Jump to content

Pareri BMW E90 325iA vs ...?


mmneg
 Share

Postare recomandată

Am vandut golful.

Urmatorul pas este sa imi iau o alta masina.

Criteriile ar fi sa fie ceva mai mare, mai confortabila, suficient de puternica si ... eventual automata dar nu e obligatoriu. Nu am mari preferinte legate de dotari.

Pentru moment m-am oprit informativ la ceva de genul asta: http://autovit.ro/bmw-325-C15106440.html

Nu vreau nici sa arunc cu banii, limita maxima pe care sunt dispus sa o ating este in jurul a 14-15.000 dar nu este obligatoriu sa o ating.

Ce alte optiuni am, care pot rivaliza cu o alegere de genul asta?

Va rog, argumentati raspunsurile, nu vreau un topic audi vs vw vs mercedes, vs bmw.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia un 320 SI de 173 de cai. E totusi un special edition! Ar fi cam la limita cu bugetul, deci detul de greu de gasit in banii aia. Sper sa mearga linkul.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Editiile speciale sunt mai scumpe si de aceea nu ma intereseaza. masina oricum va fi cumparata din romania. Nu ma complic cu drumuri, taxa, etc.

Am vazut topicul ca sa vad ce optiuni am, iar bmw-ul mentionat este ca un punct de plecare, minimul de calitate pe care il caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. interesant topic... cel putin pentru mine avand in vedere ca si eu ma orientez spre o masina cam in acelasi buget.

E90 pare a fi alegerea optima... iar 2.0 benzina pe o asemenea masina este mai mult decat suficient pentru Romania.

totusi avand in vedere ca vine iarna si momentan posed o masina care isi face datoria foarte bine am decis sa astept primavara.

La ce alte masini mai imi indrept privirea in acest buget (17-19.000 euro)...

pai ar fi noul model de Audi A4 2.0 benzina... imi place designul mai mult decat la BMW

Lexus IS220... nu cunosc prea multe dar din cate citesc pe internet par masini bune.

Ar mai fi si Mercedes C220 Avantgarde ... la exterior are cel mai frumos design din cele 4 dar interiorul ma cam dezamageste.

de asemeni o alta optiune putin mai scumpa este BMW E92 2.0 benzina... spre acest model ma indrept cel mai mult... dar avand in vedere pretul actual... doar privesc. Sper ca prin primavara pretul acestui model sa scada undeva sub 20.000 pentru o masina cu mai putin de 100.000 km.

Mi-a mai atras atentia Audi TT 2007 dar mi se pare ca este prea mica... adica as vrea o masina capabila sa poata sa duca 4 persoane.

Genul asta de masina http://autovit.ro/audi-a4-C15515574.html Cred ca s-ar putea negocia undeva la 17000 poate chiar mai putin daca esti convingator.

Multa bafta si iti voi urmari topicul cu interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe un Audi A4 2005+ 2.0 TFSI quattro. Ai 200 CP la o cilindree de 2l (impozit semnificativ mai mic decat la BMW) plus tractiunea integrala. Pretul in mod normal n-ar trebui sa treaca de 15000. Nu stiu insa daca vei gasi in tara masina.

Un exemplu , care in plus e si automata :)

Modificat de dorumarcatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fostul meu sef avea caroseria asta. tocmai vin de la o tura cu bmw-ul din anuntul pus de mine (care intre timp a fost facut inactiv).

ca si comparatie, bmw-ul este mult mult mai antifonat.

calitatea de fabricatie este comparabila la amandoua.

ca performante nu le pot compara: 2.0tdi vs 2.5 benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu spun ce am putut compara pana acum. ma refeream la masina sefului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inceaca totusi un tdi sau benzinar turbo. indiferent de marca.

motoarele aspirate de la bmw ca si cele de la audi (cilindree pana in 3 litri) mi se par total lipisite de personalitate si cu o putere mult prea mica pentru acele motor. compara-l cu un turbo.

personal nu mi-as lua un aspirat pana in 3 litri.

Modificat de Kostas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din anumite considerente nu pot lua diesel.

da-mi niste exemple de turbo pana in 15000 echivalente ca si calitate de fabricatie. nu ma intind mai mult ca nu are sens in conditiile actuale.

masina va fi folosita zi de zi. personal nu pot sa merg cu o racheta zilnic (gen M S RS sau altele). este obositor. si nici nu imi permit sa intretin asa ceva. drept pentru care nivelul asta de putere mi se pare suficient

a fost la un moment dat pe forumul bmw un m3 e46 destul de ingrijit, s-a dat cu 12500 euro. un fleac la achizitie. dar impozit, casco, rca? in 5 ani o platesti din nou lejer numai sa o ai in fata casei, fara sa o folosesti.

