Jump to content

Golf 5 GTI USA


Radu Marcel

Postare recomandată

felicitari pt upgradeuri! basculele sunt cele de TT?

da, sunt cele de TT cu pivot reglabil.

multumesc

Link către comentariu

dar ce zici ce gand m-a luat intr-o seara si nu mai scap....sa imi fac botul si spatele de G6...binenteles GTI :)) este o provocare, un gand...nu stiu inca dc o pun in practica...imi este frica sa nu fie chicios....

Cred ca s-ar putea sa ai de munca cu modificarea prinderilor, etc. Barile fata/spate s-ar putea sa difere foarte mult fata de cele puse pe golf 5.

Oricum, ca o parere personala: golf 5 gti, ca looks, e cu mult peste golf 6 gti.

Cel putin din fata, aspectul agresiv e mult mai bine scos in evidenta.

Din spate, mie nu-mi plac evacuarile pe o singura parte, deci, s-ar putea sa fiu subiectiv.

La bara spate de r32 ai renuntat? :P

Modificat de Araym
Link către comentariu

dar ce zici ce gand m-a luat intr-o seara si nu mai scap....sa imi fac botul si spatele de G6...binenteles GTI :)) este o provocare, un gand...nu stiu inca dc o pun in practica...imi este frica sa nu fie chicios....

cred ca s-ar putea sa ai de munca cu modificarea prinderilor, etc. barile fata/spate s-ar putea sa difere foarte mult fata de cele puse pe golf 5.

oricum, ca o parere personala: golf 5 gti, ca looks, e cu mult peste golf 6 gti.

cel putin din fata, aspectul agresiv e mult mai bine scos in evidenta.

din spate, mie nu-mi plac evacuarile pe o singura parte, deci, s-ar putea sa fiu subiectiv.

la bara spate de r32 ai renuntat? :P

si mie imi place G5 cum arata si am in balcon bara spate de R32 si o buza de fata care abia astept sa treaca iarna si le pun

era un gand nebun si cred ca il privesc mai mult ca o provocare...pe care nu cred ca am s-o fac ...

am cautat pe net si am gasit pe unu care a schimbat botul la un GTI 5 ...cu unul de 6 ...arata f bine, dar ....e o strutocamila:)

Link către comentariu

Hehehehe, dupa ce o sa iti pui piesele noi, te asigur ca n-o sa te mai gandesti la nicio provocare!

Apropos, daca e aceeasi bara spate pe care am luat-o si eu, o sa ai de munca, cu ea. Mergi la un service specializat pentru ca vor fi destule "chichite" de rezolvat.

Cea care da cele mai mari batai de cap e zona asta: 64699799504320123509026.th.jpg

Cartonul, partea din plastic, de la fusta normala are forma ovala in partea de jos - stanga (cum te uiti la poza pusa). Daca pui fusta de r32 in locul fustei existente, va trebui modificata, cumva, partea despre care vorbesc eu.

Mie mi-au prins, in nituri, o bucata in plus. Si apoi, cealalta parte au prins-o de partea de jos a fustei (cea care intra sub masina, practic).

Daca ai nevoie de mai multe detalii, sa ai temele facute inainte de a merge cu masina la facut, da-mi un semn! Te ajut cu cea mai mare placere. :)

Modificat de Araym
Link către comentariu

Hehehehe, dupa ce o sa iti pui piesele noi, te asigur ca n-o sa te mai gandesti la nicio provocare!

Apropos, daca e aceeasi bara spate pe care am luat-o si eu, o sa ai de munca, cu ea. Mergi la un service specializat pentru ca vor fi destule "chichite" de rezolvat.

Cea care da cele mai mari batai de cap e zona asta: 64699799504320123509026.th.jpg

Cartonul, partea din plastic, de la fusta normala are forma ovala in partea de jos - stanga (cum te uiti la poza pusa). Daca pui fusta de r32 in locul fustei existente, va trebui modificata, cumva, partea despre care vorbesc eu.

Mie mi-au prins, in nituri, o bucata in plus. Si apoi, cealalta parte au prins-o de partea de jos a fustei (cea care intra sub masina, practic).

Daca ai nevoie de mai multe detalii, sa ai temele facute inainte de a merge cu masina la facut, da-mi un semn! Te ajut cu cea mai mare placere. :)

sper sa nu am problema asta..avand bara de GTI...o sa ma uit si iti zic

multumesc:)

Link către comentariu

Impresii dupa prima 100 Km :

Dupa iesierea din service, pana sa se incalzeasca am mers incet si aveam inima mica pt ca nu se auzea nimic fata de cum era inainte…iar cum a ajuns la temperatura optima am accererat pana la fund, iar senzatia a fost incredibila, nu o pot reproduce in cuvinte moderate…sunetul bestial, putere bruta din plin si urcare in ture f rapid…a fost pt prima data de cand am masina asta, cand la fiecare accererare aveam un zambet mare pe fata de copil…incredibil sincer!
Revizia de 38.000 km a constat in :

  • Schimb ulei;

  • Schimbat toate filtrele;

  • Schimbat tachet pompa benzina;

  • Curatat filtru aer sport K&N cu kitul afferent;

  • Montare downpipe - care din punctul meu de vedere este primul upgrade semnificativ inainte de toate si nu trebuie neaparat o admisie scumpa, suficient fiind un filtru sport (nu spun ca admisia sport nu e buna … dar de la un nivel mult mai ridicat) … ca exemplu la momentul cand am facut stage 1 si am pus si filtrul sport, am simtit o imbunatatire a felului in care urca in ture si o putere de 10 % in plus…adica cam 15-20 cp, acum insa am simtit o putere imensa, bruta, incomparabil cu ce era inanite, iar masina se simte altfel, nu mai este acea putere care era calculata, controlata si fada…simt ca conduc o masina sport adevarata. Ceva ciudat este ca nu mi s-a aprins check engine cu toate ca am renuntat la cele 2 catalizatoare, iar inainte mi se aprindea imediat cum bagam benzina de 95. Deocamdata nu am facut si resoftarea, iar dupa ce o fac ma duc pe dino sa vad ce zice … cert este ca in momentul asta imi este suficinta puterea. In momentul asta, fara catalizator a crescut consumul cu vreo 2 litri.

