Jump to content

Service Volksparts - Linie ITP


volksman
 Share

Postare recomandată

sunt obosit, logica acestei intamplari imi scapa ...

din cate stiu eu, la o masina fara un istoric cunoscut cu ceva kilometri la bord, baietii au banuit o problema de vacuum, intrucat diagnoza trimitea catre actuatorul de turbina
(pe care VW nu il livreaza separat, nu e vina lor) si senzorul in cauza (ambele lucreaza cu vacuum) te-au sfatuit ca atare

ai gasit actuatorul in alta parte (ok, deci nu a incercat cineva sa iti bage vreo piesa pe gat)
l-ai schimbat pe masina (nu ai aruncat banii pe geam cum consideri, ai o componenta noua pe masina, nu una de 100-150 mii kilometri, poate vrei sa il intrebi pe Cipos cam cate actuatoare necesita schimbare)

simptomele s-au pastrat, ai mai primit o piesa in teste pe care ne anunti dupa (cat a trecut?) 6 luni-8 luni ca ti-ai insusit-o fiindca ... (tot o tii cu aruncatul banilor pe geam) ...si altcineva a descoperit problema (tot de vacuum pana la urma) ceea ce nu poate decat sa ma bucure

oamenii au fost amabili, ok, au avut bunavointa dar din graba sau nepricere ti-au dat o gaura ...acum ai pe masina o piesa noua ceea ce tu consideri inacceptabil

am auzit foarte multe despre procesul de diagnoza, diagnosticare si remediere probleme, inclusiv in reprezentante, mai stiu cate ceva despre piesele care se uzeaza la peste 150 mii km si despre faptul ca masinile mai necesita unele cheltuieli si crede-ma ca daca privesc imaginea de ansamblu mi se pare ca nu baietii sunt personajul negativ in aceasta intamplare ...

mi se pare ca vad un ciudat efect psihologic pe invers, de parca te simti vinovat ca nu ai mai adus piesa inapoi si cauti o vina mai mare care sa faca vina ta sa para mai mica

...sau poate sunt doar eu obosit

 

morala asa cum o vad eu: faptele bune sa nu ramana niciodata nepedepsite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am trecut si eu azi pragul. N-are rost sa intru in f multe detalii pt ca poluez topicul omului degeaba. 

 

Foarte pe scurt, sunt primul service care au reusit sa-mi rezolve o problema la frane.. relativ banala dar care ma chinuie de aproape 2 ani. Am fost la 4 service-uri diferite in tot acest timp, de la care am auzit 4 pareri diferite, dar nimeni nu a reusit sa rezolve problema. 

 

Le multumesc pe aceasta cale si voi reveni cu siguranta! Felicitari si pt atitudinea celor doi mecanici. O amabilitate si un bun simt pe care mai rar le vezi in ziua de azi.. inca o data, bravo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate erai obosit intr-adevar si nu ai inteles mesajul meu asa cum trebuia. Sa-ti raspund punctual:

 

- "la o masina fara un istoric cunoscut cu ceva kilometri la bord" - esti informat gresit; masina are istoric la PBN, cu carte de service si stampile, avea la momentul respectiv ~70.000km. Nu e un harb adus de samsari. Cartea de service, precum si istoricul a fost prezentat catre mecanici.

 

- " baietii au banuit o problema de vacuum, intrucat diagnoza trimitea catre actuatorul de turbina"- de acord aici (ca e o problema de vacuum) si ca diagnoza trimitea catre actuatorul de turbina. Banuiala insa a fost complet gresita. Sper ca si tu esti , la randul tau, de acord cu mine.

 

- "actuatorul de turbina (pe care VW nu il livreaza separat, nu e vina lor)" - poate nu livreaza catre VWPARTS, dar catre alte magazine de profil DA. Si ca urmare, cam ce ai fi vrut sa fac... sa cumpar eventual si turbina, nu ? :)

 

- "(ok, deci nu a incercat cineva sa iti bage vreo piesa pe gat)""  - imi pare rau, poate e exprimarea dura, insa FIX ASTA s-a intamplat cand mecanicul mi-a zis "este 100% de la actuator!!" . Evident ca am schimbat-o. Tu n-ai fi facut-o in locul meu, asigurat fiind de un profesionist?

