Jump to content

Seat Leon 1M Top Sport Platinum


tavisor

Postare recomandată

culisa din el e gripata? detaliaza scartaitul ala, si la mine face si nu am reusit sa imi dau seama de la ce...care ar fi explicatia?

Link către comentariu
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • puputavi

    56

  • tavisor

    15

  • radex

    6

  • TurboDIesel

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Etrierul nu revine complet la pozitia deschis. Am dat jos roata si dupa ce eliberez frana daca-l mai ajut putin se mai deschide cativa mm semn ca ceva agata. Cum ziceai si tu, suspectez culisa gripata. Problema e ca eu nu sunt de meserie si nu am habar ce-i pe acolo, dar deja mecanicul mi-a zis ca a dat jos etrierul si la curatat bine. Scartaitul parea sa fi trecut dar zilele astea am observat ca e inca prezent, doar ca parca nu suna atat de tare.

Link către comentariu

eu am schimbat recent placute/discuri spate si o culisa am gasit-o blocata. am scos-o, am curatat-o si am bagat vaselina. 

Link către comentariu
  • 1 month later...
Pentru ca masina merge foarte bine mi-am facut eu de lucru. Am reusit sa imi zgariu tapiteria de piele cu niste pantaloni noi cu fermoar in spate.

Si pentru ca nu am rezistat sa o vad asa, si mai aveam si alte urme pe aripioarele din exterior a scaunelor mi-am comandat un kit de reconditionare si am trecut la treaba.

Trecand azi prin Carefour am gasit si un aparat de indepartat scame, il cautam de ceva vreme asa ca numa bine, am rezolvat si scamele de pe alcantara.

 

Cam asa aratau inainte:

DSCN3211.jpg DSCN3212.jpg

 

Asta e kitul ce l-am folosit:

DSCN3213.jpg

 

Si asta e rezultatul:

DSCN3214.jpgDSCN3215.jpg

 

Si dupa sun spalat exterior o poza in echiparea de iarna:

DSCN3216.jpg

Link către comentariu

Kitul l-am cumparat de la fima "Viprotec" din Barlad. Un search pe google si ajungeti la site-ul oficial.

Eu am consumat doar 10% din ce mi-am comandat asa ca daca este cineva interesat de ce mi-a ramas putem discuta pe PM.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
M-am hotarat zilele astea sa pastrez jantele BBS CH, desi le aveam la vanzare de cam o luna nu prea am primit oferte satisfacatoare.

Asa ca am sa pun niste cauciucuri bune pe ele si am sa le revopsesc.

 

Asa arata acum, si asa as vrea sa le vopsesc, in culoarea lor originala. Aveti cumva si alte pareri sugestii?

 

IMG_20130730_091943.jpgseatleonhatchbackdiesel.jpg

Modificat de puputavi
Link către comentariu

Mie imi plac tare mult jantele alea, bine ai facut ca nu le ai dat.

Frumoasa masinuta, sa te poarte multi km in liniste.

Link către comentariu

Merci, intradevar jantele sunt speciale si sigur mi-ar fi aprut rau sa le dau.

Dar acum ce m-am hotarat sa le pastrez mi-e tare tare greu sa ma hotarasc in ce culoare sa le vopsesc.

Fie un silver cat mai stock sau un gri inchis spre negru lucios(asemanator cu jantele de iarna cateva pagini mai in spate)

 

Jante.jpg

Link către comentariu

Am avut si eu dilema asta...si mi-am dat seama ca argintiul da cel mai bine...cu negru nici nu iti dai seama prea bine ce model sunt...asa argintiul scoate in evidenta modelul deosebit...

Daca masina ta este metalizata poti merge chiar pe un argintiu perlat...arata super in soare...uite la mine :)

http://vwforum.ro/topic/78202-masina-mealwr-itza-mea/page-39#entry2089525

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
De revelion am fost plecati din tara, si am facut un drum de Budapesta cu masinuta care m-a delectat cu un consum demn de un diesel 5.8l / 100. Mers pe autostrada, pilot automat constant cu 120, a 6-a, 2000 de ture, 0.5 bar boost. Dupa 300 de km mai aveam autonomie de 870 km. N-am scos asa un consum cu masina de cand o am.

20131230_031433_LLS.jpg

 

La intoarcere pentru ca eram dator cu un filmulet am facut un test cu a 4-a 80-120:

 

In Cluj ne-am delectat cu o baita:

20140105_170539.jpg 20140105_171029.jpg

 

Masina e o placere de condus la drum intins, motorul este mult mai elastic cu modificarile facute. Din pacate in schimb ambreiajul a inceput sa scoata niste sunete tipice pentru SMF dupa o vreme de folosinta, si va trebui sa o duc la un specialsit sa-si dea cu parerea daca zgomotele sunt cauzate de cutie sau de ambreiaj. Ca norocul inca am ambreiajul DMF LUK care va veni pe masina in caz ca se dovedeste a fi ambreiajul.

 

Alt mic neajuns care l-am observat este comportamentul directiei dupa reconditionarea casetei in urma cu doua luni. Am impresia ca mesterii de la reconditionat fie mi-au trimis o caseta standard de G4/Leon sau au folosit piesele de pe caseta standard pentru ca volanul este parca mai moale mai ales la viteze mai mari lucru ce afecteaza si precizia directiei. Va trebui sa investigam si sa remediem si aceasta problema.

