Jump to content

Amortizoare Lupo 3L


jondo1ro
 Share

Postare recomandată

Exista vreo varianta mai ieftina la amortizoarele fata pentru Lopo 3L (care costa ~800 lei/buc) ?

Eu tot ce-am comandat/incercat nu s-a potrivit dintr-un motiv sau altul....

Am probat tot felul de amortizoare (cautate dupa codul original). Apar ca fiind echivalente in programele de specialitate dar nu se potrivesc.

Pe spate am luat originale ptr ca au un pret decent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Pana la urma ai gasit amortizoarele pe fata???? Si eu am cautat si am incercat Sachs Super Touring...nu merge....si KYB...nici asta.....exista alta varianta pe langa varianta originala cumparata din reprezentata???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DRIVER07XXX

@ Blackbox : Pentru Lupo 3L, cred ca amortizoare fata, exista doar pe original. Mecanicul meu mi-a spus ca a avut pe cineva cu un 3L care vroia sa schimbe amortizoarele fata si au cautat si incercat mai multe variante si nu s-au potrivit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ Blackbox : Pentru Lupo 3L, cred ca amortizoare fata, exista doar pe original. Mecanicul meu mi-a spus ca a avut pe cineva cu un 3L care vroia sa schimbe amortizoarele fata si au cautat si incercat mai multe variante si nu s-au potrivit.

Salut.Nu ai alta varianta decat pe original.Sunt din aluminiu au suportul de arc mai ingust decat cele normale si daca le pui pe cele normale iti ating in caroserie.Incearca niste reglabile ,fiind mai inguste ar putea sa iti mearga.

nici sa le refaci pe cele care le ai pe masina nu merge,fiind din aluminiu nu merg desfacute si sudate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi promisese cineva ca ma poate ajuta ( pt. amortizoarele fata) cu incarcare de ulei, intr-un cuvant reconditionarea amortizoarelor originale .

e o solutie ,nu?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wolfvw, ai reusit sa reconditionezi amortizoarele fata?

dar despre cele spate, stituati sta la fel si cu ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Imihaila : cele de pe spate se pot schimba, doar cu fata e problema :) Eu am schimbat pe spate amortizoarele acu 2 luni cu Kayaba Excell G si sunt foarte multumit :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am umblat inca la amortizoare , dar asa cum am mai zis , cineva imi spusese ca poate sa o faca !

pe spate nu cred ca este problema de reconditionat dar mai bine te informezi daca este o diferenta mare intre amortizoare noi( after market) si pretul cerut pt. reincarcare cu ulei. inca ceva, cel care executa incarcarea cica putea sa o execute asa cum imi doream eu sa fie apoi , adica mai dure( sport) ori mai confortabile pe carosabil , pret orientativ pt. cele de pe fata 400-500 lei( 2 amortizoare).

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul amortizoarelor pe spate la Kayaba a fost de 170 ron/buc iar Sachs erau 220 ron/buc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna... sunt nou pe aici.

Am si eu un VW Lupo 3L TDI.... de care sunt multumit cum merge. La inceput m-a luat disperarea pentru ca nu am gasit nimic care sa se potriveasca cu masina asta. Asta pana am citit cum a aparut lupusorul asta la solicitarea UE pentru a reduce poluarea iar astia de la VW au scos cel mai interesant autovehicol... cu toate performantele lui. M-am resemnat si i-am schimbat amortizoarele... spate - KYB Excell G - 180 ron/bucata, fata - SACHS - 850 ron/bucata.

Daca as fi stiut inainte de a o cumpara ce cost de intretinere are... cred ca as mai fi chibzuit. Economia pe care o inregistreaza la consum carburant... se regaseste in alte costuri... ascunse si mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi pot da seama cum poti sa dai 850 lei pe un amortizor. :| Nu inteleg ce comerciant poate practica adaos comercial de 300% :| Costurile pieselor de schimb nu este asa mare, de la furnizori pleaca cu preturi OK, comerciantii pun adausuri nebune ... Eu am un Lupo din 2001 si pana acum nu i`am schimbat decat consumabilele, un burduf planetara si un capat de bara. Eu cred ca nu e o masina asa de greu de intretinut. Din contra... Cumpara-ti un Renault... si mai discutam despre costuri de intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

amortizoare fata LUPO;6N0413031J si K(100euro pe original)250 lei sachs,180 lei alko,6E0413031F(200euro pe original)200lei sachs,alko 220lei,6E0413031J(130 euro priginal),6E0413031E(130 euro original)..Se gasesc amortizoare si mai ieftine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX...amortizoarele despre care ne-ai scris sunt realizate in carcasa de aluminiu . nu?

atat cele de pe fata cat si cele pt. spate , daca nu-s asa , nu-s de 3L ( dar se pot monta pe 3L , poate asta doresti sa ne comunici atunci cand zici : originale).

