Jump to content

Uleiul potrivit pentru motorul 1.8T


Laurentiu
 Share

Postare recomandată

Ce Liqui Moly bagi? Am vazut la ei pe configurator ca au cam 4-5 tipuri recomandate pentru 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5W40 Top Tech 4100

Sunt la al 5-lea schimb cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Cu toate ca este cam vechi topicul as vrea sa intreb cat ulei intra la 1.8T AUQ cu tot cu filtru?

Am cumparat Motul X-cess 8100 5w40 5 litri si as vrea sa stiu cat ar trebui sa ramana.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bag Castrol in motor, indiferent ce masina as avea.

Pe langa zvonurile negative ale acestui ulei "renumit", am gasit pe fundul unui bidon "mazga", pamant, nu stiu cum sa ii zic...am taiat bidonul sa vad mai bine si m-am crucit cand am vazut impuritatile negre amestecate prin uleiul galbui.

Imi pare rau ca nu l-am ascultat pe alexutzzzu1 de la inceput.

Pana la urma tot la vorbele lui am ajuns: Liqui Moly :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Intr-adevar au intrat 4.4 litri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 150 de km cu uleiul Motul X-Cess 5w40 8100 , masina are un zgomot puternic de tacheti in momentul in care temperatura uleiului ajunge la 97-98 de grade.La prima pornire cu motorul rece totul este ok , chiar si daca merg putin prin oras , insa dupa putina forja motorul se aude precum un Diesel.In momentul in care uleiul are cam 97 de grade si se aude acel zgomot pe VCDS arata Presiune ulei<min.Daca las motorul sa se raceasca 10 minute indica presiune ulei ok , iar motorul se aude normal.

Din ce am vorbit cu mecanicul , ar fi vina uleiului deoarece nu face ungerea corecta la temperatura mare.I-am pus aseara un aditiv pentru ulei de la 2+2 si am ajuns cu ea chiar si la o temperatura a uleiul de 102-103 grade si nu mai facea zgomot.

In orice caz , zilele astea voi schimba din nou uleiul si vroiam sa va intreb ce parere aveti de Liqui-Moly Synthoil Racetech GT1 10W-60 ?Eu am mai folosit LM la fosta masina si am fost foarte multumit!

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De Liqui Moly am parere foarte buna, insa Liqui-Moly Synthoil Racetech GT1 10W-60 nu are norma de ulei VW necesara motorului tau. Sau participi la concursuri si nu conteaza ca repari motorul dupa fiecare competitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la uleiurile astea "atipice" sa zicem cum e si Racetech sau Mos2 de care bag eu in 1.8T nu o sa vezi nici o aprobare VW sau a altei marci. Caz in care se urmeaza specificatiile API.

post-15072-0-41096900-1352547307_thumb.j

post-15072-0-56911400-1352547311_thumb.j

post-15072-0-39847100-1352547318_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai din aceasta cauza am si intrebat.Il pot folosi la acest motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am RaceTech 10W-60 momentan si sunt super multumit. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca tot am postat negativ fata de Castrol in general(desi eu am patit-o cu Edge 10W-60), revin de aceasta data cu dovezi:

mâzgă in coltul din staga sus al bidonului in prima poza, iar in cea de a doua poza in partea dreapta.

Desi in poze nu se vede prea bine, in realitate in schimb, era o "priveliste" de nedescris: dâre de mâzgă se intindeau odata cu uleiul.

Sunt asa dezamagit de Castrol(desi am fost avertizat), incat, momentan, decat sa bag Castrol in motorul meu, mai bine bag Cepsa.

Asta e păţania/părerea mea, nu trebuie luata ca o antireclama. Sper sa fie in ajutorul vostru/nostru, al tuturor.

post-99224-0-22571700-1352837346_thumb.j

post-99224-0-54412700-1352837352_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechi???

Draq stie...ideea e ca oricum nu il aveau la magazin si mi l-au adus de pe o zi pe alta.

Mai mult de o luna nu a stat la mine...aveam nevoie la completare: il papa la foc automat :D

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai separa aditivii de baza daca sta mult pe loc uleiul, caz in care trebuie agitat inainte de folosire. :D

Oricum, ca la orice produs, si la ulei trebuie verificat termenul de valabilitate inainte de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refuz sa cred asta cu aditivii separati :)

Termenul de valabilitate cam e praf in ochii prostilor, ca sa zic asa. Nu avem noi de unde sa stim de cat timp e uleiul, chiar daca pe eticheta scrie cand expira. Poate sa fie reetichetat, cum de altfel se face si la baterii.

Nu cred ca daca au un lot de uleiuri exipirate, distribuitorul le va retrage de pe piata.

