Jump to content

EROARE la sisemul climatic


Corneliu
 Share

Postare recomandată

cosminbrejea

O veste "buna". Imi vine curent la compresor dar nu cupleaza. :( Ce sa mai fac? Ce sa mai verific? Conteaza presiunea in instalatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminbrejea

    24

  • Al Bundy

    20

  • Corneliu

    6

  • Ambrus Zsolt

    4

cosminbrejea

Oare de la mufa de cuplare de pe compresor ...firele care intra in compresor pe langa fulie pe undeva... sunt tot pe mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsoara bobina compresorului si vezi daca mai ai ambreiajul la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Nu am fost inspirat sa masor bobina aia cand am verificat curentul pe mufa. Oare daca dau roata jos si aparatoarea am acces la compresor? Cat ar trebui sa am rezistenta bobinei? Am vb azi cu cineva care lucreaza in domeniu si mi a spus ca trebuie sa verific presiunea si freonul din instalatie ca daca nu e destul freon nu porneste compresorul. Sa fie adevarat? Are rost sa fac o astfel de verificare din moment ce am 12 V pe compresor si el nu misca nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca i verificat deja daca ai presiune. dar daca ai 12V acolo, inseamna ca sistemul vede ca ai presiune.

Poti masura si din mufa de langa electromotor sau chiar de pe pinii de la releul de sub lonjeron daca nu ai acces la mufa de la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Asa ma gandeam si eu. Daca imi da 12V inseamna ca am presiune. Nu mi dau seama la care mufa te referi langa electromotor, dar o sa incerc sa verific intre pinul 10 pe mufa din releul de sub lonjeron si masa. E ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Al, am mai citit pe vw forum. Daca ar fi dus termisotorul de pe bobina... cum il pot anula? trebuie sa dau jos bobina? Se poate face cu compresorul pe masina? Cum scot cureaua de pe fulie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai masoara continuitatea bobinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Am masurat. Nu am continuitate. Ambreiajul este normal sa se invarta usor cu mana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, se invarte destul de usor.

Inseamna ca bobina este dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Ce ar trebui sa fac in cazul asta? :D Gasesc doar bobina sau doar tot ambreiajul? Pot sa il dau jos cu compresorul montat?

Modificat de cosminbrejea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gaseste tot ansamblul bobina ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Nu o fi doar termistroul ala ars? Sa fac punte cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Mi-a venit o idee .. o improvizatie. Daca as lega cumva ambreiajul sa se invarta odata cu fulia ce se intampla ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oO sa mearga nonstop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Ar trebui sa raceasca? Asa m-as putea asigura ca de vina e doar bobina si compresorul e bun? Daca merge asa si ramane asa pana la schimbarea ambreiajului... risc sa il stric?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa raceasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o proba sa vezi ca raceste sa zicem ca merge, dar sa ramana asa pana schimbi ambreiajul nu cred ca e bine. Gandeste-te ca ecu nu stie ca e compresorul cuplat decat dupa ce pornesti tu AC/clima din bord. E posibil sa ai fluctuatii la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Am incercat azi dar in zadar... nu reusesc sa fac ambreiajul sa se invarta cu fulia... nu gasesc o modalitate sa il leg cumva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbrejea

Poate ma mai ajutati cu o chestie. Am gasit un cmpresor la o firma de dezmembrari... dar mi-a zis ca are ceva zimti mancati..nu am inteles exact... dar mergea. Mie daca imi trebuie doar ambreiajul...bobina.. cum as putea sa il probez? Daca il alimentez cu 12 ar trebui sa se auda ceva? Pretul e de 200 lei tot compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am rezolvat problema...pe jumate. Am schimbat compresorul pana la urma, cel vechi se bloca si iesea fum din ambreiaj. Acum functioneaza silentions, doar ca presiunea creste pana la 30 bari. . Mi s-a spus ca poate fi din cauza ca Ventilatoarele nu merg decat pe treapta a doua. Ce credeti, as putea sa fac cumva ventilatorul mare sa mearga tot timpul pe treapta a doua? Daca as inversa cumva firele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am scos rezistenta de la ventilatorul mare afara... si am prinso cu un papuc de fir. Momentan functioneaza insa nu stiu pana cand. Se roseste foarte tare. Oare ce valoare are rezistenta respectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna,

azi am scanat masina si apare o eroare:

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl

Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E

Component: PTC-Element 0404

Revision: 00800000 Serial number:

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 2D5B176DB40A1F1

1 Fault Found:

00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)

014 - Defective

Pana azi nu aparea aceasta eroare. Oare din ce cauza apare? Nu se poate sterge eroarea. Prin Output test parca functioneaza. Cum pot sa verifica daca chiar e stricat sau nu? Trebuie neaparat schimbat? Ce denumire are piesa? Cam cat ma costa? Se poate schimba usor fara sa duc in service?

Multumesc.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti porneste incalzirea la cateva secunde dupa ce pornesti motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, dar parca nici nu se pornea nici pana acuma. Trebuia sa se incalzeasca motorul ca sa am caldura in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!