Jump to content

Uleiul potrivit pentru motorul 1.8T


Laurentiu
 Share

Postare recomandată

Am pus Motul Specific VW 505 00/01 502 00 si pana acum totu e ok. Am 6500 km cu uleiul asta si este la nivel. La urmatorul schimb vreau sa incerc si pe motorul asta Mobil 5w50. La 1.9 tdi ASV a fost "uleiul minune" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin.g

"Am trecut de mult peste problema "mancatului de ulei''. Oricum imi manca orice ulei"

Prin asta ma refeream exact la ce ai spus tu: problema era in alta parte(am refacut chiuluasa si am facut segmentare). Acum totul e in regula. :)

Cu toate astea pentru mine Castrol nu mai exista. :)

Liqui Moly sau Motul.

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stiu ca topicul este pt 1.8 dar pt cel de 3.6 v6 ce e recomandat ? tocmai ce am facut revizia si am pus 5w30 Castrol Edge . Pe site la castrol asta e recomandat pt benzinare , si din ce am vazut este si ceva mai scump decat 5w40 . sa fie cam subtire ? poate trebuie schimbat cand vine vara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pt 1.8t awt 2002 cu 290.000km ce ulei sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare de unde ai cumparat furtunul pentru epurator? Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru un 1.8T care a venit cu QG1, interval de service extins, ce ulei recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta la ideea de interval extins daca nu circuli cu masina exclusiv extraurban.

Cam orice 5W40 full-sintetic si full-SAPS merge pe 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia ma tenteaza, in ultimiele 15000 mii, 14000 mii au fost extraurban. Ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as renunta in RO la long-life, din cauza prafului, combustibililor diferiti de DE,stilului de mers (chiar si extraurban, nu mergi constant ca pe autostrazile dese de la ei..

eu sunt ff multumit de Motul. 5w40 e chiar ok, full sintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aia ma tenteaza, in ultimiele 15000 mii, 14000 mii au fost extraurban. Ce parere ai?

Daca tii neaparat sa mergi pe longlife, eu as pune ceva de genul Liqui Moly Synthoil Longtime Plus 0 W-30 sau Ravenol WIV SAE 0W-30 pe motiv ca ambele sunt full-SAPS, dar totusi dedicate pentru regim longlife.

Dar cum spune si Bogdan, parca nu m-as risca la regim longlife in conditiile de la noi. Acum depinde de drumurile pe care le faci si regimul/stilul de condus. Fara niste analize de ulei regulate, recomandarea uleiului e ca si cum ai da cu banul...

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate eu sunt mai excentric, dar cand curat filtru de aer si vad atata praf...nu rezist sa-i fac revizia la 15 000. la audi fac sub 10k km, iar la Polo ca e in garantie la 13-14 max.

mai ales ca sunt turbo, si sunt f sensibile.

eu am fost multumit si de ARAL. pe bidoane scrie MADE IN BOCHUM GERMANY. 

ceva de genu

Aral SuperTronic 
LongLife III SAE 5W-30
sau
Aral SuperTronic G 
SAE 0W-30
chiar daca e LONGLIFE e discutabil daca strica sa-l tii 15 000 sau 30 000.
am citit ca alea long life nu e bine sa le tii doar 15. dupa capul meu, nu strica sa le schimbi asa des. 

http://www.aral-lubricants.de/fileadmin/user_upload/Produkte_und_Bestellungen/Produktuebersicht/ARA-Produktkatalog-2013_eng.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uleiuri care lasa motorul lacrima inauntru si nu fac nici un fel de depuneri sant MOBIL1 SI RAVENOL ..ARAL e uleiul care lasa cel mai mult slam inauntru NEFIIND SINTETICE veritabile la fel si CATASTROLUL singurele uleiuri sintetice 100% cu baza PAO 75% sant uleiurile MADE IN GERMANY cod bare cu 4 pe care scrie VOLLSYNTETISCHE. adica RAVENOLUL cele cu cod dupa vascozitate cu V, INCLUSIV MOTULUL xclean si xcess, CASTROLUL 10W60, VALVOLINE toata gama SYN, MOBILUL doar 5w30 esp formula , restul sant uleiuri de hydrocracare inalt rafinate si normal ca depun ......normal ca vor motoare praf dupa 300000km ei ce ar mai vinde....

