Jump to content

Antigel Sub Masina


MariusG3
 Share

Postare recomandată

O sa ma uit si eu la senzorul de temperatura sa vad. Multumesc pt explicatii baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MariusG3

    8

  • mihai15mai

    6

  • Razvan RIO

    5

  • Lestat7

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

am vazut pe unde pierd antigel.pe la senzorul de la temperatura se prelinge si se evapora, dar in cantitati mici, am sa remediez aceasta problema zilelele astea.Ms baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Guys, acelasi motor, ABU, n-am obervat pierdere de antigel, insa am observat o pata, tot pe-acolo, partea stanga, pe la faruri/semnalizare in interior o pata neinghetata pe friguri de -10 - -14 grade. Am vazut-o de mai multe ori... O fi substanta de racire? Desi banuiesc ca s-ar evapora. Chestia ciudata e ca nu parea nici sa se evapore/usuce. Sub masina n-am observat nimic, si sta de saptamani stationata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pe partea stanga foarte posibil sa fie de la rezervorul pentru lichid de parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, acel rezervor nu e pe partea dreapta, chiar langa telescop? Un bidon destul de mare, cu capac. Si am observat ca al meu probabil ca contine doar apa, era 80% inghetata.:frigbaitata:

Modificat de Lestat7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul pentru parbriz e pe parteas stanga langa baterie (stanga e stand pe scaun la sofer), pe dreapta e daca te uiti cum deschizi capota

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa zi si eu: stand cu fata spre motor, lichidul de parbriz e la dreapta.

Azi am verificat nivelul de lichid de racire si surpriza: 0. Parca a disparut. Nu ma prea pricep, insa in partea de jos a vasului intra un furtun, de la care intra o parte si in vas, pana la un anumit nivel. Banuiesc ca ar trebui sa fie prezent lichidul de racire peste nivelul acestuia, nu? Deci n-ar trebui sa vad interiorul furtunului, gol... Ciudat e ca nu-mi aduc aminte sa fi vazut lichid colorat acolo, decat transparent. Unde o fi disparut lichidul de racire?

Alta intrebare: Imi porneste motorul si merge 10 min fara probleme, fara acest lichid, fara sa se aprinda vreun martor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vasul tau nu are o mufa la care sa fie conectate 2 fire imseamna ca nu ai sonda de nivel si nu iti indica nivelul scazut la lichidul din vas. completeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt. raspuns, trebuie sa ma uit daca este sonda de detectare a nivelului, parca erau mai multe cabluri.

Azi dimineata m-am uitat la lumina, si lichid exista, la vreo 2 cm sub nivelul min. Insa ce ma ingrijoreaza este ca lichidul mentionat este sub nivelul acelui furtun (sau ce-o fi), care intra vreo 2-3 cm in vasul de expansiune. Deci daca as avea lichidul peste nivelul min, ar trebui sa intre si in furtun, iar furtunul sa fie plin, insa in cazul meu, lichidul se pare sa fi ramas acolo pentru ca e sub nivel. Nu stiu cum sa explic mai pe indelete, nu ma pricep prea mult, insa vreau sa invat cat ma tine. Lichidul pare sa aiba u usoara nuanta de portocaliu/roz. As dori sa completez, insa cu apa distilata nu indraznesc, deoarece va ingheta foarte probabil, si nu stiu exact ce antigel s-a folosit. In hartii am vazut G12, insa asta a fost inainte de verificarea TUV Nord facuta acum aproape un an.

Ce ziceti? Banuiesc ca din moment ce nivelul min e peste nivelul furtunului care intra in fundul vasului, teoretic ar trebui sa fie lichid in furtun, pana in vas, peste nivelul min. Am verificat si n-am prea gasit inca locuri unde s-ar scurge, dar n-am verificat minutios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ar fi sa nu pui pulbere din aceea pentru ca iti poate infunda circuitul de racire, in special radiatorul din bord pentru incalzire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am descoperit azi pierderi de lichid de racire pe la un teu din material plastic care se afla imediat dupa bazinul cu antigel , intra un furtun mai subtire in el , si distribuie in alte doua directii .Are si o sonda pe el. Am cautat prin posturi dar n`am gasit nicaieri nimic despre el. Daca ma poate ajuta cineva sa`mi spuna care e denumirea tehnica a acestei componente , eventual un cod. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, multumesc foarte mult pentru ajutor, atasez alaturat o fotografie cu piesa respectiva. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, vad ca nu s-a atasat fotografia. Postez din nou fotografia reperului. Va rog , sa`mi spunetzi denumirea lui tehnica si codul de fabricant eventual. Multumesc anticipat

post-34968-1236501154_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de flansa apa, codul 037 121 132E

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ca postez problema mea in acest topic da nu pot deschid un topic nou ...

am o problema la motor ... imi prelinge antigel pe langa chiulasa .... cam ce ar trebui sa fac ? .... mentionez ca am avut termostat blocat pe inchis de cand am luat masina si l-am schimbat de curand cu GBI (tin sa ii multumesc de ajutorul dat) .... cam ce ar trebui sa fac ? ....

am atasat si niste poze sa va da-ti seama cam despre ce e vorba

post-35305-1236842295_thumb.jpg

post-35305-1236842358_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! schimba garnitura de chiulasa si cand strangi chiulasa foloseste o cheie dinamometrica.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat pe la autocenter de o garnitura de chiulasa de la victor haintz(sau cum s-o fi scriind) si e 70 lei .... sau ziceti-mi si mie o marca care sa fie buna ca vorba aia ... nu o schimbi in fiecare zi ........ manopera o sa fie f mare ... dar poate o schimbi cu ajutorul lui GBI :icon_cry:

Modificat de Bad Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc frumos paul, am sa te sun eu cu o zi doua inainte sa ma apuc de operatiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut baieti,

poate reusiti sa ma ajutati cu o problema. Azi de dimineata am observat o pata in zona semnalizarii (in partea dreapta a masinii, cum stau cu fata spre capota).Am atasat o poza. Pe interior m-am uitat si am vazut nimic ud sau alte pete suspecte. Nu stiu exact ce e si am maine vreau s aplec din localitate si ma gandesc sa nu fie ceva grav. multumesc anticipat

post-38542-1258120263_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si la asta :(, dar e o ceva mai vascos..nu cred ca e pipi. Altceva nu poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Antigel??Sper sa nu-ti fie spart radiatorul.A scazut nivelul an" borcan" ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!