Jump to content

probleme cutie


crocodill
 Share

Postare recomandată

Am si eu problema cu viteza a 3a - Banuiesc ca este tot sincronul, boala modelului asta. Intrebarea mea este daca merg asa cu mica caraiala la intrarea in viteza, se poate intampla ceva naspa cu CV in timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • antonioantonio38

    7

  • razvi_gyl

    6

  • nelu_24

    5

  • luck33ro

    5

Antonio am si eu aceeasi problema.sunt rulmentii din cutie.Te costa 12 milioane.Schimbi cutia,300 euro la sh si rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
antonioantonio38

mersi nelu, acuma vad ca e mai pronuntata huruiala, cred ca e pe duca, oare daca as desface-o sa schimb rulmenti, dar parca vad ca iara sunt rulmenti la cote din alea de care nu gasesti de vanzare....  se aude huruiala in frana de motor si cand e turatia pe la 3500-4000 rpm....... asa ma enerveaza am rezolvat marea problema cu clima, conducte, compresor.... de 2 luni se aude asta, zicea cineva aici pe forum ca se poate sa sune si turbina, sa nu fie destul de stransa tija de la actuator, anul acesta am miscat-o ca era putin blocata si am luat capsula jos, dar am facut semne pe filet   .......masina cu probleme mai mari ca asta a fost numai dacia, repari una si se strica alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruiala aia se aude pe partea dreapta sau stanga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

cum stau la volan pe dreapta


ma gandesc ca daca ar fi rulmentii la cutie ar suna tot timpul,  se aude cand e turat la 3500-4000 rpm si in frana de motor


cand am adus masina tija de la actuator rea blocata, am dat jos capsula si incet incet am reusit sa o pun  in miscare, dupa care a mers usor, motorul trage, parca cand e cald nu trage asa bine ca la rece ....dar tragem, asta nu ar fi o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonio eu am pus volant cu masa simpla si atunci am descoperit ca am joc la cutie

totusi eu as verifica si ambreiajul

ce model ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruiala aia o am si eu. Doar ca face in plaja de viteza 30-40km/h apoi se atenueaza/dispare. Ar putea fi planetara pentru ca am obs. ca e mai pregnanta pe viraj usor stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai zis bine ca numai dacia era asa,am bagat 1900 euro in ea vacanta asta,in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

masina asta are cateva plusuri si o gramada de minusuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e generala cu nemtoaicele astea nemuritoare (zombie de fapt). Eu m-am lamurit, japonezele isi merita renumele! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bunaseara colegi.De cand am schimbat ambreiajul si cutia de viteze am o probema rara la care nu gsesc raspuns.Cand incetinesc viteza aproape de tot,apoi accelerez din nou,masina imi face un zgomot ciudat de parca ar roade roata in ceva ,intrerupt.Dupa ce masina prinde viteza isi revine.Uitandu-ma sub masina din mers am vazut ca planetara intermediara aproape se blocheaza apoi iar continua sa se invarta,asta de cateva ori pana prinde viteza.Cand da sa se blocheze motorul face efort,e ca si cum ceva in cutie incearca sa-l opreasca apoi isi da drumul.Aveti vreo idee.Sper ca m-am explicat cat de cat.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu roada intermediara in pinionul planetar,daca se tocesc dintii cam asa face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru masina din semnatura stie cineva in ce parte a cutiei de viteze se afla mufa responsabila cu kilometrajul?

