Jump to content

Seat Leon 1M Top Sport Platinum


tavisor

Postare recomandată

Am montat astazi ambreiajul. La service l-am desfacut si i-am facut o poza. Foarte solid, are pe o parte ferodou normal, si pe cealalta parte placute de titan.

Dupa montare m-am linistit sa vad ca nu suna deloc, pentru ca in multe cazuri citisem de volante SMF care bat mai ales pe cutia asta in 6 trepte.

Feelingul la pedala o sa aiba nevoie de putina acomodare. Pedala este putin mai grea si prinde mai de sus si dintr-o data.

Despre ulei nu stiu daca este placebo dar parca merge mai silentioasa masina cu el.

 

IMG_20130516_081622.jpg

 

Ammbreiajul anterior a fost dat jos si pus la vanzare. A rulat 6 luni pe masina si se prezinta ca nou, mai are garantie 18 luni.

Se da fara rulment la 1200ron.

 

IMG_20130516_130413.jpg

 

IMG_20130516_130445.jpg

 

IMG_20130516_130449.jpg

 

IMG_20130516_130500.jpg

 

IMG_20130516_130501.jpg

Modificat de puputavi
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • puputavi

    56

  • tavisor

    15

  • radex

    6

  • TurboDIesel

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa multe asteptari a venit si rezultatul. Momentam turbina lucreaza la o presiune maxima de 2.1 bar(~31 psi). Se mai putea stoarce ceva dar am zis sa fie safe.

Am incercat sa scoatem mai mult cuplu dar din cauza ca turbina intra in overboosting, chiar daca obineam mai mult cuplu maxim, nu era disponibil pe o banda asa mare de turatie.

 

Mi-i s-a mai spus ca dino-ul pe care s-a rulat este un dino care nu are corectii de temperatura/presiune. Deci rezultatul real ar trebui sa fie undeva cu 10-15 cai mai mare.

 

Asa ca tragem linie la 230 de cai si 440NM. Ce este interesant e ca daca vechea turbina pe la 3000 rpm era deja in picaj, asta la 4000rpm inca mai tine ~400NM. Si asta se simte si la volan. Acelerezi si parca nu se mai opreste :D pana apropae de redline.

 

ARL_SM_12_COD_V2.jpg

 

LE: urmeaza upgrade si la franele spate(punem discuri de 256 ventilate) si un set de coilovere H&R echipate cu amortizoare Bilstein.

Link către comentariu

nu-i rau. felicitari. unde ai facut soft-ul?

pare sa fie grafic de dyno MAHA.

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

Banuiam, ca nu mai stiu pe altii cu dyno MAHA.

Felicitari si sa ai bafta de masina in continuare!

Link către comentariu

Ai grija la franele spate sa nu fie după 4motion ,deoarece vei avea nevoie de distantieri , caută după V5 FWD sunt mai uşor de găsit şi sunt relativ ieftine !!!

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu

Da, stiu, de pe AWD trebuie distantiere de 6mm. Am gasit de pe Octavia RS la un pret decent. Sper sa mai stabilizez masina la franare, ca acum cu brembo pe fata si 232 pe spate masina plonjeaza tare la franari mai bruste.

Link către comentariu

O bijuterie, eram si eu hotarat ca pe viitor sa achizitionez acest model, dar am zis sa incerc sa iau ceva mai "nou", ca model vorbind.

Oricum 1m-ul o sa ramana mereu preferatul meu :)

Link către comentariu

ce perere ti-ai facut despre ambreiajul custom? esti multumit de cum se comporta?

Link către comentariu

Ambreiajul se comporta bine dar se simte ca este sport.

 

Datorita volantei ne-usurate pedala este mai grea la apasare, prinde mai de sus si dintr-o data. Necesita o anumita acomodare la condusul in oras.

Placa de ambreiaj fiind cu doua fete diferite(pe o parte e kevlar, pe cealalta titan), daca o lasi mai incet da senzatia ca si cum ar aluneca(probabil din cauza fetei de kevlar) si apoi dintr-o data prinde(aici intra fata de titan).

Link către comentariu

in acelasi fel se comporta si la mine. este mult mai agresiv si in acelasi timp mult mai precis. frumoasa masina sa o alergi cu placere

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Un filmullet scurt cu o acelerare in a 3-a. 80-120. Dupa cum se vede, trage bine :D

 

Am mai facut cateva poze asteptand azi colegii de club:

 

IMG_20130701_200144.jpg IMG_20130701_200203.jpg IMG_20130701_200233.jpg
 
IMG_20130701_200253.jpg IMG_20130701_200310.jpg IMG_20130701_200331.jpg
 
IMG_20130701_200359.jpg IMG_20130701_200408.jpg 
Link către comentariu

in drum spre piata sa iei cirese :D  ai testat un short run :lol:

Link către comentariu

Erau furate Radu, de asta mergeam asa tare :P

 

Asta-i masina de furat cirese :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Am facut un drum prin zona Padis weekendul asta. Zona foarte frumoasa, drumuri mai putin bune.