 

Intre timp caut si cauciucuri de 18 pentru sezonul estival. Nu exclud achizitia unor cauciucuri noi pentru ca le-as lua pe firma si mai reduc TVA-ul dar daca prind o oferta buna ma bag si la ceva second.

Link către comentariu

Legat de caseta de directia , asa am patit si eu , pana la urma am decis sa cumpar una nou TRW...nu este ieftină dar direcţia a devenit mai precisă si am simtit din nou ca se controlează cum trebuie...SMF-ul parca este facut de Hexer , nu?...cred ca nu prea ai ce face cu zgomotul , e de la ambreiaj specific pt 6 trepte destul de accentuat...am avut smf pe 5 trepte dar era suportabil !

Link către comentariu

Problemele cu SMF-ul au venit treptat. La inceput nu facea zgomot, prin urmare tind sa cred ca s-au slabit arcurile sau s-a dezechilibrat volant in timp.

Oricum Hexer e un domn si a zis ca ma rezolva pe garantie dar mna, nu-i chiar ieftin sa tot demontezi si sa montezi ambreiaje.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Mna deci povestea e urmatoarea: 

 

Dupa ce am fost la mecanic saptamana trecuta sa-i zic de zgomotele ce le am la ansamblul cutie/ambreiaj, face si el o tura si imi zice ca rulmentii din cutie sunt pe duca. Si ca sa ma rog sa nu fie duse si alte piese din cutie. Mna zic bogdaproste ca nu am mai mers asa mult cu ea asa ca trebuia sa schimb cutia cu totil, asa ca pana marti(cand intra in service) o tin in garaj si circul pe jos.

Marti o las la mecanic sa desfaca cutia si sa o trimita la un service de reconditionat cutii. Ma suna ieri dimieata mecanicu ca a sunat astia cu cutia ca au desfacut-o toata si nu are nici o problema.

Cica e posibil din cauza ambreiajului SMF sa fie zgomotul si ca s-a uitat si al ambreiaj si nu prezinta urme de uzura sau alte defectiuni. Mna imi zic bine ca am desfacut cutia pentru atata.

Daca tot am desfacut-o am zis sa incerc si uleiul OEM cu ocazia caruia am descoperit ca pentru cutia 02M de la noi uleiiul original recomandat de producator este cel cu seria G052171A2 care la reprezentanta este 150 lei litrul. Cautand pe internet am vazut ca multi recomanda la SMF uleiul OEM pentru ca ar avea alta vascozitate si mai amelioreaza din zgomote asa ca am cautat cel mai bun pret pe internet (110 lei) si am facut o comanda. Sa vedem ce rezolvam.

 

Intre timp am gasit si niste cauciucuri:

 

BfGoodrich G-Force Profiler 235/40 R18, Dot 2011, Profil ramas 7.5mm. Pret 350 ron bucata. Al dracului de scumpe cauciucurile astea pe 18 da nu poti fi si domn si cu banii in portofel.

 

Urmeaza luna urmatoare reconditionarea jantelor. Inca nu m-am hotarat la culoare. Am mai gasit o varianta pe negru cu dunga argintie. Ceva de genul: 

 

BBS_CH_2.jpg

 

Ramane sa ma hotarasc.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am primit o oferta buna la jante si le-am dat.

Dar am ramas in continuare fidel BBS :D dar pe 17

 

20140204_073124.jpg 20140204_073146.jpg 20140204_073157.jpg

 

Link către comentariu

mi se pare mie sau de la 80-120km face 5.0   5.5 sec a mea face 4sec in cap pe cronometru cu plecare de la 70 cronometru 80-120km cu a4-a

Link către comentariu

La mine in a 4-a masina e subturata la 80 la ora.

Mai mult ca sigur nu avem aceasi cutie de viteze. Cu a treia am scos 3s pe acelasi interval.

Link către comentariu

Mai mult daca te uiti peste graficul asta: http://img526.imageshack.us/img526/1903/plots.jpg

Stiu ca nu e profi dar reflecta diferentele intre un hybrid si un GTB1756 vei vedea ca turbina mea incarca mai greu la turatii mici, prin urmare 80-120 in a 4-a sunt clar dezavantajat pentru ca inca turbina nu face presiune mare.

Link către comentariu

nici a mea nu cred ca e hybrid, dar face presiune mare si subturata din cauza la powerbox fara el face presiune mica sub 2500rpm cutiile sunt foarte diverse a mea duce in a 3a undeva la 105km/h dar si eu de plec cu a 3a so cronometrez 80-120km/h cred ca scot sub 4 sec undeva la 3.8sec.

Link către comentariu

Ia vezi este un film doua pagini mai in spate cu 80-120 in a 3-a.

La mine a 3-a merge pana in 130-140, asta zic ca sunt o gramda de variante la cutia asta 02M.

Oricum daca ai drum prin cluj candva poate facem o comparatie pe viu :D

Link către comentariu

Acuma am vazut :D forza :D trage ca a mea in a 4a poate cu cateva zecimi mai bine

Link către comentariu
  • 1 month later...

Dupa ce m-am sucit si am mai luat un set de jante astea au ajuns pe masina ca si echipare de vara,

Jante Oz Crono Evolution 17" ET35 8J, 8Kg bucata, si cauciucuri Continental Sport Contact 5 235/45R17

 

20140311_182024.jpg 20140311_182056.jpg
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!