Jump to content

Golf 5 GTI USA


Radu Marcel

Postare recomandată

Salut!

De ceva timp (5 luni) am achizitionat din SUA un Golf GTI fabricat in 2008 si a fost inmatriculat pt prima oara in 2009, in prezent avand 23000 km. ca optiuni are cutie DSG, comenzi pe volan, mp3 cu magazie (pe care vreau sa il inlocuiesc cu o navigatie), xenon si cateva optiuni specifice SUA. Masina este stoc, avand 200 cp si inca nu stiu daca sa ii fac cip sau sa o las asa. Cutia este fantastica si pt ea am optat sa cumpar masina din state. Consumul este acceptabil, in jur de 13%. Nu m-a dezamagit cu nimic :( avand un cuplu f bun, dar sincer sa fiu nu am reusit inca sa o exploatez la adevarata ei valuare, avand in vedere ca este pt prima oara cand merg cu o cutie automata.

Pana acum am avut numai golfuri si sunt indragosit de aceasta marca, printre care un golf 4 edition sport diesel de 101 cp si un golf 5 sport line de 105 cp pe care l-am resoftat la TCM parcurgand cu el in jur de 70.000 km fara probleme si de care am fost ff multumit, dar tot timpul visam la un GTI :) si citeam toate topicurile de pe acest forum in legatura cu aceasta masina. Dupa cele 5 luni de cand l-am luat m-am hotarat sa va impartasesc si voua cateva impresii despre masina mea.

Am sa revin cu noutati

Link către comentariu
the_punkreas2003

Poate revii cu detalii legate de costuri de adus, taxe, RAR etc. Tare sunt curios cat costa povestea asta cu adusul. Si daca masina ti-a iesit Euro 4/5 sau ai inmatriculat-o ca non-euro. Merci :(

Link către comentariu

innebunesc cand vad frumusete de masini cu aer conditionat normal...la americani nu a vazut una cu climatronic,parca sunt impotriva.in rest,o masina superba,si eu sunt curios cam cat se iese ,se renteaza,fata de o masina din germania sau una de la noi,bineinteles cu prim proprietar si revizii la zi.brgds

stiu masina din dristor,o vedeam parcata cu fata la trotuar si vedeam placuta patrata de inmatriculare...

Link către comentariu

Poate revii cu detalii legate de costuri de adus, taxe, RAR etc. Tare sunt curios cat costa povestea asta cu adusul. Si daca masina ti-a iesit Euro 4/5 sau ai inmatriculat-o ca non-euro. Merci :)

Vizavi de inscrierea masinii a fost o intreaga nebunie. cu toate taxele m-a dus undeva la 1800 Euro pt ca nu am dat de cine "trebuie". Toate masinile care se fac in europa pt america, nu difera partea tehnica si nici din punct de vedere al normei de poluare. Cei de aici de la RAR m-au pus sa fac testul dinamic si am luat norma de poluare euro 4, ulterior am aflat de la un sef din RAR, care s-a uitat pe acte, ca nu trebuia facut acest test, pt ca masina era facuta in europa si cf seriei de sasiu le aparea direct in calculator norma de poluare...dar asta e romanica...acum as stii ce sa fac daca ar mai fi nevoie sa o inmatriculez inca odata. Drumul costa m-a costat in jur de 1500 euro.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Si ramai cu bordul american, cu mph, sau il schimbi? Ca mie asta nu mi-e clar cu masinile aduse. Daca se poate face asta sau nu.

Merci :)

Link către comentariu

innebunesc cand vad frumusete de masini cu aer conditionat normal...la americani nu a vazut una cu climatronic,parca sunt impotriva.in rest,o masina superba,si eu sunt curios cam cat se iese ,se renteaza,fata de o masina din germania sau una de la noi,bineinteles cu prim proprietar si revizii la zi.brgds

stiu masina din dristor,o vedeam parcata cu fata la trotuar si vedeam placuta patrata de inmatriculare...

stiu....e singurul lucru care nu imi place nici mie, dar am acceptat compromisul asta, nu stiu dc au masinile asa...cred ca nu au invatat sa utilizeze un climatronic :) oricum are clima semiautomata (adica are niste grade) ....:wub:

toata treaba m-a dus in jur de 15.000 Euro, aici fiind inclus si primul service (cu diagnoza, filtre si ulei), pt ca masina avea 18.000 de km cand am adus-o si nu avea nici o revizie. Initial am sperat sa o scot mai ieftin dar aici in tara au fost niste cheltuieli neprevazute.

multumesc

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

multumesc, la fel!;)

Link către comentariu

stiu....e singurul lucru care nu imi place nici mie, dar am acceptat compromisul asta, nu stiu dc au masinile asa...cred ca nu au invatat sa utilizeze un climatronic ;) oricum are clima semiautomata (adica are niste grade) ....:P

Eu in locul tau as incerca sa vad daca nu se potrivesc comenzile de climatic de pe Golf 6.Nu sunt foarte scumpe pe e-bay ,iar rama se gaseste de la Jetta care in 2010 a venit cu climatronicul nou.

