Jump to content

VW Golf 4 GTI 25'th anniversary


vladucu

Postare recomandată

da.sunt 5x100 8,5j et 30..nu prea am vazut configuratia asta.cred ca o sa dea f bine

Link către comentariu

setup-ul asta de 5x100 cu 8,5J et 30 este o combinatie rar intalnita.mai este un set la bucuresti dar sunt negre si din ce stiu eu sunt 8J ET 35 dar nu sunt 100% sigur

Link către comentariu

Fix la fel are Voinea pe cabriolet-ul lui... Eu zic sincer ca o sa dea muuuult mai bine pe mk4 decat pe mk7. La el tot Detroit-urile stateau mai frumos dar vorba lui, gusturile nu se discuta!

Link către comentariu

schimbi jantele ca pe ciorapi. si numai modele frumoase ai.

care e secretul tau ? :))

Link către comentariu

multumesc pentru aprecieri.

@ Muale...nu am niciun secret.pur si simplu a fost norocul.si cu RC-urile si cu CH-urile.le-am gasit pe internet la un mosulet din Bucuresti care habar nu avea ce vinde:)))) am dat pe ele 1030 lei cu tot cu cauciucuri in stare fff buna dar cam batranele.Eu zic ca am avut noroc chior:D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare tuturor..am reusit sa montez jantele pe masina si dau bestial.imediat m-am indragostit de ele .sper sa va placa si voua

Intre timp am luat si o alta cutie...de diesel,cea mai lunga posibil cod DRW cea care s-a pus pe motoarele de 116 cp,cutie cu care va atinge viteza de 300 km/h garantat:)))) bineinteles nu pt asta am luat-o ci pt faptul ca tine un cuplu mai mare iar la plecarea de pe loc puterea este altfel pusa jos.abia astept sa vad cum se comporta

post-20021-0-31693700-1382554367_thumb.j

post-20021-0-30134200-1382554517_thumb.j

post-20021-0-27396700-1382554529_thumb.j

post-20021-0-73828800-1382554557_thumb.j

Link către comentariu

foartre frumoasa...dar parca stickeru ala de pe oglinda la pasager nu isi are locu pe masina...ambreaju nu trebuie schimbat pentru a functiona cu noua cutie de diesel?

Link către comentariu

nu trebuie, ambreajele pt cutiile in 6 trepte potrivesc una pe alta, posibil sa fie identice.

eu am ambreiaj de diesel 4motion.

Link către comentariu

toba finala este una Supersprint si neavand tips la momentul respectiv am sudat o bucata de teava de 80mm care era de culoare neagra...asa a ramas de 2 ani de zile..tot zic ca o schimb dar nu am apucat.

Link către comentariu

superb superb superb!

sper ca urmatoarea ma masina sa fie un aniversar,salivez cand le vad:))

esti norocos!bafta!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am renuntat la kitul fmic in favoarea altuia iar acum imi da batai de cap si trebuie sa-l modific.de asemenea trebuie sa iau alta prelungire de bara pt a se obtine rezultatul din ultima poza( montarea grilelor de aerisire).

 

post-20021-0-02175400-1383496856_thumb.j

post-20021-0-81086400-1383496869_thumb.j

post-20021-0-01738500-1383496890_thumb.j

post-20021-0-72573400-1383496907_thumb.j

post-20021-0-36985600-1383496917_thumb.j

post-20021-0-87914100-1383496923_thumb.j

post-20021-0-66442000-1383496947_thumb.j

post-20021-0-71468000-1383497206_thumb.j

Link către comentariu

O dorinta de o aveam demult s-a indeplinit.Accesorii oem pt echiparea SUA...bandou + lampi pozitie,suport numar si lampi

post-20021-0-85050800-1383858472_thumb.j

post-20021-0-35594100-1383858601_thumb.j

Modificat de vladucu
Link către comentariu

Ce dimensiuni are FMIC ul tau, si ce ajustari ai facut pentru a-l monta???

Merci!

Link către comentariu

cel de acum are

Interne dimensiunea : 550mm х 230mm х 65mm
Dimensiunea externă : 700mm x 250mm x 65mm

Este nevoie sa decupezi putin din spatela barii in zona grilei din jumate.eu o sa modific si prelungirea pentru ca am coborat cu el cativa cm pt a nu se mai vedea tevile si a se putea monta grilele

Link către comentariu
  • 3 months later...

Masina a revenit la setup-ul initial de fabrica + soft SKN.am ajuns la concluzia ca nu merge sa tii si OEM* si cai si estetic perfect.

O sa postez poze cu ea din faza in care era cu setup-ul K04.Masina a mers foarte bine dar am hotarat sa o desfac.piesele le-am vandut deja.A ramas pe masina decat cutia custom facuta in Ungaria.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Update info....

Masina s-a vandut la Bucuresti la pretul de 7500 Euro.

Proprietarul este foarte incantat de ea.

Intre timp mai aparusera modificari de genul:

-Motare trapa oem -lucrare efectuata in reprezentanta--inlocuirea s-a facut tehnologic-prin taiere a punctelor vechi de sudura

-revopsire completa -culoare Audi S8 2010-

-s-au montat toate dotarile oem ce pot echipa un Gti Ed 25 mai putin parasolarul cu comanda pentru garaj/poarta

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!