am 33000 de la schimb, dar face de la 4000, intai mai discret. acum mai pronuntat, dar nu suficient de zgomotos ca sa ma sperie. Am sesizat la revizii, dar deocamdata nu ma grabesc! Pt ca informatia mea e ca inca monteaza din stocuri, adica schimbi identic un lant cu acelasi lant!

Link către comentariu

Bine, vroiam sa renunt la asta maine, dar tu o iei prea serios. Nu schimb niciun lant, e doar 1 Aprilie si cum am 1.2 TSI... parea cea mai buna gluma.

Lumea oricum e prea serioasa pe aici. ;)

LE: Dar maine o sa fac o vizita pe role sa vad ce-i de capul masinii. Si asta nu mai e gluma.

Si trebuie sa comand si cele necesare pentru revizie, ca mai am vreo 2-300 de km pana la termen.

Modificat de Rave
Link către comentariu

Desi te-am luat in serios(ca si coleg de forum), chiar acum vroiam sa scriu ca poate te-a pacalit masina de 1 Aprilie. 

Ca pe forumul celalalt un posesor a facut o postare puternica cu noul soft pentru 1,2 tsi, cu comportament super in primele 4 viteze, lipsa lag la accelerare si un comportament care il apropie de 1,4 tsi.

 

Acum, toate bune, dar ai grija, sa nu fie cobeala! Cu lantul de la 1,2 tsi nu e de joaca! :beer:

Link către comentariu

Well played. :icon_thumleft:

Singurul lucru care mi s-a parut dubios a fost faptul ca aparuse cam brusc.

 

Cu ce benzina abordezi dyno-ul?

Link către comentariu

Acum, toate bune, dar ai grija, sa nu fie cobeala! Cu lantul de la 1,2 tsi nu e de joaca! :beer:

Eu sunt aproapee (99%) sigur ca o sa mai schimb unul, mai devreme sau mai tarziu, asa ca sunt pregatit sufleteste pentru momentul cand o sa apara primul zgomot. Ma bucur din ce in ce mai mult in fiecare zi in care pornesc masina si aud un sunet normal, altceva nu pot face...

Soft, zici de oem sau am? Ca asa e si masina mea acum, desi ar trebui, pe hartie, sa fie putin peste 1.4. :P

@Ego: Alimentez, pe cat posibil, doar cu OMV MM100 asa ca o sa ma duc cu asta. Chiar sunt curios ce scrie pe hartie ca fundul meu stiu ca e multumit. :D

Link către comentariu

De soft OEM se zicea, dar s-a sters ca era 1 Aprilie!

De, copii!!!

Link către comentariu

Trebuie sa mai si glumim din cand in cand! ;)

 

Lasand gluma la o parte, insa...

 

post-12783-0-28966200-1396433702_thumb.j

 

Si nu, nu e facuta de mine in Photoshop! Fata de asteptari, ma declar multumit. Fata de cat i-a iesit lui Dun cu motorul stoc... il las pe el sa spuna!

Link către comentariu

Asa arata la mine masuratoarea facuta la acum. 

post-4613-0-77190400-1396434036_thumb.jp

 

Si asta este masuratoarea facuta in decembrie 2013 la Racing Code

post-4613-0-42075200-1396434076_thumb.pn

Link către comentariu

Luat separat, e bine cu soft :icon_thumleft: . Mai importante decat cifrele sunt senzatiile pe care le ofera.

 

Luat comparativ cu cat a scos Dun stock si cu benzina de 95 ar fi doar 30nm si 15cp, plus ca plaja de cuplu maxim pare ceva mai restransa.

Vrei filtru ITG? Poate mai ajuta cu ceva :D

 

A stiut care are soft si care nu?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu sunt foarte multumit de cum se misca masina, si toti au zis ca graficul arata bine, inclusiv Theo, ca el a facut masuratoarea.

De Polo a stiut ca e stoc inainte, eu i-am zis ca are soft in timp ce calibra dyno-ul. Nu cred ca a contat, insa...

Link către comentariu

Din grafice se vede clar ca softul schimba mult valorile si curba de cuplu fata de motorul lui DUN, dar dyno-ul Exelixis e tare ciudat. Ba e optimist(de cele mai multe ori), ba nu prea e.

117CP dintr-un motor stock nu au cum sa iasa, mai ales cu benzina de 95. In cele din urma, cuplul e cel care face mare diferenta si mai putin puterea.

Cand ati facut fiecare ultimul schimb de ulei?

Link către comentariu

Eu pe 10.10.2013 la 25.570km, acum avand 28.400 km.

Am ulei Castrol Edge 5W30 vrac(!!!).

Link către comentariu

Acum 14.500 Km, Castrol - vrac, nu stiu exact cand, prin vara 2013 parca.

Link către comentariu

E si asta un factor de luat in considerare, mai ales ca proprietatile lui Catastrol scad vertiginos dupa 10.000km.  Important e ca masina trage si esti multumim! Diferentele/ imbunatatirile ar fi relativ minore.

Au facut cei de Fifth Gear un test(inclusiv de acceleratie) pre si post schimb de ulei pe un R32, iar masina era sensibil mai rapida cu ulei nou in motor. Acum, nu va inchipuiti ca era precum cu turbo, dar diferenta pana la 150 sau 200, nu mai stiu, era >1s.

Link către comentariu

Pff ... in cazul asta dupa ce pun RedLine ma mai duc o data. Poate sar de 120 de cp si atunci imi iau gandul de la orice plan de modificarea a softului de pe masina.