PE ARALUL MADE IN GERMANY SCRIE CLAR SYNTEZE (DECI NU E SINTETIC E DE SINTEZA) pe CATASTROLUL negerman scrie FULL SYNTETIC pt ca legea in restul lumii (exclusiv GERMANIA) NU INTERZICE sa scrie full syntetic la uleiurile din grupa 3 si 3+ (minerale hydrocracate inalt rafinate) dar pe bidonul german de CATASTROL o sa vedeti scris synteze doar PUTINE DE LA CASTROL SANT 100% SINTETICE. (10W60)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Imediat trebuie sa schimb si eu uleiul. Raman fan Castol... Ce imi recomandati intre EDGE 5W40 si EDGE 0W40. Pana acum de 4 ani merg cu Magnatec 5W40 502/505 fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca tot am postat negativ fata de Castrol in general(desi eu am patit-o cu Edge 10W-60), revin de aceasta data cu dovezi:

mâzgă in coltul din staga sus al bidonului in prima poza, iar in cea de a doua poza in partea dreapta.

Desi in poze nu se vede prea bine, in realitate in schimb, era o "priveliste" de nedescris: dâre de mâzgă se intindeau odata cu uleiul.

Sunt asa dezamagit de Castrol(desi am fost avertizat), incat, momentan, decat sa bag Castrol in motorul meu, mai bine bag Cepsa.

Asta e păţania/părerea mea, nu trebuie luata ca o antireclama. Sper sa fie in ajutorul vostru/nostru, al tuturor.

 

E posibil să fi fost mâna dealerului. Unii dealeri mai ţigani (prin comportament, nu prin etnie :) ) au obiceiul să desfacă bidoanele, să extragă jumătate din ulei şi să completeze cu un ulei inferior, astfel îşi dublează cantitatea vândută şi profitul. Uleiul cu care completează ei poate reacţiona cu cel original şi produce mâzgă. Am crezut că e născocirea cuiva, până când am relatat povestea unor mecanici care mi-au confirmat că li s-a adus de către clienţi ulei din surse dubioase şi când au desigilat bidonul era mizerie, scoarţă ca de copac sau apă înăuntru. Castrol e cea mai falsificată marcă, aşa cum era Aral la începutul anilor 2000.

 

De asta e o idee bună să ne ferim ca de Dracu' de oferte de genul "vând cu 145 de lei un ulei care e 250 la importator", fiindcă pe dealer nu l-a apucat brusc un acces de generozitate, fiecare "ofertă specială" are în spate o măgărie. E preferabil să cauţi pe site-uri o ofertă de la un importator serios şi să te duci la ei, chiar dacă ţi se pare un pic mai scump ca la dealerii de Vitan.

 

 

Salut. Imediat trebuie sa schimb si eu uleiul. Raman fan Castol... Ce imi recomandati intre EDGE 5W40 si EDGE 0W40. Pana acum de 4 ani merg cu Magnatec 5W40 502/505 fara probleme.

 

EDGE 5W40 sau 5W30. Cel mai nou cod VW pentru uleiuri la 1.8T e 504.00/507.00. EDGE 5W30 se încadrează. 5W40 e 502.00/505.00 şi 0W40 e 503.01.

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La RAVENOL nu se mai poate pune dopul inapoi dupa desigilare.   si e 100% fabricat in GERMANY 100% sigur nefalsificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nautilus...

Sa nu crezi ca m-am zgarcit la bani si l-am cautat cat mai ieftin! Nu!

L-am luat de la unul dintre cei mai mari dealeri din TM si nu a fost ieftin deloc: vreo 280lei bidonul de 4sau 5l, nu mai tin minte exact, la care am mai comandat 1l de completare. Degeaba!

Asa ca, eu nu mai risc sa fac experimente cu acest Castrol pe masina mea. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma m-am decis ce voi baga anul asta. Castrol EDGE 0W40. Imi audce o cunostinta din Germania. Nu am mai bagat 0W40 si sunt chiar curios ce o fi de capul lui.

http://www.vialube.de/product_info.php/info/p536_Castrol-Edge-FST-0W-40-A3-B4---5-Liter.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul xcess 5w 40 la mine cu schimbare la 8k km sau un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@volnick1986 eu folosesc 0w40 si sunt multumit de el, mie chiar imi place cum merge insa doar marca difera, Mobil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul xcess 5w 40 la mine cu schimbare la 8k km sau un an.

 

 

Exact! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este scump 300v ca să-l ţin 8k km,aşa că am preferat fratiorul mai ieftin care tot full synthetic e :)

De fapt nici nu fac 8k km pe an,ci mai puţin,5-6k km,aşa că chiar nu se justifică,pt curse lungi am diezelar :)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot la 8k, il schimb. poate chiar si la 5, depinde de cati km fac intr-un an. e ~ 80ron litru.

am avut si excess, si sa stii ca 300V merita fiecare cent diferenta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!