Jump to content

Probleme Phaeton


Rudy87
 Share

Postare recomandată

Buna.De ceva vreme sunt posesoru unui VW Phaeton V6 3.0 TDI.Masina are undeva la 116.000 km.Ultima revizie a fost facuta la casa auto din timisoara prin luna martie, de atunci si pana in prezent am facut undeva la 4.000 km.Problema mea este urmatoarea.De ceva vreme scotea un fum alb foarte dubios pe tevile de esapament,prima oara am zis ok e dimineata si e frig,dar chestia asta s-a intamplat tot mai frecvent si dupa un drum de 500 km a mai scos fum, avea perioade cand scotea si cand nu.Acu 2 saptamani cand am venit de la timisoara spre lugoj , undeva pe centura lugojului am trecut pe sport pentru a face o depasire si brusc s-a oprit motoru si nici nu a mai vrut sa porneasca.Am stat cam vreo 30 de minute pana sa vina mecanicu sa se uite la ea.Precizez ca in incercarea mea de a porni masina in acel interval de 30 de minute nu a vrut sa porneasca,facea ca o masina care nu are motorina ca si cum a-si da la automat aiurea.Dupa ce a ajuns mecanicu am mai incercat odata sa o pornesc , a pornit dar foarte greu si fara sa ating nimic s-a turat singura pana in decuplaj + fum alb.Nu stiu ce poate sa aibe masina pana la momentu cand s-a oprit a mers normal.Inca nu vreau sa merg cu ea la reprezentanta pana nu aflu exact ce are.Uni mi-au spus ca e turbina dar imi este greu sa cred ca de la turbina se trag toate astea alti mi-au spus ca este un piston dus.Azi a deschis-o mecanicu si s-a uitat inauntru la motor cu o camera dinaia mica sa vada pistoanele si nu pareau a avea nimic.Mai precizez si faptu ca in momentu cand mecanicu a dat jos furtunu care iese din turbina era plin cu ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina. :)

S-a turat foarte tare pentru ca a inceput sa absoarba uleiul din baie. Cand ECU a simtit asta, a comandat shut-off valve si a oprit fortat motorul prin inchiderea aerului din admisie.

Noroc cu acea clapeta. Banuiesc ca masina e automata, deci alta sansa de o opri motorul nu prea aveai.

Uleiul din admisia turbinei (daca era mai mult decat ar fi normal - si banuiesc ca mecanicul stia aprecia asta) e o dovada in plus ca turbina e terminata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi au dat turbina jos desfacut si pus la loc nu are nimic , eram in fuga nu am avut timp mi-a spus de ceva garnituri.chestia cu turatu s-a intamplat doar pe moment,azi a pornit-o iarasi dar scoate acel fum alb.Da masina e automata.Maine de dimineata se apuca de ea si sper sa-mi dea un raspuns concret.Legat de turbina nu stiu ce sa spun.mai am un passat b6 si la el a picat in vara turbina dar nu s-a comportat asa pur si simplu nu mai tragea motoru acolo a fost insa alta poveste inainte sa pice mi-a dat masina de vreo 2 ori in nas ca si cum nu ar mai avea motorina porma doar nu a mai tras motoru.Sper sa ma lamureasca maine mecanici.Sincer nu ma asteptat ca la o masina cum e phaetonu sa pice asa de repede asemenea piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este ulei.Din ce am discutat azi cu taicamiu , mecanicu zice ca pe undeva a bagat motorina in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibila si varianta asta cu motorina in ulei.

In acest fel s-a subtiat uleiul si turbina a inceput sa-l traga in admisie. A rezultat fumul alb de care spuneai si auto-accelerarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri seara am vorbit cu mecanicu.A spus ca a comandat niste garnituri si pe marti e gata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibila si varianta asta cu motorina in ulei.

