Jump to content

Baterie/Acumulator


CGM
 Share

Postare recomandată

Salutare, problema mea persista, am schimbat cutia de sigurante cu una second dar buna, am schimbat si cablul de la alaternator cu unul second dar mai bun decat cel pe care il aveam eu, insa problema nu s-a remediat, la sugestia mecanicului am dat iarasi altenatorul jos si i-am schimbat releul cu unul Bosch original nou, colectorul si rulmentii acum am o incarcare mai buna, 14.04 dar aceeasi poveste cind cuplez toti consumatorii, voltmetrul scade sub 13, cablul incepe sa se incinga si binenteles ca azi dimineata avem 10v in baterie dupa ce aseara cand am oprit masina bateria avea 12.40v. Acum am certitudinea ca alternatorul este ok, am sa reiuau masuratorile sa identific consumatorul ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CGM

    10

  • andrusel

    6

  • adri_adi83

    6

  • adddy

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum sa iti dai seama de consumator:

deschide capota si apoi blocheaza mecanismul pe inchis - cu o surubelnita - ca sa nu o vada CCM-ul deschisa. apoi deschide usa soferului si tot cu o surubelnita blocheaza pe inchis broasca. incuie din telecomanda masina. desfa borna de minus. leaga in serie un ampermetru de 10A intre borna de minus a masinii si cea a bateriei (eu am folosit o borna de 10ron setul din dedeman ca sa am contact ferm)

urmarest pe ampermetru consumul - la inceput o sa fie la vreo 3-400mA si va scadea rapid pana teoretic pana la 10-20 mA. Lasi vreo doua ore asa si urmaresti sa nu se "activeze" ceva

daca ai consum peste 50mA - incepi sa scoti pe rand sigurante din panou - si vezi ce se intampla, cand scade consumul la normal, pe acel circuit e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mad_kat, am efectuat manevra descrisa de tine, insa nu am asteptat 2 ore, m-am inchis in masina am lasat ampermetrul la vedere care arata 0,42 iar dupa vreo 30 min ampermetrul arata 0,38, nu am mai avut rabdare si am inceput verificarea sigurantelor, ... am constatat cand am scos siguranta 19 o scadere la 0,07. Le-am verificat in continuare pe toate si nu am mai gasit altceva. Deci de aici incepe distractia . Am mai facut niste teste si am constata ca desi masina era inchisa cand actionam stergatorul de pe luneta acesta functiona si ampermetrul arata 4,60 ceea ce mi se pare super ciudat . Am mai constata ca la burduful din usa stanga spate s-a mai umblat ca erau fire izolate cu banda.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, după ce am verificat relele, cred ca am găsit consumatorul, este vorba despre releul "J59 releu pentru descărcare contact în cruce". Poate ma ajuta cineva ce sa fac mai departe. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Anul trecut in ianuarie, dupa mai multe drumuri scurte in weekend si un ger de -25 °C, bateria Varta de 69 Ah de pe ALH Golf 4 a cedat. Totusi am folosit-o cu succes pana in aceasta iarna, cand am inlocuit-o cu o baterie TAB EFB 90 Ah si 850 A curent de pornire. Multi mi-ah spus ca o sa am probleme cu electromotorul fiindca e prea puternica. Insa eu stiu ca electromotorul isi trage el necesarul de energie din baterie in limitele de functionare si nu bateria sa "impinga" energie peste capacitatea electromotorului, cum sustin unii. Cum este pana la urma? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Precis ti s-a spus de probleme cu alternatorul, nu cu electromotorul. Electromotorul de pornire nu are nimic. Alternatorul incarca bateria, si probabil va fi suprasolicitat. Chiar daca nu iese fum din el, un alternator folosit mai intens, consuma carbunii mai repede. Poate si bateria va intra intr-o stare cronica de descarcare foarte daunatoare, pentru ca fiind asa de mare, se va incarca mai greu. (daca cumva vreodata o descarci mult). Dupa cum stim, bateriilor cu Pb le place sa fie tot timpul incarcate. Daca mergi drumuri lungi sau daca o mai pui cateodata pe redresor, ai sanse sa tina mult si sa nu ai nici o problema.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

e capabil alternatorul sa incarce o baterie de 95ah si pe cea de la webasto de 55 AH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pe electromotor scrie cat curent in Amperi poate incarca maxim :D 90, 120, 70 etc ... Daca ai alternator de 70A si pui baterie de 100Ah nu o v-a putea incarca la 100% si va fi supra solicitat. Daca ai alternator de 120A si pui baterie de 100Ah o va incarca :D 

Eu am de 120A Bosch si baterie Varta Silver de 74Ah, bateria are 3 ani si ii fac test de baterie la inceput de iarna si imi zice ca e in stare buna incarcata 98%. 

Dar am confectionat cabluri mai groase, din cablu de sudura de 25mmp ( la Dedeman au ) 2 papuci si am tras inca un fir din alternator pana pe borna de + a bateriei, am pus si o siguranta de 120A pe fir, tras prin coppex, prins cu soricei sa stea fix de cablul original si nu sunt probleme. Curatat contactele si nu am probleme. Plus ca am si subwoofer de 450w pe masina :)) 

Dar masina merge aproape zilnic 50-100km si in oras si in afara acestuia si se incarca bateria... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!