Jump to content

2007 VW Passat Variant HL


tlc

Postare recomandată

Sper sa ai rabdare sa citesti :lol:

in Bucuresti, dimineata la 7:30 si dupa amiaza la 16:00, pe o distanta de 4 km facuta in 11-12 minute (deci v_medie 20 km/h), stil de condus economic, consuma 12-13. Golful de 1.9 ALH, in EXACT aceleasi conditii, consuma 7.5-8.

In Constanta/Mamaia mi-a consumat 10 zilele trecute, insa parca mergeam in afara orasului (era foarte liber).

Passatul este mai greu cu 250 kg fata de golf, adica cu 19%. Si totusi consumul este cu 50% mai mare... :blink:

Pe autostrada (testat de zeci de ori), la 140 km/h, cu consumatorii opriti, dsg in treapta 6, consumul instant este fix 8 (eu ma asteptam sa fie undeva in jur de 6).

Nu folosesc niciodata modul Sport, ci doar D.

Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlc

    24

  • Circoloco

    9

  • Inginerul

    4

  • soila

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi tu compari o masina de 90CP cu una e 170CP, adica Passatul are cu 90% mai multa putere :) Motoarele astea TDI de 90CP sunt ceva incredibil, au un consum excelent. Stiu si eu cand am trecut de pe Octavia TDI 90CP pe Passat 1.9TDI 105CP. Desi doar 15CP in plus consumul era cu aproape 2l mai mare. In fine... Passatul tau este ceva deosebit, sa-l stapanesti cu placere

Link către comentariu

frumos si foarte dotat passatul tau. interiorul e bomboana,mai putin lemnul de pe bord (e vb de gusturi...). jantele sunt dragute,motorul e f tare!

sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

In primul rand multumesc pentru aprecieri! (cu parchetul laminat de pe bord m-am obisnuit deja, nu ma mai deranjeaza... :icon_cool: )

rifflections, 170 cp e puterea maxima, care se atinge doar la viteza maxima... In rest nu folosesti decat o mica parte (pacat ca n-am veyron - are un ceas pe bord care-ti arata in permanenta cat folosesti din puterea maxima).

Parerea mea e ca n-ar trebui sa fie diferente prea mari intre cele 2, in regim de mers "economic". Intre 1896 si 1968 cmc nu e asa mare diferenta, sunt doar 72 cmc in plus. Practic ar trebui sa arda tot cam atata motorina, la acelasi regim de turatii. In plus, passatul are 6 viteze si totusi consuma 8 la 140km/h, fata de golf cu 5 viteze care nu sare de 6.5. Va spun eu, something is fishy around here...

Link către comentariu

normal ca e diferenta de consum... de la cutia DSG :)

daca era manuala nu trecea de 10l prin oras

pai al tau 2.0 in 4 pistoane consuma cat al meu 2.5 in 5 pistoane cu masa proprie de 1750kg

totul e de la cutia automata care evident ca nu economa ca frecatul manual in cutie :D

plus ca daca storci 170 caluti dintr-un 1968cmc evident ca isi are costul in consum marit.

Modificat de alios
Link către comentariu

Sincer mi se pare si mie cam mare consumul. Spre exemplu, la Mondeo din semnatura am obtinut pe A1 Pitesti-Bucuresti mers constant cu 130 un consum de 4,7 l/100. Si e totusi un motor de 2.2l cu 155 cai si 400NM. Poate te minte CB. Sau ai incercat si dupa metoda plin-plin?

Modificat de Cata_B
Link către comentariu

Cutia DSG n-ar trebui sa ridice consumul cu mai mult de 0.5 la suta fata de manuala. Pana la urma e o cutie manuala complet automatizata, neavand convertor de cuplu.

In carte zice ca ar consuma DSG6 fata de M6 cu 0.6 mai mult in oras si cu 0.2 mai mult in afara.

Oricum se pare ca eu sint destul de departe de valorile din carte...

170 cp:

post-753-0-15151500-1294306047_thumb.jpg

Foarte tare mi se pare ca pt. motorul de 140 cp cu DPF consumul urban in carte e mai mare decat pt. cel de 170 (8.8 fata de 8.5), pentru DSG6 :blink: (ambele in versiunea cu tractiune fata):

140 cp:

post-753-0-02408600-1294306380_thumb.jpg

PS: consumul l-am verificat de 2 ori pana acum (plin-plin), cel real fiind cu 4-7% mai mare decat cel de pe CB. Deci consider ca se apropie foarte mult de realitate.

Modificat de tlc
Link către comentariu

nu te uita mult pe cifre...

asa m-am uitat si eu cu un neam de al meu anul trecut, skoda octavia tour era trecuta in datele tehnice cu 1100kg... ceea ce mi s-a parut absurd, iar in certificat e trecuta cu 1300kg...

cifrele acelea de consum sunt informative, realitatea uneori e alta

Link către comentariu

Eu zic ca pe o scara de la 1 la 10 intre mers absolut economic (gen austriacul ala care a mers 2400 de km cu un plin) si mers extrem de sportiv, consumul din carte e undeva pe la 3-4. Altfel spus, NU e imposibil sa-l atingi.

