Jump to content

VW Golf V 2.0TDI BKD


sebip

Postare recomandată

Se vorbeste de fusta spate in primul rand....in al doilea rand intr-adevar saptamana viitoare pe alta filiera ar trebui sa imi ajunga si arcurile Eibach Pro-Kit!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu

-30...eu cred ca ii suficient. Va urma in viitorul apropiat si amortizoarele de pe GTI!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu

Fusta spate de GTI si cele doua tipsuri de Skoda....asteapta cuminte la birou venirea primaverii!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

post-21103-13288790850954_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru tipsurile am dat comanda la un magazin de langa mine, din comoditate, dar le gasesti si la reprezentanta. Pretul lor ii undeva la 200 lei.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

post-21103-13288826291585_thumb.jpg

post-21103-13288826605751_thumb.jpg

Link către comentariu

Tare ocupat mai esti,Sebi!;)

Abia astept sa vad cum arata cu noua fusta.O lasi asa sau vopsesti partea superioara?

Link către comentariu
  • 1 month later...

Astazi masina a trecut de ITP, 168.500 km si mergem mai departe! A fost facut la reprezentanta si a primit o "singura" recomandare: schimbatul distributiei! Mi-au spus ca se schimba la 60.000 km. Nu stiu de ce eu stiam ca la 2.0TDI BKD, intervalul de schimb ii mai mare!

Link către comentariu

Primul stiu ca e la 120k si al doilea mai devreme,la 60 sau 90k.

La mai mare!:D

Link către comentariu

Astazi am trecut la anvelope de vara si jante pe 17"! Arata mult mai bine Golful! Mai ramane sa rezolv o problema: cu jante pe 17" arata destul de ridicata. Am cumparat arcurile Eibach ProKit, dar nu stiu ce sa fac cu amortizoarele. Respectivele arcuri merg cu amortizoare standard, doar ca ale mele au peste 165.000 km, deci is cam obosite, si se vor obosi si mai accentuat cu noile arcuri. Dilema mea ii ce sa fac cu arcurile Eibach: sa cumpar amortizoare noi standard, sau amortizoare noi de pe echiparea GTI (care ii suspensie sport)???

Link către comentariu

Sau incearca sa reconditionezi amortizoarele stock.Am auzit de la mai multi ca rezultatul e multumitor si iesi mult mai ieftin.

Link către comentariu

NU cred ca are rost sa faci reconditionare la o masina de 170cp. Daca era un Tico mai mergea :))

Cu ambele o sa fie la fel de coborata. Depinde cat de confortabila vrei sa fie tinuta de drum :D .

Link către comentariu

Deci pentru confort care ii varianta optima? :question:

Link către comentariu

Cele de GTI. Oricat ar spune ei ca arcurile merg pe amortizoarele stoc tot nu vor fi perfecte.

Link către comentariu

Frumoasa praguri :wub:

Trebuie totusi sa vopsesti bandourile si manerele...

Link către comentariu
  • Ioana a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!