 

- "(nu ai aruncat banii pe geam cum consideri, ai o componenta noua pe masina, nu una de 100-150 mii kilometri" - repet, masinea avea 70.000km; actuatorul da, este nou, insa cel vechi e la pastrare intrucat NU ARE NICIO PROBLEMA DE FUNCTIONARE. A, ca peste 3 ani pica si trebuia schimbat- iti dau dreptate. Dar am facut o cheltuiala inutila din cauza diagnosticului gresit. Retrag "aruncat banii pe geam". Corect?

 

- "oamenii au fost amabili, ok, au avut bunavointa, dar din graba sau nepricere ti-au dat o gaura" - puteai sa te rezumi la asta :) Eu n-am vrut sa scriu doar atat pentru ca nu mi se parea cinstit sa arunc cu noroi si sa fug. Am explicat cred eu f deferent si (cat pot) obiectiv. 

 

Am simtit ca in ciuda bunavointei si amabilitatii voastre (si chiar si acum v-o recunosc), am plecat de la voi si f__ si cu banii luati, cum e vorba. Masina prezenta aceleasi simptome, eu pierdusem mai bine de 1 luna, cheltuisem niste timp (poate mai pretios decat banii) si rezultatul era: aceeasi problema EXTREM DE PERICULOASA .. nu mai zic enervanta. Daca Ciprian ar fi avut interes (sau timp?) sa caute, nu cred ca unul ca el nu ar fi depistat capsula aia nenorocita (care culmea, e si usor accesibila, nu mai zic - costa 80 lei!! ). 

 

Eu nu mi-am "insusit" nimic, nu mai mult decat voi v-ati insusit costul manoperei de schimb actuator (din cauza erorii vostre de diagnostic, nu a mea) si costul actuatorului, care a fost cumparat (de mine, e drept, voi nu l-ati gasit decat cu turbina la pachet (?!?!) ). Trebuia in mod normal sa va las cheia, masina, talonul si peste X zile sa ma sunati si sa-mi spuneti:

 

a. "draga client, nu putem rezolva problema// nu stim// nu avem timp etc - va costa XXX lei investigatia "

b. "draga client, am gasit problema, va costa XXX RON + TVA, doriti sa o remediem ? "

 

Simplu.

 

Si: trimite-mi costul piesei exact pe privat, contul VWPARTS si ti-o achit. Sau trimite curierul la birou la mine si ai piesa inapoi cum mi-ai dat-o. 

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e, am inteles gresit din cauza oboselii,

ne cerem scuze pentru problemele pe care ti le-a facut masina,

te asigur ca demersurile baietilor din service au fost bine intentionate,

imi pare rau ca nu a iesit de la inceput cum ai vrut

ma bucur ca ai rezolvat problema pana la urma

 

adresa noastra este :

AUTOMOTIVE SERVICES SRL

Str.Dezrobirii nr.43, Bl.P19, parter, spatiul 2 060982,

SECTOR 6, BUCURESTI Tel.: 021-434.85.15

poti sa trimiti senzorul cu orice curier iti intra prin birou

 

multumim

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fiti tristi.Amuzati-va la gandul ca sunt service-uri unde se intampla "un necaz" ca acesta in 24/7/365...timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie cel mai fair play mi se pare ca atunci cand mecanicul autorizat iti spune sa schimbi o piesa si masina are aceasi problema , clientul sa nu plateasca NIMIC. Nu e vina lui ca mecanicul a facut o greseala, nu ma intelegeti gresit, nu zic ca mecanicul e slab pregatit, departe de mine gandul asta, dar de ce trebuie sa plateasca clientul??

Asa cum un service/mecanic isi asuma laudele, la fel ar trebui sa isi asume si greselile de orice natura.

Parerea mea.

