Jump to content

2007 VW Passat Variant HL


tlc

Postare recomandată

Aia e. :blink: Iti intra o umbrela modelul acela mic care se lungeste si dupaia se deschide :D. Au si la dealer,dedicata si cred ca este aproape 2 mil :D.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlc

    24

  • Circoloco

    9

  • Inginerul

    4

  • soila

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

sunt un fan al passaturilor in general dar din pacate acest model care il ai tu nu este deloc la nivelul asteptarilor si sa iti spun de ce..nu vreau sa supar p nimeni, sunt doar pareri si unele intamplari

-tatal meu a vrut sa achizitioneze un astfel de model an peste 07 full dar a avut ceva suprinzi si anume:

-un vecin a cumparat un passat full din germania, s-a dus singur si l-a luat si surpriza dupa 1 an ce sa vezi , l-a vandut, si acum vine partea nasola...i s-a spart garnitura de chiulasa in mers, pe drum drept fara gropi, a intrat ulei peste tot...

-am mers cu un prieten tot cu un passat acelasi model si surpriza s-a stricat turbina in mijlocul orasului, nu a mai vrut sa porneasca

-inainte de achizitionare s-a dus la o cunostinta la cardinal care ii era prieten si i-a cerut sfaturi despre achizitioanarea unui passat, raspunsul mecanicului a fost evident NU si acum vin argumentele:

-i-au trecut prin mana diferite passaturi cu dif pr...injectoar stricat , schimbat, dupa 2 sapt pica alt injector...contactul cu partea electronica stricata, comanda in germania doar prin reteau cardinal 1000 euro...pompa de benzina, si nu va ganditi la pompitza acea mica,nu nu, chiar cuva acea mare;), o groaza de bani si asta...masina numai pornea, computeru nu accepta cheia...si mai sunt dar nu mi le aduc aminte acum..

-nu vreau sa crezi ca vreau sa te sperii dar am auzit si am vaz multe lucruri proaste la acest model...imi place la nebunie, este o super masina, mai ales cum o ai u, este superba...mi-as dori o astfel de masina, dar la cate am auzit prefer sa nu o achizitionez...

-sa speram ca nu vei avea probleme cu ea

-multi care au passaturi din acest model nu au postat pe forum toate pr avute, ca sunt oameni care nu au treaba cu forum/pc/net etc..

-nu vreau sa te indispun, iti doresc multi km fara pr la masina, fara incidente, si sa te bucuri la maxim de fiecare detaliu al acestei marci/model

-fac un apel la cei ce au cunostinte despre aceste pr sa posteze si in alte topic-uri, este bine de stiut pt cei ce vor sa achizitioneze o astfel de masina de la ce se poate astepta...si de bine dar si de rau

Link către comentariu

schumy19 sigur nu vorbesti de motorul BKP ? La acel model intr-adevar au fost defecte mari si des intalnite. De aici si reclama proasta facuta passatului

Link către comentariu

Stiam de aceste riscuri (am citit enorm de mult forumul, mai ales capitolele legate de problemele cu B6, si nu sunt putine), insa in istoricul masinii nu apare nimic din toate astea ca fiind schimbat in cei 160k km. Eu zic ca daca au tinut 160k, vor tine si 400k, nu? Cam aproape toate experientele negative de pe aici au fost in primii 100k km, si in special la motoarele BKP (foarte rare cazurile cu BMR).

Pe de alta parte, aud din tot mai multe parti vehiculandu-se ideea ca exista 2 linii de fabricatie la VW, una pt. vest iar cealalta pt. est, evident cu diferente mari de abateri de calitate "admise". Iau chestia asta ca pe un zvon, intrucat nu am o confirmare precisa de nicaieri.

Combinate fiind cele 2 de mai sus, pot sa spun ca stau linistit, cel putin deocamdata. Om trai si om vedea :D

Link către comentariu

O super masina la un super pret. Felicitari! Super achizitie.

Poti sa infirm ceea ce spune schumy19 avand in vedere ca vorbesc in cunostiinta de cauza si NU din auzite si alte povesti ale vecinilor/colegilor/'atotstiutorilor'...2 ani, 51.000km, nicio problema!

