Jump to content

VW Golf 4 GTI 25'th anniversary


vladucu

Postare recomandată

La tine sta bine(-0.6 si -0.7)....la mine sta ciudat: intre -0.9 si -1 :|

Si cred ca are legatura si cu mersul prost al masinii :|

Verifica si tu traseul de vacum..ia un sprey de curatat discuri si da-i pe furtune.Sa nu ai vre-un furtun fisurat ceva..asa am avut si eu

Link către comentariu

In urma documentatiei am aflat ca: NU este bine sa montam ceasul de BOOST pe acelasi furtun cu cel care duce la DV...DV-ul este controlat de N75 care nu este permanent deschis ,ceea ce poate influenta datele afisate de ceas.

Cel mai corect este sa il montam pe furtunul de vacum care duce la FPR(regulatorul de benzina de pe rampa cu injectoare)

Link către comentariu

Doar de dragul conversatiei, DV-ul este controlat de N249 :)

Intr-adevar, cea mai buna sursa de vacuum este furtunul de la FPR, pentru ca vine difect din galeria de admisie.

Link către comentariu

eu l-am avut legat chiar de furtunul de la regulatorul de presiune si mi-a spus cineva ca nu e bine. si l-am legat la furtunul ala mic din capul dv-ului

Link către comentariu

Frumoasa!

Am vazut-o aseara in Petrom la Bascov cand plecai; se aude "bine" :icon_thumleft: ; ar merge niste poze noi.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Masina a primit penultima piesa OEM care face masina sa fie absolut full oem...si anume o instalatie de spalatoare faruri.Lipsesc ce-i drept capacele care vin prinse pe sprituitoare dar nu este grava problema.

Pe viitor vreau sa iau si o cotiera si atunci chiar pot spune ca nu mai are nimic care ii lipseste :D

Intre timp am mai luat cateva piese

post-20021-0-79477800-1352138100_thumb.j

post-20021-0-44835600-1352138106_thumb.j

post-20021-0-90212500-1352138118_thumb.j

post-20021-0-67405500-1352138125_thumb.j

Link către comentariu

Masina a primit penultima piesa OEM care face masina sa fie absolut full oem...si anume o instalatie de spalatoare faruri.Lipsesc ce-i drept capacele care vin prinse pe sprituitoare dar nu este grava problema.

Pe viitor vreau sa iau si o cotiera si atunci chiar pot spune ca nu mai are nimic care ii lipseste :D

Intre timp am mai luat cateva piese

frumos...

cat te-a costat instalatia de spalat farurile?

o faci full-oem si apoi o dai,ca am vazut anunt pe autovit :))

Link către comentariu

300 lei

Pai decat spalatoarele si cotiera erau lipsa.Intradevar,am pus-o pe Autovit la vanzare dar stiu ca nu se va vinde...ca mentalitatea romanului e total aiurea....Decat sa ia o masina ca asta la 7000E merge si da 7500 pe golf 5 2007 ca de..e diesel si e 2007..dar cand ia 2.0 BKP si ii pica injectoare,turbina,volant si plateste pe piese noi aproape jumate din masina e bine?E bine sa dai 6 mil pe o bucsa de brat?

Se hotarase un tip acum 2 luni si a venit la pitesti cu 7300E dar nu am vrut sa o dau..Motivul: nu gasisem nimic pe net in momentul ala care sa ma multumeasca la fel de mult plus ca la masina s-au schimbat toate consumabilele + multe alte piese si nu mai este nevoie de alte cheltuieli.

Daca luam o alta masina trebuia sa ai bani de o distributie + o revizie completa plus niste eventuale placute ,discuri,anvelope,etc...asa ca am decis sa nu o vand.Am toate dotarile necesare + chestiile adaugate ulterior,lucruri de care imi vine greu sa ma despart...iar ca sa iau alta masina de la capat sa pun atate chestii pe ea...COSTA PREA MULT!

