Jump to content

Seat Leon 1M Top Sport Platinum


tavisor

Postare recomandată

  • 3 months later...
  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • puputavi

    56

  • tavisor

    15

  • radex

    6

  • BH17DNB

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 months later...

N-am mai postat de mult aici.

Masina a primit saptamana asta un nou set de jante BBS CH 18" 8.5J ET30 echipate cu Dunlop SportMaxx 235/40 R18. Culoarea nu este ideeala in combinatie cu culoarea masinii, dar probabil in iarna vor fi revopsite.

Saptamana ce vine va primi un upgrade la frane cu sistemul de pe Leon Cupra R(Etrieri Brembo cu 4 pistoane si discuri 323mm).

Si ne pregatim pentru la iarna pentru montarea unui "big turbo", si in poze un VNT22 care, impreuna cu niste duze injectoare marite si alte modificari vor duce masina spre 300 de cai.

post-80353-0-02907600-1340710441_thumb.j

post-80353-0-01145100-1340710442_thumb.j

post-80353-0-48594900-1340710442_thumb.j

post-80353-0-92522500-1340710442_thumb.j

post-80353-0-31898800-1340710443_thumb.j

Link către comentariu

Merci.

Nu m-am hotarat inca fie argintiu ca si cele originale sau un gri inchis gen gun metal.

Link către comentariu

ce turbina ti-ai luat ? gt2260 ? pentru 300 cp alea alte modificari sunt cateva si destul de costisitoare... mult succes

Link către comentariu

Este un GT2260 hibrid care rezista la 3 bar. Modificarile imi dau seama ca vor fi mai multe. Cateva din cate imi trec acum prin minte:

Intercooler + traseu

Sensor MAP 4 bar

Custom D24 Inlet

Turbina + adaptare actuator mecanic + flanse + galerie 1.6TD

Duze injectoare Bosio R783(sau echivalent Farad, HFLOX)

Traseu evacuare 63mm sau 70mm

Ambreiaj Stage2/3

Modificarile de mai sus ar trebui sa ma duca undeva pe la 260-270.

De acolo mai sunt si atle modificari la motor pentru a ma apropia de 300 de cai.

De aici ar fi indicat si un diferential LSD (Quaife, Wavetrack, Peloquin) pentru a pune puterea jos, si a face masina cat mai manevrabila.

Exista un proiect fain pe uk-mkivs un ARL dus in 300 de cai cu toate modificarile facute descrise.

Link către comentariu

Foarte frumoasa si bine dotata,de motor ce sa mai spun...

Spor la modificari si sa ai noroc la ea.

Link către comentariu
chinto_boss_ro

cat vine asa un turbo?k sa il montezi trebuie sa iti faci alta galeriie de evacuare?sau vine taiata aia si prinsa cu flansa?....ori vine pusa pe galeria aia de 1.6 td (este de evacuare sau admisie aia?)

"custom D24 inlet" ce vrea sa fie? scz da nu stiu ce inseamna :D bafta cu proiectu...

Link către comentariu

Sunt doua galerii montate pe motor.

Este galeria de evacuare Turbo, in cazul turbinei originale VNT18, aceasta este corp comun cu turbina. In cazul turbinei noi care are galerie separata se va folosi galeria de 1.6TD si o flansa adaptoare.

Si apoi galeria de admisie aer in motor care poate fi si ea upgradata la o galerie custom obtinuta dintr-o galerie de pe motorul D24(http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_D24_engine) din care se taie si se sudeaza pentur a se potrivi pe motorul meu cu 4 cilindri. Avantajul din cate am inteles, galeria noua va fi mai mare si mai putin restrictiva, plus ca este un upgrade ieftin si simplu de facut.

Link către comentariu
chinto_boss_ro

mersi mult de informatii,galeriia de evacuare 1.6 td vine de pe motoarele vechi golf 2?eu sper in viitoru apropiat sa achizitionez si eu un gt2260 de pe un iveco daily...sper sa ne tii si pe noi la curent cu poze si informatii din timpul modificariilor la turbo...bafta

Link către comentariu

Da este de pe 1.6 TD de pe golf2. Poze sa vedem cate o sa pot face deoarece modificarile nu am sa le fac eu. Le va face mecanicul, probabil fara mine ;)

Link către comentariu

bafta si spor cu proiectul!