Inca o data felicitari, arata impecabil!

Link către comentariu

te referi la motorul 2.0 tdi 140 cai ??? eu despre acel model am auzit ca au avut pr...este ff posibil sa ma insel in privinta acestui model...chiar imi doresc sa ma insel, pt ca totusi passatul e passat:)...adik acest motor 2.0 tdi de 170 este mai bun ca acela?

daca tu numesti necunostinta de cauza cand sunt in masina si se opreste masina, si apoi la cardinal ii spune ca a picat turbita

sau ca un vecin imi spune ce s-a intamplat cu masina lui...atunci nu stiu ce sa zic, poate tu nu ai incredere in spusele vecinilor tai, dar atunci cand il eu il cun ff bine si stiu ca nu ar avea de ce sa minta o iau ca pe o cunostinta buna de cauza

intotdeauna a fost diferenta dinspre vest si est...acum numai cei de sus stiu care este aceea si de ce exista...daca acest motor nu este cu pr, cum nici cel 1.9 ( doar ca saracul motor nu poate trage greutatea masinii in depasiri), atunci tind sa cred ca ar fi o varianta ff buna acest model cu acest motor

Modificat de schumy19
Link către comentariu

P I E S A!!! :D la soare te poti uita dar la "dansa"...ba.

Sa o stapanesti sanatos fara probleme!

Intr-adevar BKP-ul a fost tare problematic, dar cam orice model are problemele lui...acum depinde foarte mult de cum iti intretii masina si mai conteaza si norocul (destul de mult).

Link către comentariu

Da de BKP era vb cel de 140 cp de care se fereste lumea. In rest nu am auzit de nici o motorizare de pe passat la care sa apara problemele insiruite de tine.

tlc stai linistit. Vb ta, daca au tinut 160k ajungi si mai sus cu ele :D

Link către comentariu

nu am auzit multa lume sa se planga de motorul BMR poate pt ca nu si-au achizitionat acest model...difera consumul...taxa...etc

oricum nu am ce sa reprosez acestei masini, jos palaria...doar o curiozitate dc DSG si nu manual?

daca BKP-ul este cu pr, atunci ar fi o posibilitate de achizitonare a unui BMR in detrimentul unui audi A6 2.0 tdi

Modificat de schumy19
Link către comentariu

Sorry tlc daca sunt off-topic dar schumy19 sa stii ca tot 2.0 e si cel de 170cp deci taxele sunt fix aceleasi. DSG iti poate spune tlc care nu a mai condus automata, si am impresia ca are un gand de genul (urmatoarea masina tot automata o sa fie ) :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

dap stiam ca este si de 170 cai ca am speficat mai sus...doar ca nu stiam exact denumirile BKP si BMR

Link către comentariu

Am luat DSG pt. ca am vrut sa experimentez si eu cutie automata, iar pe Passat mi s-a parut accesibila (spre deosebire de multitronic-ul de pe A4). Plus ca m-a incantat timpul ala de 8ms pt. shift in sus.

Taxa nu cred ca difera, e aceeasi cilindree. Posibil ca emisiile sa fie mai mari (177 g/km).

Am avut ca alternativa si un A6 2.0 TDI din 2007, luat din Ro in leasing, unic proprietar. Cel care pusese anuntul ma tot indemna sa o verific dupa VIN ca sa ma conving ca e ok. Din poze parea ceva dubios.

Dupa verificare am aflat ca fusese lovita in aripile fata si in ambele praguri. Se vedea de la 1km (din poze, nu am vazut masina pe viu) ca e o galma la imbinarea usii sofer cu pragul, de asemenea capota nu mai era aliniata perfect intre cele 2 aripi. Plus avea un luft maricel pe partea soferului, la imbinarea aripa fata cu bara fata.

Cu toate ca am intrebat "sigur nu a fost lovita si reparata?" de 2-3 ori, mi se raspundea cu o maaare siguranta "verific-o si ai sa vezi ca nu a avut niciun accident, doar mici zgarieturi in parcare". Cand i-am spus de reparatie, mi-a raspuns "da, dar a fost facuta foarte bine, hai s-o vezi" si ca "A6 e din aluminiu si nu ruginesc pragurile".

