Jump to content

Probleme Phaeton


Rudy87
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

Bine ca ai resit sa-i dati de cap..

si totusi, de unde diferenta de 550 de euro???!! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu , eu cand am vorbit la reprezentanta mi-au spus ca normal ei nu au voie sa schimbe doar 2 injectoare ci toate 6 , dar ca a vorbit el cu sefu lui si rezolva sa schimbe doar doua la 700 euro bucata fara factura etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@Rudy87 ai verificat compresia pe fiecare piston? Vezi ca trebuie sa fie minim 17 bari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari,de putina vreme sunt posesor de vw phaeton cu motorizare de 5.0 tdi 313 cp v10 4 motion si am o problema cu el la suspensie...cand il pornesc ii ia cam 10 minute pana imi echilibreaza masina si la scurt timp imi da o eroare in bord cum ca masina este foarte joasa si trebuie sa opresc..mentionez ca spatele imi ramane ridicat dar fata nu , este lasata de tot .Am fost cu ea pe tester si mi-au zis ca da o eroare precum ca ar fi supraincalzite pernele de aer .Am dus-o in reprezentanta si mi-au zis ca ar putea avea probleme la nustiu ce garnituri de la suspensie..apoi m-au sunat ca ar trebui schimbata suspensia pe fata si daca o schimb ei recomanda sa schimb si spatele.Nu mai inteleg nimic deoarece la scurt timp mi-au zis ca ar fi gasit buba dar a ramas blocata pe cel mai ridicat nivel si nu mai coboara acum...deci daca ar fi dusa suspensia pe fata atunci de ce a ramas blocata pe nivel inalt si acu nu mai coboara nici pe mediu nici jos???care ar fi problema si unde??are un senzor pe undeva , e din computeru de bord sau pernele de aer de pe fata s-au dus??CIne ma poate ajuta cu un raspuns ca in service toti vor sa te fure si la final nimic cert..MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un senzor care vede inclinarea masinii pt a-ti regla pozitia xenoanelor si care probabil stie asta doar cand spatele e lasat nu fata.

Dar pana la urma urmei du-te la service sa-ti umfle aia factura bine, ca deh, iti permiti V10 de 5 litri :eek: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca am fost la service dar aia sunt varza si nu au o treaba,nu au fost in stare sa imi schimbe un bec ca nu stiau pe unde sa desfaca farul..si vb aia service de AUDI nu unul de la coltul blocului.Ms pt sfat !!! Am postat pe forum pt cultura mea generala sa stiu si eu de ce le este asa greu la unii sa isi faca treaba ma refer la astia de prin service care au impresia ca daca vii cu masina de multi bani la ei au dreptul sa te fure pe fata si sa iti bage tot felul de pretexte numai ca sunt ei niste hoti.De aia nu se va ridica Romania niciodata.

Modificat de gridion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vw in iasi...aici vad ca nu prea posteaza lumea si am intrat direct pe forum vw germania si am lasat mesaj acolo unde am completat si un formular si astept raspuns la problema mea ...abia ieri l-am trimis si sper sa primesc raspuns clar cu ce anume trebuie sa faca cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Gridion, foarte putina lume are asa o masina precum ai tu, iar cu aceasta problema pe care o descrii nu cred ca s-au mai intalnit,

Daca ai logurile cu scanarea de la VW era o idee buna sa le pui aici poate se gaseste cineva priceput sa le interpreteze.

Intrebari exotice pentru problema ta poti pune la http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1627430

Ai ceva documentatie cum functioneaza suspensia ta la urmatoarele 2 link-uri

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_275_d1.pdf

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_275_d2.pdf

Deocamdata problema descrisa aici e prea sumar descrisa ca afirme cineva cu precizie ce ai.

Solutia tot prin service VW scump o gasesti.Dar daca trebuie schimbata suspensia pe fata , atunci schimba-o dar doar pe fata pentru ca este foarte costisitoare.

Si daca asta nu rezolva problema, nu le platesti nimic la VW si ceri sa iti puna suspensia veche inapoi pentru ca nu au identificat problema corect in primul rand si nu e corect sa faca experimente scumpe pe banii tai.

