Jump to content

Uleiul potrivit pentru motorul 1.8T


Laurentiu
 Share

Postare recomandată

WELL...sper sa nu trebuiasca sa mai zic si F%CK! Oi vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta de pe la 5-6k km a inceput sa dispara,plus ca motorul a devenit din ce in ce mai zgomotos iar ca si culoare e negru tuci(chiar daca in aprilie am facut curatenie capitala in motor;in afara de scos piese din bloc,am dat jos tot de pe el,deci nimic depuneri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca cu Aral 10w40 !Motorul fiind mai "batran" are nevoie de o ungere mai buna.

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff....cam tarziu.Maine dimineata imi ajunge uleiul.Nu'mi spune ca si tu ai patit'o cu Motul'ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai schimbat cuzineti,segmenti,tacheti,semeringuri supape,refacere kit turbo atunci neaparat 10w40 chrono sau variante de 10w60.Motorul 1.8T cand il cureti se da tot jos.Baia de ulei trebuie sa fie curatata pana e lacrima,se verifica jocul axei la pompa de ulei,se curata sorbul.Blocu trebuie bagat in baie cu acizi.Chiulasa se curata si se verifica la un shop care se ocupa de asa ceva.Turbina se desface si se curata.

Un 1.8T cand e in mintile lui nu se compara cu nici un alt motor...dar si cand incep problemele atunci iarasi nu se compara cu alt motor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima fraza e punctul pe " I ".

La interne nu am intervenit cu nimic(sa schimb).In rest am curatat totul,am verificat jocurile de care spui,din turbina am pastrat doar volutele(am cumparat cartus nou,nu China),actuatorul era nou,test de compresie si dupa ce am schimbat si filtre,bujii,refacut(unde a fost cazul) si reinspectat instalatie electrica,intercooler nou,furtunaraie cu supape(sub admisie),frane,suspensii,articulatii,etc,etc am facut dyno la CompleteChip care stiu ca e in stransa legatura cu Ginel de la PowerTech(deci cam stie despre 1.8t'uri) si cu boost de 0,58 am scos 153caiuti.Acuma daca e ceva problema la interne(segmenti,cuzineti,poate si in chiulasa)...sper sa nu aflu prea curand :) Daca face mofturi cu Motulul o sa tin cont de sfatul tau.Mersi fain ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai cv jocuri in motor o sa vezi dupa vreo aprox 500-1000km.Daca o sa fie galagios la cald dupa km aia,treci pe 10w60!!!...eu inainte sa pun interne in motor am avut probleme cu uleiurile...a tacut motoru dupa 10w60 castrol la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deadly  RECOMAND VALVOLINE 5W50  VR1, sau MOBIL1  5W50  folosite exclusiv de la -25 grd C temp aerului in sus.

rezista in PORSCHE (MOBIL1)  si in KOENIGSEGG  (VALVOLINE 5W50 VR1)  rezista si in 1,8T de vw cu ceva rulaj in freza.....fara probleme   5w50 face parte din categoria uleiurilor cu vascozitate cinematica mica dar HTHS mare    Valvoline 5W50  are 4.6 HTHS exceptional la cald.

 

As incerca Valvoline VR1 5w-50, dar ma tem sa nu fie contrafacut. Vad ca la noi il gasesti la ~ 140 de lei, in timp ce in afara e ~ 240 de lei la reducere. :sly:

Ca sa nu mai zic ca si Valvoline SynPower 5W-40 s-a ieftinit foarte mult. Inainte era ~ 140 de lei un bidon de 4 litri, iar acum e  ~ 98 de lei unul de 5 litri.

Ce parere aveti despre asta ? :tuktuk:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pe aici pe undeva un link, posibil tot Nec100 sa-l fi pus, cu un motor 1.8T ce fusese dezasamblat de americani cu vreo 500.000 Km la bord daca nu ma insel si l-au gasit intern in stare f buna, respectivii sustinand ca ar mai fi mers inca vreo 200.000 de Km fara pbme. Dar era stock ce-i drept, banuiesc ca depunerile in motor se accentueaza dupa ce e tunat.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei depunerile se accentueaza in functie de temperatura de exploatare a motorului. Daca uleiul nu mai face fata la temp respectiva si se degradeaza atunci incepe distractia. Din pacate am observat diferenta si la consum intre 5w30 si 5w50 de la mobil :( altfel foloseam doar w50ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e si normal, 5w30-ul are putin peste 3 hths-ul, in timp ce 5w50-ul are undeva pe la 4,4. Mult mai gros si e normal sa fie diferente la consum. Dar si mult mai rezistent la uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w30 pt motor stock cu uzura mică si pedala medie,5w50 pentru motor umflat si turat pe la 7500rpm,10w60 pentru motor uzat...cine ajunge la 8500rpm-9000rpm cu tot "valvetrain-eul" schimbat nu se baga pe acest forum....:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Deadly

 

VALVO 5W50 VR1 original adus pe filiala Polonia  Valvoline

GASESTI LA ORICE MAG CE LUCREAZA CU INTERCARS

 

 

 

Nu exista contrafacut valvoline in RO.... cel putin eu n-am vazut...

Valvo se face doar in Olanda la  blendingul Dordrecht.

Pretul a scazut din cauza scaderii pretului bazelor uleiurilor la nivel mondial....

e valabil la toate marcile...

Poti folosi si Mobil 1  5W50,  sau la bani mai multi   REDLINE 5W50  de la Tudor Ratiu

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK...deci eu cu motulul xcess 8100 5w40 mi'am luat'o in freza sa inteleg?Sa il dau jos?

Inca nu am sesizat ceva in neregula...ce e drept am facut vreo 100 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi fara probleme 7500km/6luni   .

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfiu... :salut:

Oricum nu stau mai mult de 7-8000 km cu uleiul in motor...si pe an fac vreo 25k...deci nu e bai :)
Mersi de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zebro, tu nu ai motorul tunat sa iti trebuiasca ulei mult mai performant. Silviu nu a avut parare buna despre xcess pt ca are ditamai herghelia sub capota, caz in care lui ii trebuie ulei serios, cu peste 4 hths. Nu-i si cazul tau cu motorul stock si pe deasupra si cu "doar" 150 cai. Si schimba-ti semnatura, sau ti-a ramas drag azd-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru inca un raspuns.Asa ma gandeam si eu ca momentan ce am e suficient pt "herghelia" mea :).

Schimb si semnatura doar ca trebuie sa adaug ca inca am azd...doar ca e tot o Bora :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana viitoare scap de mobil super 3000 care nu mi-a placut deloc fata de ce avea masina bagat cand am cumparat-o.

 

Este un 1.8t din 2002 cu 173k km cu ceva modificari la hardware stock, + 20-30 cai.

 

Pendulez intre helix ultra 5w40, valvoline 5w50 vr1, 5w40 synpower, ravenol 5w40 vsi, liqui moly 4100 5w40. 

 

Masina vede toata plaja de turatii de la mers a 4-a la 1500 pana la a doua 7000 ture cand imi vine cheful de distractie. Care ar fi varianta cea mai buna sa le impace pe toate sa zic asa ? Este ok 5w50 in motorul asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!