Modificat de TGBabanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi normal dar de cele mai multe ori nu se intimpla asa. Principiul "las ca nu-ti strica sa-ti schimbi piesele vechi de pe masina" nu e corect ptr ca asa poti sa schimbi jumate din piesele de pe masina sa-i gasesti problema, si sa-ti "incurajezi" clientul ca si asa erau piese vechi si trebuiau schimbate. Poate gresesc dar asa vad eu lucrurile. Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca ati urmarit discutia de la inceput,

daca piesa era cumparata de la noi o returna fara probleme, asa cum s-a intamplat cu senzorul

pe care l-a luat (fara sa il achite, discutia era ca nu a reusit sa il returneze)

de multe ori clientul a comandat piese la noi la magazin dupa constatari facute in alta parte si I-am facut retur la piese daca s-a dovedit ca nu erau necesare chiar daca era deja in service-ul nostru (vorbim de ambreiaje, distributii, lucrari serioase)

dincolo de discutiile de forum (situatia pare foarte clara in fata ecranului) trebuie sa stii cum se face o diagnoza si ce posibilitati iti lasa:  la un cod de eroare (care nu inseamna piesa defecta, inseamna defect in sistem) se dau 4-5 posibile cauze (sau posibile piese), odata acestea verificate toate se intra pe teritoriu necartografiat

in cazul de fata, programul de diagnoza de fabrica a indicat drept prima optiune inlocuire actuator (mecanic cu mufa electrica), apoi senzorul in cauza apoi...masina nu a mai revenit la noi in service

(in paranteza fie spus: cele mai multe cazuri de inlocuire piese fara sa se rezolve instant problema sunt in reprezentante,de ce ? fiindca ei respecta procedura si algoritmul dictat de fabrica, acolo nu se mai discuta, asta trebuie facut, eventual se noteaza " masina in observatie" dupa cum am primit eu scris la masina in garantie daca simptomele raman aceleasi)

inca odata, nu vorbim de ambreiaje, planetare, casete de directie schimbate fiindca omul era in buget, nu se pune problema de asa ceva la noi

cea mai buna analogie este cu sistemul medical: cand am umblat timp de 3 luni cu copilul la 7 doctori diferiti sa ii puna un diagnostic corect nu inseamna ca am luat de la fiecare din cabinet cate ceva de fiecare data cand nu nimereau diagnosticul

dar eu va doresc sa aveti parte cel mult de un schimb de stergatoare sau raceala, sa fiti feriti de situatii controversate

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

 fiindca omul era in buget, nu se pune problema de asa ceva la noi

...

 

ce inseamna aceasta fraza?

(Pentru ca eu inteleg ca "omul" v-a spus cati bani vrea sa strice, fara misto)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...

 fiindca omul era in buget, nu se pune problema de asa ceva la noi

...

 

ce inseamna aceasta fraza?

(Pentru ca eu inteleg ca "omul" v-a spus cati bani vrea sa strice, fara misto)

 

 

 

inseamna o fraza scoasa de tine din context, uite fraza completa:

<<inca odata, nu vorbim de ambreiaje, planetare, casete de directie schimbate fiindca omul era in buget, nu se pune problema de asa ceva la noi>>

 

am fost cat de clar am putut, am furnizat material pentru un studiu de caz astfel incat fiecare sa poata intelege dupa logica sau morala lui, dupa criteriile si cunostintele sale mai mult sau mai putin tehnice,

e clar ca sunt pareri subiective si de o parte si de alta, dar ce a fost tehnic deja s-a spus ...

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest raspuns arata marea d-voastra bunavointa fata de client, eventual potential client (stati linistit, nu sunt eu acela, dupa cum va comportati, prefer sa-mi stric masina singur decat sa o dau pe mana voastra). Se pare ca sunteti interesat doar de bugetul clientului, nicidecum de rezolvarea problemelor acestuia, ceea ce denota ipoctizie

In legatura cu analogia cu medicina, MA BUCUR CA NU SUNTETI DOCTOR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu sunt doctor, dar mi se par deplasate insultele si tipetele (majusculele) gratuite, chiar si pentru un forum, mai ales cand interpretati bunavointa drept ce vreti dvs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hold your horses. Aducerea in discutie a reprezentantelor este complet lipsita de sens; eu am alte pretentii de la un service "de cartier" (si in bune, si in rele). Dar il aleg pt ca balanta inclina spre "bune" si in plus, prefer sa las banii in buzunarul tau volksman, decat in cel al lui PBN. E limpede? 

