Jump to content

2007 VW Passat Variant HL


tlc

Postare recomandată

Dupa mai multe luni de cautari pe net si prin tara, am decis sa iau ceva second din Germania. Aveam ca variante o clasa medie break (Passat, A4, O2 sau, de ce nu, seria 3) insa neaparat vroiam motorul de 2.0 170 CP pt. cele din grupul VAG sau 2.0 163 de la ceilalti.

In final, am gasit o masina excelenta care era mai ieftina cu vreo 1000-1500 de euro fata de alte masini similare ca an/km insa cu mult mai putine dotari. Am rezervat-o telefonic joi seara si luni dimineata m-am infiintat la om. Dealerul este neamt si sta intr-un sat cam pe camp (Wonneberg) la vreo 100-150 km de munchen. Avea vreo 15-20 de masini la vanzare.

Si acum sa prezint masina: e un Passat Variant HL din 2007, negru (deocamdata nu-i stiu codul de culoare), 2.0 TDI 170cp, DSG, 161k km (verificati la Porsche, iar de azi 163k), unfallfrei, care este aproape full, Am sa enumar din memorie dotarile: bixenon adaptiv cu spalator faruri, cutie DSG6 + tiptronic + padele volan, piele integrala (pe negru), lemn de nuc pe plansa bordului (ca pentru mosnegi), trapa electrica, senzori (parcare fata+spate, ploaie, lumini, presiune pneuri), tempomat (e simplu nu e ACC), dubla clima, hill hold, abs+esp, 4 geamuri electrice (toate 4 au butoane cu 2 pozitii, cum sint la Golf 4 doar pe fata), navi mare (MFD2 cu DVD + cd changer in torpedou), telefon cu bluetooth, comenzi pe volan, volan+scaune sport, scaune fata incalzite, scaun sofer cu reglaj lombar electric + reglaj spatar electric, treburi cromate pe exterior (barele de pe acoperis + chedere exterioare), carlig remorca (e inca ne-montat), sine in portbagaj, roti 235/40 R18 (o sa ma rupa la bani caucioacele), suspensie sport, portbagajul se inchide electric dintr-un buton, oglinzi heliomate (toate 3) + rabatabile si incalzite (cele ext., evident), parbriz incalzit (are rezistenta prin el), geamuri fumurii din fabrica pe spate si luneta, perdeluta luneta. Rezerva este tot aliaj, acelasi model, dar pneul e muci. Cele 4 cauciucuri de vara de pe masina mai au carne cam jumate.

Ce nu are (bazandu-ma pe ce am vazut pe alte masini): incalzire bancheta spate, masaj in scaune (da, exista), memorii scaune, climatizare scaune, adaptive cruise control, camera de mers inapoi, 4motion.

Pretul din anunt a fost 12900 brut, si am reusit sa negociez doar simbolic, 50 de euro. Era bataie pe masina. Am luat si niste roti de iarna cu 200 de euro, parca 205/55 R16, cu jante de tabla (2 din ele cu 8 mm profil iar celelalte 2 cu 6 mm), deci 13050 in total, fara alte cheltuieli + taxe.

Masina arata impecabil in exterior (are o zgarietura superficiala pe o usa deasupra geamului, si o usa din spate are 2 mici intepaturi ca si cum s-ar fi deschis usa altei masini peste ea). La interior e ok, are doar cateva chestii minore: o mica denivelare pe fata de usa la sofer, scaunul de la sofer e putin uzat (pielea s-a decolorat pe o mica portiune), pielea de pe fata de usa la o usa din spate e putin ciupita (are o mica gaurica).

Insonorizarea mi s-a parut excelenta, motorul abia-abia se aude inclusiv la turatii de 4000

Padelele de pe volan sint foarte bune cand vrei sa faci frana de motor, am testat azi pe dealu negru :(

Masina trage incredibil (eu venind de pe un ALH) si e foarte stabila (suspensie sport + roti pe 18). Inainte de Deva m-a luat radarul cu 118 in localitate si nici nu am realizat (parea ca am 70 la ora), iar pe bucata dintre Arad si Deva (unde sint curbele alea pe langa munti) am ajuns si pe la 160 la ora. Mai mult, aveam si rotile de iarna in portbagaj, deci am menajat masina cat am putut (adica fara condus "la limita aderentei").

