Jump to content

Golfuletul de 10 ani


Costy_Nepotu

Postare recomandată

Salut.

Sa va prezint si eu masina mea:VW Golf IV 1.9 tdi 66kw

Ca si dotari:

-climatronic

-scaune incalzite,reglabile lombar si pe inaltime

-oglinzi electrice,heliomate si incalzite

-ABS,ESP

-proiectoare in far si in bara

-folie spate si luneta

-jante aliaj Borbet pe 16"

-geamuri electrice

-inchidere centralizata din telecomanda

Evident are si unele semne specifice varstei.

Link către comentariu
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Costy_Nepotu

    32

  • cristi_eftimie

    11

  • Muale

    7

  • Laurentiu_LWR

    6

proiectoare in bara? nu e indicat sa pui in gurile de aerisire,mai ales ca in spatele celei din stanga (pasager) e intercoolerul si are nevoie de aer...

te invidiez pt incalzirea din scaune,la iarna esti boier! :ceuameni:

poze!

Link către comentariu

Aici sunt cateva link-uri,sper sa mearga

http://img88.imageshack.us/img88/1566/201010141.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/3060/201010147.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/4750/201010146.jpg

Proiectoarele in bara asa au fost,nu le-am montat eu special.Bine ca nu s-au luat de mine politistii din cauza lor.

Link către comentariu

Frumoasa masina.S-o stapanesti sanatos si fara incidente.Ce te sfatuiesc este sa dai jos emblama aia de R ca nu are ce cauta si de asemenea nu stiu cat de bine ii face intercoolerului proiectorul ala aftermarket.Sincer cel mai indicat sa dai jos proiectoarele.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
  • 7 months later...

Revin dupa multe luni de absenta.Intre timp s-au produs cateva schimbari la Golf.Undeva in luna mai i-am facut o resoftare la TCM.La diagnoza efectuata dupa resoftare s-a constat ca injectorul nr.1 este dus si ca turbina agata.S-a procedat la reconditionarea turbinei si la un schimb de injectoare,care nu e inca 100% complet.Am trecut de la cele de ALH la unele de ASV,doar ca mai am unul de ALH inca montat,care s-a incapatanat sa reziste la locul lui.S-a mai schimbat si butonul de avarie,deoarece imi facea figuri semnalul cand imi era lumea mai draga.La partea de estetica am umblat doar la jante,in sensul ca le-am inlocuit pe cele care le aveam cu unele OZ Superturismo WRC pe 17".Tot asa am schimbat becurile de la iluminarea numarului de inmatriculare cu niste SMD-uri si mi-am montat si niste benzi de leduri in portbagaj,pt. o mai buna iluminare.Pe viitor se prevede schimbul ultimului injector de ALH,precum si a tachetilor si ambreiajului.Si in final niste poze,la cererea userului FRN:

http://imageshack.us/photo/my-images/708/dsc04020b.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/88/dsc04021w.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/101/dsc04022j.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/684/dsc04023a.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/148/dsc04024u.jpg

http://imageshack.us/photo/my-images/713/dsc04028t.jpg

Link către comentariu

Frumoasa masinuta. Vad ca ai avut ceva probleme cu turbina si injectoarele. Sper sa le rezolvi usor si cu costuri minime, desi cand e vorba de turbina si injectoare, costurile nu sunt tocmai mici. Cum se simte cu jantele pe 17" ? Scutura ? Nu in ultimul rand, cum se simt calutii in plus ? :)

Link către comentariu

Am rezolvat turbina si partial injectoarele.Injectoarele nu le-am luat noi,ci le-am cumparat de la un coleg de pe forum.Calutii se simt foarte bine,nu din spusele mele ci ale prietenilor mei care au condus masina.Referitor la jante,pana acum nu am sesizat nicio diferenta de zgomot intre ce aveam inainte pe 16" si acestea pe 17",cu toate ca suspensia sport iti cam da batai de cap la orice denivelare.

Link către comentariu
cristi_eftimie

:Driver: masina trage foarte bine de la 1200 RPM cu cei cativa caluti in plus si a turbinei reconditionate + a injectoarelor schimbate partial in toate treptele de viteza, iar cu jantele nu se simte o prea mare diferenta,doar aderenta sporita in curbe si accelerari bruste.

Modificat de Electrick's
Link către comentariu

Si in plus,la acelasi stil de mers,consumul a scazut putin.Doar ca acum te imbie sa o calci din cand in cand.

Link către comentariu
bitanu daniel

Felicitari pentru jucarie! Frumoasa domnule, ce sa mai... ,si mai ales jantele, dar pe ulitele noastre pline de gropi si caini?! Sesizai in mers ca turbina iti ,,agata,, sau ti-a iesit doar la test? Nu intra inca in limp mode? Ce semne iti dadea?