Iti doresc multi kilometri(sau mile mai corect) fara probleme.

Modificat de florin r.
Link către comentariu

Vizavi de inscrierea masinii a fost o intreaga nebunie. cu toate taxele m-a dus undeva la 1800 Euro pt ca nu am dat de cine "trebuie". Toate masinile care se fac in europa pt america, nu difera partea tehnica si nici din punct de vedere al normei de poluare. Cei de aici de la RAR m-au pus sa fac testul dinamic si am luat norma de poluare euro 4, ulterior am aflat de la un sef din RAR, care s-a uitat pe acte, ca nu trebuia facut acest test, pt ca masina era facuta in europa si cf seriei de sasiu le aparea direct in calculator norma de poluare...dar asta e romanica...acum as stii ce sa fac daca ar mai fi nevoie sa o inmatriculez inca odata. Drumul costa m-a costat in jur de 1500 euro.

Te-am mintit sefu ala de la RAR, conform zicalei, "dupa razboi multi viteji se arata". Nu este acelasi model ca cel de Europa, codul de motor este BPY pentru modelele americane si nu are corespondenta la noi (modelele de Europa au cod motor AXX, cel putin la RAR nu era inca omologat motorul asta BPY in cazul meu).

Stai linistit ca tu ai iesit bine cu RAR-ul. Eu am adus doua Golfuri din US, unul GTI si unul R32, fabricatie 2007 respectiv 2008. Asta s-a intamplat chiar in 2008, R32-ul era ca nou, 2 mii de mile la bord, iar GTI-ul cu 6 mii de mile la bord. Amandoua au iesit la constatarea vamala, NON EURO. Pana la urma, R32-ul a iesit Euro 3 cu tot cu test dinamic efectuat abia anul asta( in 2008 nu se putea face pentru ca nu exista in toata Romania un stand de test dinamic pentru masini 4x4), si singura solutie pentru inmatriculare a fost pe handicapat, pentru ca taxa la 3.2 cu Euro 3 era imensa. GTI-ul a iesit Euro 4 cu testul dinamic, dar am avut emotii si la el. Toate astea din cauza ca in 2008 nu mai fusesera importate in Romania asemenea modele din USA, si codurile de motor nu apareau in calculator la RAR. Si va spun sincer, personal am facut cererea de consultanta pentru norma de poluare, copiind identic datele unui GTI deja inmatriculat in Romania, direct din sistemul lor, am avut acces la un calculator de al lor de aici de la RAR-ul local, dar tot degeaba, de la Bucuresti a venit cum au vrut ei.

Aceasi poveste si la mine, m-a dus cu totul cam 15.500 euro si nu mai iau pe el nici 12.500 acuma desi masina practic a stat 2 ani si e ca noua.

Modificat de GicaContra
Link către comentariu

Fromasa masina. Avand in vedere cati km are zic ca ai iesit bine cu ea. Taxele alea de 1800 E sunt ceva totusi... Intr-adevar, pacat ca nu are clima automata. Ce sa ii faci asta e! Bine ca vara nu mori de cald ca si asta isi face treaba oricum. Sa o stapanesti sanatos fara probleme!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Te-am mintit sefu ala de la RAR, conform zicalei, "dupa razboi multi viteji se arata". Nu este acelasi model ca cel de Europa, codul de motor este BPY pentru modelele americane si nu are corespondenta la noi (modelele de Europa au cod motor AXX, cel putin la RAR nu era inca omologat motorul asta BPY in cazul meu).

Stai linistit ca tu ai iesit bine cu RAR-ul. Eu am adus doua Golfuri din US, unul GTI si unul R32, fabricatie 2007 respectiv 2008. Asta s-a intamplat chiar in 2008, R32-ul era ca nou, 2 mii de mile la bord, iar GTI-ul cu 6 mii de mile la bord. Amandoua au iesit la constatarea vamala, NON EURO. Pana la urma, R32-ul a iesit Euro 3 cu tot cu test dinamic efectuat abia anul asta( in 2008 nu se putea face pentru ca nu exista in toata Romania un stand de test dinamic pentru masini 4x4), si singura solutie pentru inmatriculare a fost pe handicapat, pentru ca taxa la 3.2 cu Euro 3 era imensa. GTI-ul a iesit Euro 4 cu testul dinamic, dar am avut emotii si la el. Toate astea din cauza ca in 2008 nu mai fusesera importate in Romania asemenea modele din USA, si codurile de motor nu apareau in calculator la RAR. Si va spun sincer, personal am facut cererea de consultanta pentru norma de poluare, copiind identic datele unui GTI deja inmatriculat in Romania, direct din sistemul lor, am avut acces la un calculator de al lor de aici de la RAR-ul local, dar tot degeaba, de la Bucuresti a venit cum au vrut ei.

