Jump to content

mers neregulat motor 1.8i


catalos
 Share

Postare recomandată

Tip motor GX, 1.8 8valve, injectie mecanica k-jetronic (stiu ca Izo era tata lor :blah:).

De vreo saptamana au inceput problemutzele, adica la inceput aparea o usoara trepidatie (nu se putea numi smuncitura) in jur de 1800rot/min. Daca scadeam sau cresteam turatia motorului peste acest punct, nu mai aveam probleme. Partea proasta e ca a inceput sa creasca intervalul in care imi facea probleme, astfel incat, azi la un drum mai lung, am crezut ca nu mai ajung acasa.

Simptome:

1. Daca o las la ralanti turatia oscileaza cam la 500rpm, merge ca un tractor (am senzatia ca merge ori in 2 pistoane, cand in trei, iar 2 apoi toate 4, etc....), iar daca sta mai mult se opreste.

2. Daca accelerez de la ralanti, turatia creste dar am acelasi mers neregulat.

3. In sarcina la accelerari de pana in 2000 - 2500rpm, motorul intai se franeaza si apoi se gandeste sa se tureze, dar nu e o regula. Am avut momente in care a trebuit sa dau treapta inferioara (pentru ca nu se mai accelera) si sa urc in turatie peste 4000rpm, ca apoi sa trec iar la treapta superioara

4. Dupa 4000rpm in mare masura se duce in turatie (tr II-a de viteza am duso in 7000rpm), dar am avut si surpriza ca sa se plafoneze pe la 4500rpm.

Intrebare intrebatoare... cu ce sa incep? Bujiile nu sunt, ca astea au fost primele schimbate.

Si cum intotdeauna o belea nu vine singura trebuie sa stau si in "carantina" (a se citi: recomandare - stat in casa + antibiotice) ca mi-au gasit astia un "pui de pneumonie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa vb cu bin laden sa-ti duca masina in casa! Nu am butelie ca ti-o duceam chiar eu :blah_:

Imi pare rau sa aud ca ai probleme, pisicii masii.:( :vaidecapulmeu:

Insanatosire grabnica si tie si masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tubulatura sparta undeva dupa admisie? De fapt toata tubulatura de aer trebuie verificata.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uita sa mentionez ca "la rece" nu am nici o problema. Mananca asfaltu'''''''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina inductie? Se incalzeste si se dilata bobinajul si apare scurt.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe investigatia cu lucrurile simple.

Da jos bujiile si vezi daca sunt ok, pt inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile, dar nu am sesizat imbunatatiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, am citit cam in diagonala primul post :P

Pai, ce poate fi?

O problema sau de alimentare, sau de aprindere.

La alimentare, sau mizerie sau ia aer fals pe undeva. Eu am avut la diesel problema cu aerul fals pe la filtrul de motorina si m-am dat de ceasul mortii pana sa descopar.

La aprindere..bujii ai schimbat...capac de distribuitor, cabluri. Sau bobina. Banuiesc ca aprinderea e electronica, in rest; daca nu, platini

Modificat de bchendran
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt novice in ale mecanicii, dar am senzatia ca imi scapa ceva..... si nu imi dau seama ce.

Oricum lucruri prioritare cand scap "din casa":

- inloc filtru benzina

- verificat capac delco

- verificat neetanseitati pe traseul de admisie.....

Sunt deschis si la alte pareri si sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca la rece mananca asfaltul nu cred ca e vorba de aer fals. ori bobina cum sa spus mai sus, ori wurul, verifica daca mai ai curent la el. e posibil sa iti mearga inecat motorul la cald din cauza wurului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca mai aveam un WUR, de rezerva. Insa nu stiu daca e bun sau nu. Va trebui sa ma apuc sa fac respectivele cuple, pentru masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit aceeasi problema la 1,8 i montat pe passat 1996 si a trebuit reglata clapeta de acceleratie (se face cu VAG COM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema asemanatoare.

Am schimbat aproape tot ce puteam schimba , inclusiv chiulasa , si s-a rezolvat din WUR.

Simpromele legate de acceleratie erau identice insa la mine mai era o problema, de la relantiu , daca apasam brusc acceleratia intai se inneca.

WUR-ul daca il schimbi , pune unul bun ca altfel te poti insela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si fisele, sa nu fure curent.