La mine ghici ce: chiar e imposibil sa-l ating, oricat m-as chinui...

Si inca ceva: consumul din carte este calculat pe baza unui standard, 80/1268/CEE, care din ce imi dau seama e un document extrem de precis. Se specifica exact conditiile de masurare a consumului precum si marja maxima de eroare admisa. Se mai precizeaza ca vehiculul trebuie sa fie capabil sa masoare cantitatea de combustibil consumata cu o precizie de +/-2%.

Detalii aici

Link către comentariu
  • 2 years later...

Dupa 2 ani si vreo 2 luni in care masina a parcurs fabuloasa distanta de... 8000 km (incluzand aici si adusul din Germania), vin cu vesti noi si bune :)

Problema consumului exagerat s-a remediat odata cu schimbarea ultimelor 3 injectoare din generatia veche. Injectoarele erau ultimul lucru la care ma gandeam ca ar putea cauza problema cu consumul. Banuiam orice altceva: DPF, EGR, pana si la cutia DSG m-am gandit.

Din fericire am scapat in cel mai elegant mod cu putinta, cu costuri zero si timp pierdut aproape zero.

Sunt foarte curios ce anume s-a intamplat cu vechile injectoare de au ajuns sa consume atata (presupun ca motorina proasta iese din discutie, masina fiind luata din -Germania iar fostul proprietar era angajat Siemens :P :P :P - am gasit un badge de-al lui prin torpedou - si oricum primul injector a picat in Ro, la 167k km). Din pacate n-o sa aflu niciodata raspunsul.....

Consumul urban a atins deocamdata un minim de 5.8 (Ikea-Unirii seara tarziu) si un maxim de 10.8 intr-o aglomeratie totala (viteza medie 14 km/h). Anterior in loc de acel 5.8 lua cam 9-10 (fix pe acelasi traseu), iar in loc de 10.8 vedeam si 16-17.

In viitorul apropiat urmeaza sa-i schimb boxele de medii din usile din spate, fiindca ambele baraie ingrozitor (trebuie sa tin fader-ul pe fata 100%), iar apoi cine stie, poate ne apucam de treburi mai serioase. Cel mai mult m-ar incanta o parcare automata, dar nu stiu daca merge pusa pe masina mea model 2007 - nevasta ar fi in al 9-lea cer cu o asemenea dotare :)

Link către comentariu

wow...chiar nu mergi cu ea! schimbi uleiul la an, nu la km.

pt asistenta parcare la parcare vb cu Florin, stiu ca el a pus.

Link către comentariu

Mda, cam asa este, deja se aprinde "Service now" in bord (cred ca e setat pe long life). O sa mai tin uleiul cateva luni, dat fiind faptul ca am parcurs <6000 km cu el.

Nu am mers cu ea pana acum din 2 motive:

- consum

- frica sa nu raman cu ea in drum prin concedii.

Chiar asta vara am fost in Ungaria/Germania/Austria in concediu, dar cu Golful... Noroc ca fuseram doar 2 adulti + 1 plod. La intoarcere am si rabatat 1/3 din bancheta spate ca sa incapa jocurile luate de la Legoland si Playmobil :P

De-acu a venit si vremea Passatului

Cu park pilot-ul o sa fac niste calcule sa vad daca merita. Cred ca trebuie sa schimb sau sa adaug o tona de module. Pana la urma si senzorii aia clasici cu bip-bip sunt suficienti la o adica (decat nimic).

Link către comentariu

pentru PLA, daca masina are senzori de parcare, fata - spate - mai iti trebuie doi senzori, modulul de parktronic cu PLA, butonul precum si cablarea masinii. Dupa aia, codare si gata

Link către comentariu

Mersi de lamuriri Florine. Masina are senzori de parcare OEM fata-spate.

Cine invarte de volan?  :blink:  Modulul parktronic cu PLA?

Link către comentariu

da el invarte , tu trebuie doar sa accelerezi/franezi si sa bagi in R si D, o intrebare cum te descurci cu jantele de 18''? nu este prea rigida?

Modificat de atti206
Link către comentariu

Daca mai si accelera si frana singura era perfect pentru nevasta :) Sa aiba doar de bagat in R si D...

 

Cu jantele pe 18 ma descurc foaaaaarte greu, tre' sa fiu geana pe drum non-stop - cum intorc capul putin cum zdraaaaang am luat o groapa - si tre' sa las tot timpul minim 10 metri intre mine si cel din fata. Daca iei o gropita de genul unui canal peste care s-a turnat un strat de 5-7 cm de asfalt nou, la 50 km/h, efectiv zici ca ai rupt masina. Te dai jos sa o verifici. Noroc ca are cauciucuri cu protectie, adica guma se "urca" pe buza jantei cand iei groapa si o protejeaza.

