Jump to content

VW polo '81


cristinel_bm

Postare recomandată

Salut tuturor.

Sunt un membru destul de nou, si am inceput si eu sa citesc diverse posturi legate de subiectul "masina mea". Si am vazut ca toata lumea are modele noi, pe care le lauda, si ne explica foarte frumos cum le-o imbunatatit. Si m-am gandit....cum sa mai imi prezint eu masina...care are varsta aproape cat a mea....ca nu va citit nimeni topicul. Dar uite ca prind curaj, si am sa o descriu in cele ce urmeaza.

Este un polo, model Coupe, din 1981, motor de 1100cc. Cand am cumparat-o era vai de ea, statea pe o strada laturalnica a orasului. Am vazut-o si abia dupa o luna m-am hotarat sa o iau. Am vazut potentialul...si am facut pasul. Pacat ca nu am poze cu ea de atunci. Dar am poze cu ea dupa ce am inceput sa o tai si sa o imbunatatesc, dupa puterile mele financiare si abilitatile mele practice. O suferit doua mari interventii: una cand am cumparat-o si dupa care o aratat asa(primele 2 poze):

Apoi a mai suferit o interventie....pe care am inceput-o acum un an si pe care sunt pe cale sa o termin. In aceasta interventie am taiat tot ce s-o putut taia (ruginit fiind) si am inlocuit cu piese noi, sau facute din tabla noua. Astfel am inlocuit aripile spate, semiaripile interioare, pragurile, partea din fata (care am facut-o dintr-o bucata de coala de inox), am sablat complet haionul (care o fost cel mai afectat si pe care nu l-am gasit nou). Bineitneles ca am dat 3 sau 4 straturi de vopsea jos de pe aproape intreaga masina si am revopsit-o. Acum arata cam asa:(urmatoarele 2 poze)

Cu toate ca motorul este mic, am incercat sa il imbunatatesc cat s-a putut. Astfel prima imbunatatire a fost realizarea unei aprinderi electronice home made. Astfel , din taierea si imbinarea a doua aprinderi, una mecanica originala, si una cu senzor hall de vw scirroco, am realizat o aprindere cu senzor hall pentru polo. Am obtinut o imbunatatire a performantelor si consumul a scazut.

Apoi m-am decis sa cumpar o baterie de carburatoare vacumatice mikuni de motocicleta si anume de suzuki GSXR750 din 93. Am gasit o baterie second hand la un pret acceptabil si am inceput sa realizez transformarea. Am realizat 4 mici galerii de admisie din platbanda si teava de inox de 30 mm diametru. Pun doua poze cu carburatoarele prima singure si a doua montate pe masina:

Si apoi am mai realizat evacuarea. Am cumparat teava de inox de 30 mm diametru , vreo 8 coturi de 30 mm tot din inox, si am inceput realizarea unor evacuari separate pentru fiecare cilindru (serpisori...sau cu m s-o numi). Am reusit sa le fac pe o distanta de vreo 60cm (separate) apoi le-am unit toate intr-o teava de 40 mm. Ce mai am in plan este realizarea unei tobe Aero (sau cam asa ceva, care functioneaza ca un aspirator).

Ce am uitat sa precizez este faptul ca am achizitionat niste jante pe 13, cu j6.5 de BMW pe care am montat niste cauciucuri de 155/65/13. Mie mi-o placut cum arata, aceste masuri le aveam trecute in certificat...asa o ramas.

In rest...in interior inca nu am reusit sa fac mare lucru. Dar ma voi apuca si de el...si o sa mai postez aci...

Va multumesc deocamdata.

post-75624-1285774810_thumb.jpg

post-75624-1285774852_thumb.jpg

post-75624-1285775151_thumb.jpg

post-75624-1285775297_thumb.jpg

post-75624-1285775770_thumb.jpg

post-75624-1285775816_thumb.jpg

Modificat de cristinel_bm
Link către comentariu

Felicitari pentru pasiune, tot respectul. Masina arata bine si culoarea este interesanta insa as opta pentru inlaturarea dungilor de Dodge Viper si a detaliilor din tabla curbata la bari si praguri. As opta pentru bari originale si praguri simple...drepte. Spor in continuare si sa iti duci la sfarsit ideiile

Link către comentariu

Masina asta vrea sa fie un conglomerat intre pasiunea mea pentru motocicletele americane (choppere), hotrod-urile americane si legislatia romaneasca(adica cat ne permite ea sa modificam).

dungile sunt vopsite.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Masina asta vrea sa fie un conglomerat intre pasiunea mea pentru motocicletele americane (choppere), hotrod-urile americane si legislatia romaneasca(adica cat ne permite ea sa modificam).

dungile sunt vopsite.

frumoasa masina am si eu un golf 1 si am aceleasi planuri la motor poate ma poti ajuta cu niste sfaturi am achizitionat carburatoarele poate ma poti ajuta cu niste sfaturi

id meu este marty_alex1988

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!