Jump to content

Antigel Sub Masina


MariusG3
 Share

Postare recomandată

E primul topic, deci buna tuturor, problema mea ar fi urmatoarea.

Golf 3, fabticaticatie 06.92, model GT motor 1.8, 66 kw, acea serie nu sh de unde sa o gadesc (gen ABD..etc) nu are clima nu are ABS. Problema e ca de vreo 3 ori am gasit balta sub masina in partea stanga cam pe unde este faru, antigelu nu sh ce model e (am masina de 10 zile), i-am mai completat cu G11. Ce nu inteleg este ca nu curge tot timpul, am observat ca a aparut dupa ce am mers ceva prin oras, sa incalzit "apa" si apoi am oprit in parcare si cand m-am intors (5-10) min era balta apoi au mai curs 2-3 picaturi si gata, dar si asta doar uneori de ex am mers sa incazit motorul, am oprit nu curgea nimic... Deci nu curge tot timpul si de asta imi pun intrebari. Am incercat sa ma uit pe acolo dar e numai plastic pe acolo si nu prea vad. Banuiesc ca e de radiator..aveti vreo idee. Vreau sa ii fac schimbul de antigel si sa ii pun G12, dupa ce curat instalatia dar nici sa il schimb si sa il pierda parca nu i-as face schimbul. Ce parare aveti de unde ar putea sa curga antigel si mai ales de ce doar uneori..

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MariusG3

    8

  • mihai15mai

    6

  • Razvan RIO

    5

  • Lestat7

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am observat si eu aceesi problema, m-am trezit in parcarea de la Carefour cu o balta sub masina. Vasul gol. avand scut la masina nu am putut determina cu precizie locul, dar dupa pozitie si zgomotul pe care il face pompa de apa din iarna, cred ca pe la pompa de apa/presetupa. Nu am localizat exact dar banuiesc pompa. Dupa completare cu 1l nu a mai curs, rar mai lasa cateva picaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am observat pompa de apa de in partea dreapta..m-am uitat pe unde sunt gaurile din bara fata si parca am observat un pic mancat la radiator in colt...dar nu la fel, nu am obsevat sa curga la rece, am pornit motorul, am dat 2 ture..nimic..banuiec ca e de acolo dar apare intrabarea de ce nu curge tot timpul... apropo daca stie cineva daca in partea stanga e vreun furtunas ceva care intra si sa nu se prelinga pe radior in jos...

Modificat de MariusG3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai iti spun de ce nu curge cand este motorul rece : pentru ca pana la 90 de grade termostatul este pe pozitia inchis , pana in acel moment apa nu circula prin radiator , dupa 87 de grade termostatul se deschide si apa incepe sa circule prin radiator pentru a se raci .

din ce zici tu sigur iti curge de la radiator : ori vreun colier slabit ori radiator spart .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cam avut dreptate, cand se incalzeste masina (pe la 90 grade) atunci incepe sa curga acum problema e daca e radiatorul sau vreo conducta, desi nu prea am vazut nici o conducta pe acolo, cele doua conducte "mari" sunt in dreapta si in stanga cred ca e doar senzorul de temp apa.. are cineva vreo idee daca e vreo conducta pe partea stanga care sa intre / iasa in radiator. si acum cea mai dificila parte... cum se da radiatorul jos, m-am uitat pe forum si am cam inteles ca trebut dat jos tot "botu" masina.. are cineva vreun tutorial sau o descriere ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte furtune/furtunase nu cred ca sunt , sunt doar cele doua mari : unul care intra si unul care iese , daca nu iti curge pe la ele insemna ca este spart radiatorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu curge pe la ele, ele sunt in dreapata si am scurgeri in stanga...deci cel mai sigur e de la radiator, revin cu o rigaminte daca are cieva o schema cum se da jos radiatorul, mai exact cum desfac "botu" masini..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...e posibil sa scada nivelul la antigel de la maxim la sub minim intr-o perioada cam de 7-8 luni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi scade de la maxim la bidon gol in 2 saptamani , deci tu stai bine , la mine e ciudat ca desi se duce antigelul nu pica sub el si nici nu este nimic ud pe la radiator , furtune,pompa apa etc , eu cred ca am prea multa apa in lichid si se evapora :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca nu am antigelul potrivit gen G11 sau 12 am otrava obisnuita si dar nici nu am curaj sa bag daca stiu ca il pierd ca nu e nici prea ieftin e clar ca se evapora printr-o fisura colier ceva care normal nu se vede ci doar in timp cand se goleste vasul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ar fi sa-l schimbi daca poti cu ceea ce este dat de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta cauza a "disparitiei" ar fi de la garnitura de chiulasa ( daca este impuscata )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa numai deschid alt topic, pe unde gasesc si eu filtrul de benzina ca as vrea sa il schimb, nu stiu de cand nu a mai fost schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde gasesti de cumparat sau locatia sa pe masina ?