Altfel OPC ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ms pentru indrumari.Problema e rezolvata,perna stanga fata era fisurata si scapa aer si masina nu se mai putea echilibra,si de aia imi dadea eroarea in bord precum masina e prea joasa ca nu se mai ridica .Acu am un consumator care ma lasa peste noapte fara o baterie cea de pornire e ok dar cealalta se descarca,a controlat mecanicu 5 centralite sa vada de la care e problema dar pana la a 40-a mai are de controlat ...de la consumatoru ala nu imi functioneaza nici muzica in masina ca sa oprit deodata si nu se mai aude,am crezut ca e o siguranta dar nu e...o sa va anunt cu ce anume a avut oricum nu cred sa fie problema grava..astea sunt chichite mici.eu de masina sunt f multumit cu motoru absolut nimic...pana ma obisnuiesc cu ea si toate butonasele mai fac cate o traznaie...dar pentru cine doreste un model cu 5.0 l recomand cu caldura..abia astept sa ajugn in Germania cu ea sa o vad cat duce.Salutari si daca e cineva care stie de ce nu se mai aude muzica sa ma anunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna , de cateva saptamani am achizitionat un Phaeton, 3.0 tdi an 2005, innainte sa fac targul cu fostul proprietar am verificat maina la 2 testere, si a iesit ZERO PROBLEME. In ziua imediat urmatoare brusc, in mers la 50-60 km/h mi-a aparut o avarie in bord ""exhaust workshop"" si martorul acela portocaliu in forma de motor....am sunat imediat fostul proprietar si bineinteles a zis ca nu are idee ce poate fii.....am mers iarasi la tester si a rezultat eroarea unui senzor.....mecanicul respectiv a sters eroarea si m-a sfatuit sa fac cateva zeci de km si sa conduc mai "sportiv" sa vedem daca apare....n-a mai aparut nicio eroare....

Dupa intamplarea asta a doua zi am fost nevoit sa merg la munca in Austria si bineinteles am mers cu masina.....dupa aproximativ 500 km parcursi a aparut din nou acea eroare "exhaust workshop" dar la fel ca si prima data nu s-a schimbat absolut nimic la functionarea motorului...merge rotund, trage perfect, nu scoate fum....

Am mers aici in austria la un mecanic roman iar pe tester i-a iesit o avarie de un senzor de vacuum, si privind mai atent motorul a descoperit un senzor cu doua furtunase subtiri care era rupt...am cumparat acea piesa am montat-o impreuna cu furtunasele respective, am sters eroarea din bord iar dupa aproximativ alti 600 km iar a aparut aceeasi eroare....

Fiind nevoit sa ma folosesc de masina am parcurs 2000km pe autostrada cu eroarea aprinsa in bord....reamintesc ca porneste perfect, functioneaza bine, trage, nu scoate fum de niciun fel, dar ma nelinisteste avaria respectiva....nu vreau sa regret ca am dat 10 000 eur pe o masina cu probleme din Romania.

Fiind o masina rara f putini mecanici se pricep, iar reprezentanta are tarif de 250 eur/ora.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai luat masina, trebuia sa te astepti la asta. ;)

Nu inteleg ce-i cu gandirea asta "am cumparat o masina cu probleme din Romania". Dai 10.000 pe un Phaeton ca da bine la public, te plangi ca e masina proasta, dar ti se pare mult 250 eur/ora reparatia si ajungi pe un forum sa-i rezolvi problemele.

Nu merge asa. Iti cumperi masina care iti permiti sa o intretii. Toti am vrea MB S klasse sau BMW Seria 7, s.a.m.d.

 

Are 8 ani. La ce te-ai astepta? De ce crezi ca o astfel de limuzina de lux sh costa cat un Logan nou? Pentru ca unele piese noi depasesc pretul masinii sh. Si pot cadea oricand. Plus ca are SUTE de senzori.

 

Legat de problema, ti se pare mult 250 euro o constatare? Mie nu. Vei ajunge sa cheltui mai mult pe manopera si piese schimbate de diversi mecanici.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Phaeton, an 2005, trebuie sa iei in calcul cam 100 Euro/saptamana cheltuieli de intretinere,(fara combustibil )mai ales daca masina are mai mult de 200 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor cu 2 furtunase - senzorul de presiune diferentiala de la DPF . Daca ala a fost defect, este si filtrul de particule infundat, s-a facut regenerare pe tester? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce tara e 250eur/ora? nu de alta, dar aci nu castiga un om de rand atata pe luna...poate.

da' si normal ca-i mult, chit ca e phaeton, vezi doamne, da nui porsche sau lamborghini, e un VW pana la urma si v-ul ala vine de la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!