In acest fel s-a subtiat uleiul si turbina a inceput sa-l traga in admisie. A rezultat fumul alb de care spuneai si auto-accelerarea motorului.

eu cred ca s-a ridicat nivelul asa de mult ca a bagat uleiul cu motorina prin epurator in admisie...

dar.... pe unde sa intre motorina.....e common rail....nu PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi... uleiul cica ar fi la nivel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a zis ca are morina in ulei.... deci nu avea cum sa fie la nivel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar evidentiam ca n-a intrat atat de multa motorina incat sa urce uleiul pana sus la epurator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da la balbotaj e nevoie de cativa cm peste nivel si incepe sa scuipe in sus prin chiulasa

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti inchidea clapeta pateai exact ce vezi in filmele urmatoare! Rezultatul.. motor distrus complet! Cand incepe sa arda ulei in loc de motorina daca bine stiu ECU nu mai poate face nimic si se tureaza la amxim pana se distruge complet.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca problema se trage si de la pompa de injectie daca am inteles eu bine zicea ca baga prea multa motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare si lectie pentru viitor: verfici vreodata nivelul uleiului pe joja?

Stiu ca e o masina cu pretentii si multora li se pare rusinos s-o faca, dar a verifica periodic uleiul si lichidul de racire te scuteste de multe probleme. Mai ales ca o ai de curand si nu cunosteai masina.

Mai mult ca sigur problema era cunoscuta si de fostul proprietar. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul il verific nu ma doare mana sa o fac chiar daca e masina cu pretentie sau fara.Recunosc probabil a fost si vina mea.Cand am facut schimbu cu propietaru era intr-o duminica i-am atras atentia si mi-a spus ca a bagat motorina proasta oricum era rezervoru pe rosu si i-am facut plinu.O perioada nu a mai scos si scotea dor cand si cand.Chestia ca el stia sunt 100% pentru ca inainte sa iau masina de la persoana respectiva facuse servicu cu 2 zile.Nu cred ca nu i-au atras atentia pe probleme care urmau sa se intample.Acu ce sa-i fac ? sa-i dau in cap ? E o invatura de minte pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI in alte tari se " pregatesc" masinile de vanzare doar ca la noi e o adevarata industrie. La noi toate masinile din targ sunt aduse" de la un mos batran din germania foarte indragostit de masina care niciodata nu a abuzat-o si i-a asigurat service la cel mai inalt nivel" Cam trist sa aflii ca si posesori de masini de lux fac asa ceva!

Bafta la reparat cu un mecanic bun nu o sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu fapta e consumata nu mai am ce sa-i fac.Am sa revin pe marti/miercuri cu mai multe detali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci chiar nu imi pot imagina ce poate sa aiba masina, cand am pornit-o ultima oara cu mecanica zice ca undeva baga prea multa motorina si aia ajunge in baia de ulei,cand am pornit-o avea cam 1 sfert din rezervor dupa vreo 5 minute de uitat pe la ea mai avea cam jumate din ce a avut :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai dus masina ? ce mecanic e ala?dupa 2 luni nu stii ce are... '' tare asta cu nu vreau s ao duc la reprezentanta pana nu stiu exact ce are'' pai atunci de ce o duci sa le-o prezinti ?

Du-te ma nene undeva unde stiu sa umble la masina, asta in cazul in care mai e in stare sa ajunga la un service bun, un tester de 2 luni nu a pus nimeni?

Motoarele astea de 3000 au probleme cu flap-urile de pe admisie(facute de plastic rotitele din interior se toaca) , egr, clapeta acceleratie, sensorii de nivel de rezervor, alte chestii pot aprea pe un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e la un service in lugoj , testeru pe care il au acolo e la zi , deci nu cred ca aici e problema, legat de reprezentanta in momentu de fata nu am bani necesari sa o duc acolo daca aveam o stare financiara in momentu de fata mai buna era de mult la reprezentanta volkswagen , daca imi aduc bine aminte dupa ultima scanare cu vagcomu dadea o eroare legata de buji , dar am sa ma duc azi la service si am sa pun aici rezultatele scanari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Toate probleme s-au rezolvat odata cu schimbarea injectoarelor :) masina nu mai scoate un gram de fum si manca asfaltu acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat toate injectoarele? cat te-au costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit un inginer de la cluj care initial pe tester i-a spus ca sunt doar doua injectoare , injectoarele le-am schimbat la arad unde pe tester i-a dat ca am probleme la 5 dintre ele , asa ca le-am schimbat pe toate 6 , am ajuns undeva la 1000 de euro toate 6 injectoare + schimb ulei + shlepu pana la arad.Am sunat la reprezentanta in Timisoara unde imi lua undeva la 700 euro 1 injector , aici in arad au dat baieti comanda la ele din germania si am ajuns la 150 de euro bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!