Jump to content

Golf 5 GTI USA


Radu Marcel

Postare recomandată

Sa ne ti la curent , in cazul in care faci modificarea. Si eu am climatic si chiar sunt curios daca se poate schimba panoul vechi cu cel de G6.

Link către comentariu

Super masina.

Ador modelele americane (pentru chestiile in plus pe care le au fata de cele de Europa) fac referire la cele specifice SUA (semnale bara, placuta specifica etc.)

Sa ai parte de ea !

Link către comentariu

Au revenit cei de la PBN cu un telefon sa imi spuna ca ei nu au o documentatie trimisa de fabrica, dar daca eu stiu ca se poate ei mi-o monteaza :))))

dragut din partea lor

Da, ce draguti sunt sa iti umfle banul......

Normal ca nu au o documentatie in acest sens...ca doar nu fac asa ceva. Ei stiu doar sa inlocuiasca piese...nu si sa compare/adapteze. Se castiga mult mai usor banul, in acest mod.

Ideea e sa verificam pinout-ul la panoul tau si la cel de Golf 6. Poate facem rost de unul G6 de proba.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

In primul rand am uitat un lucru elementar "La Multi Ani la toata lumea!" :)

Florin multumesc si chiar am incredere in ce spui tu acolo...am vazut cat de dedicat esti si pasionat... eu chiar cred ca merge treaba asta din moment ce au pus comanda asta de Climatic pe Jetta 2010 si are acelasi bord ca si golful 5... pt mine a devenit o provocare:)

expresia "dragutz" ascundea multe alte cuvinte mult mai dragutze...:) oricum nu au putut sa imi dea un pret la climaticul de golf 6 pt ca nu am avut o serie de sasiu de golf 6......Bine ati venit in Romania 2011 :)

Link către comentariu

Aruncati un ochi aici...da cu google translate ;)

Pinout nou si vechi:

Climatic Old: 16-pin. Connector, the wiring diagram T16e

1 - Actuator for temperature flap-V68-, warm

2 - donor for leaking evaporator-G263

3 -

4 - donors for leaking out, foot-G192-

5 - Potentiometer - Actuator for temperature flap-G92

7 - +5 V for Potentiometers - Actuator for temperature flap-G92

8 - Ground for potentiometer - Actuator for temperature flap-G92, encoder for leaking out, middle-G191, sensor for leaking out, foot-G192 and donor for leaking evaporator-G263

9 - circulating air flap control motor-V113-on

10 - circulating air flap control motor-V113-to

11 - Actuator for temperature flap-V68-cold

12 -

13 -

Climatic New: 16-pin connector, the wiring diagram T16e

1 - actuator valve of the temperature-V68-, warm

2 - Temperature Sensor for evaporator G308 or G263-Ausstr

Link către comentariu

recunosc ca nu ma pricep la electronica, dar din cate vad modelul nou face si alte lucruri, dar pastreaza codurile pe functii exact ca cel vechi...

unde gasesc sa fac o proba? :rolleyes:

Link către comentariu

Deci pinuot-ul de G6 mai are cateva conexiui in plus, in rest se pastreaza cele de G5. Teoretic trebuie sa mearga.

Link către comentariu

bun. eu unul m-am convis sa incerc...caut unul sa il pun si am sa te caut sa ma ajuti Florin

va tin la curent dupa ce il achizitionez

Link către comentariu

Da, poate gasim la cineva care ne lasa sa facem o proba cu el, inainte sa il cumperi.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare

in sf mi-au venit cele comandate si in weekend-ul asta am reusit sa le si pun pe masina.

1.in ceea ce priveste adaptare climaticului de G6 pe G5 pot sa va dau acum toate informatiile fiind un cobai in aceasta experienta:),astfel dupa ce am demontat consola centrala si am ajuns la demontarea comanzii de climatic mi-am dat seama ca ceva nu e ok, acesta avand comanda de flux al aerului(cea care dirijeaza aerul la picioare, fata, etc)dirijata prin cablu mecanic, iar cea de G6 fiind full electric...

post-14295-0-28169000-1296421911_thumb.j;post-14295-0-50619300-1296421789_thumb.j... am demontat in continuarea tot pt a scoate si comanda ca sa vad daca mai sunt si alte diferente daca tot ajunsesem aici...si dupa o examinarea cele trei mufe sunt identice, le-am cuplat si totul se potriveste si merge ca si la vechea comanda, inafara faptului ca nu poti regla directia aerului din motivul enuntat mai sus. dupa ce am montat-o nu am mai putut sa o dau jos avand in vedere cat de bine arata si am reusit sa fac un compromis, reglend directia aerului la picioare si pr dezaburire si daca deschid gurile din bord vine si pe acolo aerul...practic pe astea le uzitam zilnic.. :Driver: post-14295-0-44352300-1296423163_thumb.j;post-14295-0-66856200-1296423233_thumb.j

Concluzie : mie unul imi place f mult cum arata si una peste alta cred ca merita...acum depinde de fiecare :icon_thumright:

Link către comentariu

2. mi-am montat si filtrul de aer sport K&N si admisia comandata...si pot sa spun ca si prima impresie ca urca mai bine in ture...dar nu este o schimbare majora...unpik acolo

cateva poze :post-14295-0-15168900-1296424550_thumb.jpost-14295-0-53171900-1296424559_thumb.jpost-14295-0-94263200-1296424580_thumb.j

am ales kitul asta pt a pastra masina cat mai aproape de cum au gandit-o cand i-au dat nastere :Driver:

rama cea veche nu se mai potriveste...maine dimineata o sa merg la PBN sa vad daca o pot comanda...

Link către comentariu

@b 50 ppx: O sa puna rama de la Jetta 2010

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Super!ma bucur enorm ca ai reusit!ai alta masina!mai trebuie rama de g6 si gata treaba.

Brgds

Link către comentariu

Intradevar interiorul arata muuult mai bine asa :)

Legat de admisie.. si asta e mai mult pt aspect.. Daca vreodata o sa simti nevoia de putere mai mare si mai multe modificari tot la un kit de admisie completa o sa ajungi, aceasta nefiind suficienta.

Link către comentariu

multumesc..multumesc...si pt sustinere nu in ultimul rand...

chiar arata mult mai misto in realitate decat in poze...cu butoanele alea cromate care sunt in aceeasi nota cu RCD-ul ..si noapte sunt luminate frumos :)

Link către comentariu

In cel mai rau caz nu poti taia frumos cu o freza rama orginala la forma noilor comenzi? Oricum o imbraci in folie de carbon, deci nu s-ar vedea nimic urat :)

Link către comentariu

Trebuie sa`ti dau bere pentru treaba asta... nu imi placea deloc AC`ul ala in masina ta. Acum e si pe placul meu interiorul !

Felicitari Marcel si abia astept sa ne vedem :D

Link către comentariu

Foarte frumoasă mașina. Semnalele alea din bară fac toți banii.

Ca idee, la exterior, ce are diferit un GTI USA față de cel pt Europa?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!