Am avut si eu probleme asemanatoare,insa la 1.8 GU carburatie si am schimbat fisele dupa multe verificari si mersul motorului s-a schimbat.

Bafta in rezolvarea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi e sarbatoare, deci ramane asa, DAR MAINEEEEEEEE ma urc calare pe WUR...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat in seara asta WUR-ul, capacul de la delco,..... merge la fel. singura chestie ce nu am putut sa o fac e sa-i masor presiunile, ... ca nu am cu ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun pariu ca-i o chestie super simpla, sau un furtun de benzina fisurat, sau o fisa de bujie defecta care face flama cand incepi sa turezi motorul si nu mai merge cilindrul respectiv...dinastea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe un forum prietenos, unde s-a facut o lista cu problemele K-jet:

Eventual ar putea un moderator sa il faca stiky...ca sa fie usor de accesat.

CITEZ:

K-Jetronic: Troubleshooting Symptoms

K-Jetronic is a mechanical system: the fuel is continuously metered in proportion to the quantity of air drawn in by the engine. The K-Jetronic system was installed as Original Equipment in series production vehicles in the years 1973 through 1995. Since then, the K-Jetronic system has been only of significance for repairs and maintenance.

Symptoms:

Engine does not start/starts hard when cold

Engine does not start/starts hard when warm

Irregular idle during warm-up

Irregular idle with warm engine

Engine will not accelerate, backfires

Engine backfires under load

Poor Performance

Engine runs on

Fuel consumption too high

Driving performance unsatisfactory

CO concentration at idle too high

CO concentration at idle too low

Idle speed cannot be adjusted (too high)

Engine starts but immediately dies

Symptom: Engine does not start/starts hard when cold

Cause

Remedy

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Auxiliary air valve does not open Check valve for correct function

Electric fuel pump not operating Check pump fuse, pump relay and pump

Cold start system defective Check cold start system

Therm-time switch defective Test thermo-time switch

"Cold" control pressure outside tolerance Test pressure

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

Injected fuel quantities unequal Check for equal fuel quantities

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

top

Symptom: Engine does not start/starts hard when warm

Cause

Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Air flow sensor plate stop incorrectly set Check and reset

Electric fuel pump not operating Check pump fuse, pump relay and pump

"Warm" control pressure too high Test pressure

Fuel system leakage Inspect fuel system for leaks

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

Injected fuel quantities unequal Check for equal fuel quantities

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

top

Symptom: Irregular idle during warm-up

Cause

Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Auxiliary air valve does not open Check valve for correct function

Cold start valve leaking Check cold start valve

"Cold" control pressure outside tolerance Test pressure

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

Injected fuel quantities unequal Check for equal fuel quantities

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Irregular idle with warm engine

Cause Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Cold start valve leaking Check cold start valve

"Warm" control pressure too high Test pressure

"Warm" control pressure too low Test pressure

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

Injected fuel quantities unequal Check for equal fuel quantities

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Engine will not accelerate, backfires

Cause Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

"Warm" control pressure too high Test pressure

"Warm" control pressure too low Test pressure

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Engine backfires under load

Cause Remedy

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Electric fuel pump not operating Check pump fuse, pump relay and pump

"Warm" control pressure too high Test pressure

Primary system pressure out of tolerance Test pressure and adjust with shim

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

top

Symptom: Poor Performance

Cause Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

"Warm" control pressure too high Test pressure

"Warm" control pressure too low Test pressure

Primary system pressure out of tolerance Test pressure and adjust with shim

Injected fuel quantities unequal Check for equal fuel quantities

Throttle butterfly does not open completely Check butterfly and stops in throttle venturi

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Engine runs on

Cause Remedy

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Air flow sensor plate stop incorrectly set Check and reset

Cold start valve leaking Check cold start valve

Injector leaking, opening pressure low Check injectors on tester

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

top

Symptom: Fuel consumption too high

Cause Remedy

Cold start valve leaking Check cold start valve

"Warm" control pressure too low Test pressure

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Driving performance unsatisfactory

Cause Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Excessive fuel delivery to control circuit Check fuel delivery

"Warm" control pressure too high Test pressure

"Warm" control pressure too low Test pressure

Primary system pressure out of tolerance Test pressure and adjust with shim

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: CO concentration at idle too high

Cause Remedy

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Cold start valve leaking Check cold start valve