Link către comentariu

Parerea mea este sa NU o mai dai, cum ai spus si tu "am toate dotarile necesare" si plus ca stii ce masina ai si cum merge. Mie unu imi place foarte mult masina ta din absolut toate punctele de vedere. Sa te poarte cati mai multi km. Salut

Link către comentariu

300 lei

Pai decat spalatoarele si cotiera erau lipsa.Intradevar,am pus-o pe Autovit la vanzare dar stiu ca nu se va vinde...ca mentalitatea romanului e total aiurea....Decat sa ia o masina ca asta la 7000E merge si da 7500 pe golf 5 2007 ca de..e diesel si e 2007..dar cand ia 2.0 BKP si ii pica injectoare,turbina,volant si plateste pe piese noi aproape jumate din masina e bine?E bine sa dai 6 mil pe o bucsa de brat?

Se hotarase un tip acum 2 luni si a venit la pitesti cu 7300E dar nu am vrut sa o dau..Motivul: nu gasisem nimic pe net in momentul ala care sa ma multumeasca la fel de mult plus ca la masina s-au schimbat toate consumabilele + multe alte piese si nu mai este nevoie de alte cheltuieli.

Daca luam o alta masina trebuia sa ai bani de o distributie + o revizie completa plus niste eventuale placute ,discuri,anvelope,etc...asa ca am decis sa nu o vand.Am toate dotarile necesare + chestiile adaugate ulterior,lucruri de care imi vine greu sa ma despart...iar ca sa iau alta masina de la capat sa pun atate chestii pe ea...COSTA PREA MULT!

din nefericire asta e mentalitatea predominanta in tara asta,sa ai masina cat mai noua,si apoi sa o tii in garaj ca nu ai bani de piese

si cum ai spus si tu,decat sa o dai pe nimic,acum cand ai facut-o pe placul tau,ar fi pacat

sa te poarte sanatos inca 500000 de km

Link către comentariu

Aseara m-a sunat un baiat din bucuresti ca este oarecum interesat de masina...Intamplarea face ca am schimbat cateva vorbe cu el la serviciu cand a venit cu un Golf 5 la verificare...vroia sa o cumpere dar avea destul de multe bube si a renuntat...Dupa cateva minute de discutie cu el m-a intrebat care e ultimul pret si i-am spus 7300E...raspunsul sau fiind..."dar stii,e totusi 2002"

Nu vreau sa judec pe nimeni dar probabil era mai bine daca lua acel golf 5 2007-2008 cu 6800E care avusese piese schimbate doar la noi in reprezentanta de puteam umple o coala ?

Uneori nu stam sa gandim mai departe de un an de fabricatie si asta e grav...este grav ca nu constientizam ca atunci cand luam o masina SH de 3-5 ani tot o sa pice ceva si atunci ce facem?Stam sa ne carpim cu piese din dez?Ca daca iei o bucsa noua de brat fata de Golf 5 costa 580 lei...

Link către comentariu

Sincer cred ca multi gandesc ca sunt piese ieftine la Golf 4 si de aceea zic ca pretul este mare, dar si pretul unui Passat din 2008-2007 la 8000 Euro.Dar la intretinere nu cred ca se gandesc + consumul care trebuie sa il suporte (asta daca nu cumperi o masina sa stea in fata blocului si sa te lauzi la prieteni).

Cred ca doar un pasionat poate sa-ti cumpere masina la banii care ii vrei tu.

Link către comentariu

Varianta cu Golf 5 GTI pica pentru ca stiu multe cu pb cu turbo si mancatul uleiului...Am un coleg care are asa ceva si mi-a dat cateva detalii...

Varianta care m-ar fi incantat ar fi fost E46 Coupe 2.0 CDI cu pachet M .Era una superba pe autovit dar s-a dat.

In momentul de fata pe Autovit nu am gasit ceva sa imi placa la 8000E.

E clar ca masina va fi cumparata de un pasionat de GTI sau cel putin unul pasionat de VW / Golf 4.

Masina asta trebuie intretinuta in continuare la fel de bine ca pana acum si asta o poate face numai unul care e atras de tipul asta de masina.Daca ar intra pe mana unuia care doar o alerga si isi bate joc de ea in max 1 an s-ar alege praful de ea.

Modificat de vladucu
Link către comentariu

Mai problematic la Golf 5 GTI este ca nu mai gasesti unul nealergat, dopat si asa mai departe. Eu asta o vad ca o problema la un GTI 5.