 

Ai descris corect etapele povestii mele, ce ati identificat, ce ati facut si apoi ca n-am revenit. Pai dragul meu, cum as fi putut sa revin, cand dupa 900 lei cheltuiti (aproape) inutil, schimband o piese perfect functionala, masina mergea la fel de prost? Eu am avut o problema urgenta, pe care voi n-ati putut / avut timp/ stiut sa o rezolvati. 

 

Ti s-ar fi parut normal sa ma intorc, eventual sa imi sugerati ca "next step"inlocuirea turbinei ( apropo, Ciprian / voi asta mi-ati fi facut daca va dadeam mana libera, intrucat, nu-i asa, acel actuator , citez , "nu vine decat cu turbina"). 

 

Nu am mai venit pentru ca nu mi s-a parut deloc normal cum abordati problema. 

 

Te asigur ca piesa va ajunge la tine, am notat adresa. Imi place ca te simti "furat"(practic asta spui) si se pare absolut natural ca eu sa returnez o piesa (si asta diagnostica gresita ca fiind defecta, culmea!) , dar in ce priveste operatiunile facute pe banii mei, din nestiinta/ graba voastra (atentie, nu mentionez rea-intentie sau bad PR) - pot ramane asa, intrucat este normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu pot schimba lucrurile trecute,

imi pare rau de cele intamplate, regretul nu se refera la ce s-ar fi putut face altfel fiindca oricat de suparat ai fi procedurile de lucru trebuie sa fie standardizate, cerintele si asteptarile rezonabile,

(nu pot schimba programul de diagnoza de fabrica, nu pot schimba protocolul de service indicat de producatorul auto,

protocol de urmat atat pentru cazuri generale, cat si cele care se transforma in exceptii)

ceea ce regret este ca nu ai ajuns la noi deja cu acest istoric cunoscut (banuiesc ca urmatorul mecanic a stiut deja ca actuatorul si senzorul de presiune nu rezolva problema, putand astfel sa mearga la punctele urmatoare)

mai regret faptul ca nu ai mers candva in acest interval cu senzorul inapoi la service, sa le expui experienta ta si sunt convins ca se gasea o solutie sa mai recuperezi din pierdere

nu sunt un impatimit al combatului de forum, la fel ca talk show-ul nu aduce nimic bun, fiecare vine si pleaca cu ideea lui acasa, dar daca chiar te intereseaza dialogul putem continua pe privat, incerc ca si pana acum sa iti aduc argumente tehnice si rezonabile la sentintele emise de tine

asteptam piesa in cauza, multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatu meu:puneti + (cruce) la discutie.Toti care au citit au invatat cite ceva...fiecare dupa felul lui.Salutari.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Sa trecem peste, ca doar suntem adulti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hold your horses. Aducerea in discutie a reprezentantelor este complet lipsita de sens; eu am alte pretentii de la un service "de cartier" (si in bune, si in rele). Dar il aleg pt ca balanta inclina spre "bune" si in plus, prefer sa las banii in buzunarul tau volksman, decat in cel al lui PBN. E limpede? 

 

Ai descris corect etapele povestii mele, ce ati identificat, ce ati facut si apoi ca n-am revenit. Pai dragul meu, cum as fi putut sa revin, cand dupa 900 lei cheltuiti (aproape) inutil, schimband o piese perfect functionala, masina mergea la fel de prost? Eu am avut o problema urgenta, pe care voi n-ati putut / avut timp/ stiut sa o rezolvati. 

 

Ti s-ar fi parut normal sa ma intorc, eventual sa imi sugerati ca "next step"inlocuirea turbinei ( apropo, Ciprian / voi asta mi-ati fi facut daca va dadeam mana libera, intrucat, nu-i asa, acel actuator , citez , "nu vine decat cu turbina"). 

 

Nu am mai venit pentru ca nu mi s-a parut deloc normal cum abordati problema. 

