Jump to content

Termostat


munuku
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil e senzorul G2, temperatura e oarecum normala si a mea mai ajunge la 112 (termostatul deschide la 109)

Ceasul din bord indica 90 atunci cand temperatura apei este intre 86 si 116 (citesem mai demult pe forum si am verificat si cu interfata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tonidinu

    10

  • Al Bundy

    5

  • EL-GABRY

    5

  • marius1982.11

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

ok,am priceput,ce nu inteleg este de ce e radiatorul rece la 113 grade,cu termostat nou,de ce nu deschide,minte senzorul daca e defect si termostatul crede ca nu a ajuns la 109 ca sa deschida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea,dupa un drum de 50 km,la scanare a aparut din nou:

Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 826 G
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13 
   Coding: 05110
   Shop #: WSC 00000 
   VCID: 2D51EF3FE7E4E5760F5-5000
   WVWZZZ1JZ2W637709     VWZ7Z0B5008137

1 Fault Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

poate influenta sensorul asta functionarea termostatului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Termostatul funcţionează exclusiv pe principii termice/mecanice, nu are nimic electric în el. El nu se deschide când îi spune G2 ci atunci când efectiv temperatura lichidului are o anumită valoare.

Vezi mai întâi ce este cu senzorul ăla (compară temp de pe engine (G62) cu cea de pe instruments (G2) ar trebui să fie cam egale indiferent de temperatura pentru că sunt amândoi în aceeaşi carcasă). Ca informaţie generală, un senzor de temperatură când este în scurt arată o temperatură foarte înaltă, iar când este întrerupt una foarte joasă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele benzinare termostatul este controlat exclusiv electric de catre ecu. Daca g2 furnizeaza temperaturi aiurea nu se comanda deschiderea termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri,la fel ma gandeam si eu,daca sonda functioneaza anormal trimite temperaturi aiurea catre ecu si implicit catre termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mea culpa, are dreptate Al Bundy, la FSI  este altă mâncare de peşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am luat de curand un Golf 4 1.6 16V  AZD si acul de la temperatura din bord nu ajunge la 90(grade).Motorul functioneaza cu intreruperi, adica se aude ca la diesel desi este pe benzina. Si becul de la pompa de benzina este aprins. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este o discutie despre termostatul de pe FSI si AZD nu este de acest tip. Vezi mai jos topic pentru AZD si altul fix pentru problema ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbatori fericite tuturor.

Revin cu o problema la golful meu 4 ,1.6 fsi ,in urma problemelor ridicate mai sus,am schimbat sonda cu sonzorii G2-G62,la scanare nu mai am nici o eroare,insa la pornire dimineata porneste la prima cheie dar se opreste in o secunda,si mai porneste la a treia a patra cheie greu.Poate influenta sonda la pornire,inainte de schimbare n-am avut nici o problema la pornire,iar la scanare cu VCDS,acum nu mai am nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e original,nu stiu de ce firma e am aruncat cutia ,am dat pe el 40 lei.Si am uitat sa mentionez ca a crescut si consumul cu 1 litru,plus ca dupa ce se incalzeste motorul ,la drum acul din bord de la temperatura oscileaza de la 90 la 95 grade.

Modificat de tonidinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine pui unul OEM, este mai scump dar e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Salut stiu ca este vechi postul,dar imi poti spune de unde ai luat termostatul pt fsi'ul tau?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Golf 4 1.6 FSI

Mie imi crestea temperatura si am schmbat mai multe la masina ( senzorul de pe radiator si motor 120 lei ambele cu manopera, ventilatorul cel mare ca nu mai mergea 260 lei, cel mare actioneaza si pe cel mic, apoi m-am ruagat de un baiat de la servis sa imi verifice termostatul si era foarte, foarte, foarte ruginit, a spus ca nu a mai vazut asa ceva ) i-am comandat altul care este VEMO-ORIGINAL-460 lei cu manopera cu tot a fost 500 lei si acuma am vazut ca nu mi-a mai crescut temperatura peste 90 grade. Precizez ca fara termostat imi creste temperatura la apa pana si la 130 grade ( ROSU )

Am fost foarte terorizat de masina, ca unii imi spuneau ca e de la ceva, altii de la ceva si bagasera sperietii in mine.

