Jump to content

Motorul merge inecat


termy
 Share

Postare recomandată

Salut.Am un passat 1.9 TDI din 94.As avea cateva probleme cu el...

1)De o luna incoace cand pornesc masina, incepe sa galopeze(se aude ca si cum s-ar ineca) 2-3sec max si dupaceea merge ok.

Acum 2 sapt. am schimbat filtrul de motorina si masina a inceput sa "galopeze"la pornire,iar dupaceea merge inecata cat e rece motorul(chiar se scutura masina).

Pe langa asta,dupa ce se incalzeste motorul si incepe sa mearga normal,din cand in cand, cand o accelerez incepe sa se infunde iar(mi sa intamplat si la 100km/h,nu doar la viteze mici).Am puso pe test si mia spus ca debit metru de aer e problema.Eu nu prea sunt sigur de asta.Sa nu fie si de la pompa?Voi ce ziceti?

2)Inainte sa schimb filtru de motorina, in viteza a3a la 2500rot/min aveam cam 50-52km/h.Dupa ce am schimbat filtru, in viteza a3a la 2500rot/min am 63-65km/h. E normala diferenta asta? Chestia asta sa fi fost din cauza filtrului de motorina? Motorina bag aproape tot timpul de la Shell (din strainatate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru inceput,verifica bujiile.Apoi verifica daca turu si returu de la filtru de motorina sunt stranse DUMNEZEISTE si nu scapa aer pe acolo.La Golf 4 pe la filtrul(la retur)au acolo niste oringuri,probabil ca si tu ai asa ceva.Vezi ca si oring-urile astea tre sa fie schimbate,altfel prinzi aer pe instalatie->balbaieli a motorului.Sigur se ineaca motoru,datorita aerului de pe instalatia de combustibil.De asemenea debitmetru este foarte important,te sfatuiesc sa il schimbi cu unul nou,sau macar unul functional(si din cauza asta se poate ineaca motorul).La pct 2 nu stiu ce sa iti zic,e cam imposibil ce zici tu.Poti sa schimbi si mama filtrelor ca tot aceeiasi turatie ar trebui sa ai.Concluzie:verifica tot traseul de alimentare,schimba neaparat debitmetru.Ai putea sa ii faci chiar o curatare a sorbului(sa nu ai mizerii in sorb),nu ar strica.Pompa de motorina nu are absolut nimic.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un passat 1.9 TDI din 94.As avea cateva probleme cu el...

1)De o luna incoace cand pornesc masina, incepe sa galopeze(se aude ca si cum s-ar ineca) 2-3sec max si dupaceea merge ok.

Acum 2 sapt. am schimbat filtrul de motorina si masina a inceput sa "galopeze"la pornire,iar dupaceea merge inecata cat e rece motorul(chiar se scutura masina).

Pe langa asta,dupa ce se incalzeste motorul si incepe sa mearga normal,din cand in cand, cand o accelerez incepe sa se infunde iar(mi sa intamplat si la 100km/h,nu doar la viteze mici).Am puso pe test si mia spus ca debit metru de aer e problema.Eu nu prea sunt sigur de asta.Sa nu fie si de la pompa?Voi ce ziceti?

2)Inainte sa schimb filtru de motorina, in viteza a3a la 2500rot/min aveam cam 50-52km/h.Dupa ce am schimbat filtru, in viteza a3a la 2500rot/min am 63-65km/h. E normala diferenta asta? Chestia asta sa fi fost din cauza filtrului de motorina? Motorina bag aproape tot timpul de la Shell (din strainatate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incepi cu debitmetrul daca diagnoza acolo a indicat problema.Scoate mufa si vezi cum merge(oricum ar trebui sa mearga mai bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca ai bagat masina pe VAG-COM si ti-a spus ca debimetrul de aer este vina atunci schimbal

iar diferenta de viteza la acelas numar de turatii in treapta a 3-a este din cauza filtrului de motorina ;)

practic acuma la 2500 ture este normal sa fi la 60km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am rezolvat problema...am tot vb cu mecanici si totusi am ajuns la concluzica ca nu e debitmetru. Am scos mufa de la debit metru sa vad cum merge masina si masina nu mai trage deloc...era aproape imposibil sa merg cu ea.Majoritatea miau spus ca partea electrica de la pompa de injectie e problema.Acum am facut un drum Arad-Timisoara (am mers cu 110-120 ca era drum liber)Cand am ajuns aproape de Timisoara am simtit ca sa inecat parca dintr-o data motorul si nu a mai tras.Acum merge vai si amar...nu mai trage deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incepe sa nu mai mearga iti taie acceleratia dintrodata??? si degeaba ii dai talpa pana la podea ca nu mai merge, parca ar scadea viteza masinii inca???? daca are simtomele aste verifica furtunele de vacum si inbinarile tevilor de aer ce merg de la turbo la interculer si retur la motor(unde veizi ca ii cu urme de ulei strange colierele sau schimbale cu alte noi) apropo vezi si fortunu de imbinare dintre segmentele de plastic de la tevile de aer sa nu fie rupt in doua sau crapat (de obicei se intampa unde se imbina cu galeria de admisie sau cu ceea ce vine de la turbo) si dupa aia fa o scanare sa stergi eroarea

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Problema s-a rezolvat.de vina a fost pompa de injectie si "mecanismu ala de pe pompa care regleaza avansul" (sorry dar nus cum se numeste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!