 

Te asigur ca piesa va ajunge la tine, am notat adresa. Imi place ca te simti "furat"(practic asta spui) si se pare absolut natural ca eu sa returnez o piesa (si asta diagnostica gresita ca fiind defecta, culmea!) , dar in ce priveste operatiunile facute pe banii mei, din nestiinta/ graba voastra (atentie, nu mentionez rea-intentie sau bad PR) - pot ramane asa, intrucat este normal :)

 

 

Am urmarit putin discutia si din punctul meu de vedere lucrurile stau cam asa.

 

Am avut in service o masina cu un defect similar (vw touareg) , pusa pe tester dadea cod de presiune turbina limita inferioara...

procedura spunea clar : verificat actuator, linie vacuum , geometrie variabila turbina.

 

La prima strigare totul parea perfect ok! Am sters codurile , clientul a revenit cu aceeasi problema si am decis sa lase masina pentru investigatii (gen demontat turbo si verificat la banc geometria variabila.

 

Nu este nicio rusine sa cauti rezolvari si pe net pe alte forumuri , asa ca, in urma cautarilor , am vazut ca si altii se lovisera de problema si erau disperati ca dealerii le-au schimbat turbina, actuatoare, valve de comanda, linii de vacuum.

 

Asadar am apelat la solutia "intreba un prieten" de la pbn !

Raspuns : vezi ca am mai avut problema asta si dupa ce s-au chinuit unii ,altii, S-A DOVEDIT CA ERA CAPSULA DE LA EGR SPARTA. DAR CAPSULA AIA NU STA DESCHISA PERMANENT SI PE TESTER NU SE VEDE. DOAR IN SARCINA CAND ACEA CAPSULA SE DESCHIDE SE PIERDE VACUUMUL DIN LINIA PRINCIPALA SI SE "TAIE " SI DE LA TURBO.

 

CONCLUZIA: Daca nu ai cazuistica risti sa bajbai mult si bine. De mai bine de 15 ani de cand lucrez la service ,nu pot spune ca le-am invatat pe toate , mereu apar lucruri si defecte noi ...

 

La cat costa piesele mie imi este cam greu sa dau verdicte din prima... mai bine stau si studiez decat sa se ajunga la discutii de genul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mata' am ajuns cu Vectra acum multi ani :) Avea o problema de teava fisurata intre EGR si galeria de evacuare. In plus, vroiam sa scot volanul si era nevoie de o presa. Cand au ridicat baietii de la tine capota si au vazut 2.5 V6 inghesuit in botul de B2, s-au crucit de parca era Aventador. E drept, s-au uitat, s-au crucit si au zis "nu stim/ nu ne bagam". Au rupt 2 prese fara sa poata scoate volanul, au zis pas si aici. 

 

Ce spui tu certifica nu doar opinia ta, dar si modus operandi in service-ul respectiv. 

 

In fine. Capsula aia o testezi fizic, cu gura. Tragi din ea cu motorul oprit si vezi ca nu poti face vacuum ca e .. sparta. Simplu. IN rest, cand motorul e in sarcina, pompa tandem suplineste practic lipsa ei. De aceea, problema mea se manifesta doar la low rpms (maxim 2200), cand motorul "se ineca"si intra in LIMP, turbina avand aceeasi eroare "UNDERBOOST". Culmea e ca din toate componentele, aia era cel mai usor de testat si eliminat din lista. 

 

SI uite-asa devin eu si mecanic de VAG. :)

 

Numai bine la toata lumea.

 

Volksman- cum am promis, ti-o trimit pe curierat, probabil next week. Case closed, lesson learned.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un numar de tlelefon pentru o programare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un numar de telefon pentru o programare?

 

ai mesaj, multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am expediat astazi senzorul la adresa mentionata. Spor la treaba ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am expediat astazi senzorul la adresa mentionata. Spor la treaba ! 

 

a ajuns senzorul, multumim, sa ai drumuri bune fara probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Insultele nu cred ca sunt suficiente dupa ce ajungem pe mana voastra. Nu stiti decat sa dati din umeri si sa spuneti ca nu mai stiti ce sa faceti la masinau vor ramane asa.dar asta dupa ce ati luat banii si nu ati facut nimic. Dar credeti-ma ca lucrurile nu vor ramane asa. O sa am grija sa afle toata lumea ce service "bun" sunteti. 

