Jump to content

Problema temperatura motor


4abc
 Share

Postare recomandată

Am intalnit o problema in aceasta seara.Pe langa DV care trebuie inlocuit masina mai are o problema ciudata.Pe bord apa nu urca mai mult de 60 grade.Pe vag-com de asemenea afiseaza temperatura care o arata si bordul si nu apare nici o eroare legata de problema asta!

Ma gandesc la 2 motive:

Senzor temperatura defect

Termostat care nu functioneaza cum trebuie

Astept sfaturi si sugestii urgente de la voi.

Va multumesc anicipat!icon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era sonda de apa defecta, trebuia sa ai diferente de temperatura fata de bc si ecu.

termostatu e defect, a ramas blocat pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai schimbat cineva termostatul la aceasta motorizare? Aveti idee cam cat ar costa ?

Pentru cine are ETKA, poate ma poate ajuta si pe mine cu un cod pentru acel termostat. Multumesc anticipat

P.S. Din graba am postat de pe contul prietenului meu. :D

Modificat de yustygolf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu la Golf 1.8T ceva similar. Fluctua foarte mult acul din bord de temperatura. Nu urca mai mult de 60-70 de grade, iar in masina nici nu baga caldura. Doar in traficul de bara la bara urca mai mult, foarte rar pe 80-90. In afara orasului la viteza de 90-110 km/h acul de temp statea jos picat cateodata. Problema era termostatul blocat pe deschis cum a zis si colegul mai sus.

Rezolvarea pentru mine a fost: termostat nou 30 de lei si manopera inca 30. Cu siguranta la reprezentanta preturile pot creste considerabil. Acum urca tot timpul pe 90 de grade (depinde de anotimp, vara foarte repede, iarna mai incet) iar masina da caldura. Un alt lucru ce l-am observat este scaderaea consumului mixt cu 1,5-2.5 l la suta. Consumuul mixt a scazut de la 10.5-11 la 8-9.5. Explicatia e simpla: la 90 de grade are un randament mai bun motorul fata de 60 de grade.

Sper sa t eajute ce am gasit in ETKA

post-37459-0-12815800-1290036031_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor! :)

Am sa dau maine comanda de termostat si sper sa se rezolve problema astfel! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca deranjez pe topicul asta cu o problema legata de gti ... mi l-am luat miercurea trecuta si am schimbat la el distributia si pompa de apa + ulei si filtre (masina are 103k km in mom de fata) si un ventil la turbo ... pt ca nu tragea de 200cp , am mai observat ca la relanti are un tremurat destul de pronuntat , am un prieten care are un audi tt 2.0tfsi si a zis ca si lui ii tremura in principiu de la benzina sau o piesa care ii tura singura motoru(a uitat cum se numeste dar a schimbat`o), multumesc .

Modificat de MateiWmW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic...

Cat te-a costat kitul de distributie si manopera?

Ce supapa ai schimbat la motor? DV-ul (diverter valve) cumva?

As vrea sa fac si eu operatia asta in viitorul apropiat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributie + role + curele + pompa apa + ulei + filtre 1784 ron la un service in targoviste (am mecanicul meu si stau langa masina si am incredere in el)

am schimbat ventilul la turbo 186ron pe producator (pierbug) la turbina cred ca valva DV e ... asa am citit pe forumul din us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuti astazi termostatul la masina dupa ceva munca.Se pare totusi ca problema nu s-a rezolvat in totalitate.Acum apa urca pana la 90C insa nu tine constant.Cand pornesc clima are momente cand scade insa nu sub 60C!

Luni am sa merg la service sa investighez problema mai in detaliu.Dupa spusele mecanicului meu in care am incredere cica ar mai exista un termostat electronic.Am sa urmaresc evolutia pana atunci ca am un drum lung de facut!

Daca mai aveti si alte idei nu ezitati sa le postati aici!

Multumesc!

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca are rost sa inlocuiesc senzorul de temperatura ca sa mai elimin una din cauze?

Vineri ajung cu ea in service si caut solutii ca sa nu pierd toata ziua cu investigatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca e frig afara e normal sa mai scada temperatura apei cand esti in mers. de asemenea cu cat mergi mai mult cu ea cu atat se incalzeste mai bine si temperatura va ramane constanta. Ieri, cand in Buc au fost 2 grade, mi-a trebuit un drum de vreo ora si ceva aglomeratie ca sa nu mai scada de la 90 cand prind o linie dreapta si merg mai tare.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am schimbat termostatul si G62-ul nu am mai avut nici o problema de fluctuaite a acului de temperatura din bord. @gabyte00 Nu e normal chiar deloc sa scada in mers nici o linie sau nici macar un mm. Azi am mers la -5 grade C si in 7 km a fost pe 90 si acolo a stat tot drumul de 40 de km prin oras si putin la periferie (adica am mers maxim 90kmh).

