Jump to content

Antigel Sub Masina


MariusG3
 Share

Postare recomandată

de acord cu GOLFISTUL nu are cum sa ajunga antigel acolo...pe la noi cainii prefera rotile(si la mine au una preferata) :) si acuma:sper ca nu l-ai gustat.... :biggrin:

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MariusG3

    8

  • mihai15mai

    6

  • Razvan RIO

    5

  • Lestat7

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare...

pana acum o saptamana .. totul era ok. nu aveam nici o problema cu sistemul de racire.

acum 4 zile insa... dupa ce am pornit motorul .. a inceput sa-mi palpaie martorul de apa in bord. In 10 min cat am mers cu masina .. deja ajunsese la peste 90 de grade.Am oprit .. am verificat vasul de expansiune si antigelul era cam la 3-4 degete SUB nivelul de minim.

Am luat niste antigel .. si am completat ( fara apa - numai concentrat ) pana la nivelul de minim .. si apoi cu apa pana la nivelul de maxim.

AZI .. din nou .. pornesc motorul ... iar incepe sa`mi palpaie martorukl ... iar era nivelul sub minim cu vreo 2-3 degete.

Clar... pierde pe undeva. Insa am lasat motorul pornit ... nu se vede pe la motor ca ar curse pe undeva .. pe la vreun furtun .. ceva de genu, nici pe sub masina unde ar putea picura.

Un prieten mi`a sugerat sa imi cumpar o solutie speciala ( lichid sau pasta ) ceva de genu .. care se baga in instalatie .. si obtureaza eventualele fisuri de dimensiuni mici de pe furtune si din radiator. Ma gandesc sa cumpar o astfel de solutie .. sa vad daca rezolv ceva .. inainte sa desfac bordul ca sa ajung la radiatorul de incalzire sau sa iau furtunele la verificat.

Ce spuneti ? ce ma sfatuiti ? stiti o marca anume de solutie , sau de unde as putea sa cumpar ? sau cat ar fi pretul aproximativ ca sa stiu ce sa cumpar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Foloseste functia Search inainte de deschide un topic nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze... e prima oara cand scriu aici .. si am citit primee 3 pagini de topic si nu am gasit nimic

de-aia am scris ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost useri cu problema asta si se pare ca s-a rezolvat prin schimbarea garniturii de chiulasa.Nu ai observat cand pierzi lichidul de racire termostatul e deschis sau inchis?poate e vreun furtun de dupa termostat.Daca iti curge pe la distributie poate sa fie de la pompa de apa.Orice ar fi sper sa nu te coste prea mult si sa rezolvi repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca... nu am observat deloc.. cand si unde se pierde lichidul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand motorul e cald, antigelul se evapora imediat si nu poti vedea pe unde se scurge.

Il pornesti dimineata pe racoare si te uiti atent, poate vezi pe unde se prelinge. Eventual te bagi si sub masina.

Daca dai drumul la dezaburire parbriz nu se abureste cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu substante minune e mai degraba o carpeala....la un moment dat problema va aparea din nou.

Ca sa fii sigur ca nu se scurge in exterior, fa in felul urmator: completezi cu apa pana sus, poate un pic peste maxim. Pornesti masina si astepti sa ajunga la 90C, apoi te uiti la plasticele montate pe chiulasa, imbinari, capetele la toate furtunele, radiator si te uiti si sub masina la pompa de apa. Undeva se va umezi. Daca nici asa, te uiti daca ai mocheta umeda langa pedala de acceleratie sau la pasager, in zona imediat de langa consola (sa excluzi varianta ca ar fi fisurat radiatorul din habitaclu).

Ultima varianta cred ca ramane cu garnitura de la chiulasa a carei schimb e o treaba costisitoare.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TAZ .... nu , nu se abureste .. chiar incepe imediat sa se dezabureasca luneta cand apas butonul.