Trebuie sa ridic masina pe elevator sau se vede de deasupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Am achizitionat de curand un Galaxy 1.9 TDI, 110CP, cutie 5 trepte manuala, fab. 98, si in treapta 3, daca nu sunt atent, caraie. Daca o las la punctul mort 1-2 secunde, apoi  intru in treapta 3, daca as lasa schimbatorul in punctul normal, ar sari din viteza, dar daca il imping 1-2 cm mai departe, intra in viteza si merge normal. Credeti ca sincronul pt treapta a 3-a ar fi de vina sau altceva? cat m-ar costa o reparatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna ziua,am si eu o problema destul de urata ,cu sharanul meu.E din 2004 ,l-am cumparat din Italia,acum 5 ani,avea 90.000 km ,acum are 160000. In urma cu ceva timp,am observat un sunet ciudat la schimbarea vitezelor,(un carait infundat,foarte deranjant),precum si in timpul mersului,atit in momentul cand apas acceleratia,dar si atunci cand iau piciorul de pe acceleratie.Cu alte cuvinte,simt orice shimbare de viteza.In italia am schimbat un tampon de la motor,dar degeaba.Am fost la mecanic ,iar concluzia ..".ulei in cutie ai,sunt planetarele ,dar poti circula linistit".va rog sa ma ajutati,ce ar pute fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre planetara din dreapta si cutie este o planetara intermediara care de obicei face zgomotul acesta.Am aceeasi identica problema ca tine.Dar pana nu se rupe o las.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intermediarul nu face zgomot decat la plecarea de pe loc fata/spate datorat jocului dintre pinionul planetar si intermediar,in mers tace.Pune vasilina la burdufele de la cutie,nu demontezi nimic doar desfaci colierele si tragi burduful cat poti sa bagi vasilina.Inainte de operatiune cumpara colierele posibil sa nu mai mearga refolosite cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In weekend m-a lasat si pe mine cutia balta plecat fiind in Bulgaria. Prima data am ramas fara tr. 1,2. Ulterior au cazut marsarierul si a 5a, noroc ca ajunsesem deja in Bucuresti.  Timonieria la noi e pe cabluri? Poate fi si selectorul de vina sau chiar cutia? O placere sa faci toate pornirile de pe loc cu a 3a :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am pus vasilina in burdufurile de la cutie...aceleasi simptome,mai astept si alte sugestii.la caransebes daca stie cineva un mecanic bun,ii multumesc,serviceurile sunt dezastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema se rezolva repede, schimba rulmentul, dat gaura in planetara pentru a ajunge la surub cu cap inbus, dupa aceea pusa pe strung centrata si sudura sanatoasa, nu mai este nici o problema, eu o am asa de 2 ani, merge ca noua, cand se va strica rulmentul, tai sudura schimb rulmentul sudezi inapoi si tot asa pina o duci la remat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vb de rulmentul de pe intermediar am impresia ca nu se schimba,vine cu tot cu intermediar din cate-mi amintesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Depinde ce vrei, daca vrei sa il schimbi scoti siguranta si iese rulmentul de pe intermediar, scoti  carcasa rulmentului aceea de cauciuc cu ureche metalica cu 2 gauri si cu o presa sau o lovitura cu o bucata de metal iese rulmentul. Eu asa am facut, fiecare face cum doreste, dar de scos se poate scoate 100%. De obicei se uzeaza cauciucul de linga carcasa in care e fixat rulmentul, apare o fisura pe margine si de acolo numai e  mult pina la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutari.bai mare.masina m-a lasat in drum.la debraiere se aude carait ,in toate vitezele si nu mai pleaca de pe loc.am dus-o la mecanic,in cateva zile i-mi da raspuns.mi-a insiruit cateva defecte posibile ,si niste preturi de te doare capul.aveti vreo idee ce-ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 01.09.2014 at 10:00, ntv a scris:

salutari.bai mare.masina m-a lasat in drum.la debraiere se aude carait ,in toate vitezele si nu mai pleaca de pe loc.am dus-o la mecanic,in cateva zile i-mi da raspuns.mi-a insiruit cateva defecte posibile ,si niste preturi de te doare capul.aveti vreo idee ce-ar putea fi?

verifica lichidul de frana este impreauna cu ambreajul, poate are scapari si nu mai debraiaza destul, verifica eventualele scurgeri de lichid sub bord,  pe cutia de viteze sub cablurile de la schimbator

porneste motorul  calca si lasa ambreajul  asculta cu atentie ce sunete scoate,  sunet metalic,lovituri, zgomot infundat = volant, disc sunt praf ,

baga in viteza 1 lasa ambreiajul usor ca la plecarea de pe loc si fii atent la partea dreapta o sa auzi un carait infundat = planetara intermediara, dantura canelara praf

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...