Jump to content

Evacuare inox hand-made


f@ne_tm
 Share

Postare recomandată

deci daca pui magneti pe tot furtunu de tur si mai montezi un economizor pe baza de dorna ajungi la consum zero cat de curand. tine-ne la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cromo, ia mai detaliaza treaba cu economizorul si cu sarma de la esapament .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda! e usor sa faci misto...dar daca as baga pe toti astia ,,neica nimeni" in seama nu as fi mai destept ca ei!

pentru cei cu adevarat interesati ... economizorul este construit dupa modelul comercializat de cei de la power tuning.( cauta pe google econokit) . eu doar am inlocuit piesa de inox numita de ei reactor, cu o bucla facuta din teava de cupru cam de 12 mm in diametru. lungimea buclei e cam de 100 de mm . instalatia functioneaza , doar ca francezii ( autorii acestei chestii!) nu fac publice dimensiunile furtunelor si a duzei , de aceea am pus pe furtun o valva sferica de 3/8 cu care reglez debitul vacuumului. abia azi mi-am dat seama ca trebuie sa decuplez sonda lambda. dupa decuplare , calculatorul masinii imi arata un consum cu un litru mai putin . sonda lambda masoara in mod constant cantitatea de oxigen din gazele evacuate şi trimite semnalul sub forma de voltaj către unitatea de comandă a motorului. tensiunea variaza intre 0,2 si 0,8v. valoarea optima e 0,45. de aceea am vb cu cineva sa imi faca un ,,ceva" sa-mi dea aia 0,45 v in mod constant pe sonda. momentan insa merg fara sonda...si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La oricine merge fara sonda , acu ca iti da tie cu un litru mai putin calculatorul ...placebo total , ti-ai schimbat mersul . La fel cum isi pun unii toba sport sau filtru de aer si apoi o calca zdravan crezand ca i-a dat un motor in plus "mama ce trage acu" , trage ca i-a dat talpa ...in fine .. daca am te-am baga toti in seama am deveni astronauti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui sa scada ceva la consum si sa creasca putin puterea tinand cont ca hidrogenul ala care arde de la apa e mai puternic decat benzina.

Nu-ti arde nici un hidrogen in motor. Dupa vaporizare moleculele de apa raman tot molecule de apa (adica 2 atomi de H legati de unul de O). Ca sa le separi trebuie o reactie chimica sau electroliza.

Poate ca vaporii de apa sa faca benzina mai inflamabila (nu stiu daca este asa, dar sa presupunem ca da), dar te-ai gandit ce efect au asupra motorului vaporii de apa pe care ii introduci in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimabile lupo_bv, asa e, nu ajunge hidrogen in cilindrii ci un amestec foarte bogat in oxigen. nu pun doar apa distilata in vas, e un amestec de apa oxigenata si alte chestii. Cantitatea de vapori care ajunge acolo e destul de mica pentru a dauna motorului . tinand cont ca in campul de ardere din capul pistonului temperatura ajunge pana la 2200 grade nu cred ca mai ramane ceva in forma lichida ca sa dauneze ceva pe undeva. Am incercat diferite debite ale vaporilor dar cel mai scazut consum il are cu un nivel relativ scazut de vapori. O oarecare economie exista dar nu e de ordinul litrilor, cred ca undeva intre 500 si 700 de grame la suta de km. Nivelul apei din recipient scade , deci instalatia functioneaza. Probabil vineri voi pleca spre Sovata la intalnirea colegilor nostrii cu Golf 1 si 2, si voi putea face mai precis o evaluare a consumului.

Domnule alex_abd, observa ca esti un fel de Ponta de Ploiesti :D! citesti dar nu intelegi ce scrie. Nu am scris nicaieri ca mi-a scazut consumul cu un litru ci doar ca dupa decuplarea sondei lambda calculatorul masinii arata cu un litru mai putin. e totusi o diferenta , nu crezi?! Placebo e pentru aia care fac ceva si asteapta minuni .

P.S masina are demult, si filtru si evacuare sport dedicata! deja m-ai bagat in seama odata, deci esti putin pe Luna!:) daca revii, te rog sa incerci sa nu mai faci si alte comentarii neconstructive. cred ca esti mult deasupra mea ca pozitie sociala de aceea lasa-ma sa ma lupt cu preturile la benzina asa cum pot eu. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cromo67 imi place ca esti un luptator. As zice cutezator, asa cu o oarecare trimitere la vremurile de dinainte de '89.

Daca vrei sa ai 0.45 pe sonda e simplu. Scoti mufa si ECU preia valoarea "default" sau "de avarie" si va lua implicit 0.45 volti, adica valoare ce corespunde amestecului perfect.

500 -700 grame combustibil/100 km obtinuti de tine ca si economie e foarte mult ! Nu pare , dar iti spun ca asa e.

Te rog sa vii si cu ceva poze si detalii amanuntite privind consumul citit de MFA (banuiesc ca ai) atat cel instant cat si cel mediu in diferite faze de incalzire a motorului. Mai exact vreau sa vad cum ai consumul pana ce apa urca la un maxim de 55 grade, o valoare foarte importanta desi putini cunosc acest aspect si dupa temperatura asta, cand practic ECU intra in alt mod de lucru.

Iti sugerez sa citesti documentatia despre injectia mono-motronic, partea de teorie legata de managementul injectiei-aprinderii. Iti va prinde foarte bine ca sa intelegi unele aspecte.

Bafta.

Era sa uit sa va zic ceva important, asa pentru cultura generala: nemtii au folosit in WW2, al doilea razboi mondial, injectia de apa la unele motoare, ca metoda sa reduca consumul de combustibil.

Nu e tare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce va tot intepati asa?

cromo67 - de ce nu te duci frate sa-ti breveteze ideea asta? Lasa-ne pe noi ca noi vrem sa ne mearga motoarele in parametrii normali, nu pe baza de apa. Asta e topic de tobe, de serpalai, catalizatoare...nu de consum si de inventii despre asta. Un admin chiar nu vede? ...va rog...incetati cu astfel de ofensari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca phun are dreptate,nu e locul sa discutam despre asta. Totusi ca sa nu va las nelamuriti .. am facut un traseu de 1300 de km, Roman , Brasov,transalpina, inapoi pe transfagarasan, Sovata ( intalnirea mk1 si mk2!) Lacul Rosu si direct acasa! am consumat 65 de litri de benzina , mers moderat adica 90 , 110 km/h. La instalatie s-a dus cam jumate din cantitatea de apa adica vreo 5 sau 600 de grame. Nu mai comentez nimic. sunt foarte multumit de consumul masinii .

Dorur , exact asa am si mers, cu sonda lambda decuplata. Consumul instant imi arata ceva mai mult cand motorul era rece si scadea cand era cald. Pot sa-ti spun ca la mers in linie dreapta cu trepta a 5 a la 90 km\h imi arata chiar si 4,5 cateodata dar in sarcina pe serpentine cu a 3 a imi arata si 15 si 18 l consum instant. Chestia asta cu apa m-a ajutat enorm prin munti unde aerul e rarefiat si multe motoare cu pretentii dau in nas. Daca e cineva interesat de treaba asta va trebui sa deschid un topic. Eu spun ca merita. E parerea mea dupa aproape 2500 km parcursi cu instalatia asta de apa. ( Apa nu e chiar apa chioara! :exclaim: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!