Jump to content

modificare motor vw golf2/jetta2 1272cmc tip NZ de la 40kw la 55kw=75cp


nicu rares
 Share

Postare recomandată

modificare motor vw golf2/jetta2 1272cmc tip NZ de la 40kw la 55kw=75cp

astazi voi deschide acest topic in special de a veni in sprijinul utilizatorilor din gama JUNIOR a motoarelor VAG de golf2 respectiv motoarele de 1272cmc gen MH,NZ,2G,AAV etc pe benzina de 40kw.

am pe masa din atelier un motor de tip NZ cu injectie multipunct care a echipat ultima mea achizitie adica o vw jetta2 an 1989 si care de cu buna stiinta am cumparat masina cu motorul in pioneze adica in punga si punga in portbagajul pintecos al masinii, masina deja am vopsit-o in eterna culoare gri-verde-azur marin ce-mi caracterizeaza masinile conceptie proprie, si am echipat-o cu frane disc fata de 256mm si pe spate cu o punte de golf3 gti editions dar la care am schimbat discurile in 5prezoane cu unele noi in 4prezoane.pe fata am ramas la 256mm din lipsa de finante.mai am pe masa din atelier un motor de la un donator AUDI 80 an 1982, tip motor GK de 1272cmc si 55kw-75cp,masina este oribila si deja maiine o compactez cu bobcatul ca ma incurca, incredibil ca este cu 68089km care par pe bune dar cine a avut-o a dat-o la remat in perfecta stare de functionare posibil sa-si ia un logan de pensionari cu motor de 1.2litri.

concluzia este ca motoarele par identice desi unul era montat la AUDI80 longitudinal cu o cutie de 4trepte si la vw jetta2 este transversal.are gaurile in bloc cam toate filetate si multe nefolosite, posibil sa fi echipat golf1 aceste motoare.

voi folosi pistoanele din blocul de GK cu segmenti noi si bielele vechi cu tot cu cuzineti noi deoarece au boltul d=20mm si lungime activa=54mm si sper sa inchid cu chiulasa de NZ ca este pentru injectie si nu are decupaj de montat pompa de alimentare cu benzina.

am asezat masina pe bascule fata de golf3 dar cu pivoti crestati la cap nu cu filet de d=19mm ca avea d=17mm si i-am montat o bara stabilizatoare fata de vw corrado la capete mai subtire cu d=19mm iar la interior d=23mm, masina a devenit mai lata pe fata ca basculele de golf3 sunt mai lungi decit la golf2, voi folosi planetara stinga in continuare iar pe cea de dreapta o voi monta de la donatorul golf3 si voi utiliza o cutie cu demarorul pe fata care o sa vad ce cod are ca a fost pupata cu un motor de golf3 de 1600cmc pe injectie.sper sa nu ma insel la imbinari ca si ambreiajul trebuie sa-l inlocuiesc tot cu cel de pe motorul de golf3 ca pe asta este invers acum adica volant se prinde de arborele cotit si are rulment de presiune ca la dacia 1300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dimineata cu finante proaspete am imbucat motorul dar tot blocul de GK l-am folosit deoarece cel de NZ era fisurat intre cilindrii 2-3 si controlul cu sprayul cu lichid fluorescent s-a vazut.am reconditionat chiulasa de NZ si am planat-o cu supape facute si ghiduri la 300ron.am folosit setul de garnituri de Chiulasa nou pt NZ dar pe VictorReinz nu pe Ajusa care nu-mi inspira incredere.am gasit cuzinetii de biela+palier la 280ron si segmentii Goetze la 320ron toti.am pastrat lantul care trage pompa de ulei cu tot sistemul original si am luat o curea de distributie Gates noua si pompa de apa veche de la GK ca arata foarte bine ca la motorul asta se rasuceste si intinde cureaua de distributie.am facut proba cu ambreiajul pe tip invers de 1600 si am imbucat cutia cu blocul de GK doar de proba sa nu ma trezesc ca montez eu ceva gresit.am curatat la ultrasunete un set de injectoare.

