Jump to content

Golf V 2.0 TDI GtSport R-Line


iceman86

Postare recomandată

ok .. vad ca intru in polemici pe topicul omului ... chestia cu "taxi" era spusa ca si figura de stil(asta pt. cei care mi-au comentat remarcile) ... Prin afirmatia asta am vrut sa spun ca pare foarte greu credibil sa aiba atatia km la bord in doar 2 ani. Mi se pare si mie o masina super si nu cred nici eu ca e motiv de a vinde, dar asta iti rezerva dreptul tie de a alege ... Nu am vrut in nici un fel ca sa te simti lezat prin afirmatia mea, ci vroiam sa gandesc ca e cam "aberant" 140 mii km / 2 ani la felul cum arata masina ... Vad ca ai investit si tu in masinuta, pasiune si finante destul de multe ... eu zic pacat sa te opresti acum ... Bafta in alegere ... Sorry inca odata pentru, incovenient !

Modificat de davides
Link către comentariu

@davides: Stai linistit ca nu e nici o probl...nu am luat spusele tale in nume de rau. Si pt mine e destul de surprinzator faptul ca s-a rulat asa de mult cu masina in doar 2 ani jumate. Se pare ca era super activ omu respectiv si cine stie poate traia in masina :P

Link către comentariu

Va zic k masina e in service si asteapta cu nerabdare sa fie 'aranjata' cu noile accesorii: praguri, suspensie si short shifter. Pe la sf saptamanii sper k va fii gata si voi reveni cu 'rezultatele'. Voi pune si jantele pana atunci...

Link către comentariu

Deci te-ai hotarat sa le pui pe masina.

Buna alegere ;)

Poti sa imi spui ce cod e short shift-ul?

Link către comentariu

@kirkus: nu stiu ce cod are short-shifteru fiindca masina intra in service azi in sighet, iar eu sunt in buc momentan. Cand voi ajunge aks iti voi spune...;)

Link către comentariu

Hai ca astept si de la tine un review legat de suspensie, pentru ca imi cam trage si mie cu ochiul! Apropo: tu de unde ai cumparat suspensia?

Modificat de sebip
Link către comentariu

sebip, si eu sunt foarte curios cum se va comporta masina cu suspensia asta. indata ce o voi testa, revin cu impresiile...am luat-o din germania.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Revin cu noutati pozitive dar din pacate si negative (insa rezolvate deja). Vestea negativa este ca mi-a cedat motorul in drum spre casa si a trebuit tractata masina pana in RO. Problema a fost vibrochenul care pur si simplu s-a rupt in doua. Extrem de rar acest lucru dar uite ca mie mi s-a intamplat! Fapt ce a dus la schimbarea intregului bloc motor! Norocul a fost ca am gasit un bloc destul de nou, pe la 60000 km si acum pot considera ca am intr-adevar km din bord. Cu ocazia asta am schimbat si volant care era destul de uzata si ambreiajul care au venit la set si am prins o oferta destul de buna zic eu.

Ca modificari:

  • suspensie reglabila
  • short-shift
  • praguri GTI
  • bara rigidizare
  • vopsit etrieri in Blue Racing
  • semnalizatoare IN.PRO negre

Sunt foarte multumit atat de suspensie cat si de short-shift. La setarea initiala a suspensiei imi atingea mai mereu roata aripa si am decis s-o ridic aproape de maxim, dar si asa e cu aprox 2 cm mai joasa decat inainte. Pt drumurile din ro e suficient.

Atasez cateva poze sa vedeti despre ce vb pe aici...

interesant mixaj de culori mi-a iesit...:D

.

post-9326-0-34519900-1304368370_thumb.jp

post-9326-0-59176400-1304368409_thumb.jp

post-9326-0-20076100-1304368436_thumb.jp

post-9326-0-63876400-1304368450_thumb.jp

post-9326-0-80104400-1304368466_thumb.jp

post-9326-0-86399700-1304368600_thumb.jp

post-9326-0-63051100-1304368695_thumb.jp

post-9326-0-97532700-1304368705_thumb.jp

post-9326-0-53190600-1304368720_thumb.jp

post-9326-0-34333300-1304368736_thumb.jp

Link către comentariu

Frumos albastrul de pe etriere! :D. Oricum nationalista combinatie a iesit!