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare pentru toti,

Pana la urma exista o alta varianta de amortizoarele? sau la un pret mai accesibil?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

din pacate nu se gasesc amortizoare mai ieftine de 800-900 lei buc. pe fata :(

pe spate merg mai multe modele dar pe fata nu , motivul ar fi numarul limitat de masini produse si din aceasta cauza producatorii nu sau inghesuit sa fabrice pentru lupo 3l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna...am revenit sa fac confirmarea ca nu-i alta solutie la acest tip de masina ....VW Lupo 3L. Amortizoarele fata sunt amortizoare individualizate. Asa ca va trebui sa va consolati...in prima faza, iar mai apoi sa va strangeti la punga pentru a echipa masina cu rahaturile astea de la Sachs si zic asta pentru ca-s foarte rigide, iar masina te scutura.

Si mica ... si zguduitoare, dar in continuare... a mea. :icon_thumleft: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

The Lupo 3L was a special-edition made with the intent of being the world's first car in series production consuming as little as 3 litres of fuel per 100 kilometres (78 miles per US gallon or 94 miles per Imperial gallon). To achieve this the 3L was significantly changed from the standard Lupo to include:

  • 1.2 litre three-cylinder diesel engine with turbocharger and direct injection (61 hp, 140 Nm)
  • Use of light-weight aluminum and magnesium alloys for doors, bonnet (hood), rear-hatch, seat frames, engine block, wheels, suspension system etc. to achieve a weight of only 830 kg (1,830 lb)
  • Tiptronic gearbox
  • Engine start/stop automatic to avoid long idling periods
  • Low rolling resistance tires
  • Automated gearbox and clutch, to optimise fuel consumption, with a Tiptronic mode for the gearbox
  • Changed aerodynamics, so a ec15a9fe6c0c1366298d2e64fdd8e776.png value of 0.29 was achieved

The 3L, along with the GTI and FSI, had a completely different steel body to other Lupos, using thinner but stronger steel sheet. The car had an automated electro-hydraulic manual transmission with a Tiptronic mode on the selector and an automated electro-hydraulic clutch. The car also had an ECO mode. When engaged it limited the power to 41 bhp (31 kW; 42 PS) (excluding kick down) and programmed the transmission to change up at the most economical point. ECO mode also activated the start/stop function, a feature that was new to European cars at the time. To restart, the driver simply takes his foot off the brake and presses the accelerator. In ECO mode, the clutch was disengaged when the accelerator pedal was released for maximum economy, so the car freewheels as much as possible, with the clutch re-engaging as soon as the accelerator pedal or brake pedal is touched. The 3L also has only 4 wheel bolts and alloy brake drums at the rear, along with many aluminum suspension components.

Initially, there were very few options on the 3L, as options added weight which affected fuel consumption. Those available initially were electrically heated and electrically controlled mirrors, fog lights and different paint colours. In order to increase sales, other options were offered including all-electric steering, electric windows and air conditioning. These options however, increased fuel consumption such that the 3L was no longer a true three litre per 100km model. All-electric steering meant that start-stop could not be offered on the same vehicle.

According to the Lupo 3L instruction manual, the 3L engine also runs on Rapeseed Methyl Ester (RME) without any changes to the engine.

During the period of series production of the Lupo 3L, Volkswagen also presented the 1L Concept, a prototype made with the objective of proving the capability of producing a roadworthy vehicle consuming only 1 litre of fuel per 100 kilometres (235 miles per US gallon).

The Lupo 3L shared its engine and special gearbox with the Audi A2 1.2 TDI 3L. As a result of this and other changes, this Audi A2 is also capable of reaching the same results as the Lupo 3L.


Ca sa inteleaga lumea de ce costa atat de mult un amortizor ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

De ce nu reparati amortizoarele?

Modificat de arschery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am procedat la schimbarea amortizoarelor unui Lupo 3L. cele de pe spate au fost inlocuite impreuna cu protectiile de praf si tampoanele cu amortizoare KYB/ Cele de pe fata au fost reparate cu 80 Lei bucata la un atelier pe la piata de Flori la nea` Mihai, sunt din aluminiu insa nu trebuie sudura cele reconditionate se prepara cu flansa cu filet.

Am schimbat si flansele cu rulmentii. directia merge mult mai usor acum.

Dupa schimbare am fost la Midocar ca sa fac geometria si un test de amortizoare si au iesit la 83% alea de pe spate si la 78% alea de pe fata. De asemenea amortizoarele pe fata erau foarte echilibrate adica 78% si 73 % ceea ce este perfect.

Spor la treaba.

post-144957-0-00398400-1433068469_thumb.

post-144957-0-42819800-1433068494_thumb.

post-144957-0-35289000-1433068501_thumb.

post-144957-0-94955500-1433068507_thumb.

post-144957-0-24627900-1433068521_thumb.

post-144957-0-31360300-1433068534_thumb.

post-144957-0-76624000-1433068579_thumb.

post-144957-0-12164600-1433068629_thumb.

post-144957-0-28780300-1433068636_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!