Jump to content

MK1 GLD 1983


MAXX40

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Sunt noul posesor din romania al unui VW Golf MK1 din 1983 si declar ca sunt foarte fericit.

A fost achizitionat de la un cunoscut forumist si am inceput deja proiectul de restaurare totala:)

Fata de cum a fost achizitionata masina, am facut in mai putin de o luna urmatoarele:

Schimbare ulei, filtre si kit distributie.

Shimbata toata articulatia fata (adica bielete, capete bara si pivoti) cu piese noi.

A fost schimbat integral kitul de timonerie la cutia de viteze tot cu unul nou (o placere sa schimbi ca la o masina noua vitezele).

A fost facuta tinichigeria, a fost tratata tabla in vederea refosfatarii, s-a dat cu body pe praguri si unde s-a lucrat a fost dat grunt, urmand ca in primavara slefuire totala, retusuri si vopseua originala BEJ MEXICO sau cum ii spune.

S-a mai schimbat suspensia cu una noua, sport, reglabila pe inaltime, in prezent masina este lasata aproape la maxim, chiar am mai ridicat-o aprox 2cm pentru ca vine iarna.

S-a instalat alarma si inchidere centralizata si pentru usile din spate (precizez ca avea inchidere doar fata).

S-a mai aranjat instalatia electrica, adica iluminat bord, schimbare si inoire anumite cablaje.

S-au instalat boxe exact si pe dimensiunile celor originale, s-a facut un sunet cat de cat placut.

S-a achizitionat kit buson de alimentare aero imprumutat de la modelele cabrio din USA si a fost montat... etc

Cred ca s-au facut destule pentru perioada mentionata, iar daca tine putin vremea cu mine in viitorul apropiat s-ar mai rezolva mici probleme electrice precum circuit dezaburizator, circut stopuri ceata, etc chestii marunte precum si sa o incalt cu cauciucuri de iarna.

Planuri de viitor - sa arate cat mai stoc masinuta.

Sa ii achizitionez toate ornamentele si binenteles sa ii schimb motorul, dar tot cu unul diesel!

Astept sfaturi pentru motor, daca aveti idei, sau ati facut ceva va rog sa imi indicati cu link, deoarece este mai greu sa cauti pe acest mamut de forum si nu in ultimul rand doresc sa va spun ca sunt onorat sa fiu membru al acestui forum.

Ceva poze informative!

post-76694-1287299519_thumb.jpg

post-76694-1287299535_thumb.jpg

Modificat de MAXX40
Link către comentariu

de ce nu incerci sa achizitionezi o masina mai noua :)) si sa bagi banii in aia decat in aceasta masina

imi place acest mk1 dar nu e prea vechi?

Link către comentariu

curajos proiect, spor la treaba!

ai facut destul de multe intr-o luna, dar la exterior nu se observa decat ca e mai asezata masina pe noua suspensie.

anvelopele sunt dimensiunea corecta, mi se par cam mari?

Link către comentariu

Si mie mi-ar placea sa am bani si timp de un rabbit...dar din pacate nu se poate,tre sa am grija de vechitura mea...

Iti urez multa bafta si deja se vede o imbunatatire . Numai bine.

Link către comentariu

@all multumesc de incurajari in primul rand!

@AlexanduSV - am inca o masina pe care o folosesc in mod curent si este destul de noua, practic mie imi cam plac antichitatile, asta ca sa nu mai spun ca sunt de fel motociclist, iar pe timp frumos folosesc numai motocicleta :)

@lile - sunt anvelopele inscrise in talon, implicit 175/70parca/13, jantele sunt unele folosite pe modelele rabbit, implicit Zender, dar nu stiu exact modelul.

In rest vreau sa va spun ca aproape a fost incaltata de nou, adica sunt in asteptarea cauciucurilor de iarna pe care mi le aduce un prieten din germania curand.

I-am mai pregatit de restaurare (am sablat) si jantele Melbourn, cele care sunt similare cu BBS-ul la moda.

Ce ar mai fi de spus este ca sunt in cautarea spoilerului spate de la GTI, iar momentan sunt in tratative pentru grila de capota Kamei :)

Ce o sa mai apara nou, am sa va tin la curent, binenteles o sa bag si pozele de rigoare :)

Modificat de MAXX40
Link către comentariu

Salutare si bine ai venit pe forum! Apreciez curajul si ambitia ta de a restaura acest Golfulet, si iti urez mult succes in continuare si desigur finantele necesare. In mod sigur va iesi un MK1 extraordinar, mai ales ca vrei sa-l faci stock. Si mie imi plac masiniile (avem cateva si noi, dar nici un VW din pacate). Ai putea cand schimbi motorul, sa-i pui unul pe benzina de 1,8 de pe un GTI daca gasesti. Si eventual sa-l faci un GTI stock un picut individualizat. Mai ales ca ai reglabila (arata genial asa LOW). Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si nr nelimitat de km. Asteptam cu interes fiecare poza si fiecare imbunatatire la masinuta. Sa ne tii la curent. :)) safe!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!