Deci am zis pas, clar era vorba de samsareala.

Link către comentariu

Deci asta s-a intamplat cu A6-le. Te-ai convins ca din Ro nu merita cumparata masina nu ?

Sa-ti stapanesti sanatos noul passat. :scratch:

Link către comentariu
DSG iti poate spune tlc care nu a mai condus automata, si am impresia ca are un gand de genul (urmatoarea masina tot automata o sa fie ) :wub:

Parca mi-ai citit gandurile :icon_thumright:

Deci asta s-a intamplat cu A6-le. Te-ai convins ca din Ro nu merita cumparata masina nu ?

Sa-ti stapanesti sanatos noul passat. :lol:

Multumesc de urari!

Nici nu am vazut A6-le in realitate. Pozele au fost suficiente. Plus ca fusese revopsit in totalitate, deci putea ascunde o gramada de alte "reparatii".

Iar passat-urile B6 de pe autovit erau cu 1-2000 mai jos la pret decat cele de pe mobile, cu km similari, cu toate ca erau aduse tot din Germania...

Iar cele cu 2.0 170 CP si Variant erau oricum destul de rare.

Link către comentariu
cu km similari, cu toate ca erau aduse tot din Germania...

Similari s-o crezi tu :icon_thumright: Afisati pe bord poate ;) S-o stapanesti sanatos si sa nu-ti para rau de diferenta de bani asa cum nici mie nu-mi pare rau desi am fost in aceeasi situatie. Din contra, sa te bucuri ca nu te-ai zgarcit la 1000-2000 de euro si sa-ti para rau acum de teapa luata. Ar fi trebuit sa-i tragi neamtului din bani pentru schimbarea distributiei da' lasa ca e bine si-asa. E foarte frumoasa si extrem de dotata. ;)

A6-le.....era pregatit de vanzare ca sa zic asa, dar ai fi surprins cati snobi sunt dispusi sa o cumpere chiar si daca descopera ca a fost dauna totala, doar pentru faptul ca ar fi ieftina. Cum sa circule el cu un golf cand de banii aia isi ia A6 si este invidat de tot cartieru' ??? :))

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

btw nu te tenteaza sa schimbi oranamentul de lemn de pe bord cu aluminiu?

Mie unu nu mi se pare o combinatie buna: lemn+aluminiu+piele.

Adica ori lemn tot, cum erau modelele HL 2005 ori aluminiu tot.

:scratch:

Link către comentariu

Mda, am uitat sa pun ghilimelele la "km similari"...

Nu imi pare rau absolut deloc, mai ales ca masina era cu 1000-1500 mai jos (pe mobile.de) decat altele cat de cat apropiate (atentie, tot de pe mobile.de). Mi-am mai luat vreo 3 alternative (passat), insa erau de departe doar niste compromisuri.

Astea erau alternativele (mi le-am salvat intr-un fisier in ziua de dinainte de plecare):

(asta inca mai exista la momentul scrierii postului)

http://cautare.mobile.ro/vehicule/details....amp;tabNumber=3

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DPF DSG Highline XENON

12.500 EUR

192.000 km

11/2007

ABS, Dispozitiv antidemaraj electric, ESP, Faruri cu xenon, Filtru de particule, Geamuri electrice,

Modificat de tlc
Link către comentariu

Apropo de asta, sper sa nu-ti poluez inutil topicul. Totusi....Cunosc caz, jetta 2008 inmatriculata RO, 40.000 de km la bord reali, nemanariti, fosta dauna totala, lovita in spate dupa care a intrat intr-un copac/stalp cu partea stanga. La momentul vanzarii avea partea din spate luata de pe alta masina, partea stanga + plafon de pe alta, sudate.......vai mama lor, plina de chit, dar vopsita integral. I s-au montat kit xenon faza scurta+lunga, folii si s-a scos la vanzare pe autovit cu 9.200 negociabil. A doua zi era deja vanduta, cel care a cumparat-o a vazut ca este facuta din 3 bucati in momentul in care a fost facuta verificarea intr-un service, dar tot a cumparat-o pentru ca era ieftina :) :scratch:, asta ca sa vezi pana unde poate duce snobismul.

