Jump to content

probleme pornire


Cavaleru
 Share

Postare recomandată

porneste la prima cheie la rece, la cald porneste greu sau deloc.....

de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca e de la avans, eventual verifica bujiile, si delcoul, asa am patit si eu la fiatul meu, impins porneste cand e cald? (la demaror nu porneste, dar impins da)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit in clubul celor care au aceasta problema; vezi ca a mai fost explicata si in alte topic-uri - in principiu este din cauza innecului cu vapori de benzina dupa ce opresti motorul cand este cald si tre sa verifici toate cele pe la carburator eventual sa-l reglezi pe banc ... inca nu are nimeni o solutie sigura si care sa rezolve definitiv o astfel de pornire greoaie ... la mine se incalzea excesiv carburatorul si am facut astfel incat sa nu mai creasca temperatura lui dar si asha cu el numai caldutz tot mai face uneori figuri si nu porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit in clubul celor care au aceasta problema; vezi ca a mai fost explicata si in alte topic-uri - in principiu este din cauza innecului cu vapori de benzina dupa ce opresti motorul cand este cald si tre sa verifici toate cele pe la carburator eventual sa-l reglezi pe banc ... inca nu are nimeni o solutie sigura si care sa rezolve definitiv o astfel de pornire greoaie ... la mine se incalzea excesiv carburatorul si am facut astfel incat sa nu mai creasca temperatura lui dar si asha cu el numai caldutz tot mai face uneori figuri si nu porneste la sfert

Problema este ca la pornirea la rece merge fara probleme, si la consum masina nu are bube.

Sunt 2 posibile dureri.

1. Senzorul care opreste PUNTEA CALDA, de sub carburator, nu mai merge, si astfel, pe langa ca e motorul cald, SE MAI INCALZESTE SI PUNTEA, ceea ce nu e vine, suprancalzirea vaorilor, duce la rarefierea lor.

2. Cea mai des intalnita ca problema, ar fi bobina, care se incinge (scade rezistenta interna, si.....), si astfel la cald, nu mai functioneaza in parametrii.

Nu zic ca nu pot fi si alte rezolvari, dar , din experienta, pana acuma ambele au rezolvat problema.

1- verificat +-ul cel gros, rosu cu alb si vazut daca nu mai este legat de el, si cand se opreste.

2- inlocuit bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - astea sunt fire care intra in carburator?

2 - bobina tot de pe carburator sau este alta?

3 - senzorul care opreste puntea calda se poate inlocui? unde e pozitionat?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 - astea sunt fire care intra in carburator?

2 - bobina tot de pe carburator sau este alta?

3 - senzorul care opreste puntea calda se poate inlocui? unde e pozitionat?

multumesc

salut

poate te ajuta astea:

1 - firul alb cu rosu nu intra in carburator ci chiar sub el unde se afla puntea calda(in poza incercuit cu rosu) acolo este un papuc.in mod normal dupa ce motorul este cald(s-a incalzit apa) puntea calda este deconectata - dispare plusul care o alimenteaza.alimentarea puntii calde se face printr-un releu situat pe tabloul de sigurante( acuma nu stiu exact care e ala).

2 - se refera la bobina de inductie (incercuit cu verde in poza)

3 - senzorul care comanda releul se afla pus pe racordul de apa din zona chiulasei partea din fata(in poza 2 incercuit cu galben) acolo sunt 2 senzori ,unul sus si unul jos.nu stiu exact care din aia comanda puntea calda. ce poti verifica: cu motorul cald si oprit dar cu contactul pus pe firul ce merge la puntea calda nu ar trebui sa ai plus.

obs. pozele sunt de la un motor 1,6 benz tip RF

post-54032-1287641245_thumb.jpg

post-54032-1287641258_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa verific partea electrica cu multimetru pun pe fir o borna de la multimetru si cealata pe masa? si daca apare 0 inseamna ca electric e ok da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Eu cred ca este bobina.Cineva a mai avut o problema asemanatoare la un golf 3,la rece pornea brici,la cald dadea la automat mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai intai masoara bobina si apoi schimb-o

eu am masurat-o si era ok dar totusi am schimbat-o si tot asha facea motorul dupa aceea deci ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu cred ca este bobina.Cineva a mai avut o problema asemanatoare la un golf 3,la rece pornea brici,la cald dadea la automat mult si bine.

am avut si eu aceeasi problema la golf III si a fost delcoul de vina, vezi verifical si ala k poate ai aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema de cateva zile cu golful meu motor 1.3 cod 2G pe injectie. La rece nu porneste nici cum, doar daca ii dau masa directa la injectoare( de la sasiu, nu de la calculator) si pun contactul cu masa legata. Dupa accea i-au masa jos si porneste la sfert. La cald porneste imediat cum vede cheia. Aveti idee ce poate fi? Am schimbat delcoul complet, fise, bujii si injectoare. HELP!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, tu ai masa doar la sasiu sa inteleg,

din cate stiu eu trebuie sa fie masa si pe motor, sau pe cutie, dar sa fie zdravana, si sa fii sigur ca ai masa peste tot, sa functioneze bujiile, si nu stiu cim e , dar cred ca trebuie sa ai masa si pe corpu de injectie,ca sa poate lucra ala.

mi se pare ca e un fir marocare merge pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e injectie multipunct. daca pun un fir intre borna de - si - de la injectoare si pun contactul o singura data si dupa aceea i-au firul si dau la automat porneste din prima. peste zi pleaca la sfert de fiecare data. doar peste noapte e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri toata ziua am incercat sonde, injectoare, ecu, debitmetre si nimic tot asa. astept in continuare idei daca are cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face la fel cand e motorul este cald porneste dupa ce invart vreo 5-6 secunde. Cand e rece chiar daca nu am pornit masina vreo 2 saptamani si bateria deabia mai tine pleaca la un sfert de rotatie. Motorul este RF 16, carburator Pierburg 1E. Nu cred ca-i vb de motor "inecat" mai degraba-i din aprindere. Cred ca nu face undeva contact ceva pe motor, cand se dilata daca exista contacte imperfecte exista posibilitatea de a nu mai avea "masa" datorita oxidului acumulat, se stie ca piesele metalice din materiale diferite se dilata diferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Cred ca ar trebui sa consultati postul numarul #8 si apoi #10.Poate va ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cea ce voi posta aici sunt convins ca voi fi pedepsit, dar va rog sa nu aruncati cu pietre. Intru cat nu mai am nervi sa fac injectia de pe 1.3 multipunct si acum am o foarte mare nevoie de masina am hotarat sa o trec pe carburator de dacia, asta pana fac cealalta masina si o am posibilitatea sa o desfac pana la ultimul surub. Cand am cumparat masina avea chiulasa fisurata, asa ca avand pe langa casa un MH sau ce cod o avea (1.3 carburatie) am pus chiulasa de carburatie la mine pe golf si am blindat orificiul pt pompa de benzina. Azi pun sus galeria de admisie pt carburator si abia astept sa vad daca va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!