Jump to content

Acul de la motorina arata eronat. Solutii?


cosminrot
 Share

Postare recomandată

D cva timp am o problema cu indicatorul de combustibil. Am fst cu ea la service, mi-a setat ceasurile din bord la 90 de grade, toate stateau in picioare, doar cel de la motorina era cu o diviziune in plus.

Mi-au zis ca indicatorul din rezervor e ok, doar ca ceasu din bord arata eronat. Solutia lor - sa desfaca bordul sa vada ce-i pot face.

E vb de un a3 2003, automat. Masina are doar 150.000 reali.

Alte variante decat sa-mi dea jos bordul nu o fi?

Ce ma sfatuiti?

Nu vreau sa-l desfaca si apoi sa ma trezesc ca scartaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa-l dea jos, dureaza 10min, daca stiu ce suruburi trebuie desfacute. si teoretic nu trebuie sa scartaie, ca se prinde f bine inapoi.

alte solutii..nu prea-mi vin in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dau bordu jos? Nu am vazut niciub surub la vedere. Explica-mi te rog cum sa fac.

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

scuze ca am raspuns asa greu, dar n-am mai avut timp sa intru pe forum.

mersi frumos de info!

maine dimineata, primu lucru, dau jos bordu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai ai nevoie de informatii, posteaza, ca eu am dat bordul jos la al meu ca nu mi-a pornit in iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am desfacut sa vad ce e in interior :D

n-am prea avut timp de el.

sper in cursul zilei, sa pot sta macar 30 min sa-i dau de cap :)

mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum v-am mai spus pe aria Golf4, am si eu o problema de cateva luni cu indicatorul de combustibil, in sensul ca se aprinde mult prea repede "becul galben", adica pompitza de atentionare. Daca pana nu demult atentionarea de realimentare se aprindea cand acul ajungea la prima linie rosie (chiar un pic sub prima linie), acum se aprinde cand acul indica putin sub 1/4. Am circulat de curiozitate fara sa realimentez, acul continua sa coboare normal, nu am ramas fara motorina, am alimentat doar cand acul indica 0, repet, nu am ramas fara motorina, totusi pompa de "bitte tanken" imi sta aprinsa in bord de la aproape 1/4 din rezervor. E stresant, mai ales ca de cate ori pornesc masina, imi da si beep-ul de atentionare.

Are cineva vreo idee sclipitoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut bordul, si ceasul pare sa fie ok.

cand am deconectat mufele din spate, a coborat in pozitia normala...

porbabil e cva electronic defect

ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie totusi de la sonda cel mai probabil sau din calculator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Totusi la problema mea descrisa cu 3 posturi mai sus nu are nimeni nicio solutie? Nici macar baietii priceputi detinatori de service-uri? Nu s-a mai intalnit nimeni cu acest fenomen?

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui VAGCOMul iti arata corect pe el cati litri ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna intrebare... dar momentan concitadinii mei care au vagcom nu sunt disponibili :) Unul e plecat peste 7 mari si 7 tzari iar celalalt si-a facut un tuning la genunchi. Asteptam sa se intoarca, respectiv sa se faca bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca-ti arata..atunci are ceva bordul...respectiv indicatorul de motorina. daca nu..poate plutitorul.

parca exista o "resetare" sau...recalibrare a indicatoarelor...sau nu mai tin eu minte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e plutitorul, IC cu ceva lipituri reci, eventual daca se coreleaza si cu vitezometrul vezi si mufa de la senzorul de pe cutie sa nu fie oxidat, umed etc si chiar verificare la siguranta F7 (la golf4 sau speedometer vehicle speed sensor fuse la altele)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da, poate fi si de la pompa din rezervor, sa nu-ti indice corect.

c3-ul prietenei mele asa face, indica cu cativa litri mai putin, nu stiu exact cu cati :)

si asta pt ca se merge cu rezervorul aproape gol iar pompa nu are cum sa se raceasca ... d-astea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la mine a ramas blocat ceasul ce indica viteza .....l-am testat cu vag si nu se misca.....am demontat bordul si am miscat de el(tot asa revenise in jos.) cand am miscat de ac se comporta ca un arc ,revenea pe 0 si simteam cum agata . Din cate am inteles acurile cand le misti manual tre sa ramana in locul in care l-ai asezat.......ai putea sti astfel daca sigur e ceasul defect......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!