Pentru cei care vor sa mearga la acest service va recomand un mecanic la bloc, ca tot aia este sau mai bine ca nu te costa atat si nici nu stai fara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Toata stima", poate toate injuriile de la cei ca mine care au au fost de buna credinta si am dus masina in service, am platit si nu m-am ales cu nimic ........... aaaaaaaaaaa......gresesc, m-am ales cu ridicari de umeri si cu ... " Nu stiu ce sa ii mai fac". In traducere pentru ca toata lumea: am ajuns la acest service dupa ce masina mea (un amarat de WV Golf IV) imi dadea eraore pe cilindru 1 si 3. Dl. Ciprian a diagnosticat si mi-a comunicat: trebuie segmentat motorul. OK, am zis, daca asta e rezolvarea sa ii dam bataie, pret 2000 ron. Dupa o sapatamana de stat in service cu masina, ma duc sa vad si ce sa vezi ....... masina dadea aceasi eroare. Dl Ciprian incearca sa ma linisteasca ca se va regla dupa ce merg cu ea. Binenteles ca nu s-a rezolvat nimic. Imi recomanda sa o verific la instalatia electrica ca el nu are echipament pentru asa ceva. Ascultator si dornic sa rezolv problema il ascult, rezultat - instalatie electrica perfecta. Urmeaza urmatoarele verificari pe care oricum le facusem pana sa ajung la "priceputul domn Ciprian",  bujii noi, fise noi, bobina fara probleme, calculator fara probleme. Cred ca cu banii dati pe toate aceste verificari imi cumparam alta masina, dar asta e alta poveste. Ceea ce m-a deranjat a fost faptul ca m-a pacalit si mi-a spus ca stie ce are masina si ca poate rezolva aceasta problema, dar el defapt a vrut doar sa ma prinda ca sa imi ia banii si m-a mai tinut si fara masina o saptamana, cand aceasta operatie de segmentare se facea in maxim 3 zile, cum am aflat ulterior. 

Cam asta am vrut sa le trasmit celor vor sa calce prin service-ul din str, Varciorova nr.9 - Aparatorii Patriei

O seara buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

imi pare rau ca problema nu ajunge la mine decat la 6 luni de la producerea ei,

atunci cand nivelul nostru de control este minim si nivelul tau de frustrare este maxim

 

inca odata spun ca asta este rolul meu aici, sa ma implic pentru a incerca sa rezolv probleme de genul acesta, mai sunt si alte cai de rezolvare, nu neaparat acolo la service

 

despre chestiunea in sine, am sa incerc sa iti dau niste raspunsuri pe care te rog sa le accepti ca pe un lucru de politete (nu ca pe o polemica):

-nu, nu te-a pacalit, ca parte a problemelor masinii era si nevoia segmentarii care se deduce foarte sigur prin masurarea compresiei la motor

-nu, nu a vrut sa te prinda sa iti ia banii, nu ai de unde sa stii dar unul din motivele pentru care nu se ocupa mecanicii de piese acolo (le trimitem de la magazin) este ca sa nu apara astfel de discutii, pe ei nu ii intereseaza piesele, (dar inevitabil discutiile apar)

-o segmentare poate dura o zi sau mai mult, depinde de mai multi factori (cand vin piesele, ce lucrari mai sunt in desfasurare in service, ce prelucrari mai sunt necesare) dar scopul final nu este sa te tina fara masina

 

am inteles ca ai revenit la ei la service fiindca cineva din alt service ti-a transmis suspiciunea ca lucrarea mecanica nu a fost ok, au mai desfacut odata si au verificat, deci bunavointa a fost, de aici inainte trebuia sa vii la mine, stabileam de comun acord ce e de facut pentru a remedia aceasta situatie

 

eu sunt inca la magazin si sunt disponibil sa discutam daca tu crezi ca avem cu ce sa te sprijinim

 

multumesc

Alex

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!