Jump to content

GPL pe K-Jetronic


Bugtuner
 Share

Postare recomandată

Ma bate un gand sa imi pun GPL pe un 1,8 DX K-jetronic.

Am tot cautat la tehnic despre GPL, dar se pare ca nu este nici un topic pe tema de coversie pe GPL. Functia search nu merge cu GPL, nu stiu de ce.

As vedea eu avataje cu GPL pe K-jetronic in urmatoarele o puncte

-motorul are putere mare, deci pierdere pin putere datorita GPL-ului va fi suportabila, motorul avand inca destule resurse

- porniri la rece usoare, fara sa comuti pe benzina de cu seara, datorita pompei electrice de benzina

- posibilitate de automatizare usoara a treceri de la benzina pe gaz si invers

-se foloseste instalatie simpla pentru carburatie, deci este ieftina

Unde as avea eu intrebari

-unde introduc gazul in sistem, e preferabil un mixer pentru acest tip de motor, sau merge si prin o teava in tubul de plastic de la filtru la galeria de admisie (sau eventual prin teava ce intra in burduful de la galerie, teava ce vine de la regulatorul auxiliar de aer)

-ce fac cu presiunea reziduala dupa ce opresc pompa de benzina, ca are 3 bari cand opresc pompa iar apoi scade la zero 20-30 min. In acest timp acul din distribuitor e tinut de aceasta o presiune, si imi influenteaza pozitia talerului.

-sau e mai bine sa tin tot timpul presiunea de control la 3,7 bari, dar cum fac atunci sa opresc injectia cand merg pe gaz?

Daca aveti ceva link-uri cu informati despre k-jetronic pe gaz sau legat de subiect , va rog postati cu tupeu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau "vecine" !Cum stai cu GPL-ul? Ai reusit sa faci ceva cu el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca tot adun pe informatii de pe ici colo, dar nu am nimic concret inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca tot adun pe informatii de pe ici colo, dar nu am nimic concret inca.

eu ma duc peste vreo 2 saptamani sa-mi montez gpl-ul,daca vrei ne putem antalni sa vb cu mesteru respectiv !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu ce motor ai pe masina?

1,8 si instalatia am luat-o de pe un T2 tot 1,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 exista cu carburator, cu injectie mecanica, cu injectie asistata electric mono sau multipunct.

Asta ma interesa mai mult.

Mai mult ca sigur instalatia ai luat-o de pe un T3 sigur nu de pe T2. T3 e modelul acela patratos, 80-92. Pe adevaratul T2 nu au existat niciodata motore racite cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,8 exista cu carburator, cu injectie mecanica, cu injectie asistata electric mono sau multipunct.

Asta ma interesa mai mult.

Mai mult ca sigur instalatia ai luat-o de pe un T3 sigur nu de pe T2. T3 e modelul acela patratos, 80-92. Pe adevaratul T2 nu au existat niciodata motore racite cu apa.

1,8 GT dublu corptu de LT zici "ala patratos" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aragazu' :) tata are un merz tot echipat cu K-Jetu' si are GPL pe el. La functionare nu are probleme, nu are probleme la consum si lipsa de putere sa stii ca nu e asa mare (mai ales ca el are un 2.3). Ma gandesc ca vrei sa il montezi in unitate autorizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vreau as vrea si omologare pe gaz. Dar e foarte sarac netul referitor la GPl pe K-jetronic, si pe site-urile de fara nu ma gasit mare branza. Dar din cate informatii am pana acum, se pare ca fug de acest sistem de injectie cei din atelierele care monteaza astfel de instalatii.

Dar nu m-am prins, aragazu e un user de aici care are acel mertzan, sau de taica-to e vroba ca are acea masina?

Modificat de Bugtuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina o are babacu', da aragaz se zice la orice masina pe GPL.

Sincer, la un 6L poate merita gazu' pe oras. La un mortoras mic nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

acum ca ma bag si eu in vorba va povestesc patania mea cu GPL.una din masinutele mele inainte a fost benzina de 1.8k-jetronic si consuma mult din cauza capului de injectie la care umblase un mester mare cu analizor de gaze si masina manca 18L/100, mi-am zis ca nu ar strica un upgrade de 300euro cu GPL ca doar era pe toate drumurile si am gasit la unii: SC xxxxxGAZ SRL, am montat instalatia care mi-a deteriorat si capul de injectie deoarece avea un electromagnet si acesta actiona cu o parghie filetata clapeta capului de injectie la trecerea pe gaz si trecerea se facea la pornirea la rece de la benzina la 2000rpm pe gaz automat.am crezut ca acum voi scoate dintr-un buzunar si voi baga in altul banii asa de mare economie voi face.de unde masina consuma acum 20L gaz cu un rezervor de 60L nu faceam 250km in oras, iar cand m-am intors la montator acestia mi-au zis ca-i motorul terminat.mergea la relanti in 3cilindrii si se zguduia masina in sarcina ca o piftie.plus ca pe dedesubt imi conectasera conductele de gaz cu niste cleme de-mi facusera lonjeroanele strecuratoare.suferinta mea crestea de la o zi la alta pina cand intr-o depasire la 100Km/h a murit masina si s-a umplut de fum de la panoul de sigurante si am virat brusc stg pe camp.pretul platit nu a fost mare decit 2bascule si un cadru motor cu o baie de ulei si o mare sperietura.am dus masina pe targa acasa si am constatat ca am avut noroc mare ca scurtcircuitul pornise de la un rahat de papuci gen limba montati la siguranta nr5 din dreapta jos ce este de la pompele de benzina,siguranta fiind inlocuita cu 2papuci introdusi in locul ei si care duceau la modulul de comutare GPL.m-am certat cu acel prestator de servicii privind calitatea executiei si am incheiat totul doar cu paguba masinii, mai ales ca ei nu eliberau decit un certificat de conformitate catre RAR si tu ca client trebuia sa duci masina la RAR pt omologare.eu v-am expus problema mea si trageti singuri concluziile.

Modificat de nicu rares
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicule sunt prestatori si montatori de GPL in tara noastra, unii mai priceputi iar altii mai putin pregatiti,am avut pe prima mea masina un golf1 cu carburatie GPL si consuma 10L/100 dar la motor de 1.1 in oras si mergea bine pina a s-a stricat motorul undeva la 500000km.si instalatia era din acele promotii de la Cora de 990ron.masina mea avea 375000km cand am bagat GPL, deci se poate spune ca aveam un motor uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!