Link către comentariu

Nu cred ca uleiul acopera o diferenta de vreo 10CP. Hai un 2-3 acolo... sa mai zicem inca 1-2 de la anvelopele mele(???) "Eco".

Dar e clar ca motorul stoc trage neasteptat de bine! :D

Link către comentariu

Bun, poate nu am urmarit eu totul de la inceput.

Din ce vad la cel softat performantele la turatii joase mai slabe decat la motorul stoc si apoi cresc. Ok, explicabil datorita softului.

 

Dar la Dun din Decembrie si pana acum, cum s-a realizat cresterea de performanta?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu

Sunt doua standuri diferite. Ar fi chiar lipsit de sens ca aceasta masuratoare sa dea aceleasi rezultate cu cea din decembrie.

 

Intr-adevar, unul dintre aspectele importante pentru mine este comportamentul masinii cu acest soft. Nu stiu cum se simte in realitate masina, dar da, din grafice, pare ca la inceputul accelerarii nu mai face acelasi lucru pe care il fac cele stock. Si asta pe mine nu ma prea incanta.

Exista vreo explicatie general valabila pentru aceasta abordarea din partea celor care au facut softul, sau este o chestiune particulara pentru acest motor ?

Modificat de Dun
Link către comentariu

Pai e normal lucrul asta!

 

Turbina, dupa soft, face mai mult boost si mai sus (sau nu, in functie de cum e facut softul) in ture, si asta inseamna implicit si temperaturi mai mari ale aerului, care duc la o pierdere nu neaparat a cuplului, cat a plajei maxime pe care e distribuit.

Asta s-ar putea contracara cu un intercooler mai bun, frontal, dar volumul crescut astfel duce la lag mai mare al turbinei.

 

E un compromis intre atatia factori aici de te doare capul. Ca sa castigi ceva cam trebuie neaparat sa renunti la altceva, fiecare isi cam alege ce vrea mai mult si pe aia se axeaza.

Link către comentariu

Deja m-a luat cu fierbinteala. Parca ceva nu ar fi chiar OK.

Daca luam ca reper citirea facuta la mine, inseamna ca softul lui Voinea a adus 14 CP si 41Nm  :unsure: . Cum ?

 

E posibil ca masuratorile facute sa nu fie corecte?

Link către comentariu

 

Intradevar, unul dintre aspectele importante pentru mine este comportamentul masinii cu acest soft. Nu stiu cum se simte in realitate masina, dar da, din grafice, pare ca la inceputul accelerarii nu mai face acelasi lucru ca cele stock. Si asta pe mine nu ma prea incanta.

Exista vreo explicatie general valabila pentru aceasta abordarea din partea celor care au facut softul, sau este o chestiune particulara pentru acest motor ?

 

Motorul tau cu soft stock incepe sa traga mai devreme decat al lui Rave, dar poti observa ca motorul lui, in schimb, dezvolta 200Nm(maxim la tine) cu circa 500rpm mai devreme, adica la 2300 fata de 2800rpm. La 2800rpm el deja are o valoare mai mare si, per total, dezvolta o valoare mai mare pe o plaja mai mare de turatii.

Asa se intampla de obicei cu astfel de soft-uri, motorul incepe sa traga(reactioneaza) putin mai tarziu in plaja de turatii, insa recupereaza apoi foarte repede prin faptul ca dezvolta o valoare mai mare de cuplu la turatii mai reduse decat motorul stock(al carui cuplu stagneaza sau scade).

Inteleg ca esti oarecum ingrijorat ca pierde "zvacul" care defineste si face atractiv un daily driver, dar nu e cazul aici, turbina fiind mica si putin afectata in sensul asta.

Link către comentariu

100% sigur nimeni nu este de masuratori. De aici apar toate discutiile intre toti oamenii implicati in asa ceva, cateodata chiar e mai bine sa nu faci sau, daca le faci, sa nu le faci publice. Mereu apar discutii!

Oricine are un dyno,poate, daca vrei sa o dam in paranoi, sa iti calibreze dyno-ul mai jos, da o masuratoare de 100 CP stoc, baga un latop, face ceva intr-un program pe care nu l-ai vazut niciodata, lasa softul stoc, calibreaza dyno-ul mai sus si-ti da o masuratoare de 130 CP.

 

In acelasi timp nu poti sa iei ca reper pentru 1.2 TSI nici motorul tau. Pentru ca nici macar stoc 2 motoare nu sunt identice, pot aparea diferente de pana la 10% intre ele. Ca reper trebuie sa iei ce da fabrica, si pana si ala e ceva "mediu". Unele motoare dau mai putin, altele dau mai mult.

Tu esti pe plus fata de fabrica, ceea ce e foarte, foarte bine. Dar asta nu inseamna ca cei 30CP promisi se vor adauga valorii tale. Se pot adauga doar 20 din ei, nimeni nu stie pana nu incearca si nimeni nu-ti poate "garanta" un numar 100%. Intotdeauna exista o marja de eroare...

 

Cert e ca "zvac-ul" masinii la turatii joase, de oras, la mine se simte mai bine dupa soft decat inainte. La fel si cum trage la turatii ridicate! Cel putin asta simt eu din spatele volanului. Acum, daca ma sui pe o masina stoc, o simt fara vlaga acolo unde eu am. Placebo sau nu, nu stiu...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!