Link către comentariu

Ms pt apreciere.Legat de turbina,la test mi s-a spus ca agata.Ceea ce am sesizat eu mai demult e ca variantul pe care il avem in familie tragea un pic mai bine ca a mea,cu toate ca eu aveam ceva kg in minus.Cainii si gropile incerc pe cat de mult sa ii/le evit,am avut o isprava cu un caine si e de ajuns.

Link către comentariu

Ms.Sper sa mai mearga ceva timp de-acum incolo. :icon_thumright:

Link către comentariu

Astazi m-am apucat de "mesterit" cate ceva pe la Golful meu.Asa ca am demontat amortizoarele pe spate si le-am inversat,deoarece auzeam un zgomot din dreapta spate.Acum se aude din stanga spate,deci treaba e de la amortizor.Am mai demontat si proiectoarele din grile,la sugestia userilor de pe forum.Neavand ce face,am desfacut si filtrul de aer,sa vad cum arata dupa 8000 de km.Spre surprinderea mea,era destul de imbacsit si era destul nisip prin carcasa lui.L-am curatat si am dat o tura,sa vad diferentele,daca sunt.Astfel,am constatat ca masina trage ceva mai bine si nu mai da fumul pe care il dadea la accelerari bruste.Urmeaza sa dau jos EGR-ul si sa vad in ce stare e,si, mai mult ca sigur,sa il si curat.Numai bine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Weekend-ul trecut m-am apucat de dat scutul jos de pe masina,ca sa vad pe unde imi atinge cand mai iau o denivelare.Asa am descoperit ca pierdeam presiune pe la furtunul dintre intercooler si turbo,care nu era fixat ca lumea.Acum sper sa stea acolo bine fixat si sa nu mai scape presiune.Am ramas putin surprins de faptul ca nu imi atinge baia de ulei,ci mai mult imi ating capetele basculelor cand dau in vreo groapa,ceva.

Link către comentariu

Ieri,ACE-le a primit ultimul injector,un set de tacheti si o curatare a admisiei.Dintre tachetii vechi,numai unul mai functiona corect iar admisia era murdara peste masura.Multumesc pe aceasta cale baietilor de la Mbituning pt efortul depus.

Modificat de Costy_Nepotu
Link către comentariu
  • 3 months later...

stickerele de pe usi nu prea au vreun rost.

jantele sunt f frumoase,ar fi si mai si vopsite gri, gun-metal.

poti sa dai detalii despre tacheti,ce anume ai schimbat/ce simptome avea/cat a costat?

Link către comentariu

raspund eu!!!!

stickere-le erau pe masina cand a cumparat-o,iar acum daca le da jos s-ar putea sa apara diferenta la nuanta vopselei,cat despre tacheti,la indrumarile baietilor la MBI tuning,au trebuit schimbati

ca pret,au fost 320 de lei la Volksparts

cheers

Link către comentariu

intreb de tacheti pt ca la mine cam bate unul ,cand e motorul rece si mi s-a recomandat sa schimb mai multe (si arbore si tacheti...) in valoare de vreo cateva mii lei.

Link către comentariu
  • 1 month later...
Ciprian Ciobanu

Foarte frumos golful! Sa il stapanesti fara probleme 100 ani de acum inainte! Si sa ne tii la curent cum se comporta in timp dupa chiptunning!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ms pt apreciere.Odata cu venirea noului an,golful a primit un set complet de discuri fata-spate Ate si placute Textar.Asa am descoperit si vesnica pb la golf-etrierul dreapta spate blocat...se cere unul nou.De asemenea,am schimbat si distributia,asta pt linistea mea sufleteasca,cu toate ca rolele si pompa de apa erau in stare foarte buna.In schimb,cureaua de accesorii era praf:crapata din cm in cm.Asa am aflat ca trebuie sa schimb si fulia de la alternator,are ceva bile sparte sau blocate pe acolo.Sper ca intr-o luna sa rezolv si pb asta,impreuna cu un schimb de amortizoare...fonduri sa fie :icon_thumleft:

Modificat de Costy_Nepotu
Link către comentariu

si nu ai simtit nimic la drum,avand etrierul blocat? sa traga masina,sa se toceasca anvelopa....?

eu am avut iarna trecuta frana de mana blocata/inghetata vreo 2-3 click-uri si se simtea cand plecam,cand acceleram.

Link către comentariu

Nu se simtea nimic,pt ca fiind blocat,se tocisera placutele foarte mult iar pistonasul nu mai facea nici un pic de cursa.Nu tu vibratii in volan,nu tragea stanga,dreapta nimic...Chestia cu frana de mana a rezolvat-o fratemiu la celalat golf inainte de anul nou,ruginisera cablurile in camasa si nu mai tinea frana,cu toate ca avea discurile si placutele noi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!