@GTI ... asa o sa vad maine diminetaa.. completez numai cu apa si vad ce se intampla .. de-aia am si scris despre solutiile alea .. ca nu prea am incredere si poate fac si altceva rau motorului.

Sper sa fie totusi vreun furtun sau colier slabit ... nu radiatorul din habitaclu sau garnitura ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai drumul la dezaburire parbriz nu se abureste cumva?

@TAZ .... nu , nu se abureste .. chiar incepe imediat sa se dezabureasca luneta cand apas butonul.

Daca ti se abureste parbrizul inseamna ca e spart caloriferul. Asta vroiam sa spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm ... nu din cate observ eu

scuze .. nu am citit corect .. credeam ca zici de luneta ( pt ala am buton separat )

pt parbriz... am numai acolo la butonul ala din dreapta unde selectez geamuri / picioare / etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca curge foarte putin pe la calorifer cand ai aerul pornit pe cald tot se dezabureste. Ca sa iti dai seama mai bine dimineata pe frig pornesti caldura pe treapta 2 sau 3 pana dezabureste parbrizul (inchizi toate duzele de pe bord), dupa care o opresti dar nu chiar de tot si ar trebui sa apara f repede urme de aburi in dreptul glilei de lanaga parbriz.

A si mai e un miros aparte. La mine asa a facut la inceput si dupa vreo 2 luni faceam sauna in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca o lingura de mustar face minuni la porii din calorifer. A incercat cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca o lingura de mustar face minuni la porii din calorifer. A incercat cineva?

Eu am pus un 2x2 anul trecut si nu s-a intamplat nimic. Nici astupat porii nici altceva. ASi incerca mustarul anual asta ca mor in masina. Miroase lichidul ala rau cand dau drumul la caldura.

Am incercat eu mustarul, face minuni si ca sa-ti dai seama despre ce vorbesc iti zic ca in 10-15km de mers prin oras de la maxim scadea sub minim apa, cand m-am uitat la radiatorul de racire era mancat intr-un colt si curs prin alte locuri, dupa ce am pus o lingura mare de mustar in lichidul de racire am facut 2000km ca am fost in concediu, un gram n-a mai scazut si de atunci nu mai am probleme iar daca te uiti la radiator zici ca trebuie schimbat, daca nu mergea faza cu mustarul il schimbam dar uite ca am scapat de cheltuiala. Si sa nu folosesti mustar scump, ia de ala la 1ron borcanul e mult mai bun pt. treaba asta :), bate la fund orice praf minune pentru radiatoare. Incearca, nu ai nimic de pierdut baga o lingura jumate de aia mare si se rezolva.

Sa ma anunti si pe mine cand ai sa vezi ca nu mai ai probleme, toate cele bune.

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit si eu de treaba cu mustarul de la veteranii de dacie dar sa nu te lase fara caldura si apoi nu sti cat te tine sau ce mai strica.La cat costa un calorifer nou, incepnad de la 70 ron , eu zic ca nu merita cu improvizatii.Intradevar montajul e mai complicat dar daca ai un weekend liber si ceva vointa poti sa il schimbi singur.In plus daca zici ca miroase urat chiar daca astupi scurgerea nu o sa scapi de mireasma pana nu o sa cureti aeroterma, claptele de comutare a aerului au un burete care probabil e imbibat cu antigel. Crede-ma eu am schimbat antigelul verde cu albastru cu o luna inainte si cand am schimbat caloriferul in cutie era o pasta verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lasa fara caldura si nu strica nimic, am deja peste 3000km facuti de cand am bagat mustar, imi baga caldura foarte bine si nu mi-a stricat nimic, n-a facut decat sa infunde ce era de infundat doar nu se pun 3kile de mustar, e o lingura la o masina intreaga. Uite ia un litru de apa si pune o lingurita de mustar amesteca bine si vezi ce se intampla, amestecul devine o solutie cu particule ffff fine, alea iti vor infunda porii sau chiar fisuri mai mari. Dar daca voua va convine sa cheltuiti bani si timp cumparand si schimband piese e problema voastra. Si inca ceva, e o masina de 15 ani totusi, nu e vreo nava de aia plina de senzori :)