  • Montare bascule TT cu pivot reglabil – masina sta mult mai bine, mai rigida si ferma din cauza bucsei pline si directia mai usoara, iar dezavantaje sunt ca masina se murdareste imediat J, pt ca roata fata iese cam 2 degete in afara. Odata cu montarea am facut si geometria fata/spate, iar pe fata am valori de +2.40 dreapta si +1.70 stanga…sunt valori ok, dar o sa mai verific incaodata geomeria pt ca in momentul reglarii aveam o planetara iesita din colivie, pe care nimeni nu a vazut-o, iar ulterior s-a spart acea planetara…incidente de service.

  • Montare frane R32/S3 – sunt impetuos necesare odata cu cresterea puterii sic red ca fac fata cu brio pana la valori de 300 cp. Pedala este mult mai tare si iti da incredere in masina. Odata cu aceste frane am schimbat si

  • Montare furtunele fata de frana pt ca nu mai sunt compatibile, am luat tot din Teflon cu insertie metalica de la goodridge + conductele fixe din metal cele care vin pe etrier direct.

  • Lichid frana Motul P660 cu gradul cel mai ridicat de fierbere…325 de grade dc nu ma insel.

  • Saibe punte…pt a prevenii eventuale pocnituri.

  • Montare buza fata inca nevopsita, dar nu mai aveam rabdare sa stau cu ea in balcon.

  • Scut motor de la R-ul lui Teff caruia ii multumesc si este un baiat de nota 10

Revin maine si cu ceva poze

Link către comentariu

wooow !

nu mai zic nimic, astept poze, valori, timpi si ce o mai fi pe acolo :)

Link către comentariu

era si timpul.... :lol:

masina e criminala deja... frane de iti ies ochii din cap, acceleratie constanta.... am avut onoarea sa ma joc ieri un pic cu ea....

Link către comentariu

salut de unde ai luat saibele pentru punte ca la mine cand dau mult de volan pocneste ceva pe dedesubt...

Link către comentariu

Felicitari pentru ce ai facut pana acum. Upgrade-uri pe masura investitiilor care sunt convins ca nu iti dau nici un gram de regret.

Felicitari inca o data! ✌

Link către comentariu

ntre tempomatul meu cel cu seria F in coada si cel nou de G6 diferenta consta in alta aranjare a firelor in mufa.

Cel cu F nu era pentru masina ta, cel cu G era OK.

Link către comentariu

Cel cu F era montat de fabrica, pe masina.

El nu a mai functionat, dupa montarea calculatorului de coloana volan de Golf 6, urmare a upgrade-ului la volanul cu comenzi, model nou.

Dupa aia i-am montat unul cu G in coada.

Cel cu F dat jos de pe masina lui Marcel, l-am montat pe o Jetta 2008 si merge fara probleme.

Oricum, diferenta intre G si F este pozitionarea unui singur pin.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu

salut de unde ai luat saibele pentru punte ca la mine cand dau mult de volan pocneste ceva pe dedesubt...

saibele + suruburile aferente le-am luat de PBN si au costat in jur de 50 lei ( 2 saibe + 2 suruburi)

Circoloco multumesc ! nu regret nimic...imi place si ma relaxeaza pasiunea asta :)

Link către comentariu

poze "

post-14295-0-29561200-1327331400_thumb.jpost-14295-0-33866400-1327331412_thumb.jpost-14295-0-07330200-1327331421_thumb.jpost-14295-0-46594200-1327331435_thumb.jpost-14295-0-86138400-1327331442_thumb.jpost-14295-0-52758900-1327331450_thumb.jpost-14295-0-80944500-1327331461_thumb.jpost-14295-0-14218400-1327331471_thumb.jpost-14295-0-45221400-1327331479_thumb.jpost-14295-0-08416700-1327331492_thumb.j

post-14295-0-84764700-1327331635_thumb.j

post-14295-0-00928700-1327331643_thumb.j

post-14295-0-27962800-1327331651_thumb.j

post-14295-0-95769500-1327331660_thumb.j

post-14295-0-02741200-1327331672_thumb.j

post-14295-0-07155100-1327331680_thumb.j

ultima e cireasa de pe tort :)

post-14295-0-46001700-1327331690_thumb.j

urmeaza un nou proiect : interior nou :icon_bounce:

Link către comentariu

Arata bine cu spoilerul Votex :D. Felicitari pentru upgradeuri.

Si eu stau cu piese de masina in casa, pe care abia astept sa le montez :))

Ii bagi interior de piele?

Link către comentariu

:) Buna alegere cu cireasa de pe tort.. O sa arate bine :).. am inteles ce ai in plan..

Link către comentariu

Bun baiat TEFF :D. As putea sa iti doresc sa le stapanesti sanatos :icon_thumleft:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!