Jump to content

Cablu ambreiaj autoreglant..


gribelu
 Share

Postare recomandată

Mai conteaza si marca cablului. Oricum fiind cu autoreglaj nu ai ce sa-i faci. Singura chestie este sa verifici daca functioneza autoreglorul (tragi de el in sensul invers actionarii si trebuie sa se deplaseze cam un centimetru, dupa 3-4 astfel de manevre trebuie sa se blocheze, apoi dupa 5-6 pedale trebuie sa-si dea drumul din nou)

Aici am scris cate ceva despre cablul de la lupo

Seamana, numai pozitia autoreglorului difera.

Mie asa sus imi tinea porcaria aia italiana la care nici macar nu functiona autoreglorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar. De la cablu era pentru ca statea prea tensionat. Am apasat pedala de ambreiaj de 5-6 ori dupa care l-am desfacut de la debraior si l-am pus cum trebuie. Acum este cum trebuie.

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citeva intrebari referitoarela cablul cu autoreglare :

-poate functiona fara clema de plastic (aia incrucisata)??Cum se poate prinde pe burduful de cauciuc?

La mine pe masina nu este prinsa asa cum se vede in foto de la postul 21........

Poate provoca problema de genul tremur la plecarea de pe loc cu viteza 1 uneori ...sau ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe masina mea este,,made in France" si am circulat cu el cca 12000 km (fara clema prinsa)iar problema tremuratului la plecarea de pe loc a aparut cu o zi in urma dupa ce am tras dupa mine o remorca (cu tot cu greutatea ei cam 350-400 kg )pe o distanta de 5 km dus-intors. :tuktuk:

E posibil sa ma lase ambreiajul ??Dupa cum spunea lupo_bv am executat autoreglarea dupa 5-6 pedale si o sa verific cum merge :exclaim:

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clema aia din plastic nu are nici un rol in functionare, ea doar tine autoreglorul comprimat pana pui cablul pe masina, numai la urma se scoate, si se pastreaza pentru ca in cazul in care trebuie scos cablul trebuie intai blocat autoreglorul si apoi scos cablul din parghia de debreiere. Daca nu pui clema atunci autoreglorul se destinde complet si va fi destul de greu sa-l pui la loc.

Referitor la provenienta cablului nu conteaza provenienta, conteaza sa-si faca treaba, deci daca autoreglorul functioneaza dupa testul indicat de mine atunci cablul este OK.

La tine tremura probabil din cauza ambreiajului, are si el o uzura (cati km are masina?) si avand in vedere ca l-ai suprasolicitat s-o fi deranjat ceva pe la el.

Si la mine tremura putin masina cand plec de pe loc, dar incerc sa evit chestia manevrand mai cu grija pedala ambreiajului.

Probabil nu a patit nimic, doar si-a schimbat comportamentul si cum tu erai obisnuit sa pleci cu o anumita acceleratie si o anumita viteza de ridicare a piciorului de pe pedala, acum nu mai se potriveste. Incearca sa gasesti turatia optima si manevreaza mai lent pedala ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru precizare!!Eu spun ca am plecat usor la plecare si nici nu am trecu de 60 km... :icon_redface:

Masina are pe bord 212 000 si e din 1996,motor Aex multipunct 1.4 . Dupa o verificare (nereusita) cu Vag 409.1 nu am reusit sa intru in sectiunea cu km in bord . :sly: O sa testez miine cum va merge dupa treaba cu reglarea cablului de ambreiaj...Am vazut ca ai programul Autodata imi poti da mai multe info despre AEX 1.4 ???

Altele decit cele de la topicul AEE 1.6 daca nu ma insel (Eu am un cd cu Etka 7 all ver.756 si o sa caut mai multe date despre Aex) :bom:

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine da-mi un pm cu adresa de mail si-ti trimit programul sa-l rasfoiesti pe indelete :) (etka este program de piese, mult mai interesant ar fi Elsa care este manualul de reparatii, dar asta discutam pe pm :icon_thumright: ).

La varsta asta te poti astepta sa pice ambreiajul, dar daca nu scoate sunete ciudate si pleaca din rampa sa zicem 15-20% fara sa te folosesti de frana de mana eu zic ca mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat un amanunt foarte important !!! :idea:

Am pus joi dimineata din greseala (somnoros) cca 1.2 litri de motorina dupa care am adaugat 10.5 de benzina 98 peste( plus ca mai aveam eu in rezervor cca 5-6 litri ) si cu amestecul asta am facut vreo 120 de km..... :tuktuk:Dupa care i-am pus nitel aditiv pentru curatarea injectoarelor (40 ml adica 2 seringi ) si am mers pina acum inca 70 km deci aproape 190 :icon_redface:

Cred ca sa lasat motorina la fund .....in rest nu am avut nici o problema ....de acum o sa vad !!! :screwy: Am sa dau miine capacul de la rezervor sa verific teoria ... :biggrin:

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cocteil Molotov :bom: . Cred ca de aici ai tremuratul ala.

Nu-i mai pune aditiv, daca ai injectoarele infundate du-te si desfunda-le la o firma specializata.

Oricum cand ramai pe rosu du-te si pune benzen de calitate (de ex de la Rompetrol) si mai discutam dupa aia de tremuraturi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de incurajare!!Dar cu rompetrol am tras-o... :icon_cheesygrin:Aditiv am pus de 2-3 ori la (10-15 litri)am zis ca-i inbunatatesc cifra octanica ..... :grrrrrr:

Tipul de la care am cumparat eu masina (martie 2010) mi-a spus ca schimbase discul de ambreiaj(spunea ca a facut 10-15 000km).....cred ca nu o sa ma-i pun remoraca dupa masina .....nu-i prieste !!! :coffee_lol:

O sa las cuiul pentru ,,bizoni '' :icon_geek: ....

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna tuturor ajutatima si pe mine cu un sfa.Am o problema la un golf 3 mam apucat azi si am demontat cablul de la ambreiaj cu autoreglaj ca am avut ceva de lucru in preajma lui si ma deranja,dupa aia la-m montat inapoi si surpriza cind am pornit calc pedala bag in viteza si cind sa plec de pe loc ambreajul a prins foarte sus fata de cum prindea inainte de al demonta.Nu stiu ce sa intimplat si nici ce sa ii fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult pentru sfat o sa incerc miine sa umblu iarasi la cablu poate pot face ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă tot posibilul să-l comprimi la loc, altfel nu prea ai şanse să-l faci să meargă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu cablul.Va multumesc enorm de mult ma-ti scutit de dat niste bani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!