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tlc intradevar asa e nu m-am uitat.

Eu oircum sunt de parere ca masina din Germania e masina din Germania. Eu nu as lua ceva cumparat din tara si rulat in tara.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 13-14.000 de euro se poate lua o Honda Accord de 2.4 benzina si 190 de cai din 2008!Super-masina cu directie extrem de precisa,chiar sportiva si cu un motor de exceptie!De asemenea imbracata toata in piele de cea mai buna calitate si lipsita de orice semne de uzura.Ca si fiabilitate cred ca nu mai are rost sa discutam...Iar ca optionale ai de la xenon si dublu clima, pana la plafon panoramic,pilot si parbriz incalzit.

Recomandarea este facuta de un actual posesor de VW, care doreste schimbarea acestuia cu o Honda Accord!Din punctul meu de vedere, nu exista termen de comparatie intre Passat-ul meu si Acoord!Accord-ul este mult peste la foarte multe capitole, dar nu intru in detalii ptr ca riscam sa aruncam in aer topic-ul si sa intram in polemici subiective nesfarsite!

Si este vorba aia, ca sculele de pe timpuri, Made in Japan! :blah_:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele aspirate de la bmw ca si cele de la audi (cilindree pana in 3 litri) mi se par total lipisite de personalitate si cu o putere mult prea mica pentru acele motor. compara-l cu un turbo.

personal nu mi-as lua un aspirat pana in 3 litri.

Nu pot fi de acord cu o astfel de fraza. Am condus un Z4 cu motor 2.5 si 6 cilindri in linie de 200CP. Sound, elasticitate, reactie instantanee la apasarea acceleratiei, motorul se tureaza frenetic, ture multe, tinuta de drum, pentru mine la asta se rezuma placerea condusului.

E drept ca avea cutie manuala, o cutie automata dilueaza placerea condusului si pune accent mai mult pe comoditate.

Chiar si un 2.0 aspirat este mai mult decat suficient. Alegerea este foarte buna, asta daca nu ai copil mic sau planuri pentru unul deoarece spatiul este foarte mic si masina e rigida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot fi de acord cu o astfel de fraza. Am condus un Z4 cu motor 2.5 si 6 cilindri in linie de 200CP.

Partea cheie aici dpmdv este "am condus un". Adica nu "ai un" z4. Ceea ce face toata diferenta din lume pentru ca la un test-drive, ii dau 6-7000rpm si wow, e super frumos. Cand il conduci zi de zi insa, afli ca e o mare diferenta intre faptul ca POTI sa-i dai 6000 si faptul ca TREBUIE sa-i dai 6000. Am condus un motor similar vreo 2 saptamani si mi s-a parut obositor ca era nevoie sa-l tin in ture mari de fiecare data cand era nevoie sa traga, nu sunt mare fan al acelui feeling de mortaciune la ~2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de Yce_2k.

Am avut motor aspirat de 2.5, 1.9 tdi, 2.5 tdi, 2.0i, 1.6i 4.2 fsi dar am ramas la 3.0 TDI :vaidecapulmeu: Este compromisul perfect pentru mine.

In situatia lui mmneg clar dieselul nu este o optiune asa cum el a spus-o.

Incearca totusi sa cauti un 1.8T sau 2.0T din grupul VAG :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru pareri.

ca sa aveti concret niste informatii, pun mai jos dotarile masinii in cauza. avand in vedere ca este sub 14000 euro, este destul de tentanta, dar sunt deschis si altor optiuni. (de aceea am si facut topicul)

Masina are 81500km

Type 325I OL (EUR)

Dev. series E90 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N52

Cubical capacity 2.50

Power 160

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

Prod. date 2005-10-17

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2BH LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 156

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

240 LEATHER STEERING WHEEL

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

8SP COP CONTROL

801 GERMANY VERSION

850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET

9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION

932 WINTER WHEELS, ADDITIONAL

Series options

No. Description

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

4AG INTERIOR STRIP TITAN. DULL

497 CENTRE ARMREST IN REAR

520 FOGLIGHTS

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

orice masina imi cumpar, voi ramane pe forum :icon_bounce:

japonezele mai au totusi putin de lucrat la finisaje pana sa ajunga la calitatea modelelor "premium" europene. fiabilitatea recunoscuta si motorul perfomant nu sunt suficiente pentru a ma orienta spre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 5 ani sau intre 90k si 120 de k de km schimbi uleiul la acea cutie, au o gramada de probleme cutiile alea daca nu sunt ingrijite.