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca tot termostatul e de vina.Mi-a spus mecanicul ca sunt 2 tipuri.Asta deschide si face circuitul la 70C de asta apa urca foarte greu dupa si coboara in mers la 70.Maine dau comanda de cel care trebuie si cred ca se va rezolva problema! :)

Va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinick1986 - De acord cu tine ca in 7km ai ajuns la 90 de grade. Si la mine dureaza cam la fel pana ajunge la 90 de grade CONSTANT, dupa care nu mai scade indeiferent ce i-as face, insa pana sa ajunga la constant, creste pana pe la 80 cand stau la semafor mai mult, cand prind o linie dreapta mai scade putin pana pe la 70, dupa care iar creste mai mult cand ma opresc din mers. Intr-un final ajunge la 90 si nu mai scade. De asta am intrebat cat a mers cu masina, poate ca nu s-a incalzit complet pana la constant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta am intrebat cat a mers cu masina, poate ca nu s-a incalzit complet pana la constant.

Nu exista "nu s-a incalzit complet pana la constant" ...asa cum spunea si volnick. La o fuctionare normala/corecta a termostatului, temperatura creste pana la 90*, fara nicio scadere in tot acest timp. Daca tie iti variaza temperatura pana sa ajunga la 90*, cu siguranta, termostatul tau nu inchide bine.

Prerea mea :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate, azi am facut un drum mai lung si destul de intins, dupa ceea ce credeam eu ca temperatura nu mai scade, insa, totusi, temperatura a scazut. Am comandat termostat OEM la volksparts, sper luni sa scap de problema asta. Termostatul pus acum pe masina e Behr si are cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca ai pus termostatul bine?

in poza atasata e pozita corecta a lui (partea care intra in capac e cea cu tija)

post-75511-0-46342700-1292492837_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe mine ma intrebi, raspunsul e da, sunt sigur ca e montat bine, a fost montat de mecanic si eram si eu de fata. Problema a fost putin mai dificila in cazul meu: termostatul vechi a ramas blocat pe inchis si imi fierbea apa in motor, la service mi s-a schimbat termostatul cu acesta nou dupa care tot imi fierbea apa in motor. S-a desfacut din nou si s-a constat ca de fapt piesa de plastic in care se monteaza termostatul (cea care este si in poza ta) era sparta langa gaura in care intra tija termostatului. Am pus alt suport de plastic, dar termostatul avea tija foarte iesita in afara, iar unul dintre mecanici l-a apasat destul de tare pe un perete ca sa intre inapoi si sa poata fi montat pe masina. In momentul ala cred eu ca ceva ori ss-a rupt/indoit etc, pt ca de atunci asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4abc daca nu ti se rezolva problema nici cu acel termostat si vrei sa schimbi G62 si se potriveste, am luat eu unul nou acum 2 zile ( eventual putem incerca un test sa vezi daca se schimba ceva ) . Eu l-am luat pt masina din semnatura dar problema la mine era legata de contacte imperfecte asa ca l-am montat tot pe cel original pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! :) Daca o sa fie nevoie te contactez!

Urmeaza sa pun alt termostat pana una-alta.Asta deschide la 70C si face circuitul ceea ce nu e normal.Nu inteleg totusi de ce pentru am luat nou si OEM.Saptamana viitoare o sa pun altul tot OEM (in etka zice ca deschide la 87C) si sper sa se rezolve problema! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa aiba si termostatele astea garantie...e o idee nastrusnica nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! :) Daca o sa fie nevoie te contactez!

Urmeaza sa pun alt termostat pana una-alta.Asta deschide la 70C si face circuitul ceea ce nu e normal.Nu inteleg totusi de ce pentru am luat nou si OEM.Saptamana viitoare o sa pun altul tot OEM (in etka zice ca deschide la 87C) si sper sa se rezolve problema! :)

Vezi ca de regula scrie pe termotat la cat deschide. True...pe cel OEM al masinii scria si la mine 87 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind - ca sa-l citez din memorie pe volksman cand l-am intrebat de garantia unor discuri si placute de frana: ca sa beneficiezi de garantie trebuie sa vii cu un raport de la service-ul AUTORIZAT care iti monteaza piesa, dupa care ei trimit piesa impreuna cu raportul si dovada ca montajul a fost facut corect si stai si astepti un raspuns. In tot acest timp ce ar trebui sa fac? Sa stau fara masina sa astept un raspuns? Pariez ca raspunsul va veni ceva de genul: nu e vina pieselor, nici a montajului, ci a exploatarii incorecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, din pacate stiu, de asta am spus ca e o idee nastrusnica. Cu toate astea se poate verifica in oala la cat deschide si daca nu este la fel cu specificatia lui se poate merge la vanzator sa ii ceri altul in loc.

Uneori daca ai multe cunostinte teoretice intelegi multe si ai tendinta sa pierzi din fermitate dar lucrurile stau simplu: am dat banii imi dai un produs bun si functional.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi dadea garantie pe termostat meyle (made in germany) 2 ani... am hartia de garantie dar l-am montat eu...

bonus in cutie mai era, pe langa termostat, si O-ring-ul pentru capac

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!