Jump to content

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open


rainstorm07
 Share

Postare recomandată

Am scanat motoru cu VAG si mi-a dat urmatoarea eroare

masina e cea din semnatura

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75): Output Open

ce poate fi?

mentionez ca am avut fisurat inainte furtunasu de gaze de sub admisie!!!

poate sa aiba legatura cu turbina?e ceva grav?

afecteaza performantele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 comanda turbina ,de la n75 pleaca un furtun ce comanda cu vacum turbina. Daca furtunul e spart ,fisurat sau neetans nu mai comanda turbina si apare eroare la N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti consuma mai mult si turbina nu deschide cand ar trebui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu acceasi problema ? ai reusit sa remediezi ? cum ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori e electrovalva dusa, ori ai firele intrerupte intre ECU si electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare baieti !
De ieri sunt fericitul posesor al unui audi a4 b5 1.9tdi,i-am facut o diagnoza si mi-a dat eroare la N75.E cineva amabil sa ma indrume cum sa o schimb si unde se afla mai exact.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motor, pe partea pasagerului, intre turbo si capac distributie - in partea inferioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ar fi fost bine sa ne poti spune ce defect ai la N75,poate nu este obligatoriu sa schimbi piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina intra in limp-mode.Am schimbat N75'u si am aceiasi simptoma.Precizez ca am schimbat si debimetrul de aer.Masina intra in limp mode in treapta a 3a de viteza la aprox 3600rpm.Nu mai apare nici o alta eroare pe diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria variabila de la turbina blocata.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

fa un log in mers sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat un log.

De doua zile mi se intampla ca atunci cand motorul nu atinge temperatura optima de folosinta(90grade) sa imi intre in limp mode in treapta a doua in jur de 2200-2400rpm,atunci cand masina se afla in urcare.

LOG MH-67-GEO.viteza 2.xls

Modificat de Amedeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie care agata sau lipsa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat in sfarsit...am reconditionat turbina(a crapat pana la urma).Am curatat si geometria variabila care intradevar nu functiona cum trebuia.

Multumesc mult pentru raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la un audi a4 1.9 tdi din 2006 isi ia limp la aprox 4000 ture dar nu mereu facut log in mers pe data de 21  a luat limp odata si de atunci nu a mai luat atasez logurile si erorile aparute. ce parere aveti despre ele ?

 

 

 

 

Wednesday,21,August,2013,19:06:47:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20110801


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKE.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 FE    HW: 03G 906 016 FE
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  9820
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 21605 142 03563
                      VCID: 6BD1C39F36A1
3 Faults Found:

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics
            P1699 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.39 V
                    Bin. Bits: 11001011
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
            P0234 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 3906 /min
                    Torque: 251.3 Nm
                    Speed: 91.0 km/h
                    Load: 89.8 %
                    Voltage: 13.68 V
                    Bin. Bits: 11001000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2468.4 mbar

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction
            P3103 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.69 V
                    Bin. Bits: 11001111
                    Torque: 0.0 Nm
                    Torque: 112.2 Nm


Readiness: 0 0 1 1 1
 

LOG-01-003-010-011 cula1.xls

LOG-01-003-010-011cula 2.xls

LOG-01-003-010-011cula3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Baiatu', tu ai vazut ce subforum e aici? Nu de alta, da' masina ta e din alta serie Audi... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mikela4, principiul de functionare e acelasi la toate motoarele TDI din 94 pana in prezent.Deci problemele intalnite la N75 ar trebui sa fie aceleasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.scuze k postez aici.am si eu aceeasi problema.masina ia limp mode tot timpu.dar am o intrebare la voi care ati patit : daca sunt scot mufa de la debitmetru si sar dovedi k el e defect ar trebui sa intre limpu si cu mufa scoasa ? Intreb pentru k eu sunt in uk acum si nu vreau sa ma apuc de dat bani degeaba pt reconditionare turbo poate scap doar cu debitmetru .in seara asta am scos mufa , maine dimineata cand plec la munca am sa vad cum se comporta.

Modificat de a.costi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!