Jump to content

modificare de la 4prezoane la 5prezoane pt golf2/jetta2


nicu rares
 Share

Postare recomandată

ieri dimineata a venit un bun amic de-al fratelui meu care fericit a achizitionat niste jante in 15" de golf3 in 5prezoane si care doreste sa le monteze pe golf2 ca-i dau masinii doar la imagine un aspect musculos.am inceput sa studiem problema tehnic si financiar ca jantele deja costasera 200euro fara anvelope si se punea intrebarea la cat duce transformarea, asa ca am cautat in fundul garajului si al curtii resturile de la defunctul golf3 GTI-Editions care mi-am adus aminte ca a avut jante cu 5prezoane duse de mult.am recuperat fuzetele de fata cu tot cu etrieri, planetare, discuri de frana cu placute inclusiv bascule, bara stabilizoare si bieletutele antiruliu,am cautat si gasit discurile de frana spate cu rulmenti si multe alte troace din cimitir inclusiv caseta de directie cu servo ca-i mai lata.

am trecut la masuratori si recuperat prezoane de roti ca astea sunt mai mari in diametru la G3 si se cam pierdusera prin borcane cu suruburi si am gasit un set de antifurturi de skoda cu capul ca un TORX la interior pentru completarea celor lipsa.s-au desfacut rotile din spate dupa ce ne-am inteles ca avem tot ce ne trebuie, am saltat masina pe elevator si am dat discurile de frana pe spate jos le-am masurat prin comparatie si le-am montat, a fugit omul la vulcanizarea nonstop si a descaltat jantele spate in 4X100 de 205/50/15 si le-a montat pe cele in 5prezoane si pana atunci am terminat spatele de montat.

Mi-am luat liber si de dimineata am dat fata jos, inclusiv bara stabilizatoare si basculele; probleme intampinate=basculele de golf3 sunt mai lungi decat la golf2 de asemenea si planetarele difera la lungime, pivotii la G3 GTI sunt pe cap filetat iar la golf2 unii sunt de d=17mm iar altii au d=19mm si se string pe un canal facut in fuzeta; la caseta de directie am zis sa taiem raul de la radacina si sa o demontam cu totul ca nu mai aveam chef de demolari necontrolate si nepotriviri.am spart cu ciocanul senzorii de ABS ca unul era lipsa iar altul avea firul taiat la fuzetele fata, la spate nu ne interesa ca discurile montate aveau creneleluri dar oricum nu avea masina ABS.problema intampinata=cutia era cu un tip de flanse de planetara mai mici iar planetarele aveau alte flanse mai mari, am rezolvat-o cu partea mizerabila prin dezmembrarea capetelor de la cutie si montarea planetarelor de la G3 adica AX+Cap de la roata sa se pupe cu fuzetele cu disc de 280mm si etrieri Girling, masor golful3 al lui frate-miu sus intre tijele de amortizoare si constat ca am alta distanta mai mica la g2, cadrul motor este aproape identic dar stau rotile cam cracanate jos adica mai deschise, furtunele de frana s-au potrivit dupa ce am gasit altele noi ca alea vechi de g3 erau taiate cu cutitul si cele de golf2 nu se mai desfaceau.maiine facem unghiul de fuga ca acum masina are rotile cam iesite din pasajele rotilor fata sa vedem erorile si bara stabilizatoare a primit bieletutele antiruliu noi, acelea care se fixeaza de bascule si capatul barii.

test de franare? irelevant deoarece trebuie facuta geometria ca masina pare cracanata, nu foarte rau dar s-au adunat niste centimetri buni la partea din fata care nu vad cum sa-i corectez din fuzete ca-i cam mult.problema=nerezolvata inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sa pui discuri pe fata de golf 3 asta daca initial pe golf 2 ai frane de gti si pe spate sa dai alte gauri in tambure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit solutia ieri dimineata cand prorietarul cumparat de la un coleg de-al nostru un set de amortizoare reglabile de fata si care au gaurile foarte alungite si dispuse in semicercuri paralele-le luase pentru golf3 dar nu-i conveneau, masina a iesit apoi in cote aproape aproape normale la geometrie si nu mai scartiie in viraje dar foarte interesant este faptul ca vrea sa mearga in linie dreapta si zici ca-i pe cale ferata la stabilitate adica pare foarte stabila.trebuie sa o verificam maiine pe sosea pina la munte ca am terminat pe ziua de azi.luni omul deja are client sa dea masina ca are alt proiect.pret modificare si munca inutila de aproape 2000ron, dar nu-i asta concluzia: se poate face transformarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costuri mult prea mari, si, dupa cum ai scris si tu, GAURI EXCENTRICE, sau ma rog ceva de genul, adica reglaj DUPA URECHE.

Pe langa ca nu merita conversia mai specific si eu ca un nestiutor ceva.