Este extrem de relaxant sa ai DSG (nu am mai condus niciodata o automata pana ieri), efectiv pare ca am condus 500 km si nu 1300. Am mers Traunstein-Bucuresti incontinuu (in afara de peco-uri am oprit doar in Salzburg la un mall sa-i iau lui fi-miu cel mare niste haine de la h&m, aveam trimitere de la nevasta), plecat de la 8 seara si ajuns acasa la 12 ziua (cu mici peripetii, autostrada A1 blocata, noroc ca eram fix in dreptul iesirii spre Domnesti si am iesit pe acolo). Iar cam 60% din drum (cam pana in Ro unde ai nevoie sa faci depasiri non-stop) am condus numai din tempomat.

Masina are o singura problema (posibil grava), cu farurile: am eroare "AFS inoperative" si palpaie continuu indicatorul de bec ars. Cand am testat masina nu am vazut mesajul de eroare (bc-ul era in germana si oricum mesajul apare pt. foarte putin timp), ci doar indicatorul de bec ars, si m-am cam pacalit aci, cu toate ca am verificat toate becurile si nu era ars nimic. Ambele faruri merg perfect, inclusiv leveling-ul, dar se pare ca la farul dreapta nu merge becul de cornering. Poate o fi ars becul si scap doar cu atat :(. Oricum mai am de studiat pe aci.

Alt minus: sistemul audio se aude execrabil (posibil sa fie o boxa sparta, pt. ca una din ele baraie ingrozitor cand dai vol. mai tare), incomparabil mai prost decat panaramele stock de pe golf 4 (ma refer la boxe). Si nu are mp3 si nici USB, m-am mirat sa vad ca pe o masina din 2007 nu s-a pus asa ceva standard. La fel cum G4 din 2002 mi se parea incredibil sa vina cu radio-cass, cand CDul audio se inventase de 15-20 de ani si era deja o banalitate. Oricum sa-i pun ceva pe AUX in viitorul apropiat.

Am pus niste poze facute chiar la "locatie". Deocamdata nu am facut poze la interior, dar o sa-i fac cat de curand.

dsc02919bb.jpg

dsc02920t.jpg

dsc02921l.jpg

dsc02922e.jpg

dsc02924n.jpg

dsc02925m.jpg

dsc02926e.jpg

dsc02927.jpg

Am reusit sa-mi fac programare online la RAR pt. maine dimineata, asa ca wish me luck :icon_thumleft:

Taxa de poluare e 607 euro conform mai multor calculatoare de pe net. Masina are DPF.

Imediat dupa inmatriculare va urma o revizie (inclusiv cureaua care nu a fost schimbata la 150k).

Revin cu detalii suplimentare pe parcurs.

Numai bine!

Modificat de tlc
Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tlc

    24

  • Circoloco

    9

  • Inginerul

    4

  • soila

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

superba masina, sa.ti rezolvi pb repede si sa te bucuri de masina.

Asteptam pozele cu interiorul.

Drive safe :(

Link către comentariu

Un B6 chiar superb. :D

Culoarea inchisa accentueaza pachetul crom. Excelent.

Jante minunate. S-o folosesti sanatos. :)

Link către comentariu

Va multumesc mult tuturor! La 10:30 am programare la RAR pt. omologare, apoi mai vad ce urmeaza (cred ca taxa de poluare, apoi traducerea facturii etc etc.)

Link către comentariu

Felicitari. Chiar ai facut o achizitie. B6 este superb. Al meu arata aproape la fel (exceptand cromul). Uneori am impresia ca nevasta-mea e putin geloasa pe masina. Uneori ma abtin cu greu sa nu o mangai( masina sic!).

O intrebare am pentru ca vad ca ai luat masina din Germania: cand ai intrat in tara cu minunatia asta de masina, nu ti-a venit sa te intorci in Germania? Eu am avut acest sentiment atat de acut incat nici acum nu mi-a trecut.

Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai evenimente neplacute.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu

Frumoasa masina , sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme :icon_thumright:.

Imi place mult culoare , dar si cum ii vine cu jantele ;) .

Numai bine .