Tot timpul este fain sa vezi un diesel care merge tare.

btw, tu avand cutie cu 6 trepte, sa stii ca diferentialul din ea ii destul de potent si fara sa-l schimbi.

duzele daca vrei varianta ieftina, ai putea pune de pe ceva duba si alea t4 stiu ca au cativa prieteni.

softul unde o sa-l faci?

si daca ai putea sa-mi zici cat au fost franele de cupra r ca si eu vanez de mult modelul si nu l-am prins la pret bun.

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu

Salut, merci.

Duzele nu sunt foarte scumpe, si vreau sa pun ceva care sa stiu in ce parametrii merge, si stiu ca au mai fost montate pe ARL cu rezultate bune. Avand in vedere dimensiunea turbinei si duzele vor trebui sa fie pe masura.

Diferentialul, ce este standard este un diferential normal, de transmisie, care nu face acelasi lucru ca un LSD, Oricum acest upgrade va veni la sfarsit dupa ce termin tot la motor + ambreiaj, Din ce am citit pe internet un LSD la masini cu putere asa mare, mai ales FWD da rezultate exceptionale.

Franele au fost 550E cu tot cu transport, cumparate de pe ebay de pe o masina dezmembrata, au venit cu tot ce trebuie montat(inclusiv furtunase si aparatori de apa) si discurile si placutele sunt intr-o stare foarte buna, aproape noi.

Softul inca nu sunt hotarat, am pe cineva aici in Cluj care face softuri custom, are si Dyno, dar nu stiu sa aiba experienta cu masini modificate, ramane sa ma hotarasc atunci cand vine momentul. Din cate am vazut erau si la noi cateva oferte, dar trebuie sa fii atent si la discuri si placute, pentru ca sunt destul de scumpe, te mai costa minim 250E.

Link către comentariu

Dimineata asta am pierdut-o instaland franele.

Inafara de aparatorile de noroi(cupra are alte fuzete), totul a fost bolton. Am folosit lcihid Ferodo. Rezultatele sunt mindblowing. Acum trebuie sa schimbam suspensia ca la franare parca intru cu botul in pamant.

Pot in sfarsit sa zic ca sunt multumit de frane :)

2012_07_03_10_10_50_594.jpg

2012_07_03_17_23_32_827.jpg

2012_07_03_17_25_35_922.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am facut si eu Transalpina intr-un final. Impresionant, pacat doar ca-i asa populat.

Masina s-a comportat exemplar. Consum 8 dus si 6.9 la intoarcere.

Franele au dat urme de oboseala la coborare, mirosea puternic a ferodou ars si cauciucuri :P

DSCN0648.jpg DSCN0663.jpg

DSCN0684.jpg DSCN0705.jpg

DSCN0707.jpg DSCN0709.jpg

DSCN0711.jpg DSCN0749.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pun si eu cateva poze de la intalnirea de Leoane 1M din Brasov.

Mi-a facut placere sa va cunosc, si sa stau de vorba cu voi, pacat ca timpul a fost asa scurt.

DSC6355.jpg DSC6356.jpg

DSC6359.jpg DSC6371.jpg

Link către comentariu

Frumos , frumos .... arata bine combinatia de CH + Brembo :) !!! Etrierii vad ca i-ai revopsit , ai pus stikerele dupa sau cum ai reconditionat etrierii ?

Oricum pretul nu a fost mare pt frane , e o combinatie mortala , stai sa vezi daca faci upgrade si la placute ( eu am pus DS2500 si discuri EBC turbogrooved ) , frana e dementiala !

BTH daca doresti sa schimbi injectoarele ai grija ca nu sunt asa de ieftine !

Spor la modificat.

Link către comentariu

Merci baieti.

Franele intentionam initial sa le revopsesc, dar pana la urma doar le-am relacuit. Acum vedem cat tine.

Legat de injectoare, ma gandeam sa schimb doar duzele de la injectoare, deocamdata sunt in dubii, daca ar fi sa ma apuc de proiect, m-ar costa minim 2000E

Link către comentariu
  • 3 months later...

N-am mai dat de mult pe aici.

Masina va primi un upgrade de turbo la un GTB1756Vk de pe 2.7 TDI.

Deocamdata strang piese, am ceasurile de bord pentru boost si EGT si turbina.

Mai asteptam tubulatura de la intercooler si pe luna urmatoare vom avea 230hp si 500NM.

Mai caut un tip pentru evacuare, fie oval fie ceva care sa se integreze perfect in bara ca in imaginea alaturata, dar din pacate nu gasesc.

post-80353-0-08442800-1358854516_thumb.j

post-80353-0-81350100-1358854546_thumb.j

post-80353-0-31939300-1358854610_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!