Uleiul este aprox 80 lei litru si intra vreo 8 si filtrul e vreo 10 mil, e cu capac de baie cu tot...deci esti pe la schimb.

Eu lucrez zilnic la ele , nu sunt cum spune lumea, vazand zilnic 10 masini bmw in service stiu ce spun despre ele.

Foarte greu de intretinut , gurmande si motorul este exact cum zice Ice, fara turbo nu m-ar incanta niciuna.

Au prea multa electronica in ele si nu prea fiabile.

Ce imi place ar fi 3,0 diesel, 3,5 biturbo diesel sau 3 benzina cu turbo...dar prea mari motoarele si senzatia este ca la 1,8 turbo .

Parerea mea daca nu vrei sa investesti sume mari in revizii sau in masina pt orice upgrade cauta altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten, care parcheaza langa mine, are un E90 (320d, sept 2007) luat anul trecut cu circa 14500E, de la niste cunostinte care aduc masini (locatia - undeva intre Carefour si Europa). Pana in 15000E se gasesc asemena masini, la o stare de intretinere exceptionala. Ca o varianta demna de luat in calcul ar mai fi si un 525d, eventual un 525xd (fratele lui si-a luat un xd de curand, sa zic eu ca tot asa, pana in 15000E). Am mers si eu cu acest 320d, si pot spune ca merge superb. Ce nu mi-a placut la el, insa, a fost rigiditatea data directiei si cutiei de pachetul M. In rest, cand apesi pedala de acceleratie, parca iti fuge pamantul de sub roti ...

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul nu vrea TDI din diferite considerente.

1.8T sau 2.0T , niciodata aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi niste exemple de turbo pana in 15000 echivalente ca si calitate de fabricatie. nu ma intind mai mult ca nu are sens in conditiile actuale.

Asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa te gandesti si la spatiul interior care la E90 mi se pare f f mic, acum depinde si de statura ta, dar tind sa cred ca este undeva cat un Mk4, poate chiar pe locurile din fata ca si inaltime mai ingramadit, sau cel putin mie asa mi s-a parut.

La banii aia pana sau in jur de 15000E as lua un 525d, stiu unul pana in 14.000E alb, kit de M ext-int, piele rosie la interior si jante negre cred ca pe 17 sau chiar 18, masina e exact ce iti trebuie, consum decent, putere sufucienta.

Iar daca nu te deranjeaza taxele mari de impozit as cauta un A6 de 2,7 tdi quattro sau 3.0 tdi quattro, iar la banii aia iei ceva de 2006 si cu kit de S-line.

Masini sunt multe si se gasesc destule la noi in tara, acum trebuie doar sa stii exact ce tip de masina vrei, dar recomand orice alegere ai face sa iei ceva cu turbo, ori benzina, ori disel dar neaparat cu turbo, e cu totul alta senzatie la condus, un turbo face diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa luam in considerare si urmatorul aspect: trebuie sa fi fost produsa intr-un numar mare, ca sa se gaseasca usor piese de schimb. degeaba am o masina exclusivista daca ma uit la ea asteptand 3 luni o piesa

gabriel, la masina in cauza au fost schimbate uleiul si filtrul de la cutie.

am ales 2.5 pe principiul ca fiind non turbo s-ar presupune ca este mai fiabil si ar avea mai putine lucruri care s-ar putea strica. o motorizare de mijloc dpdv al performantelor si costurilor de intretinere.

stiu ca se gasesc multe diesel-uri la 15000 dar eu vrea BENZINA. este singurul criteriu la care nu se poate negocia.

stiu cum este sa ai turbo, stiu cum e sa ai motoare mari, stiu si motoarele mici.

aici caut optiuni mai ales dpdv al calitatii fabricatiei. nu vreau un cielo sau o supernova

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca e vorba de masina lui Myx de pe bmwclub, corect?

Daca da, e foarte frumoasa masina si ingrijita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!