Link către comentariu

foarte frumoasa si dotata masina, sa o stapanesti sanatos. jantele sunt criminale. daca aveti idee ce model sunt ca m-ar interesa. numai bine si sa o conduci cu placere

Link către comentariu

Sa te bucuri de ea pentru ca ai de ce. Tatal meu are aceasi motorizare si aceleasi dotari (1-2 in plus) insa berlina. Este superb motorul, ai facut cea mai buna alegere. Nu stiu daca ai pus-o pe sport dar cand ai apasat pedala zici ca e benzina la cum trage si se aude. Si la partea cu obositul ai dreptate, mai ales ca pe timp de noapte te ajuta si farurile care sunt foarte odihnitoare. Oricum pentru noi cei care au/avut Golf4/Bora e o masina care iti ia ochii. Evident ca pt cineva cu Audi sau ma stiu eu ce brand este o nimica toata :(. Drumuri bune si sa fi lipsit de probleme

Link către comentariu

ai trecut cam usor peste 118 in localitate :wub: mai poti sa o conduci 1 luna?

Masina arata f ingrijita, sa pui poze cu interiorul.

:(

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos ! Arat foarte bine masina , culoarea evidentiaza mai bine cromul, imi place , cu toate ca nu prea imi plac b6 variant dar a ta ma facut sa ma uit mai de vro 2 ori la poze. Jantele sunt super vin tare bine pe ia.

Iti urez mil de km fara probleme

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. O gramada de optiuni, care fac viata mai usoara si mai placuta la volan.

Link către comentariu

Doamne ce masina..cum poti sa nu salivezi cand vezi pozele si cand citesti cate optiuni are..cred ca noua a trecut de 30.000E..sa o conduci sanatos,sa ai parte numai de bucurii la volanul ei si sa o tii la fel de frumoasa cum ai cumparat-o!

Link către comentariu

Am reusit sa fac azi RAR-ul, deci am CIV. Treaba s-a blocat la tradusul actelor, abia maine le iau (daca stiam cautam alt traducator care sa mi le faca pe loc, totusi sint 10 randuri de tradus).

Poze cu int. inca n-am apucat sa fac si promit nu uit...

@AkaManah: daca mai merg de 2-3 ori pe acolo sigur incep sa imi caut de lucru pe la ei si poate o tai... pe langa ca nu am vazut la nemti nici macar o buruiana pe niciun camp (si am mers destul), pe drum in Ungaria am prins o ploaie torentiala (de-aia de faci acvaplanare daca mergi prea tare) si totusi, cand am ajuns in vama noastra, masina arata perfect curata (ca in clipa in care am luat-o).

Apoi ajung la Deva si prind 2-3 km de drum ud. Ghici ce: in acesti 2-3 km s-a jegarit de tot masina!

Ca sa nu mai zic cum arata dupa ziua de azi petrecuta prin Bucuresti pe ploaie...

@rulez, P.Radu: legat de jante, si mie imi plac, insa mi-e frica tare cu ele. Cum am iesit din RAR sa fac stanga spre Voluntari, am intrat fix intr-o mare groapa. Din fericire aveam 5 km/h si nu prea s-a simtit. Insa daca iau o groapa cu 50 la ora, credeti ca mai scapa janta+pneul? Eu nu...

@Circoloco: de curiozitate, ce optiuni are tatal tau in plus pe Passat? (inca sint la faza in care fac "inventarul" tuturor optiunilor posibile :) )

Pe de alta parte, m-am tot uitat si ras-uitat ba la A4 (B7), ba la Passat, si crede-ma, interiorul arata mult mai bine la Passat decat la A4 (B7). Cel putin ca design. A4 B8 iese din discutie, arata bestial.

@w00ki3: sincer sa fiu, nu as fi oprit pentru ca i-am vazut abia in oglinda ca au aprins girofarele si foarte bine puteam sa nu-i vad (veneau din contrasens si trecusera mult de mine cand s-au alarmat), dar pe sensul meu era coloana + linie continua. Pana au intors si au venit dupa mine au trecut 2-3 minute, deci eram deja hat in fata daca era liber. Am auzit ca nu se obosesc prea tare sa identifice numere de Germania.

Am rezolvat-o cu 200 RON (altfel 3 luni permis off + vreo 800 lei amenda, nu aveam nici rovigneta). Oamenii au fost f. intelegatori.

Daca ofensez bunele moravuri, stergeti va rog portiunea asta...

@Cosmin TDI: si eu eram anti-break pana acum 2-3 ani... Insa nevoia te schimba...

@mami: la 140 km/h consuma cam 8-8.2 pe bord computer. Media a fost 7.4 (m-a tras in jos Romanica). Azi prin oras (bara la bara) mi-a consumat mediu 15. Cam mult!