Link către comentariu

vezi ca e posibil sa atinga in contra aripi si nu in aripi, asa am patit si eu la goful dinainte.

pe fata sunt niste suporti de tabla din aripa, pe care se prinde contra aripa si ii poti indoi cu mana in sus, iar pe spate am reglat unghiul ca la gti si nu am mai avut probleme, insa poti sa le modifici cu putin cu un feon bun, daca sunt din plastic.

Link către comentariu

@lile: s-ar putea sa fie asa cum zici tu, sa atinga in contra-aripa. Deocamdata am rezolvat problema ridicand-o mai mult.

Ieri m-am intors din nou in Germania si masina s-a comportat foarte bine cu singura exceptie ca mi-a consumat considerabil mai mult. Adica 2-2.5 litri peste media obisnuita. daca inainte consuma 5.5-6 acum mi-a luat in jur de 8 la 100 de km. Stie careva carui fapt se datoreaza aceasta crestere? Nu am marit puterea motorului, tot ce s-a schimbat s-a facut cu aceleasi piese...chiar nu-mi explic de unde vine acest consum neobisnuit de mare. Poate ma ajutati voi sa-mi dau seama! MS

Link către comentariu
vali_devill

Pai asa e in rodaj...

Glumesc,insa este curios.nu ai apasat mai tare in pedala,asa de drag ca merge ok?

Brgds

Link către comentariu

Nu am apasat chiar deloc...am mers constant cu 130-140 pe autostrada fara clima, masina aproape goala...mai mult de 5.7-5.8 nu putea sa consume in mod normal...am avut media de 8!

Link către comentariu

Hmmm...poate ar trebui sa verifici reglajul distributiiei si injectoarelor.

Link către comentariu

@kirkus: cum ar trebui sa verific reglajul distributiei?? de injectoare nici nu s-a atins...

Link către comentariu
Radu Marcel

f frumoasa masina ta si ingrijita...imi place mai mult chiar decat a mea cum arata :icon_thumright:

Link către comentariu
Radu Marcel

am citit si problema legata de km...nu cred ca ai dc sa iti faci griji mai ales dc iti place masina. de revandut o sa o vinzi nu asta e problema si este aparte masina ta...si eu inainte de GTi am avut una asemanatoare (nu avea grila ta si motorul de 170) dar era aparte si ea...si am vandut-o imediat cu toate ca avea 150.000 km (dar arata noua)...si am luat pe ea 9000 de euro ca ma grabeam...altfel nu as fi lasat-o sub 11.000... acum stii cum este cu masinile nu castigi mai ales cum suntem noi pasionati si investim in ele... repet imi place masina ta si nu cred ca ai dc sa iti faci griji

multa bafta

Link către comentariu

Arata foarte foarte bine masina! Ce suspensie ai pus si ce bara de rigidizare?

Nasoala treaba cu vibrochenul. Si eu am BMM.. sper ca nu e boala lor :lol:

Bafta!

Link către comentariu

Ms mult de aprecieri...legat de vilbrochen, se intampla foarte foarte rar treaba asta, aproape niciodata. insa eu am fost ghinionistul care a patit-o...:(

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Suspensia e cea de la TA-Technix. Nu am vrut sa investesc prea mult in suspensie si de aceea am ajuns la asta. Deocamdata sunt multumit. Vedem pe parcurs cum se comporta...bara de rigidizare e CSR parca.

Modificat de iceman86
Link către comentariu

Tu ai avut inainte suspensia sport originala? Ca sa imi fac ide cu ce compari acuma TA-Technix-ul!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!