LE. Masina este gri metalizat si are niste jante de aliaj model stea in 5 colturi. Asta aviz amatorilor de chilipiruri :icon_thumright:

LE2. Ultimele 2 anunturi de pe mobile au si disparut :icon_cool:

Modificat de Inginerul
Link către comentariu

Legislatia e praf pe partea asta cu protectia cumparatorului la tepe de genul asta. Numai prin schimbarea ei (responsabilizarea vanzatorului) s-ar putea imbunatati situatia.

Revenind la vapor: ieri am reusit sa-i iau numerele, dupa diverse alergaturi cauzate de birocratia mioritica. Taxa de poluare a fost ~2450 lei. Am inceput sa ma documentez legat de atacarea ei in instanta. Chiar azi citeam un articol in adevarul: 77% din contestatii sunt admise si banii sunt returnati.

Urmatorul pas: revizie + inlocuire distributie. Am cumparat toate filtrele si piesele de distributie, acum astept uleiul. Deocamdata pachetul inca se plimba prin Germania (am tracking number la Deutsche Post DHL).

Aseara mi-a functionat cornering-ul vreo 5 minute, am observat chiar la secventa de leveling ca farurile s-au miscat si pe orizontala (ca ochii lui Base) si pe verticala. De obicei le vad miscandu-se doar pe verticala. Dupa care am primit iar eroarea "AFS Inoperative". Tb. sa dau jos bara si sa verific conectica din far (am inteles ca e o mufa care iese f. usor din lacas).

Becurile de cornering cu halogen functioneaza pe ambele parti si sunt extrem de utile.

Link către comentariu

Cred ca iti dai seama ca ai lasat cel putin 50% din colegii care ti-au citit topicul, inclusiv pe mine, muti de uimire la aflarea atator dotari :rolleyes: Deci in afara de urari de bine, drumuri bune si fara gropi, nu prea are nimeni ce sfaturi sa-ti dea :blah:

Apropo, ai putea s-o denumesti nava amiral a familiei :rolleyes:

Link către comentariu

Multumesc; nu uita insa ca si banii au fost pe masura... Totul va fi ok daca nu va avea bube (prea mari - nu sunt nici eu absurd, e totusi un SH cu ceva km la bord).

Deocamdata voi baga vagcom puternic pe ea, diseara. Sa vedem ce putem "optimiza" pe acolo.

Si apropos de "nava amiral", e intr-adevar mare (si jegoasa, vorba bancului cu morcovul...). Venind de pe g4 am senzatia in permanenta ca nu incap cu ea pe nicaieri. Sa vedeti cum iau curbele, ca 226-le, trece roata din spate la 1 metru de bordura... Deh, pana m-oi obisnui cu noul gabarit.

Uleiul e in avion spre Ro (il astept cum astepta lumea sa bage oua la alimentara pe vremea lui Piticu')

Modificat de tlc
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am aflat cum se numesc jantele de 18' cu care am luat masina: VW Budapest (lista completa cu jante OEM pe 18' cu prindere 5x112 aici)

Link către comentariu

Super masina, sa te poarte cu placere. Desi are 160k km scaunele arata impecabil, sunt masini cu 50k km care au cute si piele arata naspa. Oricum cele mai bine intretinute masinile de pe mobile sunt cele cu multi km facuti in perioada scurta.Eu zic sa nu-ti faci probleme ca are multi km, o masina bine intretinuta ar trebui sa tina 300k fara mari probleme, dar ca masura preventiva ar trebui sa bagi motorina mai buna ca si asa avem niste carburanti...

Link către comentariu

Multumesc frumos; sa stii ca scaunul de la sofer e destul de uzat (cred ca neamtul era putin mai grasut), dar in rest e ok.

In schimb ma omoara consumul (in oras ia cu 50% mai mult decat golful, fara sa exagerez deloc...)

Link către comentariu

cat iti ia cei 170cp prin oras ?

T5-ul de 174cp si 2.5 R5 imi ia 12-13l prin oras de genul iasi, galati

in piatra-neamt scot si 10-11l daca nu o turez sanatos :D

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!