Jump to content

presiune ulei scazuta la relantii


alex_alex1015
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o intrebare, mi-am facut un test la masina un seat leon 1m din 2003, 1.8t, si am constatat o problema.

"presiune ulei scazuta la relantii", cand acceleram putin motorul, gen 1000 de ture presiunea era normala, imi puteti spune care poate fi problema, pompa de ulei sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura mare motor, supapa de retur blocata, pompa de ulei are uzura, pierderi de ulei in pompa, uleiul se intoarce in baie inainte de a intra in rampa de ulei, pompa fisurata

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura la motor nu prea are cum pt ca masina are doar 99.000km, si e destul de ingrijita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt problema mari din caza depunerilor .... mai ales pe sorbul de pompa de ulei... desfa baia si verifica... dar mai intai fa rost de un manometru de presiune si vezi exact.... ca asa iti bulesti turbina din cauza presiunii de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt problema mari din caza depunerilor .... mai ales pe sorbul de pompa de ulei... desfa baia si verifica... dar mai intai fa rost de un manometru de presiune si vezi exact.... ca asa iti bulesti turbina din cauza presiunii de ulei

salut

aceeasi problema o am si eu skoda fabia 1,4 benzina

Dimineata cand pornesc motorul si accelerez la aprox 2000 de ture se aprinde senzorul de presiune ulei ( face bip bip bip , clipoceste si se stinge).

faza e ca face doar dimineata atunci cand este motorul rece , daca nu accelerez imediat dupa ce pornesc (ci dupa cca 5-6 minute nu mai face)

am masurat presiunea uleiului si este ok, este adevarat ca nu am masurato cand este motorul rece , asta urmeaza sa fac.

am dat baia de ulei jos , sorbul este ok , am schimbat senzorul de presiune ulei , am schimbat filtru ulei + ulei!

aveti ceva experienta sau sfaturi la problema asta?

p.s. sunt distrus sau nu la cap sa-mi spuneti voi: am mers asa cam 15 000 de kilometri de cand a aparut problema :)!

va doresc sa nu vi se aprinda becuri pe bord , macar nu dastea rosii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt problema mari din caza depunerilor .... mai ales pe sorbul de pompa de ulei... desfa baia si verifica... dar mai intai fa rost de un manometru de presiune si vezi exact.... ca asa iti bulesti turbina din cauza presiunii de ulei

Ok, am inteles, mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu o intrebare, mi-am facut un test la masina un seat leon 1m din 2003, 1.8t, si am constatat o problema.

"presiune ulei scazuta la relantii", cand acceleram putin motorul, gen 1000 de ture presiunea era normala, imi puteti spune care poate fi problema, pompa de ulei sau altceva?

salutare tuturor,am si eu aceeasi problema .daca ai rezolvat-o spune-ne si noua cum.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica daca ai tipul de ulei care trebuie in motor si daca asta e ok, urmeaza sfatul lui Swat Cat, asta ar trebuie sa rezolve totul. Daca nu merge nici asa, probabil ca trebuie sa te gandesti la o pompa de ulei noua, parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei-verificat

sorb-verificat

dat baie jos si am gasit supapa de retur blocata(asa a spus mecanicosul).deblocata pusa la loc.face la fel(posibil sa se fi blocat iarasi!!!???) multumesc. urmeaza o pompa noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia verificat mai amanuntit din ce cauza a ramas blocata: depuneri sau ce-ar mai putea fi. posibil sa se fi blocat la loc sau sa fie pompa de ulei prea obosita. ai garantie la lucrare? daca nu se rezolva nici cu pompa noua, iti dau banii inapoi? cred ca pompa e cu beleaua, altceva nu cred ca ar putea fi.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,incearca sa scoti mufa de la sensorul de presiune ulei (sensorul de la chiulasa) daca vezi putin ulei pe acolo schimba sensorul ,am patit la 2 masini cu aceleasi simptome

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

sfatul meu e sa verifici treaba cu sezorii si daca nu si nu - sa schimbi pompa de ulei

eu am schimbat senzorul... tot la fel facea.. am mai mers asa ....si intr-o buna zi(prima zi de craciun) s-a blocat axul cu came (la relanti) ,s-a rupt pinion dublu de la axa cu came (pe care sta cureaua).

A trebuit sa cumpar capacul de chiulasa, un ax cu came , pinionu dublu, garnitura chiulasa, 2 supape de admisie , distributia, pompa de ulei.

toata distractia => 1400 de euro

abia am facut masina ... nu mai bipaie cu presiunea ... nici nu am mers foarte mult cu ea ... eu cred ca problema a fost la pompa de ulei , pentru

altceva ce am schimbat nu vad ce legatura ar avea cu presiunea.....

multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!