Jump to content

Schimbare bujii incandescente


Tracto
 Share

Postare recomandată

Vreau sa schimb o bujie (s-a ars). Stie cineva la ce cuplu e stransa mai exact (poate ati vazut printr-un manual ceva) ?

De asemenea pentru ce sa optez intre Bosch, Beru si NGK ? Sau sa caut OEM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu pe Golf am pus Beru, le am de 3 ani si merg perfect. Sfatul meu e sa le schimbi pe toate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bujia ii de ceramica cuplul de strangere ii de 12 Nm iar daca ii de metal cuplul este de 15 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai cheie dinamometrica se strang ca niste buji normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de obicei masinile din grupul VAG au montate din fabrica NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Confirm si eu ca din fabrica sunt echipate cu Beru. Astazi am schimbat bujia .Cea veche era Beru asa ca am cumparat acelasi model. Cuplul de strangere este inscriptionat pe ambalaj. In cazul meu 15 Nm.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema...am schimbat recent bujiile incandescente ,4 la numar , am pus Bosch si atunci cand e frig masina tot greu porneste. Martorul din bord(bujii incandescente) nu sta mai mult de o secunda aprins in bord si se inchide.Are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La releu m-am gandit si eu. Cand am schimbat bujiile erau arse toate rau de tot,poate o fi afectat releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SEnzorul de temperatura? Ca de la el ia ECU referinta sa activeze bujiile. Ce treaba are releul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca veni vorba de senzor de temperatura mi-au spus baietii de la service ca la ultima diagnoza le-a dat o eroare si ca ar trebui schimbat.Nu am facut-o inca pentru ca din ce au spus era afectat consumul de motorina, in sensul ca urca nitel,nemaitrimitand senzorul valorile temperaturii calculatorului,facand masina sa pape mai mult. Sa dea Domnu sa ai dreptate ca un senzor e 50 de lei si un releu 500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ETKA arata ca unele tipuri de motoare trebuie echipate cu bujii ceramice (cum e a mea) si altele cu bujii metalice. Ceramicele au si cuplu de strangere mai mic decat metalicele, si sunt mai usor de stricat la remontare, dupa cum am aflat pe propria piele.

Din cate stiu, numai NGK produce cele ceramice pentru VAG.

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!