Jump to content

Martorul de bujie incandescenta - palpaie


cornel4web
 Share

Postare recomandată

Buna,

la un model octavia 1, 1.9 TDI, de o vreme incoace martorul din bord (bobina galbena) care se aprindea la punerea contactului, si despre care in carte spune ca se refera la bujiile incandescente, a inceput sa palpaie tot timpul...nu am observat insa nimic diferit in functionare. Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca iti merg stopurile pe frana sau nu ai vreun bec ars pe frana ? Daca e totul ok, pe partea cu lampile de frana (becurile sunt ok, switch-ok), atunci e bine sa faci o diagnoza sa vezi ce reclama martorul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. bujiile incandescente, poate ti s-a ars o bujie.

2. switch-ul de la pedala de frana.

3. verifica daca iti merg stopurile pe frana.

Cam astea ar putea fi, si eu tot O1 am si asa am patit si eu doar ca la mine statea aprins tot timpul, am cumparat 4 bujii incandescente NGK. Am fost la service pentru a le schimba si cand le-a verificat aveam 3 buji arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fug sa verific cele spuse...multumesc frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

97% - brake switch

Dupa ce afli si eroarea , posteaza aici ce ai gasit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca si ceva cu EGR-ul. Ca si mie mi se arsese un bec la frana si imi aparuse pe display ca sa ars si se auzea sunetul ala pe care il face cand pui contactul sa pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima observatie...nu-mi arde nici un bec pe frana...dimineata fug in service sa vad, sunt arse toate...sau swich-ul e dus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram sigur! Cornel, dar de ce nu verifici tu becurile? si switch-ul e usor de schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O1 NICIODATA nu o sa se aprinda sau sa palpaie spira de bujie din cauza bujiilor incandescente arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat switch-ul...:D (42 de lei)

o alta problema mai veche...la rece (a se citi sub 5 grade) porneste greu la prima cheie...adica macina, si apoi scoate un puf de fum gri...se intampla doar la prima pornire dimineata, in vreme friguroasa...???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De unde ai cumparat switch-ul? Am intrebat pe la PBV si este 100 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta problema mai veche...la rece (a se citi sub 5 grade) porneste greu la prima cheie...adica macina, si apoi scoate un puf de fum gri...se intampla doar la prima pornire dimineata, in vreme friguroasa...???

Ai verificat avans ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel verifica releul de buji 109 de sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca era releul 109 nu mai pornea deloc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!