Asta e parerea mea, nu inseamna ca trebuie sa fie si cea corecta. :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

La fel si eu, la masina din semnatura am facut schimbul de curand si am bagat Castrol Magnatec 5W40. Nu eu am ales uleiul din pacate ci service-ul unde am efectuat schimbul de distributie/ulei/filtre, Augsburg Militari. Am mers pe mana lor deoarece m-am gandit ca fiind un service mare totusi, nu-si permit bube. Insa, dupa schimb, de cand vremea s-a racit incep sa aud tacanit de tacheti dimineata la prima pornire pana se incalzeste motorul, dupa care nu se mai aude. Prima oara am zis ca mi se pare dar am devenit obsedat de zgomot si de vreo 2 dimineti am ridicat si capota sa aud mai bine, parca e o masina de cusut asa se aude. Din descriere acest tip de ulei ar fi bun insa din ce am citit pana acum se pare ca pentru motoarele de generatie mai noua, ori nu e cazul motorasului meu.

Plus ca pe saituri externe, uk in special, cei de acolo nu recomanda acest tip de ulei, cu toate ca VW numai Castrol recomanda. Tot de pe saituri am luat informatia cum ca marca Castrol, fiind cea mai utilizata este si cea mai contrafacuta, aici nu stiu ce sa cred.

Totodata, in dimineata asta am verificat joja de ulei, cu motorul rece si am descoperit ca nivelul este peste limita maxima. Nu stiu daca este o greseala a celor de la service dar mi-am facut o programare pentru maine dimineata sa verifice si ei.

Oricum, urmatorul schimb am sa-l fac cu Motul 5W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si nivelul de lichidului de racire, ca poate scapa in ulei si poate de acolo zgomotul si nivelul de ulei ridicat.

Sau a fost tolomac care ti-a facut inainte schimbul. Nivelul prea mare de ulei iti poate deteriora catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechi???

Draq stie...ideea e ca oricum nu il aveau la magazin si mi l-au adus de pe o zi pe alta.

Mai mult de o luna nu a stat la mine...aveam nevoie la completare: il papa la foc automat :D

Adica la foc automat? cat de mult trebuie sa completezi intre schimburi si in ce interval de km faci schimbul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehhhhh....poveste veche :)

Am trecut de mult peste problema "mancatului de ulei''. Oricum imi manca orice ulei, insa Castrolul ii "placea" la bestie incat cerea portie dubla :)) Completam cam 2l de la schimb la schimb. :)

La 7 mii km fac schimbul.

Momentan am Liqui Moly :)

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian,nu este de vina Castrol ca ai acest consum de 2l,uzura ghidurilor de supape si a segmentilor este cauza,motoarele sunt obosite de nr de km.mai ales daca te mai dai si la ea.Poti sa pui cel mai de top ulei sintetic de pe piata si vei vedea ca diferenta de consum este de 2-300 ml.Multi mai pacalesc consumul marit prin schimbarea vascozitatii uleiului,a normei,se duc la 10w40,10w60 dar asta nu este o rezolvare a uzurilor ci o amanare a inevitabilului.Sunt motoare de turatie si au nevoie de un ulei subtire,fluid full sintetic pentru a invinge fortele de frecare, un raspuns mai bun la acceleratie plus un consum mai mic de benzina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt motoare de turatie si au nevoie de un ulei subtire,fluid full sintetic pentru a invinge fortele de frecare, un raspuns mai bun la acceleratie plus un consum mai mic de benzina.

In principiu, ai dreptate, dar fraza de mai sus nu se aplica la 1.8T. Nu este un motor de turatie (puterea maxima este al 5500rpm - deci nu vad ce ar cauta cineva mai sus de 6000rpm) si in plus este supra-alimentat, ceea ce inseamna ca merge la temperaturi ceva mai inalte. Asta dupa mine inseamna ca are nevoie de ulei care sa reziste bine la temperaturi mari. Adica un ulei cu HTHS mare, ceea ce nici un ulei subtire nu va avea.

Uleiurile subtiri (5W30, 0W30) merg la motoarele mai noi, iar 1.8T este vechi, chiar foarte vechi. Japonezele merg chiar cu ulei 0W20, dar au tolerante multe mai mici decat "batranul" 1.8T.

Nu zic ca este bun 10W60, dar nici sub 5W40 n-as cobora pentru un 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine in ceea ce priveste 1,8T ca este un motor de generatie mai veche dar trecerea de la 5w40 la 10w60 doar ca sa consume mai putin nu face bine pe termen lung,mai ales la pornirile pe timp rece la -10,15 grade unde tachetii se incarca f.greu si motorul se incalzeste la fel,nu mai vorbim de turbina care are nevoie de un ulei mai subtire la ungere mai ales,racire ca se incalzeste mai tare ca una de la un diesel si numai uleiul face aceasta racire a axului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!