@soila: sincer sa fiu nu m-am interesat cati km tine un DSG. Insa asta merge impecabil, nu smuceste deloc. Cand sunt in Drive si stau la stop (cu piciorul pe frana) simt o mica vibratie (abia perceptibila), pe care nu o simt daca tin cutia in Neutral. Sper sa nu fie vreo problema.

Link către comentariu

Salut din nou :) Pe langa ce ai specificat in lista ta de optiuni la tata ar mai fi ambele scaune electrice in toate directiile cu 3 memorii pt sofer si masaj lombar, trapa solara pentru aer conditionat la stationarea in soare,priza pentru multimedia in spatele cotierei fata si pachetul interior de lumini. Pretul este exceptional avand in vedere cat este noua. Fa-i o verificare si dsg-ului asa pentru pisihicul tau :lol: Multa bafta cu ea si daca te mai pot ajuta cu ceva si am idee nu ezita

Edit: rectific... tu l-ai denumit hill hold, eu il stiam de auto hold :P. Important ca il ai

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

@IONUTBLV: merci; a fost 13050 brut, cu tot cu roti de iarna aproape noi. Taxa de poluare=600 Euro. Plus alte cheltuieli inclusiv inmatricularea ~650 Euro. Deci in jur de 14300.

@snack: consumul de 15 in oras nu a fost prea relevant, am mers 80% bara la bara si 20% pedala la fund (pe unde am putut si era cat de cat liber, in special pe Colentina dupa Fundeni pana la Europa). In plus, cei de la RAR au tinut-o cu motorul pornit in timpul testelor, ceea ce se traduce intr-un consum crescut "artificial". Si cu Golf-ul scot uneori 12 in oras (motor ALH, masina cu ~250 kg mai usoara).

Consumul pana la Nadlac a fost in jur de 7.8-8 (nu mai tin minte exact).

@Circoloco: misto chestia cu trapa cu celule fotovoltaice, imi amintesc ca am vazut pe Autovit un passat cu asa ceva, la 15.000 de euro (adus). Nu stiam la ce foloseste.

Ce inseamna "pachet interior de lumini"?

In alta ordine de idei: cu toate ca aerul era setat pe 24 grade, era un mare frig in torpedou, de unde deduc ca acesta e refrigerat. Si am reusit sa conectez telefonul premium din masina la HTC HD2-ul din dotare. Merge doar prin Remote SIM Access. Ma asteptam sa pot asculta muzica din telefonul mobil pe sistemul audio al masinii (asa cum pot face cu Blaupunkt-ul de pe Golf, MP68).

PS: am facut cateva poze cu interiorul, sunt cam nereusite. Arata mult mai bine in realitate. Scaunul din dreapta fata nu are nimic, dungile albe sunt niste reflexii (ciudate?) datorate blitz-ului "sapunierei" cu care am facut pozele.

dsc02933t.jpg

dsc02934i.jpg

dsc02935k.jpg

dsc02937h.jpg

dsc02938gz.jpg

Modificat de tlc
Link către comentariu

Pachet lumini se refera la iluminatul in zona picioarelor si lumini in oglinzile laterale.Trapa da, este o treaba buna mai ales daca ai piele in masina. Nu e ca aerul conditionat in mers, insa cand te urci in ea e cu totul altceva si eficienta ac-ului se simte imediat dupa ce ai pornit motorul. Si inca o dotare care o mai poti avea... mufa adaptoare i-pod in torpedo si piele neagra perforata (cum ai tu dar pe mijloc este perforata) :D. Refrigerarea torpedoului cred ca vine in standard si e o treaba f buna chiar mentine sticla rece cumparata de la magazin :blink: In usa soferului are spatiu pentru umbrela? :D

Acum vazand pozele felicitari inca o data. Este atat de comoda masina asta si chiar e o placere sa o conduci, pluteste in adevaratul sens al cuvantului :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Inseamna ca am si pachetul asta de lumini (la picioare, fata, stg+dr si pe oglinzi).

Cand am deschis usa de la sofer am vazut o gaura destul de maricica pe grosimea fetei de usa, dar am crezut ca e un spatiu de depozitare "secret". Probabil ca e fix spatiul pt. umbrela de care pomenesti :D

Era buna treaba cu celulele, din cauza caldurii eu aproape am jurat ca a 2-a oara nu mai iau masina neagra cu interior negru, dar iata-ma cu ea luata...

Este atat de comoda masina asta si chiar e o placere sa o conduci, pluteste in adevaratul sens al cuvantului :blink:

Exact asta e senzatia!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!