Aceasi poveste si la mine, m-a dus cu totul cam 15.500 euro si nu mai iau pe el nici 12.500 acuma desi masina practic a stat 2 ani si e ca noua.

tu ai dreptate in mare parte si in ceea ce priveste tipul de motor. asa este BPY. tot ce pot sa iti spun este ca depinde de cine dai...un prieten a adus,dupa ce am inmatriculat-o eu, o masina din state fabricata in europa... si nu a mai facut testul dinamic...oricum birocratia este bine cunoscuta, eu am stat o luna pana cand am reusit sa o inscriu...aveam sentimentul ca nu o sa ma bucur de ea... imi cereau si numarul si factura platformei cu care a fost adusa din germania (port), iar vizavi de preturi, totul este relativ, eu mi-am adus masina pt mine sa ma dau cu ea si la putini km...stiu ca o sa pierd la ea daca am sa o vand ...dar asta e :D

merci

Link către comentariu

Ma bucur pentru ca ai prezentat masina Marcel :blah:

Masina este fantastica, te invidiez putin pentru cutia aia !

Parerea mea este sa nu o lasi stock :)

Link către comentariu

salut. suna bine asta cu adusul din SUA, cum ai procedat mai exact? cum ai gasit masina? sau ai fost u dupa ea? da-ne mai multe detalii.

Link către comentariu

tu ai dreptate in mare parte si in ceea ce priveste tipul de motor. asa este BPY. tot ce pot sa iti spun este ca depinde de cine dai...un prieten a adus,dupa ce am inmatriculat-o eu, o masina din state fabricata in europa... si nu a mai facut testul dinamic...oricum birocratia este bine cunoscuta, eu am stat o luna pana cand am reusit sa o inscriu...aveam sentimentul ca nu o sa ma bucur de ea... imi cereau si numarul si factura platformei cu care a fost adusa din germania (port), iar vizavi de preturi, totul este relativ, eu mi-am adus masina pt mine sa ma dau cu ea si la putini km...stiu ca o sa pierd la ea daca am sa o vand ...dar asta e :))

merci

Nu are importanta de cine dai, depinde ce este la ei in calculator, eu ti-am zis ca m-am uitat direct si nu doar la astea, la toate masinile care le-am adus. Pentru ca daca nu te uiti si nu ai pe nimeni acolo, nici macar sa completezi cererea de constatare vamala sau de norma de poluare, nu poti sa o faci corect, pentru ca nici unde nu iti scrie in actele de US ale masinii, ce ti se cere la RAR (gen putere/turatii maxime, masele dupa cum le au ei la RAR nu dupa cum apare pe placuta masinii etc.) Am adus multe masini din US, la BMW-uri spre exemplu nu mi-a trebuit test dinamic, mi s-a dat direct raspunsul. Am facut masini Euro 3 sa iasa Euro 4, cu aranjamente binenteles, dar pacatoasele astea de VW mi-au mancat zilele, nu s-a putut face nimic. Daca intri la RAR in calculator si scrii doar atat, codul motorului, automat iti apar toate masinile deja inmatriculate in tara cu codul motor respectiv. Pe langa asta, la omologare iti apare si codurile lor de RAR, care reprezinta felul de omologare care se face, gen omologare de serie, omologare cu test dinamic etc. La ce am adus eu, pur si simplu bagai BPY respectiv BJS pentru R32 parca, si nu era nici una la fel deja in tara (acuma sunt binenteles, a mea, a ta etc). A trebuit sa sun la reprezentanta, sa imi dea aia codurile de motor europene ca sa pot sa caut masini deja inmatriculate, sa pot lua toate datele pentru cerere. Tu ai stat o luna, eu am stat aproape 2 ani.

Link către comentariu

De curand am facut o mica excursie cu "jucaria" in judetul Tulcea, ocazie cu care am facut cateva poze (zic eu) frumoase ...cat despre "jucarie" este o masina ideala si dc zic asta pt ca, fiind stoc fara modificari, atunci cand nu ai chef sa o alergi se comporta silentios fara a te deranja ceva(zgomote,consum, rigiditate)...iar atunci cand ai nevoie de ea intr-o depasire se dezlantuie intr-o maniera de te face sa creasca imima in tine si adrenalina in aceeasi masura...(poate suna a lauda ca este masina mea, dar vreau sa fiu cat se poate de neutru si sa va impartasesc exact ce simt)

cateva pozepost-14295-0-75081000-1289319991_thumb.jpost-14295-0-15172400-1289320881_thumb.jpost-14295-0-85342300-1289321838_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa masina!

Ai fost ieri seara pe la Casa Poporului?Parca am vazut pozitiile de US in bara care mi-au atras atentia...

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!