Jump to content

VW Golf 4 GTI 25'th anniversary


vladucu

Postare recomandată

Nu este nicio pb ca sunt de anglia.merg folosite fara pb.cu putina atentie si indemanare le asezi f bine in bord

Link către comentariu

La cea de la pasager mi-e clar cum, insa la cea de la sofer (cu gaura de robinet de faruri) nu mi-e clar cum se poate monta.

Link către comentariu

aia nu o monteaza, pune ceas in cea initiala.

vazusem undeva cum poti adapta grile de uk dar implica chit, fibra si taiat :) practic la sofer din 2 grile (veche de golf si bora uk) faci una ok. nu m-as baga la asa ceva

Link către comentariu

Cu chit fibra si taiat se face orice :)

Robinetul pentru faruri unde se mai pune?

Link către comentariu

Nu m-ati inteles.ceasul va fi in locul gurii de ventilatie.butonul de faruri ramane la locul lui..o sa renunt la ventilatia prin acea grila.Ca sa o bagi in bord este nevoie sa decupezi putin din plasticul care este in bord..nu se vede nimic la exterior.

Link către comentariu

ai 2 grile: originala (e ok dar are lamele de golf) si UK cu lamele mai "misto" dar are robinetul si rotitele invers.

tai chenarul cu lamele de pe grila de uk si pastrezi partea de jos cu bloc de lumini de golf. in felul asta o poti monta la sofer.

nu mai retin daca respectivul a si intors-o sa aiba rotita invers sau a lasat-o inspre stanga / in dreapta la grila pasagerului. asta nu ar fi un mare impediment, poate ca se vede mai ciudat seara cand e aprinsa

vladucu eu am inteles, vorbeam despre cum se poate sa montezi grilele de uk cu o adaptare. in cazul tau doar astupi tubul, pui ceasul (un capac de dimensiunea grilei sau decupat cerc pt ceas si pastrate lamemele de decor

Modificat de Muale
Link către comentariu

Am reusit sa montez grila centrala si cea de la pasager.ca sa o montezi pe cea de la pasager a trebuit sa decupez putin din plasticele din spatele bordului.se potriveste la fix in bord.

A mai ramas sa o montez pe cea de la sofer si sa pun ceasul in ea dar nu stiu inca ce sa fac cu ventilatia la geam

Link către comentariu

Pune ceasul in locu gol din consola centrala sau in spatiul de la scrumiera si asa nu mai opturezi ventilatia la geam.

Link către comentariu

Pai pe consola centrala nu am unde ca am navigatia iar in scrumiera nu imi place..plus ca nu se mai vede.

Link către comentariu

Nu SE vede sau nu IL vezi?

Pe geam mai sufla si de la gaurelele mici,cand ai ventilatie pe la parbriz...

Cand ala nu face fata folosesti maneca :)

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Am uitat ca ai navigatia. O varianta ar mai fi in grila de ventilatie centrala in detrimentul celei de la geam ( cea de la geam te mai ajuta la dezaburire )

Link către comentariu

Daca il pui in scrumiera nu il mai vezi cand conduci..mi se pare ca nu il vad nici daca il pun in grila de aerisire de la sofer:))) m-am obijnuit cu el in fata ochilor si poate d-aia...oricum prefer sa il pun in grila decat in scrumiera.

Totusi as mai avea o idee...sa iau un suport de 2 ceasuri( am mai gasit unul de presiune ulei aceeasi marca) si sa le pun pe bord,deasupra gaurilor de ventilatie la parbriz dar cred ca o sa fie incomode la condusul noaptea pt ca se reflecta in geam

Link către comentariu

Mai e varianta cu suportul pe stalp, dar imi pare un pic cam show off. Plus ca iti bat in ochi tot timpul si-ti mai iau din vizibilitate. Dar macar nu renunti la vreun aerator.

Link către comentariu

Sau pe volan gen astea...cu toate ca sunt cam aproape..dar ca idee.

Modificat de ADi_9n
Link către comentariu

Chestia cu ceasurile astea e un fel de "bling". Cat de des te uiti la ele?! Am mai vazut la altii cu indicator voltaj...pe bune? Merg 3 km la cumparaturi sau 200km la mare si ma uit sa vad ce voltaj am mereu?

Intr-adevar pare mai rea masina,mai race-car cu ceasurile dar eu nu le vad partea utila.

Presupun ca si la turbina conteaza sa citesti datele cand faci un soft nou dar dupa aia...?

Daca folosesti masina normal (si nu la drag) las-o cum e,oricum e speciala!

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Intradevar,unele ceasuri sunt inutile dar eu l-am luat sa vad ce presiune face dupa resoftare..si m-ar tenta un ceas de presiune ulei.e f bun la o masina ca asta deoarece poti avea surprize neplacute cu pompa de ulei.asa ca daca ai acel ceas poti scapa de niste cheltuieli inutile

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Daca tot nu aveam ce face m-am apucat sa imi fac niste faruri cu lupa si eu zic ca mi-a iesit ceva destul de ok.

Lupele sunt de pe Audi A3 iar proiectoarele au fost puse acum deoarece farurile nu aveau.

 

post-20021-0-30075200-1360948211_thumb.j

post-20021-0-23814300-1360948217_thumb.j

post-20021-0-63197900-1360948222_thumb.j

post-20021-0-23756800-1360948259_thumb.j

post-20021-0-59915100-1360948266_thumb.j

post-20021-0-13683400-1360948294_thumb.j

post-20021-0-58978800-1360948308_thumb.j

post-20021-0-19592200-1360948345_thumb.j

Link către comentariu

lupe bixenon? au iesit f bine....folia aia nu va avea de suferit de la caldura becului?

Modificat de Muale
Link către comentariu

lupele sunt pt o sg faza.nu are nicio pb folia.am prieteni care au  de mai bine de 1 an de zile si nu are nicio pb.nici macar sa se decoloreze sau alte chestii.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!