Daca vrei sa cumperi , la orice magazin cu piese auto import , normal :icon_thumright:

La masina il gasesti cam sub scaunul dreapta spate (sub masina bineinteles). E intro cutiuta de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la locatia lui pe masina :icon_cool:, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

:)) :( :offtopic:

un mic ajutor vreau sa schimb/pun antigel in masina

e prima iarna care o am si vreau sa ma asigur ca va fii totul ok si in plus vreau sa plec la munte

ce fel de antigel sa folosesc( golf 3 1.4i 92)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai fi uitat pe forum mai atent gaseai raspunsul.Daca ai antigel albastru e g11,daca ai roz(rosu)g12.Nu se recomanda sa bagi g12 daca ai avut g11 fara o spalare a instalatiei.Curand am facut si eu schimbul si g11 e mai greu de gasit si mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez si eu aici k sa nu mai fac alt topic.Masina am luat-o de 4 luni e un GIII de 1,6 benzina tip ABU am si eu aceeasi problema ca si akyleon in 2 sapt imi scade nivelul la antigel de la maxim la sub minim si ciudat este ca nu se vede nimic pe sub masina, parca s-ar evapora.nu am fost pana acum la un mecanic sa intreb care ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu dea pa la pompa, e o conducta conectata la pompa si poate nu se mai etanseaza bine. nu se vade pt k este in partea q ingectia. trebuie lumina de la o lampa si deoarece este cald motorul se avapora relativ repede si nu gasesti pikturi sub masina;sau mai este posibil pe la radiator,si deoarece nu prea se vede asa bine nu se poate observa. cauta cu mai multa atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema ca Suditu Lorin. Azi am observat. Tot ABU am si eu si in 2 sapt mi-a scazut de la maxim la sub minim. Ceva balta nu am vazut. Stiu ca la 2-3 zile dupa ce am completat cu antigel, nivelul era inca ok. Sau cel putin nu se vedea ca a scazut. Azi m-am uitat iar si era sub minim. De cand am luat masina, am vazut pe langa motor in zona vasului de expansiune ceva urme lasate de o substanta rozalie. Atunci banuiam ca ar fi curs canva antigel, mai ales ca nivelul era scazut. Acum sunt sigur ca erau urme de antigel G12. Am in plan sa fac si eu o spalare a instalatiei si sa pun G12 nou, dar intai sa vad pe unde pierde... ca altfel nu merita. Am sa verific cu atentie furtune si urme de scurgeri.

@Suditu Lorin poate identifici problema inaintea mea si imi spui si mie unde sa caut :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa lamurim un aspect: cu motorul rece lichidul se afla la marcajul minim. Cu motorul cald se afla la maxim (sau in jur de max). Verificati in celeasi conditii de fiecare data. De ex dimineata inainte de a porni motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta stiam, problema la mine e ca nivelul mult sub minim este cu motorul cald. Azi, pe lumina m-am uitat mai atent pe la motor si am vazut urme proaspete de antigel. Am identificat un loc pe unde curge: pe la senzorul de temperatura. Cred ca ala este, pentru ca este vorba de o mufa cu ceva fire. Sper sa fie si singurul loc pe unde curge. Stie careva unde se gaseste G12 in Brasov? La reprezentanta VW m-am gandit si eu, dar intreb daca se gaseste si altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca sub senzorul de temp este o garnitura de cauciuc, daca nu o ai, senzorul de misca si iese antigel pe langa el

Modificat de MariusG3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brdaric bine ca ai gasit pe unde curge.in Brasov pe strada lunga sunt 4 magazine cu piese auto unde au in toate g12.Eu am gasit mai gre g11.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se prelingea antigel pe langa senzorul de temperatura chiar daca aveam garnitura buna asa ca am pus un pic de silicon din ala rosu de temperatura pe garnitura si l-am pus la loc si s-a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!