am facut o singura treaba in plus ieri cand am luat din blocul motor 0,5mm deoarece l-am planat si pe el la suprafata de asezare cu chiulasa.nu va fierbe deoarece am sentimentul ca nu dau gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ce vrei tu sa faci cu motorul de 1.3 insa nu inteleg exact ce vrei sa faci cu el? momentan pare doar un simplu RK. ce planuri ai cu acest motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am terminat de asamblat blocul de GK cu chiulasa de NZ dar am montat si axa cu came de la motorul de 1600 care este mai inalta si cu tachetii hidraulici ai ei deoarece sunt cu 1,5mm mai mici decit la NZ, nu stiu de ce mi se pare mie dar am fost nevoit sa pun roata dintata de curea tot de la NZ ca asta la 1600 pare mai mare cu circa 5mm si nici dintii nu sunt la fel.am verificat apoi cureaua pe ea si surpriza cind am vrut sa montez servodirectia si calul de la servodirectie am constatat ca blocul de GK ca si cel de NZ nici macar nu au bosajele pentru gaurit si din 3 gauri doar cele de sus dar una din triunghiul format de cele 3=lipsa cu totul.nu am disperat, am facut dintr-o placa de 8mm un suport in triunghi si este si pe post distantier dar si o gaura filetata din fundul carteia am iesit cu un surub cu hexagon mare de prindere a pompei de apa de la golf2 la motorul 1.8 tip GU si peste care vine calul la agregate.jos din aceeasi material am facut un suport in forma de "L"si l-am fixat de 3gauri dintre una este cu fata la distributie si are filet de 6mm si 2 pe fata blocului cu filtrul de ulei.aceste gauri sunt exact la planul de separatie al blocului motor cu baia de ulei.si am folosit in continuare suruburile de pompa de apa ca mai aveam aruncate exact 3bucati.maiine pornesc motorul.dar mai trebuie sa tai conducta de servodirectie de inalta presiune sa-i adaug o supapa de presiune de DACIA Logan sa nu moara motorul la viraj maxim pe loc+o electrosupapa supapa de aer de la un Carburator Pierburg care fiind comandata de electrovalva va adauga aer in admisie la maxim de viraj la volan pe loc.fabricantul VW de aceea nu a montat la motoarele de 1272cmc servodirectie pe Golf2 deoarece mureau la viraj maxim indiferent ca era pina si G40 care l-am vazut montat la Polo G40 si tot asa ma miram ca nu are servodirectie.

Revin si cu foto dar sa termin lucrarea ca daca ceva nu merge macar ma laud cu finalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-i multumesc lui Radu/Frn pentru rampa de injectie si injectoarele de seat ibiza cu motorul Power by Porsche ca de mult cautam o rampa si injectoare din astea MPI ca sunt potrivite la motorul meu in scopul maririi puterii si aici pot spune ca se confirma 100% calitatea serviciilor Radu/Frn.

multumesc inca odata ca nu m-ati lasat la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am citit cu mare atentie topicul tau legat de modificarea motorului dar legatura cu acea cutie de viteze cu demarorul pe fata a presupus o cheltuiala foarte mare si anume;ambreiaj complet,cablu ambreiaj,cablu vitezometru,demaror,o planetara de stinga,suportii cutiei si timoneria si nu in ultimul rand modificarea cablajului electric de pe spate pe fata cutiei.a meritat oare aceasta transformare din punct de vedere financiar?legatura este posibila deoarece am pupat si eu doar motorul cu acel tip de cutie pe jos dar era mai mare daraua decit ocaua.ti-am vazut masina tot la Claudiu in curte dar numai cine are un mare drag de munca inutila poate face ce ai facut tu.te rog sa ma scuzi pentru ca nu ma pot ridica la nivelul pregatirii voastre a ta si a lui claudiu dar asta este punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!