Jump to content

Probleme Motor


myh21ro
 Share

Postare recomandată

Salut. Am o problema mai delicata la o Skoda Superb 1.9 tdi cod Motor AVB. Intr-o seara cand am luat un damb (cel de la Cornu) la 140 km/h. S-a aprins martorul ESP si cel de Check Engine in bord. am mai mers vreo 30 de km, motorul a inceput sa trepideze si dupa la Azuga nu a mai pornit deloc. Am gasit pe cineva cu tester in zona. A pus testerul pe masina si a spus ca dc sterge erorile va merge perfect. I-am spus sa imi salveze log-ul insa dupa ce a sters erorile a spus ca a uitat. Masina tot nu a pornit. Am adus-o pe platforma, am pus iar testerul pe ea si nimic...pentru ca motorul nu mai porneste. Dau la automat, invarte dar degeaba. Inainte cu o zi am spalat motorul. Ce credeti ca ar putea fi? Please help!

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune iar VAG-COM-ul pe ea si posteaza eroarea. Faza cu "daca sterg eroarea va merge perfect" e o mare prostie. Erorile se sterg doar DUPA ce s-au eliminat cauzele lor.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune iar VAG-COM-ul pe ea si posteaza eroarea. Faza cu "daca sterg eroarea va merge perfect" e o mare prostie. Erorile se sterg doar DUPA ce s-au eliminat cauzele lor.

Am pus VAG-UL, insa nu mai imi da acum nici o eroare. Daca ii dau cu spray merge cat timp tin apasat pe spray, dupa ce nu ii mai dau aer moare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai cu spray, nu ii dai aer, ci carburant. Deci, ai o problema cu alimentarea motorului cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei erorile re-apar dupa ceva km facuti dupa stergerea lor daca nu s-a eliminat cauza. Acum la tine daca nici macar nu mai porneste, nu stiu. Las pe cei mai priceputi sa raspunda.

Te rog citeste si ce scrie cu rosu la mine in semnatura si respecta la posturile viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult. Daca mai aveti vreo idee...v-as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori, problema nu e de natura electrica. Cum a spus si Florin, probabil nu se alimenteaza cu motorina. Poate cand "ai luat" dambul, ai atins ceva conducta pe jos.

Incearca sa dai la automat cu returul scos din filtrul de motorina. Eventual cu o alta pompa tandem. In orice caz, trebuie urmarita alimentarea cu combustibil.

Si nu-i mai da spray ca strici motorul !!!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu-i mai da spray ca strici motorul !!!

de unde stii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta, dupa ce am vazut ceva pistoane sparte/biele indoite de la soc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu personal ai vazut pistone sparte din cauza ca a fost pornit cu sprei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vorba lu Cosmin, verifica alimentarea cu motorina.Pune-l pe un amic sa dea la automat timp de 10sec,in timp ce tu te uiti la furtunu de tur,care duce la pompa de motorina(e unu transparent).Daca ai bule,e clar ca e filtru de motorina infundat.Chiar si fara verificarea asta,eu as schimba filtru de motorina.Probabil cand ai sarit dambu ala la 140,so fi imprastiat mizeria("mucii")prin filtru si a obstructionat,accesul motorinei.Eu am avut filtru de motorina infundat la 8000km.Culmea...ma duceam dupa filtre+ulei,si mi s-a oprit motoru,cu 50m inainte de magazin :lol: .Tot dadeam la cheie si nimic.Am umplut filtru nou cu motorina,dat la cheie 5-10 sec,si rezultatu a fost...zero bule de aer.De curiozitate,am taiat cu flexu,filtru vechi de motorina,sa vad cata mizerie a avut in el.Am ramas masca....nu era cine stie ce mizerie,de aici am tras concluzia ca sunt sensibile si filtrele astea de motorina sau motorina este proasta la noi,mai bine zis.De atunci mereu imi iau la mine:un filtru de rezerva,patent,si o surubelnita stea.

Asteptam, sa vedem ce ai facut :)

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu personal ai vazut pistone sparte din cauza ca a fost pornit cu sprei....

Da.

Initial a inceput cu o bataie si a urmat ce am mai spus. Acuma... cine crede crede, cine nu... o face pe raspunderea lui.

Cristi, la Superb furtunele sunt negre, nu se vede prin ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie filtrul de motorina, ca n-are nimic in comun cu "luatul" dambului din Cornu sau spalatul motorului...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate baga o bucata de furtun transparent, cu un stut - inante de intrarea in filtru si la iesirea din el, catre injectoare. Astfel, va vedea daca se alimenteaza sau nu, motorul, cand ii da la cheie.

Se aude cum lucreaza pompa din rezervor, cand pui contactul?

P.S. - sigurantele sunt toate ok? cel care ti-a resetat erorile, nu isi mai aduce aminte, despre ce era vorba?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca erorile au fost legate de problema asta cu pornirea motorului, ele vor reaparea dupa cateva incercari de repornire, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa din rezervor lucreaza ok, sigurantele sunt ok. Cel cu testerul era un tip din Azuga care l-am intalnit atunci prima si ultima oara.

Va multumesc mult pentru raspunsuri. Astept parerile voastre pentru a le testa in weekend cand se va putea apuca un mecanic de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu personal ai vazut pistone sparte din cauza ca a fost pornit cu sprei....

Da de vilbrochen rupt ai auzit? din cauza socului hidraulic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de vilbrochen rupt ai auzit? din cauza socului hidraulic

care soc hidraulic? v-am zis cumva sa umpleti ochi pistonul cu solutie de pornire?

vezi ca vibrochenele se mai rup si fara faci ceva....

dar hai sa terminam discutia... fiecare care alege spreiul de pornire suporta un risc... mia mic sau mai mare (daca da ca nebunu in admisie pana cand motorul se blocheaza de la aprinderea inainte de TDC)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am descoperit problema...un injector stricat. O sa il inlocuiesc sa vadem ce si cum.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!