Cea mai simpla trecere de la 4X100 la 5X100, este cu flansa adaptoare; macar aia se face pe strung, si se dau gaurile masurand atent (de cineva care se pricepe), unde costurile-s pe la 200-300 lei, sau DIRECT FLANSE ADAPTOARE FACUTE DE TUNING DIRECT care-s pe la 100-150E, deci da se poate, si cu flansele e si simplu si SIGUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nicule eu am vazut masina aia de care zici ca ai lucrat-o nu era la Popesti Leordeni in fata la Syncroservice la Claudiu Neacsu cu jantele alea Extralate de 8j saptamina trecuta?daca pot sa te felicit o fac aici ca este superlucrare de arta.il stiu pe baiatul care a luat masina de curind cred ca nu are 2saptamini.este tare masina dar submotorizata.arata sexy dar debila la demaraj cu jantele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

stie cineva daca pe golf 2 se pot monta fuzete (fatza/spate) de passat 5x112 ? a incercat cineva sau daca are cineva dimensiuni ale fuzetelor de passat as aprecia daca ar impartasi detaliile.

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care se aveau acelasi dubiu ca si mine, nu se potriveste fuzeta de passat (5x112) pt golf 2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am alt dubiu, daca etrierii de golf 4 merg pe golf 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus de ce spune pe acel site, nu este nevoie de niciun kit de conversie mk4>mk2 pt racord frana, se gaseste racord care se potriveste pe etrierul de golf 4 si pe conducta de golf2 , du-te la un magazin de piese.

post-5370-0-53828300-1357147776_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ne spui si noua te rog de la ce masina se potriveste acel racord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. multumesc mult. etrierii vreau sa ii pun pe un passat 35i (sunt la fel ca la golf mk2) si stiu ca cei de golf mk4 sunt mult mai buni, are un prieten pe un golf 2 si au trecut mai bine de 3 ani de cand ii are si nu are absolut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu am gasit codul. va trebui sa dau roata jos sa vad ce scrie pe furtun.

weekendul viitor ajung la masina si ma uit (masina o tin intr-un garaj in afara bucurestiului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul nu l-am gasit, pe furtunul de pe masina nu se descifreaza .

in schimb am cautat online si este posibil sa fie dupa passatul 1.8 20vt din '99 (posibil si alte motorizari).

codul unix (nu fac reclama:) ) este 974192 ate 78 ron sau 101354191 bosh 150 ron sau. frutunul vine cu surubul care intra in etrier sau fara .

cand luati etrierii luati-va si surubul care intra in etrier si saibele.

post-5370-0-98269300-1359305147_thumb.jp

post-5370-0-12080200-1359305255_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar care este de fapt diferenta? trebuie un furtun mai lung? ca la filet imi apare la fel cu cel de golf 2 furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vorba de lungime, este vorba ca la etrierii de mk4, furtunul nu intra direct in etrier ca la mk2, au o alta prindere, vezi incercuit cu rosu pe poza. furtunul se termina cu o gaura in care intra un surub care intra in etrier care are un canal pe mijloc prin care trece lichidul. scuze de utilizarea cuvantului "care" in exces :)

post-5370-0-21011100-1359307790_thumb.jp

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspuns, acum am inteles, o sa caut sa cumpar etrierii cu tot cu suruburile respective

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mk4 doar la etrierii fata este furtunul acela in forla de L .. la cei de spate este normal doar cu alt diametru la gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si cum spui tu, eu spun din experienta. acum am pe masina etrieri spate de seat leon 1M iar pe golf am avut de golf 4 1.6 16v si prinderea este cu acea forma de L, adica racordul prezinta la prinderea pe etrier o gaura in care intra acel surub

revenind la subiectul topicului 4->5 prezoane, am si eu cateva intrebari la cei care au facut asa ceva, sau au cunosinte:

1. fuzeta fatza de vr6 sau de golf 3 gti se potriveste pe golf 2 fara a fi nevoie sa schimbi si alte piese (nu se pune problema de schimbat pivot, bieleta antiruliu)?

2. planetara de golf 2 (kr) se potriveste pe fuzeta de vr6 sau de golf 3? daca nu, ce planetare se pot folosi a.i sa se potriveasca pe cutie, se pot folosi planetarele de vr6 sau de golf 3?

3. fuzeta spate de vr6 sau de golf 3 gti se potriveste pe puntea de golf 2, in locul fuzetei de golf 2?

as aprecia orice informatie, inainte sa ma apuc sa cumpar vreo piesa.

multumesc!

post-5370-0-13637000-1359393533_thumb.jp

Modificat de ValiB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am achizitionat etrieri spate de golf mk4 cu tot cu conducte pana la repartitor. As putea monta direct tot ansamblul pe masina pana la repartitor? Revin cu poze mai pe seara. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni nimic? as vrea sa schimb tot din cauza ca sunt mult mai noi si conductele si furtunele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu etrierii de mk4 se potrivesc pe portetrierii de mk2 fara nici o modificare, nu stiu daca difera pasatul tau de golful 2... cat despre furtunele de la etrier, difera diametru ( la mk2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!