Jump to content

Mi se ineaca motorul cand plec fortat


AgLiAn
 Share

Postare recomandată

ce norocos esti, prin tm daca ai norocu chiar pe unele artere principale risti sa dai in adevarate cratere de cel putin 20cm adancime si asta se intampla pe alea care au fost refacute de la 0 cu tot cu canalizare si toate cele acu vreo 2 ani.....infine....totu tine de barbosu asta de primar mancarmiar cu tot cu aia ce l-au votat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mah ce sa zic...noi avem noroc ca primarul este inginer constructor...

ceva legat de sosele si drumuri...

si de cand e primar a asfaltat si cele mai raufamate cariere din oras...

dar stai linistit ca oradea este si mai praf... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic ... care zona a oradeai ai fost de ii praf ca eu cand am dat prin oradea erau super drumurile din oras

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de masina, incerc sa am grija de ea cat se poate de mult, daca se strica ceva la ea, eu trebuie sa platesc.

Cat despre drumuri, fac drumul Cluj-Iasi-Cluj la cateva luni, si sunt zone unde esti obligat sa mergi cu 20km/h, sau zone unde strada e buna si dintr-o data apare un crater de te ia cu calduri. Inca mai avem de lucru la capitolul drumuri bune.

Si, sa ma intorc inapoi la masinuta mea. Nu avea deloc termostat. Motiv pentru care nu primeam deloc caldura in masina, iar dupa spusele mecanicului (eu nu prea ma pricep, dar ii dau dreptate), din acelasi motiv motorul tragea greu pe frig. Urmeaza sa ma plimb in continuare cu ea sa vad daca problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precisez. Aseara dupa ce am luat masina de la mecanic, am fost pe un drum european sa-i dau talpa sa vad cum se comporta. Ajunge in 140km/h fara probleme si destul de repede (schimbat la ~4000 rpm). Nu am mers mult, aproximativ 6km. Problema e ca aseara, mi s-a aprins de 2 ori martorul din bord, de la ulei (si-a inceput sa tipe). Am mai patit si inainte aceasi problema, de 2 ori, insa in conditii de mers normale. Daca opresc motorul si pornesc iara, martorul sta cuminte (exceptie facand aseara, cand s-a aprins de 2 ori in interval de 2 minute).

Am verificat dimineata uleiul, e la limita superiora a jojei. Ulei are. Sa fie ceva cu presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifiaca firu ce merge de la senzoru de presiune de la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema cu motorul a disparut, acum functionaza ca inainte. Se pare ca din cauza lipsei termostatului facea figuri.

Acum, alte 2 probleme:

  1. Imi pierde lichid de servo, era mult sub minim. De cand am masina (2.5 ani) niciodata nu a trebuit sa completez lichidul de servo. Numai l-am schimbat de 2 ori.
  2. Imi pierde apa, undeva pe la motor se vede ca pierde apa/antigel, si la radioator. Am veriticat azi apa, si era mult sub minim :( Apa a inceput sa piarda dupa ce am dus-o la "mester" si i-a montat termostat.

Legat de martorul de ulei, nu s-a mai trezit de atunci. Nici mufele nu le-am verificat. Cand mai merg cu ea la "mecanic" ii zic si de asta.

Modificat de AgLiAn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la partea de servo sunt sanse sa pierzi lichidul pe la furtune sau chiar la pompa de servo...

incearca si verifica traseul sa vezi ca nu e mare lucru...

iar la racire sunt 3 locuri pe unde ai putea sa pierzi antigel...

radiator, flansa de pe chiulasa cu senzori de temperatura sau in spatele motorului sub carburator ai un nai de admisie si daca e dusa garnitura pierzi si pe acolo

ar mai fi varianta sa fie dusa garnitura de chiulasa dar atunci ar face spume in motor si s-ar observa la joja sau sub capacul de la ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da la garnitura de la chiulasa se mai intampla cand se fisureaza si sufla inafara si atunci se vede pe motor ca ii cu lichid in zona unde ii garnitura de chiulasa si in timp se face depunere de piatra de la evaporarea apei ce iese pe locul respectiv (si alta simtoma cand ii fisurata garnitura de chiulasa nu mai ai incalzire in masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Alta problema. Imi expira ITP-ul, am fost la verificari, trebuia schimbata bieleta fata stanga si sudata toba (era sparta pe undeva).