Masina s-a comportat exemplar. Trage bine chiar si plina si la deal in sus. Consum 10 incolo si 7 inapoi. Incepe sa-mi placa din ce in cel mai mult cum se comporta cu noua turbina. E mult mai civilizata, trage mai liniar, nu se plafoneaza la turatii mari, asta ar fi trebuit sa fie turbina cu care masina vine din fabrica...

 

Cateva poze:

DSCN2317.jpg DSCN2318.jpg DSCN2325.jpg

 

Urmeaza un kit de Coilovere H&R si o punte spate de Octavia RS cu discuri de 256 ventilate la fel ca cele de cupra, care asteapta sa fie montate. Mai astept doar niste piese.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am montat si Coiloverele H&R si franele spate ventilate.

Suspensia e reglata mai jos decat cea stock. Se comporta bine, mai putin crashy decat cea stock, nu se transmit asa tare in caroserie denivelarile drumului dar este mult mai rigida, mergem mai incet peste hopuri. In curbe si la franare nu se lasa aproape deloc. Sa vedem cat supravietuim cu ea:

 

IMG_20130730_091924.jpg IMG_20130730_091943.jpg IMG_20130730_092003.jpg IMG_20130727_113158.jpg 

Link către comentariu

Frumoase jantele dar nu stiu daca gri-ul ala le avantajeaza cel mai mult. Oricum, multi kilometrii fara incidente.

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

Ai o masina superba. La jante cred ca nuanta mai inchisa (gun metal e cumva?) da mult mai bine

Link către comentariu

Multumesc baieti. Pana acum am muncit mai mult la partea mecanica. Poate le iarna am sa le dau la revopsit numai ca inca nu sunt hotarat pentru ce nuanta sa optez. Parca n-as vrea sa le dau la vopsit si sa le fac in nuanta lor originala silver...

Link către comentariu
Laurentiu_LWR

Sa stii ca si eu cand mi-am luat jante...am cautat intentionat unele sa necesite vopsire...aveam in cap...rosii...albe...gunmetal...pana la urma tot argintiu leam facut...doar ca este perlat...sa nu fie chiar ca vopseaua originala...asa ca gandeste-te bine la o culoare :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Tocmai ne-am intors dupa 2500 km pana in Croatia. Masina s-a comportat exemplar doar ca am impresia ca mi-i s-au ars ventilatoarele de pe radiator, nu mai pornesc cand opresc masina. Am verificat si sigurantele si par ok...

 

Si doua poze de pe traseu. La o pauza sa rasufle pe serpentine :D

 

DSCN2536.jpg DSCN2537.jpg 

Link către comentariu

Daca se ardeau nu-ti mai ramanea apa la 90 nici in mers, cu atat mai putin pe loc sau la semafoare... 

Link către comentariu

De pornit nu pornesc si la stat pe loc imi face compresorul de aer conditionat urat, si se opreste de la un moment dat, cred ca se supraincalzeste. Am sa fac o vizita la un electrician.

Link către comentariu
Am rezolvat pana la urma cu ventilatoarele. Am verificat sigurantele de pe baterie, nu erau arse dar dupa ce le-am curatat putin si le-am pus la loc ventilatoarele au pornit.

 

Din pacate insa astazi dupa o vizita la mecanic pentru ca aveam ceva zgomote pe spate am venit numai cu vesti proaste.

 

Suspensiile spate sunt prea joase pentru rotile mele late si chiar si cu reglajul la maxim cand masina e foarte incarcata(cum a fost in concediu) imi freaca in contra aripa. O sa am nevoie sa-mi fac niste distantiere custom la un strungar...

 

Alte vesti proaste:

- Am un joc mic la caseta de directie, va trebui sa o trimit la reconditionat. Un pret estimativ am primit pentru treaba 700ron numai pentur reconditionare.

- Roata dreapta e putin deplasata pe spate, si dupa multe investigatii se pare ca suportul motor(jugul de sub motor) este putin indoit de la un accident mai vechi de dinainte sa fie masina la mine. O sa trebuiasca sa punem si treaba asta pe lista.

 

Pana una alta cochetez cu ideea unui nou soft. Am auzit de impresii bune de la cativa posesori de upgradeuri despre cftuning(sfantu gheorghe) si m-ar tenta un soft mai agresiv cu care sa depasesc 230 de caluti si 500NM. Deocamdata am facut un grafic cu cuplul din alte fise dyno cu TDI-uri cu GTB1756-uri. Se poate observa ca deocamdata stau destul de slabut. Diferentele chiar si fata de softul cu turbina veche(GT1749VB) sun destul de mici.

 

Comparatie_GTB1756.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Na-m mai scris de mult aici. Masina a avut caseta de directie reconditionata + altele ce erau de facut la directie.

 

Pentru ca trebuia sa schimb placutele si discurile pe spate am ales sa fac un upgrade la cele de Octavia RS Ventilate pe 256, cu discuri si palcute noi. Din pacate un etrier e putin gripat si scartie mai ales la manevrele cu spatele. Va trebui sa-l rezolvam.

 

Raman incet si fara placute pe fata. Am dat comanda la niste Ferrodo DS2500, citind numai lucruri bune despre ele. Urmeaza sa le montam.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!