"Warm" control pressure too high Test pressure

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: CO concentration at idle too low

Cause Remedy

Leaks in air intake system (false air) Check air system for leaks

Sensor plate and/or plunger not moving freely Check for free movement

Basic idle setting incorrect Check and adjust CO level

Lambda control system not functioning correctly Check Lambda control system

top

Symptom: Idle speed cannot be adjusted (too high)

Cause Remedy

Auxiliary air valve does not close Check valve for correction function

top

Symptom: Engine starts but immediately dies

Cause Remedy

Electric fuel pump not operating Check pump fuse, pump relay and pump

Excessive fuel delivery to control circuit Check fuel delivery

"Warm" control pressure too high Test pressure

"Warm" control pressure too low Test pressure

Primary system pressure out of tolerance Test pressure and adjust with shim

PS: eu am scapat de oscilatii schimband garniturile (oring-urile de ce etansaza injectorul in admisie) dansa una destul bine (restu erau mai ok) si chiar daca la pipait par moi gumele nu isi fac treaba de etansare. Datul in nas ..la mine era din avans prea mic.(multe maini pe la motorul ala)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenie mare. Azi, la amiaza, am pornit masina cu gandul sa merg sa mai bibilesc pe la ea, sa mai fac verificari si alte de alea.... SI MOTORUL MERGE APROAPE PERFECT (mai are ceva intreruperi la ralanti, dar mici)..... Am plecat cu ea in probe, s-a incalzit mororul dar nu mi-a facut nici cea mai mica problema. Turometrul a stat normal la pornirea la rece (aprox 1050rpm), iar la cald aprox 850rpm. Asa cum a zis, aseara am schimbat WUR-ul si capacul de la delco (la curte unde tin piesele), iar pana acasa a mers la fel de prost, ca si inainte.

Nu mai inteleg nimic..... Sa am vreo problema cu vreuna din pompele de benzina?

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tu ai o problema clasica a K-jetronicului, daca nu ma insel eu si ce ai scris tu, ar trebui sa ai montat un motor tip GX 1781cmc K-jetronic dupa simptome acest motor este identic si la fel cu EV 1781cmc.este de vina ori sertarul de aer ori capul de injectie care ramine blocat din cauza supapei stabilizatoare de turatie, am vazut aici pe forum la un coleg: nicu rares o gramada de subansambluri si piese de k-jet, avea si un motor complet cu tot cu injectie la 100euro, astea de 1.6K-jet si 1.8 k-jet au injectia si totul identic, difera doar blocurile motoare, vorbeste cu el mai bine inainte sa te apuci sa arunci banii pe fereastra.Din ce se vede daca aveai motor tip PB ar fi trebuit sa ai 4 injectoare cu deschidere electrica si aprindere Digifant, sau ne inselam noi?

Modificat de jetta2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea, sunt nou aici pe forum. De o luna jumate sunt posesor de golf 2 1.3 injectie multipunct, cod motor 2G. De cand am cumparat masina la pistonul 4(cel de langa cutie) aveam tot timpul bujia afumata si masina avea o tripidatie. Am desfacut motorul, am facut chiulasa(care era fisurata la cilindrul respectiv = shimbata), segamenti noi, cuzineti, simeringuri si garnituri. am facut rodajul si acum am o problema. Cand motorul e in sarcina are unele intreruperi, neregulate, ca si cum ar ramane fara benzina sau scanteie, iar dupa ce se incalzeste relantiul scade incer, incepe sa tripiderze si intr-un final moare. Am schimbat pompele de benzina, debitmetru, injectoare, calculator, modul aprindere,bobina, bujii, fise, capac delco, sonda de temperatura (multumesc pe aceasta cale lei Archanghel), am verificat instalatia electrica a motorului dar NIMIC, tot asa.

Va rog sa mai imi da-ti niste idei ce sa mai verific pana sambata cand masina va primi un 1.6 carburatie. sper ca acest motor sa ma asculte.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda?...ai schimbat-o (sonda LAMbaDA).Altceva nu vad ce ar putea fi...

Sfatul meu...daca ai 1.6, pune-l pe ala. De regula motoarele mici sunt facute pt clientii care nu vor sa plateasca taxe mari..(asa vad eu lucrurile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda e noua, azi am obeservat ca daca ii scot mufa albastra de la sonda de temperatura de apa, merge mai bn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!