Combinatia jante pe 18' si suspensie sport e dureroasa. Noroc ca din cand in cand mai vine si iarna si punem si noi roti de tabla pe 16'.

 

In orice caz am primit propuneri de schimburi (de ex. cu interlagos pe 17'), dar nu-mi vine sa le dau pe astea de 18'... (probabil cand bulesc primul cauciuc o sa-mi schimb parerea :D )

Link către comentariu

corect, ramane deci "daca mai si frana..."  :10[1]:  ca de accelerat merge singura...

maine seara o tai spre Azuga, de data asta cu Passatul

va fi primul drum lung cu el de la revelion incoace

sunt FOAARTE curios ce consum o sa-mi iasa, acu' ca avem ingectoare noi  :icon_geek:

Link către comentariu
  • 11 months later...

Buun, toate bune si frumoase cu Passatul, pana marti, cand primesc un telefon de la un vecin: Cristi, hai acasa, ti-au spart masina, ai geamul fata dreapta spart. Evident, motivul: RNS-510. Care era dat jos de pe masina si se afla in casa!!!

Urmeaza si lamuririle:

Intrucat merg destul de rar cu masina, m-am obisnuit sa ii dau jos RNS-ul (da, stiu ca e o taranie, insa iata ca tarania a salvat 500 euro). Insa, timp de vreo saptamana, navigatia a stat pe masina.

Apoi:

- sambata dimineata se uita un tip glugat cu lanterna pe geamul masinii, in interior

- sambata pe la pranz plec din Buc.

- revin duminica dupa amiaza

- vine un vecin la usa tot duminica dupa-amiaza si-mi spune de faza cu tipul dubios care s-a uitat cu lanterna in masina

- dau repede fuga si iau navigatia sus (nici macar n-o mai prind in suruburi asa ca o trag foarte rapid afara)

- marti dimineata primesc telefonul de la celalalt vecin, cum ca am masina sparta...

 

Asadar, boul a spart geamul direct, fara sa mai verifice daca are ce fura sau nu... Nici prin cap nu mi-a trecut ca vine acest imbecil si face paguba aiurea (plus o zi pierduta degeaba), altfel ii lasam un A4 in geam: "bovis, cara-te de-aici ca n-ai ce sa iei!"

Nu a atins altceva din masina (in torpedou aveam becurile D1S pe care trebuie sa le pun pe masina).

 

M-am apucat sa sun la dezmembrari si am gasit geam cu 200 RON + 50 RON montajul, total 250.

Politistii mi-au spus ca in ultima vreme nu se mai fura maruntisuri (detectoare de radar, oglinzi - exceptie BMW, casetofoane, capace etc) ci Navigatii. In special RNS-uri de pe Passat. Acelasi lucru mi l-a confirmat si tipul de la dezmembrari: "dom-le am avut 20 de geamuri dreapta-fata de Passat B6, toti care au venit aveau geamul spart plus gaura in bord".

 

Masina (inca) e plina de cioburi, iar pielea de pe scaunul dr-fata e crestata in vreo 2 locuri. Sa nu mai zic ca sunt cioburi si in usa de la sofer...

 

Pun si cateva poze cu patania.

 

post-753-0-71494500-1390513852_thumb.jpgpost-753-0-40156600-1390513853_thumb.jpgpost-753-0-00219100-1390513854_thumb.jpgpost-753-0-14205400-1390513857_thumb.jpgpost-753-0-74124000-1390513857_thumb.jpg

 

Ce sfaturi mi-ati da pentru a proteja intr-un fel sau altul rahatul ala de RNS:

- montat folie anti-efractie (pe toate geamurile??)

- cumparat prelata (merg rar cu masina)

- montat sistem de supraveghere + alarma cu pager (sau ceva similar)

Link către comentariu

Pot spune doar ca ai avut un instinct foarte bun , ai presimtit oarecum incidentul , parerea mea este ca cauti un loc de parcare pazit , garaj daca tot mergi rar cu masina , folia anti-efractie este foarte buna dar este foarte costisitoare pentru a inveli toate geamurile masinii . "Bine" ca ai scapat doar cu o mica paguba insa asta este tara in care traim  :tuktuk:

Link către comentariu

Asa este, am scapat ieftin, se putea de 10 ori mai rau :D

Culmea este ca locul de parcare este chiar in spatele blocului (in spate la sexy club) si chiar langa masina este un stalp de iluminat public, asadar masina e luminata pe tot timpul noptii!

Asta cu locul de parcare pazit nu prea e viabila, am auzit de cazuri in care s-a dus omul in magazin sa cumpere ceva si cand a iesit, ia RNS-ul de unde nu-i...

Cat costa folia antiefractie? Se pune pe toate geamurile (inclusiv parbriz, luneta) sau doar pe cele laterale?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!