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golful meu deocamdata nu i-a sarit, cand trec de 10.000km va anunt. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intelege gresit nu am nimic cu mustarul chair si eu am vrut sa pun cand imi curgea dar am oferit omului si o alta cale de a rezolva problema si cel putin in cazul meu bine am facut ca nu am pus, proabail intr-o zi ma trezeam cu inundatie in masina, capacul de plastic al caloriferului abia se mai tinea de conductele de cupru.Si in plus de miros tot nu scapam.La fel e si cu praful de astupat porii am citit pe forumul asta si pro si contra dar am decis sa nu ma risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce capac vorbesti? Da-mi si mie link-ul cu topicul pro si contra praf de infundat porii sa vad si eu ce vorbesc baietii acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si la mine dimineata e o prelingere la radiator dar foarte mica

ma gandeam sa pun si eu ca la o adica daca e sa se infunde il speli cu apa sub presiune si cred ca se desfunda(dar nu vad de ce s-ar infunda pt ca exact cum ziceai mai sus e o suspensie foarte fina

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu pro si contra praf, sa nu fiu offtopic, si nici sa nu dau din nou curs la o asemenea discutie, l-am incvercat si eu pe acel praf "minune"

aveam o fisura mica in radiator, si am pus asa ceva. dupa 3-5 zile, nu mai baga caldura. am dat jos bordul, am scos caloriferul, l-am spalat, si numai moloz d-ala mi-a iesit si din motor, si din calorifer, de atunci nu mai am incredere in "praful minune"

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in legatura cu pro si contra praf, sa nu fiu offtopic, si nici sa nu dau din nou curs la o asemenea discutie, l-am incvercat si eu pe acel praf "minune"

aveam o fisura mica in radiator, si am pus asa ceva. dupa 3-5 zile, nu mai baga caldura. am dat jos bordul, am scos caloriferul, l-am spalat, si numai moloz d-ala mi-a iesit si din motor, si din calorifer, de atunci nu mai am incredere in "praful minune"

Eu nu am incercat nici un praf am pus mustar si vad ca nu am probleme si aveam radiatorul spart bine, caldura am din plin. Iar daca ti-au iesit vreo "3kile" de moloz, ori ai bagat tu vreun bax intreg de praf minune :D ori sistemul tau de racire era 98% infundat cu tot felul de impuritati, calcar... ;)ca altfel nu pot sa-mi dau seama de unde a iesit atata moloz.

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sunteti belea cu asemenea posturi gen ''mustarul face minuni'' =)) daca ar vedea fabricantii cu ce se confrunta masinutele produse de ei i-ar durea inima ori ar muri de ras.

si eu am avut caloriferul de caldura spart si am preferat jumate de zi de munca & yoga sa mi taca capul pe viitor.

Modificat de cristi III
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu daca ai de dat bani si timp sa-ti rupi capul schimband nu ai decat, se pot incerca si solutiile special facute pt. infundat fisurile, e fix aceeasi treaba. Eu nu am zis ca nu sunt de acord cu schimbatul radiatorului dar de ce sa nu incerci sa vezi poate scapi mai ieftin si fara bataie de cap.

Iar faza cu infundatul, ca vai de mine au scos o gramada de moloz, acel moloz nu e de la praful minune sau mustar pt ca se pune ff putin, acel moloz oricum exista iar daca ai bafta asta atunci recurgi la schimbatul radiatorului. ;) Ideea era sa incerce omul varianta cea mai ieftina si comoda dar acum fiecare are dreptul sa aleaga, sa-si rupa capul schimband piesele sau sa incerce intai sa vada poate scapa :)

Iar daca te duci la service autorizat iti schimba aia jumate de masina :lol: Eu am lucrat cu multe reprezentante si stiu destul de bine ce zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!