Am fost la un mecanic de cartier sa schimb bieleta. Bieleta care a gasito el e putin mai lunga cu 1-2 cm, a zis ca nu e problema daca o pune pe aia, bla bla bla. Mi-a schimbat bieleta, am fost si mi-am facut directia, insa din cauza acelei bieleta mai lunga, cei de la service unde am facut directia au zis ca nu au cum sa-mi puna volanul drept. Statea inclinat la un unghi de ~ 80%, insa dupa ce a reglat directia a desfacut volanul si la pus in pozitia aproximativ orizontala, pentru ca inca e inclinat ~10% intr-o parte.

Alta problema e ca daca virez stanga maxim, rotile nu vireaza destul de mult. La modul ca nu am putut sa intorc din prima pe o strada/bulevard cu 2 sensuri de mers (2 benzi auto + 2 benzi/linii tramvai). A trebuit sa dau in spate si sa fac inca o data manevra. Iar cand virez maxim stanga, volanul se simte de parca ar fi blocat, trebuie sa trag de el mai cu forta sa aduc rotile in pozitia normala.

Aceste probleme sunt de la acea bieleta mai lunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce-am iesi azi de la munca am sunat mecanicul si i-am spus problema. Am fost la el si a vazut, el a dat dat vina pe cel de la magazinul de piese auta ca i-a dat alta bieleta. A ramas sa o schimb iar. Alta distractie, alti bani dati pe reglat directia :) Traim in rRomania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza-ma ca iti zic dar nu e un mecanic prea "reusit", trebuia sa nu ti-o monteze deloc si sa mearga cu ea la magazin si sa i-o schimbe. nu poti sa faci asemenea modificari la directie pt ca in joc e viata unor oameni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vina imi apartine ca nu am fost la un service auto, ci la un mecanic de cartier.

Ciudat e ca am fost sa-mi fac directia la un service autorizat, a vazut cel de acolo ca bieleta stanga e mai lunga, l-am intrebat daca are ceva, daca or sa apara probleme, si a zis foarte calm ca nu. Nu stiu exact cum se monteaza si daca se poata ajusta dupa cealalta, insa si mie mi s-a parut ciudat sa fie mai lunga si sa o si monteze pe masina.

Bine ca n-am patit nimic, data viitoare am sa fiu mai atent unde merg sa-mi repar masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Treaba sta cam in felul urmator. Am schimbat la ea:

  • bieleta fata stanga
  • burduf bieleta fata stanga si dreapta
  • garnitura baie motor
  • furtune frane fata
  • amortizoare fata
  • amortizoare spate
  • schimbat 2 termostate
  • indreptat o janta din aluminiu
  • ITP (valabil pana in martie 2013)

Am bagat in masina, din ianuarie 2011 pana in prezent 2000 RON (20 milioane lei vechi). Se simte ca merge altfel, etc, ideea e ca eu voiam sa vand masina. Am atasat si o imagine cu mai multe detalii. Vreau sa mentionez ca masina nu are probleme grave, iarna asta pe -15 grade C pornea la prima cheie.

Vreau sa va intreb cam care ar fi un pret corect de vanzare?

post-31281-0-30022200-1299599185_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off Topic

acuma depinde la cat o evaluezi tu masina...

nu exista pret corect in vanzarea unei masini...

si eu daca as vinde passat-ul as cere 3000 eur dar sunt convins ca nu o sa primesc atata asa ca o pastrez... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic

depinde din ce an ii, ce dotari are si vizual cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detalii

Fabricatie 1992

Motor 1.8 benzina / euro 2

Putere 90 CP

Transmisie Manuala (5+1)

Rulaj 259.000 km

Consum 8%

ITP martie 2013

Dotari:

* Servo directie, servo frana

* carlig remorca

* inchidere centralizata

* alarma

* 4 x anvelope de iarna (uzura foarte putina)

* 5 x anvelope de vara

* 4 x jante de tabla

* 4 x jante de aluminiu

* CD player JVC 4x45W, amplificator, 4x difuzoare + tun de bas

* plafon interior imbracat in piele

* parasolare imbracate in piele

* bord modificat: inele cromate, lumina leduri albastre, vopsea portocalie UV

* evacuare sport

Schimbate recent:

* 251 000 km - schimbat distributie, bujii

* 255 000 km - schimbat tampon fata motor

* 256 000 km - schimbat filtru ulei, filtru aer, filtru benzina, ulei motor, ulei servo

* 258 000 km - schimbat bieleta fata stanga, burduf bieleta fata stanga, burduf bieleta fata dreapta, garnitura baie motor, furtune frana fata, amortizoare fata, mortizoare spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!