Jump to content

Seat Leon 1M Top Sport Platinum


tavisor

Postare recomandată

Nice turbo .... cea mai buna alegere din toate punctele de vedere , o turbina fiabila cu potential si un lag insesizabil fata de turbina stoc !!! 230 hp e safe pentru aceasta turbina , o sa fie ceva de munca mai ales cu galeria de evacuare si prinderile dar o sa iasa foarte frumos !

Daca nu e cu suparare , unde iti faci conversia din actuator electronic in vacuumatic ? Si de unde ai cumparat turbina si care a fost pretul ? Poti sa imi lasi si un pm daca nu doresti sa scrii aici !!

Mersi mult !

Link către comentariu
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • puputavi

    56

  • tavisor

    15

  • radex

    6

  • BH17DNB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astazi am primit turbina convertita la actuator vacumatic de la Haplea, si cu o galerie ce s-ar potrivi la mine la fix(ii multumesc si pe aceasta cale).

 

Intre timp in wknd am fost pana la Buzau sa fac un dyno inainte de modificari: rezultatele putin dezamagitoare, ma asteptam la mai mult dar e un motiv in plus sa continui proiectul.

Putere: 182 Bhp

Cuplu: 420 Nm

 

SEAT_LEON_ARL_SM_18_COD.jpg
Link către comentariu
  • 1 month later...

Cum vrei sa adaptezi turbo-ul cel nou ? S-a taiat din vechea galerie si ati sudat sau cum v-ati gandit ? Injectoare Firad 80%+ sau ce varianta vrei sa alegi ?

Oricum o sa fie un set-up frumos !!

Link către comentariu

Am trimis turbina la Haplea pentru adaptare la actuator si mi-a pus el o galerie. Cam asa arata:

 

DSCN1924.jpg

 

Din pacate nu se potriveste chiar la fix, trebuie facute adaptari la conductele de ulei, iar iesirea din turbo, aproape ca da in lonjeron, sa vad daca nu reusesc sa rezolv cu un cot siliconic de 135*.

Modificat de puputavi
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Eram dator cu niste poze.

 

Am luat masina in weekend si numa belele am avut. Am avut doua coturi care puscau intr-o veselie de la presiunea din turbina.

Dupa multe ore petrecute sub masina si maini murdare am reusit sa rezolv si aceasta problema.

 

Dupa asta am putut sa-mi dau si eu cu parerea legat de noua turbina. Deocamdata(inca nu am softul) constat ca turbina trage mai liniar decat vechiul GT1749b. Daca vechea era brutala pana la 3000 de ture si apoi se cam plafona asta trage bine pana spre 5000. Am ramas si fara bufnita, care am inlocuit-o cu un sunet de aspirator, gratie aerului ce se plimba cu viteza prin tevile de aluminiu.

 

Cateva poze facute azi in graba(a se constata prezenta lipului de cupra si jantele de vara, ca doar era cazul)

 

DSCN2110.jpg

 

DSCN2111.jpg

 

DSCN2112.jpg

 

Acum lucram la suportul ceasurilor aditionale, si apoi kitul de amreiaj si softul sa stoarcem ce mai putem din motor.

Poate intre timp si un set de Koni FSD, sa vedem cum stam cu finantele...
Link către comentariu

Frumos lucrat...ai schimbat si intercooler-ul sau doar tubulatura?

Link către comentariu

O sa fie Florentz, cand ii gata

 

 

Am zis ca vin cu poze, pe telefon aratau mai bine, o sa trebuiasca sa va multumiti cu atata deocamdata :D
Am vrut sa prind si noua evacuare, din pacate a iesit cam miscata...
 
IMG_20130502_201707.jpg IMG_20130502_201719.jpg
 
IMG_20130502_201743.jpg IMG_20130502_201759.jpg
 
IMG_20130502_201814.jpg
Link către comentariu
Livrare speciala astazi din Budapesta: Kit ambreiaj custom made cu volant SMF, ~17kg

 

DSCN2113.jpg DSCN2115.jpg

 

DSCN2116.jpg 
Link către comentariu
quattro3001

Foarte frumos feliciatri ! Dar nu pot sa nu remarc tigania facuta de haplea cu galeria de la turbo ! SI dupa cum ti-am mai spus nu ai facut ce a mai buna alegere la turbina o sa vezi, ai asteptari prea mari de la turbina aia si nu face fata!

Link către comentariu
TurboDIesel

sper sa nu ai surprize neplacute cu acel ambreiaj custom

Link către comentariu

Is multi care umbla cu acealasi ambreiaj la puteri mult mai mari (SIO, radwcan de pe [cenzurat]) si nu au probleme.

 

legat de alegerea turbo-ului uite ce  au facut altii:

224bhp%20&%20360Ft%20Lbs.JPG

 

Si mai sunt o grramada care o au pe masina si toti o recomanda.

Link către comentariu
TurboDIesel

ok asteptam impresii dupa ce montezi kit-ul...in legatura cu turbina, eu zic ca e "compromisul" perfect in combinatie cu injectoarele stock

Link către comentariu
quattro3001

Tavi nu mi-o lua in nume de rau , dar pentru ceva bani in plus luai GTB2260vk si uitat de toate problemele , dar acum tu daca esti multumit restu numai conteaza!

Link către comentariu

Ambreiajul din Ungaria e de la Hexer? :) 

Leon 1m still :wub:

Link către comentariu

Mic update, pregatim ceasurile aditionale, si uleiul pentru revizie:

 

 
IMG_20130514_202113.jpg IMG_20130514_215548.jpg
Link către comentariu

Uleiul acesta chiar e bun sau este efectul forumului? "Aude unu un zgomot, dupa care il aud toti"

Link către comentariu

Nu stiu ce sa-ti spun pentru ca inca nu l-am pus.

 

Este un ulei mai spacial pentru PD cu continut mare de sulfiti pentru protectia internelor. Cu turbina veche aveam ceva consum de ulei, sper sa se fir ezovlat cu turbina noua ca acesta e mai vascos, deci daca nu s-a rezolvat o sa am consum si mai mare...

 

Pe de alta parte un ulei mai vascos asigura o ungere mai buna.

Modificat de puputavi
Link către comentariu

ulei mai vascos= ungere mai buna?

la rece, la turatii mari...sunt mai multi factori de care trebuie tinut cont cand alegi vascozitatea...ideal ar fi sa fie cat mai putin vascos dar cu capabilitati de ungere maxime.

 

Circoloco...cu uleiul asta e chestia psihologica: e facut in germania, Castrol e facut pe la orice colt.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!