Consum de ulei poate sa fie, poate sa nu fie. Dai talpa, consuma... Si micutul meu 1.4TSI consuma la talpa.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Sunt intr-o mare dilema oricum.Chiar nu stiu ce sa fac.Imi e frica de faptul ca vand o masina fara nicio pb si iau alta care ma va manca de banii pe care nu o sa ii am.La asta am schimbat tot,chiar mai multe decat a fost nevoie si stiu cum am intretinut-o...

Link către comentariu

Pai si-atunci... de ce s-o dai? Doar ca sa iei una cu an de fabricatie mai nou? Mai bine iti vezi de treaba... tanculete ca Golf 4 nu se mai fac de mult. ;)

Link către comentariu

Pai o da pentru ca si-a luat altceva si masina sta degeaba... cel putin asa scrie pe topicul de vanzare. Oricum, foarte faina masina!

Link către comentariu

Intradevar...mi-am luat si alta masina,mai veche ce-i drept dar a fost o dabla personala iar GTI-ul merge in jur de 100 km pe sapt,si asta in weekend.

Link către comentariu

Daca vrei sa o dai neaparat, atunci macar tine de pret si da-o la banii care si-i merita, pentru ca nu e o simpla masina care o poti gasi oricand la vanzare. Unul care stie sa aprecieze, cu siguranta nu se va uita la banii aia(daca ii are :D si isi doreste cu adevarat un GTI aniversar). Dupa care nu te grabi sa iti iei ceva numa' asa sa fie luat. Astepti cu banutul pana cand apare "ceva" frumos, bine intretinut, cu un proprietar la fel de daruit masinii sale, ca si tine.

Daca o dai pe bani de nimic, atunci ori o sa pui difereta mult prea mare pentru a-ti luat ceva calumea, ori o sa iti iei un "coteţ alergat" de banii aia.

Acuma stiu ca toata lumea se pricepe sa dea sfaturi din spatele monitorului, insa tu iti sti prioritatile si tot tu esti singurul care poate pune in balanta intreaga situatie alaturi de cele spuse de noi. :)

Bafta in decizie! :)

Link către comentariu

Sincer sa fiu inclin destul de mult spre ideea de a nu vinde masina.Si zic asta pentru ca am siguranta faptului ca in masina nu trebuie sa bag bani.

Pe de alta parte as lua un golf 5 GTI de l-am gasit la 8300E dar dupa spusele colegilor mei de la serv,vanzatori de VW si mecanici,nu as lua un golf 5.Nu este o masina asa fiabila ca un Golf 4.Plus ca piesele de intretinere sunt destul de costisitoare.

Oricum..astept sa vad daca ma mai suna persoana cu care am vbit la inceputul saptamanii...ca persoane care suna doar asa sunt multe

Link către comentariu

daca vrei facem schimb. Ti-l dau pe al meu, il iau pe al tau si imi dai o diferenta de 15 000 de euro.

Succes!

post-95792-0-03150800-1352398258_thumb.j

Link către comentariu

Vlad,nu te imbata cu apa rece,mergi cu una tot asa intretinuta ca a ta,si ai sa vezi diferenta( dupa vorbele altora care nu au in posesie sunt satul )are multe plusuri,sta mai bine pe asfalt(suspensie independenta pe spate) alt feeling,design interior mult mai frumos,alura mai sportiva,"alta Marie cu alta palarie"Eu as face trecerea oricand.Gandeste ca peste o luna este mai batrana cu un an,mai pierzi1500Eur la vanzare.Niciodata nu o sa scoti banii bagati in ea,asta este de cand lumea.E greu sa te desparti de ea dar te va motiva noua achizitie. :icon_thumleft:

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Calin.g, ce-i drept generatia a 5-a de golf a venit cu niste plusuri tehnice, dar o data cu astea multe minusuri la capitolul fiabilitate, si o spun ca posesor si iubitor de golf 5:) (vezi volant, calitatea materialelor din interior, etc.)

Vlad, la cum iti stiu eu masina, daca treci la MK5 in banii astia, fie el GTI, o sa-i duci dorul zilnic. Si oricum, exact cum zici e greu sa gasesti in jurul sumei de 8000E o masina curata, cu un istoric al interventiilor si reviziilor, cu un proprietar care sa iti inspire incredere si sa fie pasionat. Tot internetul e plin de "ofer fiscal pe loc" :P

*E46 320cd imi surade si mie din ce in ce mai mult, daca ar fi sa renunt la Golf:D

Modificat de tur
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!