SERVIS RAPID- DR TR SEVERIN--------Foarte foarte foarte BUN...... Bafta tuturor la problemele care le-ati intampinat si Drum Bun Fara Incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ,

 

Dupa ce am observat ca temperatura apei trece frecvent de 90grade, m-am gandit ca ar fi nevoie de o diagnoza, la care am depistat :

 

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 

            P1292 - 35-00 - Open Circuit
 
Am citit tot topicul dar nu am reusit totusi sa imi dau seama daca am nevoie de un termostat cu o temperatura de deschidere de 87grade sau de 109? Pot pune oricare dintre cele doua ? Se poate schimba doar termostatul sau tot ansamblul ? 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am şi eu o problemă, am achiziţionat un Golf 4 1.6 FSI de tip BAD, benzina, iar când o accelerez brusc după loc întrerupe. În mers nu am niciun fel de problemă, maşina merge impecabil. Am senzor nox aprins în bord, eroare 17479, semnal implauzibil. Ar putea fi aceasta cauza? Am fost la diferiţi mecanici, toţi spun că nu e nici o problemă, când problema există. Îmi pare rău că am postat aici, dar nu am ştiut unde să postez în altă parte. Aştept un răspuns, mulţumesc.

 

Modificat de DaGGoTh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare ,

 

Dupa ce am observat ca temperatura apei trece frecvent de 90grade, m-am gandit ca ar fi nevoie de o diagnoza, la care am depistat :

 

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 

            P1292 - 35-00 - Open Circuit
 
Am citit tot topicul dar nu am reusit totusi sa imi dau seama daca am nevoie de un termostat cu o temperatura de deschidere de 87grade sau de 109? Pot pune oricare dintre cele doua ? Se poate schimba doar termostatul sau tot ansamblul ? 

 

LA masina ta ai termostat controlat electronic, asa ca trebuie schimbat cu unul identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

 

Dupa ce am observat ca temperatura apei trece frecvent de 90grade, m-am gandit ca ar fi nevoie de o diagnoza, la care am depistat :

 

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) 

            P1292 - 35-00 - Open Circuit

 

Am citit tot topicul dar nu am reusit totusi sa imi dau seama daca am nevoie de un termostat cu o temperatura de deschidere de 87grade sau de 109? Pot pune oricare dintre cele doua ? Se poate schimba doar termostatul sau tot ansamblul ?

Eu iti recomand sa iti iei ansamblul cu totul, ptr ca in timp se va duce si carcasa termostatului si cel dupa fsi e cel de deschide la 109 grade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Masina mea (1.6 FSI-BAD) are cateva chestii ciudate: cateodata dupa ce opream  masina mai auzea ventilatorul mic mergand timp de vreo 2-3 minute, iar de cateva zile nu mai baga nici caldura desi acul care indica temperatura apei sta fix la 90 de grade. Totodata am observat ca in zona termostatului (carcasei) curge antigel (foarte putin). Aveti idee ce senzor intra in carcasa termostatului si daca poate influienta atat deschiderea termostatului cat si functionarea ventilatorului deoarece cred ca pe la acel senzor pierd apa.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla termostatul la un golf 4 tdi motor axr ? si daca pot sa-l schimb singur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Am un golf 4, motor 1.4 16v din anul 1999. S-a stricat termostatul si am decis sa-l inlocuiesc singur acasa. Cand am desfacut capacul care este prins in 2 suruburi unul dintre ele s-a rupt si asa am ajuns sa inlocuiesc toata piesa din plastic in care intra toate furtunele de antigel. 

Am cumparat acea piesa dar cand am montat totul la loc si am pus antigel, a inceput sa curga de undeva din spatele motorului. Am o banuiala pe unde, dar nu sunt sigur de aceea am nevoie de o parere de la cineva care se pricepe. 

Cred ca de vina este piesa care am incercuit-o in poza. Intra undeva prin spatele motorului, se misca dar nu pot sa o scot afara...se tine in ceva si cred ca am deranjato de la locul ei. Ce rol are si unde duce ?

Poza este de pe net.

Ma scuzati daca am postat aiurea.

20181103_090102.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!